abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91759269
Gisteren was er inderdaad geen aflevering.

Op de site van Ik Vertrek staat dat er in het voorjaar nieuwe afleveringen gepland staan.
pi_91761460
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Toad het volgende:
Gelukkig later deze maand weer nieuwe afleveringen. :)
Misschien dat het filmen of het editten meer tijd vraagt dan de TROS has gedacht ?
pi_92540626
Er is nog steeds niets bekend over nieuwe afleveringen, maar ik wilde even de aandacht vestigen op de emigratiebeurs die dit weekend plaatsvindt: http://www.emigratiebeurs.nl/nl/
pi_92659371
Net bij Paul de Leeuw Rudolf en René te gast die aanwezig zullen zijn op de emigratiebeurs.
pi_92858706
Nog steeds geen nieuws over Ik Vertrek, maar ik zag dat Net 5 een Britse versie heeft:

# Geluk over de grens
# Zender:NET 5
# Datum:16 februari 2011
# Uitzendtijd:22:55 - 23:30 uur

quote:
Droom of nachtmerrie?

Veel mensen dromen er weleens van om de biezen te pakken en het hectische leven achter zich te laten. Het nieuwe NET 5-programma Geluk over de grens volgt stelletjes die van deze droom werkelijkheid maken. De dappere koppels nemen voorgoed afscheid van hun veilige nest en gaan op zoek naar ‘het grote geluk’. Het idyllische plaatje verandert echter al snel in een onzeker bestaan.

Hobbels
De eerste aflevering van Geluk over de grens volgt Martin en Maggie. Zij laten het leven in Norfolk achter zich om in Spanje hun geluk te beproeven. Hier gaan ze een boerderij met wijngaard en olijfvelden runnen. Hun kroost slepen ze in dit avontuur mee. Ze komen er echter al snel achter dat het gekozen pad vele hobbels kent.

Aan diggelen
Het stelletje spreekt geen Spaans en heeft geen kaas gegeten van het boerenleven. Dit zorgt al snel voor de nodige stress. Weten Martin, Maggie en de kinderen hun draai te vinden of valt de Spaanse droom aan diggelen?
  woensdag 16 februari 2011 @ 12:51:44 #81
304638 KarinJ.
droom je leven, leef je droom
pi_92862626
.....Het stelletje spreekt geen Spaans ....

Dat begrijp ik dus écht niet.
wees als een zalm, zwem tegen de stroom in
pi_92862660
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 11:02 schreef jaco het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Ik Vertrek, maar ik zag dat Net 5 een Britse versie heeft:

# Geluk over de grens
# Zender:NET 5
# Datum:16 februari 2011
# Uitzendtijd:22:55 - 23:30 uur

Oh leuk, even kijken/opnemen/uitzending gemisten :)

Masterchef begint ook weer op de BBC *O*
pi_92864535
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 12:51 schreef KarinJ. het volgende:
.....Het stelletje spreekt geen Spaans ....

Dat begrijp ik dus écht niet.
Die Engelsen denken veelal dat de rest van de wereld zich wel aan hun aanpast. En waarvoor zou je een andere taal beheersen. :(
pi_92944280
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zal volgens de redactie plaatsvinden op
ZATERDAG 19 MAART ....

de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Veel kijkplezier allemaal !

[ Bericht 4% gewijzigd door AireLesBiefs op 17-02-2011 23:25:25 ]
In 2006 vertrokken naar Midden Frankrijk en daar een chambre d'hôtes gestart zoals zoveel Nederlanders. In 2007 is onze eerste aflevering van Ik Vertrek uitgezonden. In 2009 is er een follow-up van ons gemaakt. Meer info over onze Bed & Breakfast , v
pi_92944835
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef AireLesBiefs het volgende:
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zou volgens de redactie plaatsvinden op ZATERDAG 19 MAART .... de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Was het een succes in Houten op de emigratiebeurs? Wie waren er nog meer uit Ik Vertrek? De Boerkampjes uit Italië? Ze waren wel op de vakantiebeurs in Utrecht.
pi_92946267
quote:
2s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef AireLesBiefs het volgende:
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zal volgens de redactie plaatsvinden op
ZATERDAG 19 MAART ....

de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Zitten jullie er ook in?
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_92978660
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Mylene het volgende:

[..]

Was het een succes in Houten op de emigratiebeurs? Wie waren er nog meer uit Ik Vertrek? De Boerkampjes uit Italië? Ze waren wel op de vakantiebeurs in Utrecht.
Voor ons was het heel leuk én door onze bijdrage in de show van Paul de Leeuw afgelopen vrijdag ook zeer geslaagd. Waij maken er wel wat gezelligs van !! Er waren verder geen "ikvertrekkers" op de emigratiebeurs, alleen aanstaande 'vertrekkers'.
Wij hebben niet zoveel geld om op de vakantiebeurs te staan, kost etterlijke duizenden euro's en dat zal toch weer ergens vandaag moeten komen... bijvoorbeeld de prijs van een chambre of gîte. Dus dat doen wij maar niet !
Groetjes,
Rudolf en René
In 2006 vertrokken naar Midden Frankrijk en daar een chambre d'hôtes gestart zoals zoveel Nederlanders. In 2007 is onze eerste aflevering van Ik Vertrek uitgezonden. In 2009 is er een follow-up van ons gemaakt. Meer info over onze Bed & Breakfast , v
pi_92978822
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 23:52 schreef golfer het volgende:

[..]

Zitten jullie er ook in?
Nee, wij zijn eind 2007 met onze eerste aflevering al op tv geweest en daarna nog met een follow-up in december 2009.... dan is het wel genoeg ...... via www.ikvertrek.nl kun je ook alle afleveringen terugzien, maar dat wist je waarschijnlijk wel !!
Was wel erg leuk om in het programma te zitten en wij blijven het programma volgen en er enthousiast over... ook voordat wij op tv waren sloegen wij al geen aflevering over !!!
groetjes, Rudolf en René
pi_94327014
We hebben er even op moeten wachten, maar vanavond is het zover. De nieuwe serie Ik Vertrek.

# Nederland 1
# Datum:19 maart 2011
# Uitzendtijd:21:35 - 22:35 uur

quote:
Als schoenmaker John (48) en zijn vrouw Linda (38) een vakantie in Noorwegen doorbrengen, zijn ze op slag verliefd. Overrompeld door de schoonheid van het landschap besluiten ze alles in Nederland achter te laten en zich met hun kinderen Bryan (12) en Démi (4) definitief in de provincie Valdres te vestigen. Een moeilijke keuze, want hun succesvolle schoenmakerij in Maassluis moet na 22 jaar worden verkocht en de familie blijft in Nederland achter. Het vertrek doet vooral de ouders van Linda en de dochters van John uit een eerder huwelijk veel verdriet. Maar het stel is vastbesloten en zet alles in gang om in hun toekomstige woonplaats Fagernes een nieuwe schoenmakerij te beginnen. Er is haast bij, want het Nederlandse huis is al verkocht en de financiële buffer is beperkt. Maar dan gaat het winkelpand waar ze hun zinnen op hebben gezet net aan hun neus voorbij en komt hun emigratiedroom op losse schroeven te staan. Tijd voor plan B.
  zaterdag 19 maart 2011 @ 11:16:06 #90
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_94327693
Super ga het opnemen kijk het morgenavond terug (zondags is toch nooit iets op tv).
Wat een geweldige serie is dit toch.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_94327765
Heb nu al medelijden met de kinderen
pi_94328056
Eindelijk weer eens wat anders dan een b&b. Leuk :)
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:12:23 #93
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_94338504
DVD-recorder geprogrammeerd.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zaterdag 19 maart 2011 @ 17:29:16 #94
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_94339116
Ik ben benieuwd. :9
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_94340904
Ook hier erg benieuwd!
pi_94347065
Onwaarschijnlijk dat die mensen zonder enige vorm van voorbereiding dit soort stappen zetten. Dat je het durft OK, maar dat je niet nadenkt van te voren dat snap ik niet.
*verwijderd door Admin*
  zaterdag 19 maart 2011 @ 21:49:22 #97
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_94349971
We gaan naar Norway *O*
Kwaltieltje te laat }:|
  zaterdag 19 maart 2011 @ 22:00:11 #99
18642 detulp050
Oud Reviewer
pi_94350359
Dat je geen Noors spreekt, dat is al minder. Maar dat je Engels ook nog eens slecht is, is wel erg dramatisch :{
pi_94350398
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef detulp050 het volgende:
Dat je geen Noors spreekt, dat is al minder. Maar dat je Engels ook nog eens slecht is, is wel erg dramatisch :{
zo slecht is het niet hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')