Haha tof dat je hier komt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik ben laatste tijd een beetje aan het rondzwerven qua SC
jawel, maar dan positieve baggerquote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ehm..was dat niet altijd alleen maar bagger?
Dan krijg ik een heel ongezellige rest van het weekend denk ikquote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Met laptop en al in bed gaan KSC'en.
Ja, maar ik zou niet schuldig bevonden willen worden aan jouw moeheid of wat dan ook morgen of dat je boos word op Thijs omdat je moe bent of weet ik veel.quote:
quote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
jawel, maar dan positieve bagger
Ja, helemaal mee eens. Koen is coolquote:
Ik overleef het wel. En er is niks dat een goede cocktail van Jager en paracetamol kan overleven. Inclusief mijn lever, huhuhu.quote:
Geen kusje terug van mijn koorts, tenzij je dat graag wilt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Kusje op je koorts dan, de rest....niet.
Hihi, dat ik morgen tegen oma roep: ja, het is allemaal de schuld van Stuquote:Op zondag 12 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
Ja, maar ik zou niet schuldig bevonden willen worden aan jouw moeheid of wat dan ook morgen of dat je boos word op Thijs omdat je moe bent of weet ik veel.
Wie is die vreselijke man dan tochquote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, dat ik morgen tegen oma roep: ja, het is allemaal de schuld van Stu
Nee, dankjequote:Op zondag 12 december 2010 01:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Geen kusje terug van mijn koorts, tenzij je dat graag wilt.
Komt wel goed.quote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oh dear. Nou, wie weet voel je je maandag alweer een stuk beter
De KSC zal voor je bidden mijn vriend
Laat je je vent meelezen. Gezellig samen forumen vanuit bed in plaats van een filmpje op de tv kijken.quote:Op zondag 12 december 2010 01:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan krijg ik een heel ongezellige rest van het weekend denk ik
Ik ken hem al langer dan jijquote:Op zondag 12 december 2010 01:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, helemaal mee eens. Koen is cool
Hier begrijpt helemaal niemand iets van hoorquote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef pgrferrari het volgende:
ST en Marijke hebben wat van mijn liefde op
Wat de kabel stuk gebeten misschienquote:
Hun welquote:Op zondag 12 december 2010 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier begrijpt helemaal niemand iets van hoor
Hou toch op man. Ik ken koen al zeker 30 jaarquote:
Dan zeg ik: die ken ik van internet oma, je weet wel, met de computers?quote:Op zondag 12 december 2010 02:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wie is die vreselijke man dan toch
Wel, ikquote:Op zondag 12 december 2010 02:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hier begrijpt helemaal niemand iets van hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |