Misschien dat het filmen of het editten meer tijd vraagt dan de TROS has gedacht ?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:26 schreef Toad het volgende:
Gelukkig later deze maand weer nieuwe afleveringen.
quote:Droom of nachtmerrie?
Veel mensen dromen er weleens van om de biezen te pakken en het hectische leven achter zich te laten. Het nieuwe NET 5-programma Geluk over de grens volgt stelletjes die van deze droom werkelijkheid maken. De dappere koppels nemen voorgoed afscheid van hun veilige nest en gaan op zoek naar ‘het grote geluk’. Het idyllische plaatje verandert echter al snel in een onzeker bestaan.
Hobbels
De eerste aflevering van Geluk over de grens volgt Martin en Maggie. Zij laten het leven in Norfolk achter zich om in Spanje hun geluk te beproeven. Hier gaan ze een boerderij met wijngaard en olijfvelden runnen. Hun kroost slepen ze in dit avontuur mee. Ze komen er echter al snel achter dat het gekozen pad vele hobbels kent.
Aan diggelen
Het stelletje spreekt geen Spaans en heeft geen kaas gegeten van het boerenleven. Dit zorgt al snel voor de nodige stress. Weten Martin, Maggie en de kinderen hun draai te vinden of valt de Spaanse droom aan diggelen?
Oh leuk, even kijken/opnemen/uitzending gemistenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:02 schreef jaco het volgende:
Nog steeds geen nieuws over Ik Vertrek, maar ik zag dat Net 5 een Britse versie heeft:
# Geluk over de grens
# Zender:NET 5
# Datum:16 februari 2011
# Uitzendtijd:22:55 - 23:30 uur
Die Engelsen denken veelal dat de rest van de wereld zich wel aan hun aanpast. En waarvoor zou je een andere taal beheersen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:51 schreef KarinJ. het volgende:
.....Het stelletje spreekt geen Spaans ....
Dat begrijp ik dus écht niet.
Was het een succes in Houten op de emigratiebeurs? Wie waren er nog meer uit Ik Vertrek? De Boerkampjes uit Italië? Ze waren wel op de vakantiebeurs in Utrecht.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef AireLesBiefs het volgende:
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zou volgens de redactie plaatsvinden op ZATERDAG 19 MAART .... de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Veel kijkplezier allemaal !
Zitten jullie er ook in?quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:19 schreef AireLesBiefs het volgende:
Voor degene die belangstelling hebben.... de volgende uitzending van Ik Vertrek zal volgens de redactie plaatsvinden op
ZATERDAG 19 MAART ....
de 100e uitzending staat gepland voor ZATERDAG 2 APRIL
Veel kijkplezier allemaal !
Voor ons was het heel leuk én door onze bijdrage in de show van Paul de Leeuw afgelopen vrijdag ook zeer geslaagd. Waij maken er wel wat gezelligs van !! Er waren verder geen "ikvertrekkers" op de emigratiebeurs, alleen aanstaande 'vertrekkers'.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:27 schreef Mylene het volgende:
[..]
Was het een succes in Houten op de emigratiebeurs? Wie waren er nog meer uit Ik Vertrek? De Boerkampjes uit Italië? Ze waren wel op de vakantiebeurs in Utrecht.
Nee, wij zijn eind 2007 met onze eerste aflevering al op tv geweest en daarna nog met een follow-up in december 2009.... dan is het wel genoeg ...... via www.ikvertrek.nl kun je ook alle afleveringen terugzien, maar dat wist je waarschijnlijk wel !!quote:
quote:Als schoenmaker John (48) en zijn vrouw Linda (38) een vakantie in Noorwegen doorbrengen, zijn ze op slag verliefd. Overrompeld door de schoonheid van het landschap besluiten ze alles in Nederland achter te laten en zich met hun kinderen Bryan (12) en Démi (4) definitief in de provincie Valdres te vestigen. Een moeilijke keuze, want hun succesvolle schoenmakerij in Maassluis moet na 22 jaar worden verkocht en de familie blijft in Nederland achter. Het vertrek doet vooral de ouders van Linda en de dochters van John uit een eerder huwelijk veel verdriet. Maar het stel is vastbesloten en zet alles in gang om in hun toekomstige woonplaats Fagernes een nieuwe schoenmakerij te beginnen. Er is haast bij, want het Nederlandse huis is al verkocht en de financiële buffer is beperkt. Maar dan gaat het winkelpand waar ze hun zinnen op hebben gezet net aan hun neus voorbij en komt hun emigratiedroom op losse schroeven te staan. Tijd voor plan B.
zo slecht is het niet hoor.quote:Op zaterdag 19 maart 2011 22:00 schreef detulp050 het volgende:
Dat je geen Noors spreekt, dat is al minder. Maar dat je Engels ook nog eens slecht is, is wel erg dramatisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |