abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 12 december 2010 @ 13:07:16 #1
862 Arcee
Look closer
pi_89830046
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_89830070
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 07:56 schreef utrecht1970 het volgende:
Dat zoontje zei ook aan het einde, dat zijn moeder ergens heen was waar ze helemaal opnieuw kon beginnen en een nieuw leven kon beginnen. Reincarnatie????

Ik vond het een opmerkelijke opmerking van een 10 jarige. Meestal is het, het verhaal van de hemel of dat mama een sterretje geworden is.
Zo is het hem waarschijnlijk verteld.
pi_89830727
Een tien jarige gelooft denk ik ook niet meer in een hemel en een mama ster
pi_89830761
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:26 schreef Pannenkoeken het volgende:
Een tien jarige gelooft denk ik ook niet meer in een hemel en een mama ster
Je zou ze de kost moeten geven.
  zondag 12 december 2010 @ 13:28:23 #5
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_89830809
Ik kijk nooit naar dit programma, maar kwam er gister toevallig langs.
vond het wel aangrijpend met die kindertjes en die pa
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_89831236
Kind gelooft in reincarnatie, mss heeft zijn moeder hem dat wel verteld. Zij was in NL toch ook wat 'zweverig' bezig met reikietoestanden?

/te nuchter for that :P
pi_89831689
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:42 schreef Bluezz het volgende:
Kind gelooft in reincarnatie, mss heeft zijn moeder hem dat wel verteld. Zij was in NL toch ook wat 'zweverig' bezig met reikietoestanden?

/te nuchter for that :P
Ja, nou je het zegt. Ik geloof ook niet in al die flauwekul maar als het zo'n jongetje helpt om het op die manier te verwerken dan vind ik het eigenlijk wel mooi.
  zondag 12 december 2010 @ 14:47:48 #8
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_89833403
Wij zijn zelf ook vertrokken :) En wonen alweer een tijdje in Noorwegen.
En nee, we hebben geen eigen toko, we werken allebei voor een baas.
Wat mij elke keer weer opvalt bij de uitzendingen van Ik vertrek is het gebrek aan voorbereiding.
De taal nauwelijks spreken, geen info over wetten en regelgeving.....
Dat je een sprong in het diepe wil maken kan ik me voorstellen, dat hebben wij tenslotte ook gedaan, maar met zo'n gebrek aan voorbereidingen.....
Al moet ik toegeven, meestal komt t wel op z'n pootjes terecht. ;)
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_89834108
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef KarinJ. het volgende:
Wij zijn zelf ook vertrokken :) En wonen alweer een tijdje in Noorwegen.
En nee, we hebben geen eigen toko, we werken allebei voor een baas.
Wat mij elke keer weer opvalt bij de uitzendingen van Ik vertrek is het gebrek aan voorbereiding.
Dat je een sprong in het diepe wil maken kan ik me voorstellen, dat hebben wij tenslotte ook gedaan, maar met zo'n gebrek aan voorbereidingen.....
Al moet ik toegeven, meestal komt t wel op z'n pootjes terecht. ;)
Die situatie die jij beschrijft, (taal niet/ nauwelijks spreken, geen info over wetten en regelgeving) dat is qua tv programma natuurlijk wel het meest interessant ;) .

Maar het gaat bij jou/ jullie goed? Super zeg, zo'n stap!
pi_89841993
Wat mij ook nog opviel was die kok die bij die vader met die vier kinderen werkt.
Zó vol begrip en vastbesloten om het die kinderen naar de zin te maken. Hulde aan de man!
  zondag 12 december 2010 @ 18:50:09 #11
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_89842133
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:46 schreef LaTourette het volgende:
Wat mij ook nog opviel was die kok die bij die vader met die vier kinderen werkt.
Zó vol begrip en vastbesloten om het die kinderen naar de zin te maken. Hulde aan de man!
Die man was zelf ook zijn vrouw kwijtgeraakt en had een klein dochtertje, dus heel begrijpelijk dat hij zo reageerde. ^O^
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_89846523
Tja, deze keer dus niet lachen, gieren en brullen om dom gedoe van de emigranten.

Dat eerste verhaal vond ik erg sneu dat die mensen moesten besluiten om terug te gaan. Ze hadden door hard werken er iets moois van gemaakt. Ze gaan dus terug voor die knul, maar ik vraag me wel af of zo iemand hier in Nederland wél zijn draai kan vinden. Iemand met een ernstige vorm van ADHD zit zichzelf volgens mij overal in de weg. Misschien dat als hun kinderen ouder zijn en het huis uit zijn ze misschien terug kunnen naar het buitenland om iets op te bouwen.

Het tweede verhaal was natuurlijk helemaal erg verdrietig. Eerlijk is eerlijk, eerst zat ik me super te ergeren aan die vrouw met haar "door mijn hand op jouw gezicht te leggen leg ik een directe verbinding met de kosmos". Maar het was natuurlijk erg triest dat ze kwam te overlijden. Sterkte gewenst aan die vader met z'n 4 kindertjes!
pi_90109247
Is het seizoen weer afgelopen?
  zondag 19 december 2010 @ 02:20:08 #14
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_90110773
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 01:29 schreef Greetings het volgende:
Is het seizoen weer afgelopen?
Ik ben niet de enige die zich dit afvroeg.
Keek in de vooravond in de gids. Denk dat het af is.
Jammer.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_90123579
Van de site:

quote:
'Ik Vertrek' is weer terug in januari 2011 met nieuwe afleveringen.
Op 8- en 15 januari zenden we herhalingen uit van Ik Vertrek. Op vrijdag 14 januari start een nieuwe reeks!
Wat we tegemoet kunnen zien die dag:

quote:
Uitzending zaterdag 8 januari 22.30 uur (herhaling):

Eerder was in ‘Ik Vertrek’ te zien hoe de familie Van Broekhuizen, bestaande uit moeder Hilde, vader Peter-Paul en hun puberzonen Johan-Willem (16), Peter-Jan (14), Jaap-Paul (12) en Floris-Maurits (8), naar Zwitserland vertrok om daar een eigen pension met restaurant te beginnen.

Ook Rob en Sybil Heijne emigreerden met hun kinderen Kick (9), Goldie (8) en Jip (6). Zij vertrokken naar Duitsland om er een hotel voor mensen met, of herstellende van kanker, op te richten. Beide families gingen een toekomst vol verwachtingen, dromen, maar ook onzekerheden tegemoet.

In Zwitserland runt de familie Van Broekhuizen inmiddels een goedlopend pension, maar Peter-Paul is samen met zoon Johan-Willem eigenlijk de enige die het naar z’n zin heeft. Hilde en de andere jongens zouden liever vandaag dan morgen terugkeren naar Nederland, maar aan remigratie op korte termijn hangt in Zwitserland een prijskaartje…

In Duitsland maken Rob en Sybil zich op voor een speciaal kinderweekend. Hun werk is zó nieuw en onbekend dat Rob vaak de boer op moet om er aandacht voor, en sponsors bij te vinden. De blije gezichten van soms ernstig zieke kinderen en ouders geven het stel daaretnegen zoveel energie dat er vrolijk, maar keihard wordt doorgewerkt.
Nou, ik ben benieuwd hoe het Peter-Paul, Johan-Willem, Peter-Jan, Jaap-Paul en Floris-Maurits zal vergaan!
  zondag 26 december 2010 @ 22:21:50 #16
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90472265
Vandaag op Ned 2 om 23:55 een documentaire over een soort van Ik Vertrek:

De boer die zou gaan emigreren...

Documentaire. Op oudejaarsdag 2006 hakt de karakteristieke veehouder Heijmen Brouwer (61) uit Leusden de knoop door. Samen met zijn voltallige veestapel, blinde knecht Hendrik (77) en nieuwe vriendin Janine (42) wil hij emigreren naar Frankrijk. Boer Brouwer is de strakke landbouwregels en de voortdurende controles in Nederland namelijk spuugzat. Opnieuw beginnen in Frankrijk was altijd al zijn levensdroom want 'daar houden ze nog wel van boeren'. Maar al snel volgt een reeks van obstakels en problemen. De camera registreert even genadeloos. De emigratie lijkt tot mislukken gedoemd. Toch blijft het tot het einde spannend. Want gaat hij nu wel of niet? Een hilarisch, dramatisch en aandoenlijk portret van één van de laatste vrije boeren die niet meer kan aarden in het huidige Nederland en de vrijheid zoekt. Brouwer: 'Het vertrek van de boeren is het einde van de vrijheid van een volk.' Over een man die op zijn oude dag zijn eigen kop volgt en alsnog zijn levensdroom wil verwezenlijken. Over het verschil tussen boerenwijsheid en boereneigenwijsheid, de marges tussen onder en boven de wet en over boerenerfgoed dat verdwijnt uit het moderne Nederland.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 26 december 2010 @ 22:33:19 #17
42366 Staal
pi_90472883
Toffe kijktip. Ik kijk mee.
Un certain jeune homme
  zondag 26 december 2010 @ 22:38:48 #18
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90473217
quote:
6s.gif Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Staal het volgende:
Toffe kijktip. Ik kijk mee.
Ik neem het op. Wordt anders te laat voor de morgen moeten werkende vrouw des huizes.
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 27 december 2010 @ 00:31:38 #19
42366 Staal
pi_90478656
Ik hoop dat boer Brouwer beseft dat het belastingbetalen in Frankrijk helemaal niet boervriendelijk is.
Zoveel mensen gaan hier stuk op.

Traag portret maar wel aardig om te kijken.
Un certain jeune homme
  maandag 27 december 2010 @ 00:56:02 #20
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90479643
Ik zit nu een stukje te bekijken en word er een beetje triest van.
Snap niet dat zo een man nog een boerenbedrijf mag hebben. :{
Poef.....gone! ©golfer
pi_90480508
quote:
15s.gif Op maandag 27 december 2010 00:56 schreef golfer het volgende:
Ik zit nu een stukje te bekijken en word er een beetje triest van.
Snap niet dat zo een man nog een boerenbedrijf mag hebben. :{
Wat gaat er mis? (ik heb het niet gekeken)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_90492344
Het was een rare documentaire. Veel mooie sfeerplaatjes maar het verhaal werd naar mijn mening niet goed gebracht. Zo was mij niet duidelijk hoe hij aan die eerste boerderij in Frankrijk kwam. Het oude bedrijf hield ie kennelijk ook aan. Toen die eerste boerderij werd afgezegd (verkoper had problemen met de gemeente?) had ie vrij vlot een andere boerderij 50 km verder op. Waarom daar werd niet duidelijk. Leek me verder geen goede boer. Een man van 62 met een paar koeien en een halfblinde knecht van bijna tachtig. Beetje troosteloze bedoening.
  maandag 27 december 2010 @ 14:00:02 #23
42366 Staal
pi_90492707
Het was troosteloos inderdaad.
Un certain jeune homme
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:27:20 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90711924
Vanavond weer Ik Vertrek.
Ik weet niet of het weer een herhaling is of dat het een nieuwe aflevering is.
Poef.....gone! ©golfer
pi_90712267
Weet ik ook niet, zeg het maar:

Vanavond
quote:
Als bakker Niek van Rijn op wintersportvakantie in Zwitserland is, ontmoet hij daar bergsporter en pensionhouder Ludy Bookelmann. Ondanks het leeftijdsverschil hebben de twee veel gemeen en raakt Niek ervan overtuigd dat zijn toekomst in de Zwitserse Alpen ligt. Hij keert terug naar zijn Haagse portiekflat, maar krijgt een paar maanden later de kans om samen met Ludy een pension met bar/restaurant in het Zwitserse dorpje Saas over te nemen. Vrienden en familie verbaasd achterlatend, vertrekt Niek halsoverkop naar Zwitserland om daar samen met z'n compagnon aan een ingrijpende verbouwing van 'Der Fliegende Holländer' te beginnen. Het wordt een race tegen de klok want hun zaak moet nog vóór het langverwachte skiseizoen open.
pi_90712437
Dat klinkt als een herhaling.
pi_90713068
Yep. En die Ludy is dus dood.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:06:45 #28
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_90713348
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:59 schreef Greetings het volgende:
Oh, dat verhaal. Was geloof ik uit 2008.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:52:00 #29
42366 Staal
pi_90723378
22:55.

Behoorlijk later dan normaal gesproken. Ga wel kijken uiteraard.
Un certain jeune homme
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 1 januari 2011 @ 21:53:16 #30
862 Arcee
Look closer
pi_90723453
quote:
6s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Staal het volgende:
22:55.

Behoorlijk later dan normaal gesproken.
Dat zal wel komen omdat het een herhaling is...
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 21:58:22 #31
42366 Staal
pi_90723718
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 21:53 schreef Arcee het volgende:

[..]

Dat zal wel komen omdat het een herhaling is...
-O- .

Dacht echt dat er eens wat leuks op televisie zou zijn. Grmbl.
Un certain jeune homme
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:07:19 #32
42366 Staal
pi_90727293
Het is niet eens een herhaling maar een herhaling van een herhaling op herhaling.
Un certain jeune homme
pi_90727747
Ik ken m nog niet :P

[ Bericht 69% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2011 23:17:06 ]
pi_90727936
Ik heb em ook nog niet gezien, ik laat em wel opstaan terwijl ik van alles aan het doen ben :)
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:22:52 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90728045
Het komt mij ook niet echt bekend voor.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90728572
Alles op de pof :D _O-
know'm sayin?
word? word.
pi_90729195
Wel mooi geworden en het loopt blijkbaar goed ^O^
know'm sayin?
word? word.
pi_90729284
quote:
Op zaterdag 1 januari 2011 16:59 schreef Greetings het volgende:
Ai een lawine.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2011 23:53:51 ]
pi_90729325
Wat heftig joh dat hij is overleden. Ik vond het een leuk stel, leken echt goed op elkaar afgestemd :Y

Ach een lawine ;( heftig zeg :{
know'm sayin?
word? word.
pi_90729344
Eindelijke en beetje succesvol ondernemerschap in het buitenland, gaat je compagnon dood...
Ik miste het even, maar was dat 3 weken na die opnames? :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zaterdag 1 januari 2011 @ 23:55:15 #41
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90729372
Oh da's wel zuur. :{
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_90729374
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:54 schreef Isabeau het volgende:
Eindelijke en beetje succesvol ondernemerschap in het buitenland, gaat je compagnon dood...
Ik miste het even, maar was dat 3 weken na die opnames? :o
Ja :Y

Echt bijzonder ook hoe ze elkaar hebben ontmoet ook, bizar dat zulk iets dan gebeurt :{
know'm sayin?
word? word.
pi_90729489
quote:
Beste Lezer, Hakken over de sloot maar uit eindelijk toch nog op tijd gestart. Alles loopt zo als het moet, gasten in het pension, een volle bar en het eten valt in het restaurant niet aan te slepen. December samen goed volbracht.

Dan in Januari slaat het noodlot toe. Ludy komt in een lawine en sterft aan de gevolgen hier van. Na 2 weken gesloten te zijn geweest besluit ik alleen door te gaan. Zonder restaurant. Dus alleen Bar en pension. Het was een zware winter met veel vallen en met moeite weer opstaan. Langzaan kom ik tot te conclusie dat dit me mijn leven gaat kosten, het is veel te veel werk om alleen te doen.

Dan krijg ik een mail van Tim. Tims moeder is in de winter een week in het pension verbleven en heeft hier mijn verhaal gehoord. Tim verteld mij dat hij nog in Equador is voor een wereld reis maar nog een baan zoekt voor wanneer hij terug komt in Juni. Tim komt een week naar Zwitserland en het bevalt hem, mij ook.

Dus zo als westlanders dat onder elkaar regelen, is Tim bij de Fliegende-Hollander komen werken.

In Juli is het restaurant ook weer open gegaan. En nu zijn we ons aan het opmaken voor een nieuwe winter. De eerste sneeuw is al gevallen en de winter begint er aan te komen. Wij hebben er zin in.

Met vriendelijke groet en hopelijk tot ziens,

Tim & Niek Der Fliegende-Hollander
know'm sayin?
word? word.
pi_90729582
Die site doet het alleen niet meer...
know'm sayin?
word? word.
pi_90729649
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 23:59 schreef alors het volgende:
Die site doet het alleen niet meer...
Ah je was ook al aan t zoeken :P
pi_90729694
Toch fijn om te horen dat hij daar wel verder kon.
pi_90729772
Mooi nummer trouwens ook, Roads van Portishead.

http://www.topadventure.nl/ludy-IM.html
pi_90740038
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:47 schreef KarinJ. het volgende:
Daar worden de deelnemers op uitgezocht ;) . Via via ken ik mensen die mee wilden doen aan 'ik vertrek', maar die uiteindelijk niet mee mochten doen omdat de emigratie veel te goed was voorbereid...
pi_90746371
Gelukkig later deze maand weer nieuwe afleveringen. :)

@femmechantal: een paar weken terug was er zo'n koppel die een beetje buiten de boot viel. ze moesten wel veel werk doen, maar ze hadden alles best aardig voor elkaar. Het was best een jong stel. Ik vond het wel een boeiende aflevering, zo kan het ook. :)

[ Bericht 27% gewijzigd door Toad op 03-01-2011 01:12:48 ]
pi_91031751
Vanavond 8 januari 2011 Nederland 1 23:05 - 00:00 uur

Dit is een herhaling van een revisit afleving (om het verwarrend te maken). Misschien dat we in de nabije toekomst een derde aflevering over hetzelfde gezin gaan krijgen ?

Enfin. 15 januari beginnen de nieuwe aflevering, zoals eerder aangegeven. Vanavond dit ...

quote:
Eerder was te zien hoe de familie Van Broekhuizen, bestaande uit moeder Hilde, vader Peter-Paul en hun puberzonen Johan-Willem (16), Peter-Jan (14), Jaap-Paul (12) en Floris-Maurits (8), naar Zwitserland vertrok om daar een pension met restaurant te beginnen. De familie runt inmiddels een goedlopend pension, maar Peter-Paul is, samen met zoon Johan-Willem, eigenlijk de enige die het naar z'n zin heeft. Hilde en de andere jongens zouden liever vandaag dan morgen terugkeren naar Nederland, maar aan remigratie op korte termijn hangt in Zwitserland een prijskaartje. -Ook Rob en Sybil Heijne emigreerden met hun kinderen Kick (9), Goldie (8) en Jip (6). Zij vertrokken naar Duitsland om er een hotel voor mensen met, of herstellende van kanker, op te richten. Rob en Sybil maken zich op voor een speciaal kinderweekend. Hun werk is zó nieuw en onbekend dat Rob vaak de boer op moet om er aandacht voor, en sponsors bij te vinden. De blije gezichten van soms ernstig zieke kinderen en ouders geven het stel daarentegen zoveel energie dat er vrolijk, maar keihard wordt doorgewerkt.
pi_91368710
Vanavond opnieuw een herhaling ...

Nederland 1 , 23:05 - 00:00 uur

quote:
Als de Eindhovense Sabine (23) salsales neemt, valt ze als een blok voor haar Arubaanse dansleraar Raghnall (23). Al snel vormen de twee, zowel op de dansvloer als in de liefde, een paar. Na vier jaar in Nederland te hebben gewoond, is het voor Raghnall tijd om weer terug te gaan naar zijn geboorteland. Aan Sabine de keus: alleen achterblijven in Nederland of met Rahnall mee naar Aruba. Hoewel ze het afscheid van haar familie en vrienden erg moeilijk vindt, kiest Sabine voor het laatste. Op Aruba gaan ze samen salsalessen geven aan toeristen en de lokale bevolking. Vol enthousiasme, maar zónder startkapitaal, struinen Sabine en Raghnall alle hotels af in de hoop hun salsalessen aan de man te brengen. Dit blijkt nog niet zo makkelijk. Hun grootste doelgroep, Amerikaanse overwinteraars op leeftijd, geeft helaas de voorkeur aan bingo of luiert liever dan dat ze klassikaal dansen. Lukt het Sabine en Raghnall om Aruba alsnog enthousiast te krijgen voor de salsa en zo hun droom te verwezenlijken?
pi_91376317
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 15:30 schreef jaco het volgende:
Vanavond opnieuw een herhaling ...

Nederland 1 , 23:05 - 00:00 uur

[..]

Klinkt als een herhaling, of heb ik het mis?
  zaterdag 15 januari 2011 @ 18:59:32 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_91376547
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

:')
  zaterdag 15 januari 2011 @ 19:19:22 #56
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_91377359
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 18:54 schreef utrecht1970 het volgende:

[..]

_O- :')
pi_91388908
Ach ik ken m niet. Even kijken dus.
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:18:39 #58
42366 Staal
pi_91389040
Ik vind het eigenlijk wel grof. Zaterdagavond en alleen maar herhalingen.
Un certain jeune homme
pi_91389259
Ja vind ik eigenlijk ook :(
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:26:04 #60
42366 Staal
pi_91389469
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:22 schreef Bluezz het volgende:
Ja vind ik eigenlijk ook :(
En dan vinden ze het gek dat je aan het downloaden staat. Wat een programmering.
Was het trouwens ook al met je eens over Pluijm. Morgen even terugzoeken waar.
Un certain jeune homme
pi_91389669
LOL. Kleine probleempjes tot nu toe in vergelijking met andere families.

Ik wil ook nieuwe afleveringen. Maar er is kennelijk iets misgegaan in de planning daar...
  zaterdag 15 januari 2011 @ 23:30:57 #62
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91389708
Wat een hork.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91390273
Wat een muts
pi_91390793
een half miljoen per jaar iets zegt mij dat dit niet gaat lukken.
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 januari 2011 23:40 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een muts
:Y
pi_91390850
En wat een stel :')
pi_91390996
Ze kan niet eens kip bereiden :'(
pi_91391415
Wat een treurige bedoening :')
pi_91391705
mislukt :D
pi_91391889
Die zijn vast niet lang meer bij elkaar :'). Die ouders van haar zouden dat vast niet erg vinden... :')
pi_91392010
Ze zitten er nog:

quote:
Op 28 December 2010 was het 3 jaar geleden dat we op Aruba aankwamen en aan een nieuw avontuur begonnen. Een nieuwe dansschool op Aruba opzetten, in eerste instantie alleen voor toeristen, maar na een half jaar besloten we ook voor de inwoners van Aruba te beginnen. Dat was een slimme zet, want door de enorme animo groeiden we in een half jaar uit tot de grootste Salsa dansschool van Aruba. We geven nu les op 5 locaties voor de inwoners van Aruba en daarnaast ook nog steeds bij grote hotels, een beach bar en een privé eiland. De workshops voor toeristen blijven een "hit" en de aanvragen voor privé lessen blijven binnen komen. De lessen voor de inwoners van Aruba zijn altijd vol en we hebben ons team daarom uitgebreid met een aantal assistentes en nieuwe docenten.
http://ikvertrek.nl/logs/5/sabine-reggie-op-aruba-2010

Alleen de site van hun bedrijf doet het niet. doet 't weer

[ Bericht 0% gewijzigd door Toad op 16-01-2011 00:32:14 ]
pi_91392118
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2011 00:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die zijn vast niet lang meer bij elkaar :'). Die ouders van haar zouden dat vast niet erg vinden... :')
pi_91393213
Het gaat wel goed met ze las ik op de site van ik vertrek. Dit is hun eigen site:http://arubasalsa.com/new/lessons/. Ik vond hem niet leuk trouwens, wat een egotripper :{
pi_91393758
geez, wat een kansloos plan, nee, stel. Om 4 ton in een jaar tijd bij elkaar te dansen. Dan moet je zowat het hele eiland op salsa les gooien als je 25 dollar per les rekent....Ze zitten er nog wel, maar die doelstelling wordt natuurlijk nooit gehaald he.
pi_91424472
Wat een supersaaie aflevering was dit.. 90% van de tijd alleen maar geklep...
pi_91748170
Was er gisteren geen aflevering?
pi_91759269
Gisteren was er inderdaad geen aflevering.

Op de site van Ik Vertrek staat dat er in het voorjaar nieuwe afleveringen gepland staan.
pi_91761460
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Toad het volgende:
Gelukkig later deze maand weer nieuwe afleveringen. :)
Misschien dat het filmen of het editten meer tijd vraagt dan de TROS has gedacht ?
pi_92540626
Er is nog steeds niets bekend over nieuwe afleveringen, maar ik wilde even de aandacht vestigen op de emigratiebeurs die dit weekend plaatsvindt: http://www.emigratiebeurs.nl/nl/
pi_92659371
Net bij Paul de Leeuw Rudolf en René te gast die aanwezig zullen zijn op de emigratiebeurs.
pi_92858706
Nog steeds geen nieuws over Ik Vertrek, maar ik zag dat Net 5 een Britse versie heeft:

# Geluk over de grens
# Zender:NET 5
# Datum:16 februari 2011
# Uitzendtijd:22:55 - 23:30 uur

quote:
Droom of nachtmerrie?

Veel mensen dromen er weleens van om de biezen te pakken en het hectische leven achter zich te laten. Het nieuwe NET 5-programma Geluk over de grens volgt stelletjes die van deze droom werkelijkheid maken. De dappere koppels nemen voorgoed afscheid van hun veilige nest en gaan op zoek naar ‘het grote geluk’. Het idyllische plaatje verandert echter al snel in een onzeker bestaan.

Hobbels
De eerste aflevering van Geluk over de grens volgt Martin en Maggie. Zij laten het leven in Norfolk achter zich om in Spanje hun geluk te beproeven. Hier gaan ze een boerderij met wijngaard en olijfvelden runnen. Hun kroost slepen ze in dit avontuur mee. Ze komen er echter al snel achter dat het gekozen pad vele hobbels kent.

Aan diggelen
Het stelletje spreekt geen Spaans en heeft geen kaas gegeten van het boerenleven. Dit zorgt al snel voor de nodige stress. Weten Martin, Maggie en de kinderen hun draai te vinden of valt de Spaanse droom aan diggelen?
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:51:44 #81
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_92862626
.....Het stelletje spreekt geen Spaans ....

Dat begrijp ik dus écht niet.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_92862660
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:02 schreef jaco het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Ik Vertrek, maar ik zag dat Net 5 een Britse versie heeft:

# Geluk over de grens
# Zender:NET 5
# Datum:16 februari 2011
# Uitzendtijd:22:55 - 23:30 uur

Oh leuk, even kijken/opnemen/uitzending gemisten :)

Masterchef begint ook weer op de BBC *O*
pi_92864535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:51 schreef KarinJ. het volgende:
.....Het stelletje spreekt geen Spaans ....

Dat begrijp ik dus écht niet.
Die Engelsen denken veelal dat de rest van de wereld zich wel aan hun aanpast. En waarvoor zou je een andere taal beheersen. :(
pi_92944280
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zal volgens de redactie plaatsvinden op
ZATERDAG 19 MAART ....

de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Veel kijkplezier allemaal !

[ Bericht 4% gewijzigd door AireLesBiefs op 17-02-2011 23:25:25 ]
In 2006 vertrokken naar Midden Frankrijk en daar een chambre d'hôtes gestart zoals zoveel Nederlanders. In 2007 is onze eerste aflevering van Ik Vertrek uitgezonden. In 2009 is er een follow-up van ons gemaakt. Meer info over onze Bed & Breakfast , v
pi_92944835
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef AireLesBiefs het volgende:
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zou volgens de redactie plaatsvinden op ZATERDAG 19 MAART .... de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Was het een succes in Houten op de emigratiebeurs? Wie waren er nog meer uit Ik Vertrek? De Boerkampjes uit Italië? Ze waren wel op de vakantiebeurs in Utrecht.
pi_92946267
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef AireLesBiefs het volgende:
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zal volgens de redactie plaatsvinden op
ZATERDAG 19 MAART ....

de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Zitten jullie er ook in?
Poef.....gone! ©golfer
pi_92978660
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

Was het een succes in Houten op de emigratiebeurs? Wie waren er nog meer uit Ik Vertrek? De Boerkampjes uit Italië? Ze waren wel op de vakantiebeurs in Utrecht.
Voor ons was het heel leuk én door onze bijdrage in de show van Paul de Leeuw afgelopen vrijdag ook zeer geslaagd. Waij maken er wel wat gezelligs van !! Er waren verder geen "ikvertrekkers" op de emigratiebeurs, alleen aanstaande 'vertrekkers'.
Wij hebben niet zoveel geld om op de vakantiebeurs te staan, kost etterlijke duizenden euro's en dat zal toch weer ergens vandaag moeten komen... bijvoorbeeld de prijs van een chambre of gîte. Dus dat doen wij maar niet !
Groetjes,
Rudolf en René
In 2006 vertrokken naar Midden Frankrijk en daar een chambre d'hôtes gestart zoals zoveel Nederlanders. In 2007 is onze eerste aflevering van Ik Vertrek uitgezonden. In 2009 is er een follow-up van ons gemaakt. Meer info over onze Bed & Breakfast , v
pi_92978822
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Zitten jullie er ook in?
Nee, wij zijn eind 2007 met onze eerste aflevering al op tv geweest en daarna nog met een follow-up in december 2009.... dan is het wel genoeg ...... via www.ikvertrek.nl kun je ook alle afleveringen terugzien, maar dat wist je waarschijnlijk wel !!
Was wel erg leuk om in het programma te zitten en wij blijven het programma volgen en er enthousiast over... ook voordat wij op tv waren sloegen wij al geen aflevering over !!!
groetjes, Rudolf en René
pi_94327014
We hebben er even op moeten wachten, maar vanavond is het zover. De nieuwe serie Ik Vertrek.

# Nederland 1
# Datum:19 maart 2011
# Uitzendtijd:21:35 - 22:35 uur

quote:
Als schoenmaker John (48) en zijn vrouw Linda (38) een vakantie in Noorwegen doorbrengen, zijn ze op slag verliefd. Overrompeld door de schoonheid van het landschap besluiten ze alles in Nederland achter te laten en zich met hun kinderen Bryan (12) en Démi (4) definitief in de provincie Valdres te vestigen. Een moeilijke keuze, want hun succesvolle schoenmakerij in Maassluis moet na 22 jaar worden verkocht en de familie blijft in Nederland achter. Het vertrek doet vooral de ouders van Linda en de dochters van John uit een eerder huwelijk veel verdriet. Maar het stel is vastbesloten en zet alles in gang om in hun toekomstige woonplaats Fagernes een nieuwe schoenmakerij te beginnen. Er is haast bij, want het Nederlandse huis is al verkocht en de financiële buffer is beperkt. Maar dan gaat het winkelpand waar ze hun zinnen op hebben gezet net aan hun neus voorbij en komt hun emigratiedroom op losse schroeven te staan. Tijd voor plan B.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:16:06 #90
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_94327693
Super ga het opnemen kijk het morgenavond terug (zondags is toch nooit iets op tv).
Wat een geweldige serie is dit toch.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_94327765
Heb nu al medelijden met de kinderen
pi_94328056
Eindelijk weer eens wat anders dan een b&b. Leuk :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:12:23 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94338504
DVD-recorder geprogrammeerd.
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:29:16 #94
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94339116
Ik ben benieuwd. :9
pi_94340904
Ook hier erg benieuwd!
pi_94347065
Onwaarschijnlijk dat die mensen zonder enige vorm van voorbereiding dit soort stappen zetten. Dat je het durft OK, maar dat je niet nadenkt van te voren dat snap ik niet.
*verwijderd door Admin*
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:49:22 #97
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94349971
We gaan naar Norway *O*
Kwaltieltje te laat }:|
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:00:11 #99
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94350359
Dat je geen Noors spreekt, dat is al minder. Maar dat je Engels ook nog eens slecht is, is wel erg dramatisch :{
pi_94350398
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef detulp050 het volgende:
Dat je geen Noors spreekt, dat is al minder. Maar dat je Engels ook nog eens slecht is, is wel erg dramatisch :{
zo slecht is het niet hoor.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:08:40 #101
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94350709
Een souvenirshop, dat lijkt me een gat in de markt :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:12:09 #102
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94350872
Ik zou het toch niet in mijn hoofd halen om mijn schoenmaker een kado te geven als hij emigreert. Ik weet niet eens hoe hij heet van zijn voornaam :@ Wel leuk dat de Vereniging van Oude Taarten in Zuurstokkostuums een afscheidslied komt zingen :)
pi_94350883
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:08 schreef detulp050 het volgende:
Een souvenirshop, dat lijkt me een gat in de markt :)
Het gebied lijkt me te dun bevolkt om een schoenmakerij te rechtvaardigen. Ze moeten er echt business bij verzinnen.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:13:43 #104
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94350953
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:12 schreef jaco het volgende:

[..]

Het gebied lijkt me te dun bevolkt om een schoenmakerij te rechtvaardigen. Ze moeten er echt business bij verzinnen.
Ik vraag me of een souvenirsshop dan het gat in de markt is. Het zag er niet heel erg toeristisch uit, er lijkt me geen gedegen businessplan achter te zitten. Volgens mij zou je het beter kunnen combineren met een schoenenwinkel of zoiets; ik ken de markt er verder ook niet.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:13:57 #105
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94350965
Wel sneu voor de kinderen van de eerste leg.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:19:14 #106
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_94351153
Haha die moeder met camera mee _O-
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:19:23 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94351157
quote:
9s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:13 schreef hexje het volgende:
Wel sneu voor de kinderen van de eerste leg.
Die overleven het wel, maar die kinderen die mee moeten..... :{
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:19:56 #108
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94351177
Tof voor dat jongetje dat er nog een Nederlands kind in de klas zit :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:20:02 #109
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_94351182
Leuk kapsel trouwens .. :')
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:21:05 #110
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94351221
Lekker pittig ;)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:21:26 #111
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94351242
Wel netjes dat die man dus wel een beetje Noors praat. Goed begin voor je plek in de gemeenschap.
pi_94351541
praat dat meisje nu Noors???
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:29:36 #113
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94351606
Jep, is wel na een half jaar volgens mij en ze zit in een goede leeftijd om een taal op te pikken.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:30:13 #114
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94351643
Hmm, tot nu toe gaat het dus goed. Leuk voor ze. Minder leuk voor ons de kijkers. :@
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:31:04 #115
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94351683
Ik begrijp nu niet zo goed wat het doel is van de emigratie. De natuur? Qua werk gaan ze er niet op uit, qua geld op achteruit, alleen qua woonomgeving vooruit.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:32:14 #116
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94351735
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:31 schreef detulp050 het volgende:
Ik begrijp nu niet zo goed wat het doel is van de emigratie. De natuur? Qua werk gaan ze er niet op uit, qua geld op achteruit, alleen qua woonomgeving vooruit.
Dat vroeg ik mij ook af.
pi_94351881
quote:
Daar was het ze toch om te doen? Nou prima toch. En zo te zien zijn ze er hartstikke tevreden mee.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-03-2011 22:36:26 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:36:36 #118
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94351936
Wat een saaie aflevering.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:38:13 #119
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94352032
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:35 schreef Igen het volgende:
Daar was het ze toch om te doen? Nou prima toch. En zo te zien zijn ze er hartstikke tevreden mee.
Ze wilden rust en natuur. Natuur hebben ze gekregen.

Maar goed, al kregen ze niets van wat ze wilden; als mensen er blij van worden moeten ze het zeker doen. En niet geschoten is altijd mis.
pi_94352201
quote:
Ontsnappen aan de dwingende ouders van die vrouw ?
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:41:34 #121
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94352229
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:38 schreef detulp050 het volgende:

Ze wilden rust en natuur. Natuur hebben ze gekregen.

Rust wat minder, maar wel leuk dat die zaak vanaf het begin af aan al goed loopt en ze pikken ook de taal redelijk snel op.
In ieder geval hebben ze een positieve instelling. ^O^
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:58:59 #122
42366 Staal
pi_94353142
quote:
15s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:36 schreef hexje het volgende:
Wat een saaie aflevering.
Ik heb een klein stukje gezien. Ik haat dit soort type vrouwen. Wel tof dat ze het kennelijk heel goed redden.
Un certain jeune homme
pi_94354253
Ze moeten harder en meer werken en het brengt minder dan modaal op.
Das best veel inleveren voor een mooi uitzicht als je het mij vraagt :')
En die oma/moeder vind ik weer zo vreselijk dramaqueenerig alleen maar aan zichzelf denken :{w
pi_94354938
- misschien beter niet zeggen -

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 20-03-2011 01:04:41 ]
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:35:04 #125
42366 Staal
pi_94354990
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 23:20 schreef Bluezz het volgende:
Ze moeten harder en meer werken en het brengt minder dan modaal op.
Das best veel inleveren voor een mooi uitzicht als je het mij vraagt :')
En die oma/moeder vind ik weer zo vreselijk dramaqueenerig alleen maar aan zichzelf denken :{w
Die oma moet eens naar Japan gaan.
Het is inderdaad niet zo tof als oma helemaal emotioneel losgaat terwijl die kinderen er het beste van proberen te maken. Steun zou beter zijn inderdaad. Maar goed, het zijn mensen met emoties. Wrs. waren ze wel goed om jarenlang op te passen he.
Un certain jeune homme
  zaterdag 19 maart 2011 @ 23:36:52 #126
42366 Staal
pi_94355076
Edit. Niet nodig dus.

[ Bericht 79% gewijzigd door Staal op 20-03-2011 01:48:06 ]
Un certain jeune homme
pi_94355683
Niet echt een heel denderende aflevering. Wel leuk voor die mensen dat het uiteindelijk goed uitgepakt heeft natuurlijk.. Ik had het op basis van de eerste 20 minuten niet echt verwacht. Netjes.
pi_94360025
Vlot en tevens sportief kapsel idd :')
Mooi dat de zaak aardig loopt, misschien dat ze ook als depot van een stomerij kunnen gaan fungeren als extratje.

Als ze meelezen: doen joh ;)
pi_94365832
Leuk dat het weer begonnen is! *O*

Het was niet de meest spectaculaire aflevering maar het is wel fijn voor dat gezin dat het zo goed gaat met hun eigen bedrijfje!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_94368372
Ik vond het in eerste instantie vooral zielig voor de kinderen, met name dat al wat oudere jongetje met die beugel. Maar blijkbaar hadden ze het na een paar maanden toch wel aardig op de rails.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_94369329
volgens laten ze de succes verhalen er altijd uit. De verhalen van mensen die het niet halen scoren natuurlijk stukken beter
  zondag 20 maart 2011 @ 12:17:16 #132
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94369635
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Evertjan het volgende:
volgens laten ze de succes verhalen er altijd uit. De verhalen van mensen die het niet halen scoren natuurlijk stukken beter
Nee hoor. Dit was toch een redelijk succesvolle aflevering?
Poef.....gone! ©golfer
pi_94371759
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 12:06 schreef Evertjan het volgende:
Volgens mij hebben ze juist niet zo heel veel te kiezen (ze zoeken bijvoorbeeld nog steeds kandidate die mee willen doen). De meeste van de verhalen mislukt omdat men gewoon slecht voorbereid weggaat..
pi_94399607
Mooi voor die mensen dat het gelukt is. Hopelijk volgende week meer actie.
pi_94406348
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 11:37 schreef Fred_B het volgende:
Ik vond het in eerste instantie vooral zielig voor de kinderen, met name dat al wat oudere jongetje met die beugel. Maar blijkbaar hadden ze het na een paar maanden toch wel aardig op de rails.
Waarschijnlijk ook vanwege de Nederlandse kinderen in de buurt? Wel een aardige aflevering. En wel geinig en leuk voor ze dat het zo goed loopt.

Fijn dat het weer terug is iig. :)

[ Bericht 9% gewijzigd door Toad op 21-03-2011 02:03:01 ]
  maandag 21 maart 2011 @ 10:13:21 #136
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_94410740
quote:
We wonen inmiddels 9 maanden in Noorwegen en het bevalt ons nog uitstekend! Na de laatste opname dagen van ik vertrek is het heel goed blijven gaan met ons en onze winkel.

In december kwam er een groot artikel over de podologie in de plaatselijke krant. John is ook podoloog (voetendokter) en is hier ook weer verder gegaan met het uitoefenen daarvan.

Inmiddels heeft hij al zon 100 patiënten kunnen behandelen/ helpen. Ook de schoen- en kledingreparatie s lopen lekker door. We krijgen steeds weer klussen waar we in Nederland nog nooit mee bezig zijn geweest. Maar ons motto is we proberen alles en dat lijkt hier al goed aan te slaan. Omdat Valdres ook veel vakantiehuisjes heeft staan, komen er ook al veel klanten vanuit bijvoorbeeld Oslo. We merken aan de reacties van klanten dat er veel over ons gepraat word en dan vooral dat ze vinden dat we erg goedkoop zijn, maar wel goed werk leveren!

Na dat artikel in de plaatselijke krant hebben we ook al een keer in de landelijke krant gestaan. De journalisten komen zelf onze winkel in om te vragen of ze een interview mogen afnemen omdat ze zoveel goede berichten over ons gehoord hebben. En na aanleiding van dat landelijke artikel heeft de NRK ( Noorse nieuwszender) ook contact met ons gezocht en komen we binnenkort ook hier op TV!

Met de kinderen gaat het ook ontzettend goed! Had vooral Démi het in het begin nog moeilijk met de taal ( wat zich vervolgens in dwars gedrag uitte), nu kletst ze in het plaatselijke dialect en kunnen wij haar soms nog maar moeilijk verstaan! Ze gaat dan ook met heel veel plezier naar school.

Ze speelt graag buiten en heeft veel vriendinnetjes. Ook Bryan doet het heel goed. Zeker ook waar het de taal betreft, maar hij heeft inmiddels ook een paar vaste vriendjes op school waarmee hij regelmatig afspreekt. De meester is erg onder de indruk van Bryan zijn reken en leesvaardigheden! Want zelfs het lezen en vragen beantwoorden gaat heel goed. Hij is daarin zeker een gemiddelde leerling, en dat al na een half jaar Noorse school!

Thuis spreken we nog gewoon Nederlands, maar tijdens het eten praten we ook vaak Noors, en kunnen de kinderen al echt meepraten en het aangeven als wij iets verkeert zeggen.

Maar ook wij zijn met de taal al een stuk verder, hoewel we het nooit zo zullen leren spreken als onze kinderen!

We hebben het gewoon nog steeds ontzettend naar onze zin, en hebben in geen enkel opzicht te klagen! En hoewel we het ontzettend spannend vonden hoe we die Noorse winter zouden beleven, is die tot dusverre ontzettend meegevallen! We genieten ervan!
http://www.ikvertrek.nl/logs/5/na-9-maanden-noorwegen
http://www.topy.waarbenjij.nu/
pi_94411246
quote:
Zondag 20 maart 2011,

Tjee, wat was dat spannend een zaterdagavond! De uitzending van ik vertrek met ons in de hoofdrol werd uitgezonden!
Eigenlijk draait de hele week al zon beetje om de naderende uitzending! We werden door het Algemeen Dagblad benaderd voor een interview (telefonisch) en daar hoorde natuurlijk ook de nodige fotos bij, die ik zelf aangeleverd heb. Dan moest ik nog het een en ander bij elkaar zoeken voor Rotterdams dagblad en voor de Maassluise Courant.
Ja, het ziet er echt naar uit dat we in de krant gaan komen in NL! De meeste kranten komen zaterdag uit, als aankondiging van het programma. Vanuit NL worden natuurlijk ook de TV-gidsen in de gaten gehouden, en het blijkt uiteindelijk ook nog dat er een artikel aan ons gewijd is in de Telegraaf!
Of je nou wilde of niet, je wist als krantenlezer dat wij savonds op TV zouden komen!

Voor ons bleef het tot de laatste minuut spannend of we het zelf gelijk konden zien, of dat we het later zouden zien in uitzending gemist.
Mijn ouders zijn vrijdagavond aangekomen, dus die keken mee, en we hadden Ron, Jacq en Megan ook uitgenodigd!
Rond 21.30u werd het steeds spannender. Het leek wel oud en nieuw, wachten tot het tijd was!
We hadden contact via de skype met Angelique en zij hadden de computer op de TV gericht zodat we het gelijk mee konden kijken. Wij hebben hier geen schotelantenne waar we Nederlandse TV kunnen ontvangen, dus moesten we creatief zijn.
En het ging prima! We hadden best goed beeld en geluid en hij is geen enkele keer weggevallen! We konden het goed volgen.
We vonden het geweldig! Wij weten natuurlijk hoe en wat er opgenomen was, maar er zijn zat stukjes die we niet meer wisten. We hebben er erg om moeten lachen!
Deze aflevering straalt precies uit hoe wij het samenwerken met de TV-mensen hebben ervaren!
Erg leuk!
Na de aflevering konden we het eigenlijk gelijk terug zien op uitzending gemist en hebben we hem voor de vorm nog maar eens zitten kijken.

De reacties die we daarna kregen van familie, vrienden, kennissen en voor ons onbekende mensen waren tot dusverre erg leuk!
pi_94411330
en als je echt niks te doen hebt
wekelijks een blog.
http://topy.waarbenjij.nu/?page=messages&intTravelId=255091
  maandag 21 maart 2011 @ 12:00:13 #139
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_94414002
Leuke aflevering dacht van te voren dat het niets zou worden een schoenmaker in dat stadje.
Maar aflevering was eigenlijk nooit echt spannend.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_94636819
De trailer voor vanavond belooft een hoop drama....
pi_94643273
quote:
Jos (52) en Anja (43) uit Heeze hebben een probleem: ze zijn de trotse eigenaren van hotel-restaurant Relais du Chateau in het Franse Saint Blancard, maar kunnen dat eigenlijk niet betalen. Het stel gaat gebukt onder dubbele hypotheeklasten, want hun Brabantse boerderijtje raken ze aan de straatstenen niet kwijt. Ze willen vertrekken, maar zitten vast in Nederland waar ze in ieder geval hun vaste baan nog hebben. Ieder vrij moment rijden ze naar Frankrijk om hun nieuwe onderkomen op te knappen. Als het Nederlandse huis na 1,5 jaar nog niet verkocht is, besluit het stel op hoop van zegen toch te vertrekken. Aan Jos en Anja de schone taak om de Fransen te veroveren en allemaal naar hun zaak te lokken.

Maar dan blijkt dat hun culinaire hoogstandjes toch iets te hoog gegrepen zijn voor de dorpsbewoners, die voor 12,50 een volledige driegangen lunch verwachten. Het aanpassingsvermogen van Jos wordt behoorlijk op de proef gesteld. En dan moet Anja tot overmaat van ramp na een droevig bericht plotseling terug naar Nederland keren
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 18:31:56 #142
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_94646560
Gaat een mooie aflevering worden.
pi_94650966
heb er zin in :D
  zaterdag 26 maart 2011 @ 20:45:18 #144
123170 alors
zlata1234
pi_94652058
Vorige week was toch de eerste van een nieuwe reeks? Moet ik nog even terugkijken :Y
know'm sayin?
word? word.
pi_94652157
ja, was een vrij positieve aflevering.
klein beetje saai.
pi_94653975
Zit er ook bijna klaar voor.

quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 16:51 schreef themauster het volgende:

[..]

Maar dit klinkt of het een herhaling gaat worden.
Kan me dat stel nog herinneren die zo'n zaak overgenomen hadden en maar geen vergunning kregen en dat ook de vorige eigenaars nog eens met de noorderzon vertrokken waren.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:35:41 #147
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654246
Het wordt weer kommer en kwel zo te zien aan het voorfilmpje met die regen. Het komt mij trouwens nog niet bekend voor.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_94654326
Dit wordt genieten ....
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:43:15 #149
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654593
Begint al weer goed, huis niet te verkopen, in Frankrijk een soort van vloedgolf.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:44:05 #150
123170 alors
zlata1234
pi_94654635
Ah echte bourgondiers zeker :')
know'm sayin?
word? word.
pi_94654659
Is toch een nieuwe zo te zien ^O^
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:44:31 #152
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654661
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:44 schreef alors het volgende:
Ah echte bourgondiers zeker :')
Ja de blokjes kaas he?
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:44:48 #153
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654679
Oh het is wel 2008.
niet zo tof doen
pi_94654775
Wat een argumenten om in Frankrijk te gaan wonen :')
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:47:27 #155
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654793
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef TUFKAL het volgende:
Wat een argumenten om in Frankrijk te gaan wonen :')
Ja echt he? Iedereen wordt 80 :P
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:47:45 #156
123170 alors
zlata1234
pi_94654810
'Ja ik wil een kus, ik wil een kus van jou! Omdat ik heel veel van je hou' *O*
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:48:07 #157
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654826
Hebben ze dat pand niet gezien vantevoren of zo?
niet zo tof doen
pi_94654829
hebben ze nu het huis gekocht zonder het te bezichtigen?
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:48:39 #159
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654846
Best een mooi huis wat ze daar hebben in Nederland.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:48:54 #160
123170 alors
zlata1234
pi_94654856
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Hebben ze dat pand niet gezien vantevoren of zo?
Blijkbaar, dit zie je toch ook wel als je daar een keer bent geweest te bezichtigen :{
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:49:43 #161
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654887
Gewoon de bediening in, zonder ervaring.
niet zo tof doen
pi_94654900
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef fespo het volgende:
hebben ze nu het huis gekocht zonder het te bezichtigen?
Inderdaad. Op een website gezien bij de 2de dag zoeken. Toen de vraagprijs maar meteen geboden.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:50:23 #163
123170 alors
zlata1234
pi_94654909
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:49 schreef Karina het volgende:
Gewoon de bediening in, zonder ervaring.
'Pilsje tappen... da moe toch wel lukken!'
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:50:38 #164
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654918
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:50 schreef jaco het volgende:

[..]

Inderdaad. Op een website gezien bij de 2de dag zoeken. Toen de vraagprijs maar meteen geboden.
Alsof je een spelletje of zo koopt op Ebay :')
niet zo tof doen
pi_94654922
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 21:47 schreef Karina het volgende:

[..]

Ja echt he? Iedereen wordt 80 :P
En: mensen zien er zo lekker ontspannen uit :')
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:51:57 #166
9859 crew  Karina
Woman
pi_94654962
Oh wat erg, al dat water :')
niet zo tof doen
pi_94654989
Die trekker voor het water :')
pi_94654998
"oh jee" :')
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:52:56 #169
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655002
Oh jee, oh jeetje :')
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:53:35 #170
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655028
Ik snap er geen bal van, die mensen lijken me toch niet echt dom.
niet zo tof doen
pi_94655032
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 21:48 schreef Karina het volgende:
Best een mooi huis wat ze daar hebben in Nederland.
Tokkie inrichting
  zaterdag 26 maart 2011 @ 21:53:54 #172
123170 alors
zlata1234
pi_94655041
Leuke woordspeling van de voice-over over dat hoofd boven water houden :')
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:54:11 #173
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655054
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 21:53 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Tokkie inrichting
Inrichting wel ja, maar dat huis is best mooi en groot.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 21:54:29 #174
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655065
Ja duurder is altijd beter :')
niet zo tof doen
pi_94655279
Dat accent ;(
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:00:34 #176
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655295
1500 euro boodschappen :o
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:00:57 #177
123170 alors
zlata1234
pi_94655311
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:00 schreef Karina het volgende:
1500 euro boodschappen :o
wtfwtfwtf :{ :{
know'm sayin?
word? word.
pi_94655315
Wat een onvoorbereide bende weer :N
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:01:55 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655361
En dat Frans verstaan ze natuurlijk :')
niet zo tof doen
pi_94655377
kunnen ze niet wat simpele maaltijden maken. kalfsboten e.d. lijken mij wat overdreven.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:02:21 #181
123170 alors
zlata1234
pi_94655383
Ja de taal, dat is altijd lachen geblazen :')
know'm sayin?
word? word.
pi_94655384
kamers zijjn wel mooi :Y
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:02:36 #183
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655394
Lol die Fransen gaan dat echt niet verstaan.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:02:47 #184
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655402
Um um um
niet zo tof doen
pi_94655414
looool
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:03:10 #186
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655416
Oh wat erg dit, plaatsvervangende schaamte.
niet zo tof doen
pi_94655431
Foie gras :N een Nederlander die dat bereid in Frankrijk :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:03:33 #188
123170 alors
zlata1234
pi_94655435
Hoe krijg je het voor elkaar om zo slecht Frans te spreken, ook al woon je niet in Frankrijk :') wehehehe
know'm sayin?
word? word.
pi_94655453
Lachen dat radio interview. :D
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:04:07 #190
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655458
Ik snap ECHT niet dat ze niet even een cursus Frans hebben genomen vantevoren, dit is echt TE erg. Wat die DJ ook zegt, wat een verschutting.
niet zo tof doen
pi_94655464
"ik begrijp helemaal niets van wat ze zeggen" :D
pi_94655469
OMG 8)7
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:05:06 #193
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_94655495
Mijn tenen kunnen niet krommer :')
pi_94655501
Waarom denken mensen altijd dat het net zo is als op vakantie?
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:05:30 #195
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655508
Hopelijk klopt dat Frans op het menu een beetje :') Ze kunnen de namen van de gerechten waarschijnlijk zelf niet eens uitspreken.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:05:52 #196
23267 Roel_Jewel
Gobbledigook
pi_94655521
OMG :')
pi_94655525
Tuurlijk, 300 man! :Y
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:06:00 #198
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655529
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Mijn tenen kunnen niet krommer :')
Dat ja. Zo erg. En haar Engels is nog ERGER dan haar Frans.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:06:16 #199
123170 alors
zlata1234
pi_94655541
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:05 schreef Greetings het volgende:
Tuurlijk, 300 man! :Y
Het barst uit zijn voegen daar, oh wacht :')
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:06:23 #200
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655546
Jezus wat is dat voor taal dat ze spreekt? Frengels?
niet zo tof doen
pi_94655547
het kunnen er 150 zijn maaaaaar het kunnen er ook................................... 5 300 zijn :D
pi_94655550
OMGGGGGGGGGGG :'(
pi_94655551
Met dat radio interview is het dieptepunt van dit seizoen gezet ! Ik ben benieuwd of de lat vanavond nog lager komt te liggen.
pi_94655559
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:06 schreef Karina het volgende:

[..]

Dat ja. Zo erg. En haar Engels is nog ERGER dan haar Frans.
Ja ;(
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:07:19 #205
123170 alors
zlata1234
pi_94655563
seventy four ipv forty seven _O- _O- _O- _O- _O-
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:07:55 #206
42366 Staal
pi_94655575
Zo'n kaart is in de hele omgeving niet te krijgen.

Gek he? Gamba's en meer dan 1500 euro diepvries.
Waarom sla halen bij een supermarkt terwijl het seizoen in volle gang is? Waarom niet bij boeren kijken? Nee hoor, diepvriesgamba's en kreeft die inderdaad bij een ander niet op de kaart staan.
Un certain jeune homme
pi_94655606
WAAROM leren ze nooit eens de taal voordat men emigreert?
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:09:25 #208
123170 alors
zlata1234
pi_94655616
Neu da gaan ik niet doen!
know'm sayin?
word? word.
pi_94655627
Dit is gewoon zielig om te zien, dit kan alleen maar enorm mislukken :'(
pi_94655632
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:07 schreef Staal het volgende:
Zo'n kaart is in de hele omgeving niet te krijgen.

Gek he? Gamba's en meer dan 1500 euro diepvries.
Waarom sla halen bij een supermarkt terwijl het seizoen in volle gang is? Waarom niet bij boeren kijken? Nee hoor, diepvriesgamba's en kreeft die inderdaad bij een ander niet op de kaart staan.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:10:13 #211
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655652
Zouden die mensen het hebben begrepen?
niet zo tof doen
pi_94655672
Bonsjoer :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:10:44 #213
42366 Staal
pi_94655676
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:09 schreef TUFKAL het volgende:

[..]

Niet mee eens? Ik vind het absurd.
Un certain jeune homme
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:10:49 #214
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655680
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:09 schreef TUFKAL het volgende:
WAAROM leren ze nooit eens de taal voordat men emigreert?
Daar snap ik ook geen bal van, dat is echt ELKE aflevering en dan zeiken over buitenlanders die hier komen en de taal niet spreken :')
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:10:55 #215
123170 alors
zlata1234
pi_94655683
Het is een beetje zeggen alsof je als ijskar gesmolten ijsjes verkoopt en zegt dat je je daarmee juist onderscheidt :') wat een dom figuur :')
know'm sayin?
word? word.
pi_94655689
Fooije grah
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:11:27 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655698
Waarom nou van die ingewikkelde gerechten ook? Doe lekker iets simpels.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:11:52 #218
123170 alors
zlata1234
pi_94655718
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:11 schreef Karina het volgende:
Waarom nou van die ingewikkelde gerechten ook? Doe lekker iets simpels.
Neu ik goa me onderscheie!
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:12:11 #219
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655726
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:11 schreef alors het volgende:

[..]

Neu ik goa me onderscheie!
Nou dat doen ze wel!
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:12:29 #220
123170 alors
zlata1234
pi_94655736
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:12 schreef Karina het volgende:

[..]

Nou dat doen ze wel!
Ja idd, maar op wat voor manier :')
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:12:31 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655739
Dit is nog erger dan dat stel toen op Kreta.
niet zo tof doen
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:13:00 #222
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655757
En ze zijn nog tevreden ook!
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:13:04 #223
42366 Staal
pi_94655760
quote:
Die waren wel heel leuk.
Un certain jeune homme
pi_94655761
Ik moet gelijk aan dat jonge stel in Griekenland denken. Dat duurde ook uren in de keuken. :P
pi_94655771
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef Staal het volgende:

[..]

Niet mee eens? Ik vind het absurd.
Ja juist wel, prima verwoord :)
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:13:26 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655774
quote:
17s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef Staal het volgende:

[..]

Die waren wel heel leuk.
Ja die waren wel lief zo samen.
niet zo tof doen
pi_94655778
quote:
Champion :D
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:13:43 #228
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655784
Geen reserveringen? Goh wat raar...
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:14:02 #229
123170 alors
zlata1234
pi_94655793
Die kerel :') 'in die tijd drinken ze gewoon meer' ja en daarna vertellen ze iedereen die ze kennen wat voor grote FAAL die tent is :')
know'm sayin?
word? word.
pi_94655796
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
[..]

Daar snap ik ook geen bal van, dat is echt ELKE aflevering en dan zeiken over buitenlanders die hier komen en de taal niet spreken :')
echt hè? Dat is stap 1.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:14:31 #231
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655815
Nou lekker verdiend zo te horen :')
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:15:06 #232
123170 alors
zlata1234
pi_94655839
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
Nou lekker verdiend zo te horen :')
4 euro, 35 euro... :')
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:15:19 #233
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655851
Kelke bwaar.
niet zo tof doen
pi_94655852
Nee Kreta was nog iets erger :P

Maar de Fransen zullen wel onder de indruk zijn van de culinaire hoogstandjes van het stel :')
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:15:56 #235
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655874
Een tosti of spaghetti, heel culinair.
niet zo tof doen
pi_94655875
Die zooi kunnen ze aan toeristen voorzetten maar niet aan Fransen.
Die weten wel wat lekker eten is. :Y)
pi_94655878
NON manger!
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:16:01 #238
123170 alors
zlata1234
pi_94655881
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
Kelke bwaar.
Hihi :D!! mijn stream loopt achter op tv en ik las dit precies toen zij dat zei :D
know'm sayin?
word? word.
pi_94655893
Spaghetti lekker vers, kan je ook invriezen :')
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:16:38 #240
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655903
Och nog meer pech.
niet zo tof doen
pi_94655909
Je moet gaan kijken wat de concurent doet. :D
pi_94655941
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:16 schreef Coos het volgende:
Je moet gaan kijken wat de concurent doet. :D
En het dan beter doen :')
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:18:06 #243
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655968
Gelukkig denkt ze, Nederlanders.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:18:32 #244
42366 Staal
pi_94655980
Deze aflevering wordt hem ook wel he. Qua "Ik Vertrek" memories.
Un certain jeune homme
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:18:32 #245
9859 crew  Karina
Woman
pi_94655981
Ik denk dat Fransen een andere smaak hebben, een betere waarschijnlijk :')
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:18:52 #246
123170 alors
zlata1234
pi_94656000
NO SHIT! Fransen zijn anders!
know'm sayin?
word? word.
pi_94656001
Ik denk dat Fransen een andere smaak hebben of anders opgevoed zijn dan wij Nederlanders!!! _O-
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:19:15 #248
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656015
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:18 schreef Coos het volgende:
Ik denk dat Fransen een andere smaak hebben of anders opgevoed zijn dan wij Nederlanders!!! _O-
Fransen eten allemaal bij de Mac.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:19:25 #249
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94656026
zou hij nog terugkomen van zn besluit, en de maaltijd op een ander tijdstjp serveren?
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:20:34 #250
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656065
Nou dit vind ik ook niet echt geweldig, die salade.
niet zo tof doen
pi_94656086
het is veel, dat wel ja :D
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:21:09 #252
42366 Staal
pi_94656089
Tis veul, da wel.
Un certain jeune homme
pi_94656090
Hahaaa die lul wil er echt niet aan om ook een lunch voor ¤ 12.50 te maken. 8)7
pi_94656097
Bij die vrouw begint het kwartje nu te vallen ...
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:21:28 #255
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656104
Hij wil zeker een ster verdienen.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:21:33 #256
123170 alors
zlata1234
pi_94656108
Zij peert hem straks als hij zo fokking koppig blijft, en terecht.
know'm sayin?
word? word.
pi_94656120
Ah dat is dan wel sneu
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:21:55 #258
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656122
Ze is er vandoor :o
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:22:00 #259
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94656124
Dusssssd
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:22:10 #260
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656132
Oh haar vader is overleden.
niet zo tof doen
pi_94656139
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:21 schreef Karina het volgende:
Hij wil zeker een ster verdienen.
Kan hooguit de ster van Anja worden. ;)
pi_94656153
quote:
99s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:13 schreef Karina het volgende:
En ze zijn nog tevreden ook!
Ja, want als de gasten lang moeten wachten, dan bestellen ze meer drank.
Voor hem is het goed ...
Voor mij is die vent een lul.
Wat mij betreft fikt die tent nu ook nog af...
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:23:34 #263
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656183
TOch nog wat verdiend! Niet te geloven. Toch maar lunch dus.
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:23:38 #264
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_94656185
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:22 schreef Coos het volgende:

[..]

Kan hooguit de ster van Anja worden. ;)
Zelfs dat zit er niet in denk ik :Y)
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:24:06 #265
123170 alors
zlata1234
pi_94656203
lunchmenu's _O- _O- _O- _O- _O-
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:24:08 #266
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94656208
Ff wat anders, maar hoe kunnen die twee nou een huis van bijna 1mljn hebben?

Jaaaaaaa een menu
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:24:27 #267
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656220
Nou wel 2 eters!
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:24:35 #268
123170 alors
zlata1234
pi_94656225
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef amaranta het volgende:

Jaaaaaaa een menu
Ja dat vroeg ik me ook al af, hij is automonteur en zij lijkt me ook geen CEO type :')
know'm sayin?
word? word.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:24:40 #269
42366 Staal
pi_94656229
Ik vind dit veel droeviger dan het jonge stel op Kreta. Dat waren heel jonge mensjes met onbezonnen lef maar dit zijn serieus volwassenen.
Un certain jeune homme
pi_94656231
Goh lekker klantvriendelijk :')
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:24:44 #271
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656232
Beetje opschieten he?
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:25:04 #272
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_94656243
Ga dan GVD een zaak in Tilburg beginnen als je perse 's avonds wil 'koken'. Wat een eikel :{
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:25:09 #273
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656247
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef Staal het volgende:
Ik vind dit veel droeviger dan het jonge stel op Kreta. Dat waren heel jonge mensjes met onbezonnen lef maar dit zijn serieus volwassenen.
Ja ze zou toch denken, dat zij wel beter zouden weten, niet dus.
niet zo tof doen
pi_94656251
Hij is wel lekker flexibel :')
pi_94656260
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:24 schreef Karina het volgende:
Nou wel 2 eters!
En dan zo reageren :N

O revoor :')
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:25:50 #276
123170 alors
zlata1234
pi_94656278
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Coos het volgende:
Hij is wel lekker flexibel :')
een echte broabantse flexibele jonge, die kan zich overal wel redden :Y
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:25:53 #277
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656283
Nee als je geen Frans spreekt maak je ook geen vrienden lijkt me.
niet zo tof doen
pi_94656300
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef Karina het volgende:
Nee als je geen Frans spreekt maak je ook geen vrienden lijkt me.
Dakort !
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:26:43 #279
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656309
Oh taalcursus, nu al :')
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:27:11 #280
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94656325
Brabantse oogkleppen heeft Jos op.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:27:27 #281
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656329
Alsof hij het wel zou verstaan als ze Frans zonder dialect zouden spreken :')
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:29:19 #282
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94656398
Gtst :')
pi_94656407
Ah gewoon alle doelgroepen proberen joh.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:29:35 #284
123170 alors
zlata1234
pi_94656413
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef amaranta het volgende:
Ik zag Erwin Kroll zonet ook al :')
know'm sayin?
word? word.
pi_94656415
Happy hour en geen klant binnen. 8-)
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:29:44 #286
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656418
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef amaranta het volgende:
Ja, zet dan een Franse zender op.

Oh dat doet hij nu.
niet zo tof doen
pi_94656451
quote:
Het zijn tweeverdieners zonder kinderen.
Mogelijk hebben ze het 20 jaar geleden al gekocht.
Misschien dat die man ook partner was in dat garagebedrijf.
Allerlei mogelijkheden. Er zat bovendien hypotheek op want het hotel is gekocht van de overwaarde.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:31:05 #288
1723 zeeuws jongetje
inmiddels ouwe lul
pi_94656476
Jos ziet de Fransen als zijn vijanden i.p.v. als potentiele gasten.
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:31:10 #289
123170 alors
zlata1234
pi_94656483
Kritische zelfreflectie!
know'm sayin?
word? word.
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:31:13 #290
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656484
Ik zag nu pas eigenlijk hoe groot het was!
niet zo tof doen
pi_94656492
quote:

Jaaaaaaa een menu
Die kochten jaren geleden een blokje van 2 of 3 huisjes op en hebben zwart die boel om laten toveren tot een huis. 8-)
pi_94656510
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:29 schreef alors het volgende:

[..]

Ik zag Erwin Kroll zonet ook al :')
Vind het meer Piet Paulusma types...
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:32:04 #293
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656520
Vooral positief blijven he?
niet zo tof doen
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:32:12 #294
42366 Staal
pi_94656521
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 maart 2011 22:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Ga dan GVD een zaak in Tilburg beginnen als je perse 's avonds wil 'koken'. Wat een eikel :{
In het buitenland is alles veel beter om een zaakje te beginnen.
:').

La douce France, mensen. Denk je in Nederland veel belasting te betalen, daar kun je helemaal alles afdragen.

Echt ,als je een eigen bedrijf wilt starten kun je dit het best eerst proberen in Nederland. Qua hulp, taal en zekerheden maar veel mensen willen het vakantiegevoel vasthouden.
Un certain jeune homme
pi_94656603
quote:
Op zaterdag 26 maart 2011 22:32 schreef Staal het volgende:

[..]

In het buitenland is alles veel beter om een zaakje te beginnen.
:').

La douce France, mensen. Denk je in Nederland veel belasting
te betalen, daar kun je helemaal alles afdragen.

Echt ,als je een eigen bedrijf wilt starten kun je dit het best eerst proberen in Nederland. Qua hulp, taal en zekerheden maar veel
mensen willen het vakantiegevoel vasthouden.
En als je gaat, leer dan eerst de taal :X
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:34:20 #296
94782 Nieuwschierig
Pro bikini-lijn
pi_94656620
Angst voor de spijt hebben dat je het nooit geprobeerd hebt is de meest slechte motivatie voor dit soort doemprojecten.
Wie dit leest is gek
pi_94656647
is dat huis ondertussen al verkocht?

Wie de vraagt stelt hem, ondertussen 695.000.

Dit lijkt de woning te zijn. huis
  zaterdag 26 maart 2011 @ 22:36:05 #298
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_94656688
Heeft hij n website??
  Moderator zaterdag 26 maart 2011 @ 22:38:03 #300
9859 crew  Karina
Woman
pi_94656773
quote:
Het huis is dus nog steeds niet verkocht.
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')