Eigenlijk 'vier' ik het al jaren niet meerquote:
geeft niet, ik ben moe, en dan ben ik nog onduidelijker dan andersquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Koen66 het volgende:
ahhhhh snaptehetffniet
daar was ik niet bij
op Fok! welquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk 'vier' ik het al jaren niet meer
Oh, there therequote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft gefaald zijn monoloog helemaal te leren dus morgen geen audities
pa was zowizo actief in die tijd, halfzus is van 24/11quote:Op zondag 12 december 2010 01:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben moe, en dan ben ik nog onduidelijker dan anders![]()
nee, net gemist
Baal er wel van maar had gewoon te weinig tijd voor een moeilijke tekst. Volgend jaar maar weerquote:
oh, dat is wel heel bijzonder knapquote:Op zondag 12 december 2010 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pa was zowizo actief in die tijd, halfzus is van 24/11
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.quote:
Maar maar maar neequote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is het dan nu verdorie afgelopen met die gezelligheid?
Ik ga naar bed! *stampvoet
ik zal wel een [ONZ] topic ervoor makenquote:
bed? wat is datquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is het dan nu verdorie afgelopen met die gezelligheid?
Ik ga naar bed! *stampvoet
Wat mankeer je dan WWquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.Dan ga ik hazeslaapjes van een paar uur doen, dan ben ik weer 8 uur op, dan weer een hazeslaapje, etc.
Ik kom al zeker 4 jaar niet meer in ONZ en als ik inlog is dat board ook niet zichtbaar want ik vind ONZquote:Op zondag 12 december 2010 01:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zal wel een [ONZ] topic ervoor makenmaar maar maar maar maar maar maar als ik het niet vergeet, dat heb ik ook wel eens
kusje op je ziek, als je ziek niet al te vies isquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.Dan ga ik hazeslaapjes van een paar uur doen, dan ben ik weer 8 uur op, dan weer een hazeslaapje, etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |