Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Als dat zou kunnen zou ik dat graag willenquote:
en wie wordt er over 2 dagen 34?quote:
Dat is geen koken en dat maak ik nooit klaar voor lunch of avondeten. Dat is alleen voor ontbijt als de boys dat willen en ik eet het zelf als ontbijt want ik vind het lekker op toastquote:
Ja, het gaat helaas erg snel. Gevoelsmatig te snelquote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wie wordt er over 2 dagen 34?
quote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Dat is geen koken en dat maak ik nooit klaar voor lunch of avondeten. Dat is alleen voor ontbijt als de boys dat willen en ik eet het zelf als ontbijt want ik vind het lekker op toast![]()
34quote:Op zondag 12 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het gaat helaas erg snel. Gevoelsmatig te snel
Dat gevoel had ik vorige maand ookquote:Op zondag 12 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
Ja, het gaat helaas erg snel. Gevoelsmatig te snel
Ach ja, moet er maar het beste van makenquote:
Oooh, je bent echt PAS 30, dat wist ik niet. Broekiequote:Op zondag 12 december 2010 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vorige maand ook
precies....quote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, moet er maar het beste van maken
quote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
Oooh, je bent echt PAS 30, dat wist ik niet. Broekie
Ja, dat vond je als kind van 6 stokoud maar je gaat je grenzen verleggen naarmate je dichterbij komtquote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies....
40 over een tijdje is weer ff slikken pas
quote:Op zondag 12 december 2010 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Oma's
ééntje is al tien jaar aan het hemelen, en m'n andere zie ik bijna wekelijks... maar ze heeft wel dementie, dus je ziet d'r langzamerhand steeds verder verdwijnen in het grote zwarte niks
Sorry dat ik je verjaardag heb gemist. Ik ben pas weer een week of 3 'actief' hierquote:
maar nu is ze nog aardig helder en is ze altijd heel vrolijkquote:
mooie datumquote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey 16 november, dan is mijn pa jarig ook
quote:
Had jij je eigen topic aangemaaktquote:
Nou gekkie, dat geeft toch niets?quote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef Stuart het volgende:
Sorry dat ik je verjaardag heb gemist. Ik ben pas weer een week of 3 'actief' hier
hoeraaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar nu is ze nog aardig helder en is ze altijd heel vrolijk
quote:Op zondag 12 december 2010 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou gekkie, dat geeft toch niets?![]()
Zoen me de 24e dan maar extra enthousiast terug, als ik jou alsnog feliciteer
woah, dat was nog even spannend dus?quote:
22 juliquote:
Dat is waar. Gelukkig ben je er weerquote:
toen zat ik nog niet hier ook, wel op GRTDOJW al geloof ikquote:
truste kerelquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren
Voor dadelijk/straks: welterusten allen
Veel luisterplezier en voor later alvast welterustenquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
spannendquote:Op zondag 12 december 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woah, dat was nog even spannend dus?
Ik ben pas vanaf 25 november weer een beetje actief op dit forumquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen zat ik nog niet hier ook, wel op GRTDOJW al geloof ik
Luisterze (doe je dat ook eensquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
slaap zequote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
da's bijnaquote:
of je op je vaders verjaardag geboren zou worden of niet?quote:
Ja, het komt nu wel heel erg dichtbijquote:
ahhhhh snaptehetffnietquote:Op zondag 12 december 2010 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of je op je vaders verjaardag geboren zou worden of niet?
Eigenlijk 'vier' ik het al jaren niet meerquote:
geeft niet, ik ben moe, en dan ben ik nog onduidelijker dan andersquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Koen66 het volgende:
ahhhhh snaptehetffniet
daar was ik niet bij
op Fok! welquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk 'vier' ik het al jaren niet meer
Oh, there therequote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft gefaald zijn monoloog helemaal te leren dus morgen geen audities
pa was zowizo actief in die tijd, halfzus is van 24/11quote:Op zondag 12 december 2010 01:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben moe, en dan ben ik nog onduidelijker dan anders![]()
nee, net gemist
Baal er wel van maar had gewoon te weinig tijd voor een moeilijke tekst. Volgend jaar maar weerquote:
oh, dat is wel heel bijzonder knapquote:Op zondag 12 december 2010 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pa was zowizo actief in die tijd, halfzus is van 24/11
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.quote:
Maar maar maar neequote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is het dan nu verdorie afgelopen met die gezelligheid?
Ik ga naar bed! *stampvoet
ik zal wel een [ONZ] topic ervoor makenquote:
bed? wat is datquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is het dan nu verdorie afgelopen met die gezelligheid?
Ik ga naar bed! *stampvoet
Wat mankeer je dan WWquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.Dan ga ik hazeslaapjes van een paar uur doen, dan ben ik weer 8 uur op, dan weer een hazeslaapje, etc.
Ik kom al zeker 4 jaar niet meer in ONZ en als ik inlog is dat board ook niet zichtbaar want ik vind ONZquote:Op zondag 12 december 2010 01:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zal wel een [ONZ] topic ervoor makenmaar maar maar maar maar maar maar als ik het niet vergeet, dat heb ik ook wel eens
kusje op je ziek, als je ziek niet al te vies isquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.Dan ga ik hazeslaapjes van een paar uur doen, dan ben ik weer 8 uur op, dan weer een hazeslaapje, etc.
Hahahaha, hot sickquote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je ziek, als je ziek niet al te vies is
ik kwam er in het begin veel, maar nu alleen nog maar in Stad en Streek: Amersfoort en in KSC, en heeeeel soms buiten KSC in GCquote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al zeker 4 jaar niet meer in ONZ en als ik inlog is dat board ook niet zichtbaar want ik vind ONZ
Alleen als je echt moet. Zou niet willen dat je te moe bent morgen voor je omaquote:
Een goeie verkoudheid met wat koorts met af en toe een bezoek aan het toilet.quote:
Ik mis mogelijk de ONZ 'humor'quote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kwam er in het begin veel, maar nu alleen nog maar in Stad en Streek: Amersfoort en in KSC, en heeeeel soms buiten KSC in GC
Aha, beetje algemeen kut dus. Nou, hoop dat je snel wat opknapt dan!quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een goeie verkoudheid met wat koorts met af en toe een bezoek aan het toilet.
Mijn ziek is altijd heel proper.quote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je ziek, als je ziek niet al te vies is
er is de laatste tijd alleen nog maar bagger...quote:
Ik heb gelukkig een afleidmechanisme..hij is twee en heet Thijsquote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Stuart het volgende:
Alleen als je echt moet. Zou niet willen dat je te moe bent morgen voor je oma
Dat mag ik hopen, ik moet volgende week mijn contract gaan ondertekenen en beginnen met een mogelijke training te gaan volgen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, beetje algemeen kut dus. Nou, hoop dat je snel wat opknapt dan!
Moet zeggen dat ik het in de afgelopen 4 jaar niet 1x heb gemistquote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er is de laatste tijd alleen nog maar bagger...
niks gezelligs meer
Kusje op je koorts dan, de rest....niet.quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een goeie verkoudheid met wat koorts met af en toe een bezoek aan het toilet.
Ja, ik begrijp. Het is helemaal aan jou meissiequote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een afleidmechanisme..hij is twee en heet Thijs![]()
En thank God for make-up![]()
Maar dan nog moet ik wel een beetje de kant van de trap op gaan bewegen
ehm..was dat niet altijd alleen maar bagger?quote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er is de laatste tijd alleen nog maar bagger...
niks gezelligs meer
ach ik ben laatste tijd een beetje aan het rondzwerven qua SCquote:
Met laptop en al in bed gaan KSC'en.quote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een afleidmechanisme..hij is twee en heet Thijs![]()
En thank God for make-up![]()
Maar dan nog moet ik wel een beetje de kant van de trap op gaan bewegen
Net nog niet andersquote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik begrijp. Het is helemaal aan jou meissie
Oh dear. Nou, wie weet voel je je maandag alweer een stuk beterquote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ik moet volgende week mijn contract gaan ondertekenen en beginnen met een mogelijke training te gaan volgen.
Haha tof dat je hier komt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik ben laatste tijd een beetje aan het rondzwerven qua SC
jawel, maar dan positieve baggerquote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm..was dat niet altijd alleen maar bagger?
Dan krijg ik een heel ongezellige rest van het weekend denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Met laptop en al in bed gaan KSC'en.
Ja, maar ik zou niet schuldig bevonden willen worden aan jouw moeheid of wat dan ook morgen of dat je boos word op Thijs omdat je moe bent of weet ik veel.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel, maar dan positieve bagger
Ja, helemaal mee eens. Koen is coolquote:
Ik overleef het wel. En er is niks dat een goede cocktail van Jager en paracetamol kan overleven. Inclusief mijn lever, huhuhu.quote:
Geen kusje terug van mijn koorts, tenzij je dat graag wilt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je koorts dan, de rest....niet.
Hihi, dat ik morgen tegen oma roep: ja, het is allemaal de schuld van Stuquote:Op zondag 12 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
Ja, maar ik zou niet schuldig bevonden willen worden aan jouw moeheid of wat dan ook morgen of dat je boos word op Thijs omdat je moe bent of weet ik veel.
Wie is die vreselijke man dan tochquote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, dat ik morgen tegen oma roep: ja, het is allemaal de schuld van Stu
Nee, dankjequote:Op zondag 12 december 2010 01:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Geen kusje terug van mijn koorts, tenzij je dat graag wilt.
Komt wel goed.quote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear. Nou, wie weet voel je je maandag alweer een stuk beter
De KSC zal voor je bidden mijn vriend
Laat je je vent meelezen. Gezellig samen forumen vanuit bed in plaats van een filmpje op de tv kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijg ik een heel ongezellige rest van het weekend denk ik
Ik ken hem al langer dan jijquote:Op zondag 12 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Koen is cool
Hier begrijpt helemaal niemand iets van hoorquote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef pgrferrari het volgende:
ST en Marijke hebben wat van mijn liefde op
Wat de kabel stuk gebeten misschienquote:
Hun welquote:Op zondag 12 december 2010 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier begrijpt helemaal niemand iets van hoor
Hou toch op man. Ik ken koen al zeker 30 jaarquote:
Dan zeg ik: die ken ik van internet oma, je weet wel, met de computers?quote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie is die vreselijke man dan toch
Wel, ikquote:Op zondag 12 december 2010 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier begrijpt helemaal niemand iets van hoor
Het klinkt in ieder geval goedquote:Op zondag 12 december 2010 02:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan zeg ik: die ken ik van internet oma, je weet wel, met de computers?
Zegt oma: hoe is het toch mogelijk.
Zegt opa: dat is allemaal een complot! Net als met die man op de maan!
Moet ik lachen.
Ik vind het een plan
Ik 31quote:Op zondag 12 december 2010 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hou toch op man. Ik ken koen al zeker 30 jaar
Oooh, nou, dat zal dan wel voldoende zijnquote:
Opa's en oma's..gotta love 'em!quote:
Fair enough, jij wint. Ouwe lulquote:
Het was in de vorm van bloemetjes, en heel erg lekkerquote:Op zondag 12 december 2010 02:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, dat zal dan wel voldoende zijn
Eetbare bloemenquote:Op zondag 12 december 2010 02:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het was in de vorm van bloemetjes, en heel erg lekker
Nee, waarom zou je dat gaan doenquote:Op zondag 12 december 2010 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
Had ik al gezegd dat ik ga slapen?
Linkje van GRTDOJW in TAL paar weken terug (door Lutte), in GRTDOJW kwam ik behalve Lutte en Benny ook Stu en Symph tegen, en in hun posthistory zag ik dat ze vaak hier kwamenquote:Op zondag 12 december 2010 02:02 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Jep, wat brengt je eigenlijk naar hier Koen?
Eerlijk?
Sorry, maar dat geloof ik nu natuurlijk niet meerquote:
NEEEEquote:Op zondag 12 december 2010 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
Weet je hoe lekker dat is?quote:
Slaapze chocobloempjequote:Op zondag 12 december 2010 02:04 schreef suikertaartje het volgende:
Klinkt goedquote:
Oh, mag ik nou van jou ook al niet?quote:
I know *wink wink nudge nudgequote:
slapen is zo overgewaardeerdquote:Op zondag 12 december 2010 02:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, mag ik nou van jou ook al niet?
Voor Marijke eigenlijk...maar daar was ik vanavondquote:Op zondag 12 december 2010 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Lief van Ferrari als hij dat voor je heeft geregeld
Voor Marijke maar ST snoepte mee .Dquote:Op zondag 12 december 2010 02:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Klinkt goed
Lief van Ferrari als hij dat voor je heeft geregeld
daar is mijn hoofd het niet mee eensquote:
Maar goed, je mag best gaan slapen hoor. Misschien ga ik dat dan ook zo maar doenquote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know *wink wink nudge nudge
Ik ben een ouwe snoeptaartquote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor Marijke maar ST snoepte mee .D
quote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
I know *wink wink nudge nudge
Wat leukquote:Op zondag 12 december 2010 02:06 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Voor Marijke maar ST snoepte mee .D
Ga je mee?quote:Op zondag 12 december 2010 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar goed, je mag best gaan slapen hoor. Misschien ga ik dat dan ook zo maar doen
Nee juist helemaalquote:Op zondag 12 december 2010 02:07 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wat leuk
Woon je daar in de buurt dan
ja, mja.quote:Op zondag 12 december 2010 02:07 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk zou ik ook moeten slapen, mja
Dat dus, maar ik ben nog afgeleid van ietsquote:Op zondag 12 december 2010 02:07 schreef Koen66 het volgende:
eigenlijk zou ik ook moeten slapen, mja
Laten bezorgen door wiequote:Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee juist helemaal
niet, laten bezorgen
quote:
Echt, dat komt helemaal goed met jouquote:Op zondag 12 december 2010 02:08 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Nee juist helemaal
niet, laten bezorgen
same here..nou ja, eentje danquote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Koen66 het volgende:
over 6 uur lopen er hier alweer koters herrie te maken
I Hope soquote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
[..]
Echt, dat komt helemaal goed met jou![]()
![]()
Mag je blij zijn dat het nu winter is.quote:
Koter is echt een heel slecht woordquote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Koen66 het volgende:
over 6 uur lopen er hier alweer koters herrie te maken
hoe kunnen we dan samen slapen?quote:Op zondag 12 december 2010 02:09 schreef Stuart het volgende:
Ik ben nu wel blij dat het hier pas 1.09 is
Ehm, tijdreizenquote:Op zondag 12 december 2010 02:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hoe kunnen we dan samen slapen?
Echt, jij voegt hele nieuwe dimensies toe aan samen slapenquote:
Dan zie ik je over een uurtje wel in bedquote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef Stuart het volgende:
Eigenlijk lust ik nog wel een Strongbow
Wieso dat?quote:Op zondag 12 december 2010 02:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Koter is echt een heel slecht woord
Ja, het zal nooit meer hetzelfde zijnquote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Echt, jij voegt hele nieuwe dimensies toe aan samen slapen
Waar ik opgroeide werden 'koters' geassocieerd met kinderen van een hoerquote:
ik ben nog wel ff wakker helaasquote:Op zondag 12 december 2010 02:12 schreef Stuart het volgende:
Maar ja, heeft zo weinig zin als iedereen naar bed gaat
nou nou nou nou....quote:Op zondag 12 december 2010 02:13 schreef Koen66 het volgende:
ik ga er zo dan ook maar eens een eind aan maken he
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks van vandaag tot en met 02:12 uur
01. 134 suikertaartje
02. 130 Stuart
03. 086 D.Rose
04. 064 Koen66
05. 020 pgrferrari
06. 020 TheFamousMan
07. 019 Marijkezwolle
08. 016 Dr_Flash
09. 009 Woeste_Woerd
10. 003 Myraela
11. 001 MPG
12. 001 goldfinger1963
Maar jij bent een beetje 'vaag' op het moment met alle respectquote:Op zondag 12 december 2010 02:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
ik ben nog wel ff wakker helaas
Noes, doe het niet!quote:Op zondag 12 december 2010 02:13 schreef Koen66 het volgende:
Dat ga ik maar eens onthoudenquote:Op zondag 12 december 2010 02:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Waar ik opgroeide wreden 'koters' geassocieerd met kinderen van een hoer
Zeker zo 's nachts gaat het erg snel. Het spijt me oprechtquote:
wabedoel je?quote:Op zondag 12 december 2010 02:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar jij bent een beetje 'vaag' op het moment met alle respect
Sweet dreams taartjequote:Op zondag 12 december 2010 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
Bed. Ik. NU!![]()
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
waarom?quote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zeker zo 's nachts gaat het erg snel. Het spijt me oprecht
vanavond nog een paar posts dan haal ik de 100 misschien welquote:
zeker wel 20 posts...quote:
Hopelijk niet aan jezelfquote:Op zondag 12 december 2010 02:13 schreef Koen66 het volgende:
spamkutjequote:
zekerquote:Op zondag 12 december 2010 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
Bed. Ik. NU!![]()
quote:
* suikertaartje stapt vast in de tijdmachinequote:
Ja, dat is waarquote:Op zondag 12 december 2010 02:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom?
als het gezellig is gaat het altijd snel
Slaap lekker.quote:Op zondag 12 december 2010 02:14 schreef suikertaartje het volgende:
Bed. Ik. NU!![]()
See you in a bitquote:Op zondag 12 december 2010 02:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
* suikertaartje stapt vast in de tijdmachine![]()
![]()
tot zo!
kan je niet hebben he, ouwe, dat iemand jouw tempo van vroeger nog wel haalt?quote:
ja, echt, ja, nee, nu echtquote:
Welterusten Koenquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Koen66 het volgende:
Menschjes ik ga er ook een eind aan maken (mijn chatleven vannacht wel te verstaan)
Truste allemaalvoor de ladies (welke??)
ik niet, ik ben al wegquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef Koen66 het volgende:
Menschjes ik ga er ook een eind aan maken (mijn chatleven vannacht wel te verstaan)
Truste allemaalvoor de ladies (welke??)
ik kan het beterquote:Op zondag 12 december 2010 02:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan je niet hebben he, ouwe, dat iemand jouw tempo van vroeger nog wel haalt?
trustenquote:
GMTAquote:
quote:
Oooh, sorry, nog zo laat werkenquote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan het beter![]()
[..]
trusten![]()
het zal een uur of 5 worden voor ik klaar ben met werken
bahquote:Op zondag 12 december 2010 02:19 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, sorry, je naam enzo
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 12 december 2010 02:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kan het beter![]()
[..]
trusten![]()
het zal een uur of 5 worden voor ik klaar ben met werken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
STU! Ik was net al bijna weg en nou ben ik er NOG.
Jouw schuld![]()
![]()
![]()
Sweet dreams sugarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"If you see someone without a smile, give them one of yours.”
giertjequote:
quote:Op zondag 12 december 2010 02:21 schreef suikertaartje het volgende:
STU! Ik was net al bijna weg en nou ben ik er NOG.
Jouw schuld![]()
![]()
![]()
Dat wordt een KSC-babySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Zo, vanaf 5 uur nieuws in de tracker lopen pompen. Die FP-mensen zijn watjequote:Op zondag 12 december 2010 03:58 schreef MPG het volgende:
Thuis. Bedtijd. Denk ik. Om 7.30 weer wekker.
Truste![]()
quote:Top 100 van zaterdag 11 december 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
001. 273 Stuart
009. 199 Marijkezwolle
017. 160 suikertaartje
025. 135 PeZu
034. 121 TheFamousMan
041. 106 Trevland
046. 102 pgrferrari
053. 091 goldfinger1963
pinguinquote:
eet smakelijk ik ga zo maar eens richting mijn werkquote:
ik ben net terug van me werkquote:Op zondag 12 december 2010 06:25 schreef Giertje het volgende:
[..]
eet smakelijk ik ga zo maar eens richting mijn werk
whehehe jij wel ik niet moet zo nog beginnenquote:Op zondag 12 december 2010 06:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik ben net terug van me werk
hey DMquote:Op zondag 12 december 2010 06:09 schreef Pheno het volgende:
Oh, hier ha dik nog niet in gepost. Stelletje postblaffers.
dat geloof ik graagquote:Op zondag 12 december 2010 06:27 schreef Giertje het volgende:
[..]
whehehe jij wel ik niet moet zo nog beginnen
ik haat ochtenddienst
ik ben nog niet naar bed geweestquote:
en dat ook nog op een zondagquote:Op zondag 12 december 2010 06:40 schreef Pheno het volgende:
Volgens mij heb ik mijn vroegste post van deze maand fok vandaag wel geplaatst4:33, dang.
Ik ga maar eens wat anders doen.
quote:Op zondag 12 december 2010 08:14 schreef Barretje80 het volgende:
*schenkt wat warme melk in voor PGR en geeft em een aai over z'n bolletje..*
en nu lekker slapen!
goedemorgen LL!quote:
Ik moet ook geen dingen beloven die ik niet waar kan makenquote:Op zondag 12 december 2010 09:02 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
goedemorgen LL!
(heb ik de PM gemist (omdat ik nog niet zeker weet) of heb je die nog niet verstuurd??)
haha. maakt niet uit hoor :pquote:Op zondag 12 december 2010 09:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moet ook geen dingen beloven die ik niet waar kan maken
Ik was gisteravond een beetje erg moe en had er niet zoveel zin in. Ik ga mijn best doen om vandaag even een pm op te stellen....
tuurlijkquote:Op zondag 12 december 2010 09:12 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
haha. maakt niet uit hoor :p
vroeg me alleen af of je mij ook op de lijst zet , ondanks mijn " misschien"
ok!quote:
Werkze Barquote:
ondanks de melk??quote:
Jaquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks de melk??
damn.. er is hier iemand om nieuwe software uit te leggen.. en hij is..
seks op zondag durf je welquote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks de melk??
Hij laat je bitje sneller staan?quote:Op zondag 12 december 2010 10:04 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ondanks de melk??
Oh, mag dat niet.quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
seks op zondag durf je wel
en in het computerhok
Ja, sorryquote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en in het computerhok
foeiquote:Op zondag 12 december 2010 10:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, mag dat niet.
Forgive me father, for I have sinned...
Ik zal het noooooooooit meer doen.quote:
Kijk, nu gaat het beter!quote:
quote:
seks?? heheh.. neuh... kijken kijken niet kopen..quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en in het computerhok
neuh.. m'n nulletje wordt een eentje.. ( dat zou op zich wel een mooie tekst zijn voor een kerelquote:
quote:
Ja, maar als jij zijn bitje daar rechtzet wordt er toch ook geboord!quote:Op zondag 12 december 2010 10:23 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
niet een booreiland... Seafox2:
[ afbeelding ]
ohh.. DAT bitje.. ik dacht aan 0 en 1 bitjes...quote:Op zondag 12 december 2010 10:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, maar als jij zijn bitje daar rechtzet wordt er toch ook geboord!
Ken het spel niet, playasia is baas.quote:Op zondag 12 december 2010 10:26 schreef Pheno het volgende:
Ah, shit, deze wil ik zo graag hebben, maar de levertijd zal wel weer zo uitkomen dat ik pas in januari ...
http://www.play-asia.com/(...)g-49-en-70-3ylq.html
[ afbeelding ]
Ghibli Studio game, met een prachtig boek erbij, dat je nodig hebt om te spelen. Ik heb het al gespeeld in Tokyo en damn, deze wil ik zo graag. Nu is ie uit, maar op de vijftiende komt er pas weer wat meer bij en de levertijd is altijd traag. Met dank aan TNT en Schiphol.quote:Op zondag 12 december 2010 10:28 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ken het spel niet, playasia is baas.
Als je gelukt hebt is het er best snel, zoniet heeft de douane het onderschept en moet je belasting en invoerrechten betalen.quote:Op zondag 12 december 2010 10:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ghibli Studio game, met een prachtig boek erbij, dat je nodig hebt om te spelen. Ik heb het al gespeeld in Tokyo en damn, deze wil ik zo graag. Nu is ie uit, maar op de vijftiende komt er pas weer wat meer bij en de levertijd is altijd traag. Met dank aan TNT en Schiphol.
Oh, maar dat laatste is logisch lijkt me. Maar ik ben straks een hele tijd niet huis en dan wordt het dus uiteindelijk teruggestuurd, dus dat is zo irritantquote:Op zondag 12 december 2010 10:32 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Als je gelukt hebt is het er best snel, zoniet heeft de douane het onderschept en moet je belasting en invoerrechten betalen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |