Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Als dat zou kunnen zou ik dat graag willenquote:
en wie wordt er over 2 dagen 34?quote:
Dat is geen koken en dat maak ik nooit klaar voor lunch of avondeten. Dat is alleen voor ontbijt als de boys dat willen en ik eet het zelf als ontbijt want ik vind het lekker op toastquote:
Ja, het gaat helaas erg snel. Gevoelsmatig te snelquote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en wie wordt er over 2 dagen 34?
quote:Op zondag 12 december 2010 01:39 schreef Stuart het volgende:
Dat is geen koken en dat maak ik nooit klaar voor lunch of avondeten. Dat is alleen voor ontbijt als de boys dat willen en ik eet het zelf als ontbijt want ik vind het lekker op toast![]()
34quote:Op zondag 12 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, het gaat helaas erg snel. Gevoelsmatig te snel
Dat gevoel had ik vorige maand ookquote:Op zondag 12 december 2010 01:40 schreef Stuart het volgende:
Ja, het gaat helaas erg snel. Gevoelsmatig te snel
Ach ja, moet er maar het beste van makenquote:
Oooh, je bent echt PAS 30, dat wist ik niet. Broekiequote:Op zondag 12 december 2010 01:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik vorige maand ook
precies....quote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach ja, moet er maar het beste van maken
quote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef Stuart het volgende:
Oooh, je bent echt PAS 30, dat wist ik niet. Broekie
Ja, dat vond je als kind van 6 stokoud maar je gaat je grenzen verleggen naarmate je dichterbij komtquote:Op zondag 12 december 2010 01:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
precies....
40 over een tijdje is weer ff slikken pas
quote:Op zondag 12 december 2010 01:42 schreef TheFamousMan het volgende:
Oma's
ééntje is al tien jaar aan het hemelen, en m'n andere zie ik bijna wekelijks... maar ze heeft wel dementie, dus je ziet d'r langzamerhand steeds verder verdwijnen in het grote zwarte niks
Sorry dat ik je verjaardag heb gemist. Ik ben pas weer een week of 3 'actief' hierquote:
maar nu is ze nog aardig helder en is ze altijd heel vrolijkquote:
mooie datumquote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hey 16 november, dan is mijn pa jarig ook
quote:
Had jij je eigen topic aangemaaktquote:
Nou gekkie, dat geeft toch niets?quote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef Stuart het volgende:
Sorry dat ik je verjaardag heb gemist. Ik ben pas weer een week of 3 'actief' hier
hoeraaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 12 december 2010 01:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
maar nu is ze nog aardig helder en is ze altijd heel vrolijk
quote:Op zondag 12 december 2010 01:44 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou gekkie, dat geeft toch niets?![]()
Zoen me de 24e dan maar extra enthousiast terug, als ik jou alsnog feliciteer
woah, dat was nog even spannend dus?quote:
22 juliquote:
Dat is waar. Gelukkig ben je er weerquote:
toen zat ik nog niet hier ook, wel op GRTDOJW al geloof ikquote:
truste kerelquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
Ik ga naar mijn boek luisteren
Voor dadelijk/straks: welterusten allen
Veel luisterplezier en voor later alvast welterustenquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
spannendquote:Op zondag 12 december 2010 01:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
woah, dat was nog even spannend dus?
Ik ben pas vanaf 25 november weer een beetje actief op dit forumquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
toen zat ik nog niet hier ook, wel op GRTDOJW al geloof ik
Luisterze (doe je dat ook eensquote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
slaap zequote:Op zondag 12 december 2010 01:47 schreef D. het volgende:
da's bijnaquote:
of je op je vaders verjaardag geboren zou worden of niet?quote:
Ja, het komt nu wel heel erg dichtbijquote:
ahhhhh snaptehetffnietquote:Op zondag 12 december 2010 01:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of je op je vaders verjaardag geboren zou worden of niet?
Eigenlijk 'vier' ik het al jaren niet meerquote:
geeft niet, ik ben moe, en dan ben ik nog onduidelijker dan andersquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Koen66 het volgende:
ahhhhh snaptehetffniet
daar was ik niet bij
op Fok! welquote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Eigenlijk 'vier' ik het al jaren niet meer
Oh, there therequote:Op zondag 12 december 2010 01:49 schreef Stuart het volgende:
* Stuart heeft gefaald zijn monoloog helemaal te leren dus morgen geen audities
pa was zowizo actief in die tijd, halfzus is van 24/11quote:Op zondag 12 december 2010 01:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
geeft niet, ik ben moe, en dan ben ik nog onduidelijker dan anders![]()
nee, net gemist
Baal er wel van maar had gewoon te weinig tijd voor een moeilijke tekst. Volgend jaar maar weerquote:
oh, dat is wel heel bijzonder knapquote:Op zondag 12 december 2010 01:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
pa was zowizo actief in die tijd, halfzus is van 24/11
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.quote:
Maar maar maar neequote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is het dan nu verdorie afgelopen met die gezelligheid?
Ik ga naar bed! *stampvoet
ik zal wel een [ONZ] topic ervoor makenquote:
bed? wat is datquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, is het dan nu verdorie afgelopen met die gezelligheid?
Ik ga naar bed! *stampvoet
Wat mankeer je dan WWquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.Dan ga ik hazeslaapjes van een paar uur doen, dan ben ik weer 8 uur op, dan weer een hazeslaapje, etc.
Ik kom al zeker 4 jaar niet meer in ONZ en als ik inlog is dat board ook niet zichtbaar want ik vind ONZquote:Op zondag 12 december 2010 01:53 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik zal wel een [ONZ] topic ervoor makenmaar maar maar maar maar maar maar als ik het niet vergeet, dat heb ik ook wel eens
kusje op je ziek, als je ziek niet al te vies isquote:Op zondag 12 december 2010 01:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Heb ik wel vaker als ik ziek ben.Dan ga ik hazeslaapjes van een paar uur doen, dan ben ik weer 8 uur op, dan weer een hazeslaapje, etc.
Hahahaha, hot sickquote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je ziek, als je ziek niet al te vies is
ik kwam er in het begin veel, maar nu alleen nog maar in Stad en Streek: Amersfoort en in KSC, en heeeeel soms buiten KSC in GCquote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom al zeker 4 jaar niet meer in ONZ en als ik inlog is dat board ook niet zichtbaar want ik vind ONZ
Alleen als je echt moet. Zou niet willen dat je te moe bent morgen voor je omaquote:
Een goeie verkoudheid met wat koorts met af en toe een bezoek aan het toilet.quote:
Ik mis mogelijk de ONZ 'humor'quote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik kwam er in het begin veel, maar nu alleen nog maar in Stad en Streek: Amersfoort en in KSC, en heeeeel soms buiten KSC in GC
Aha, beetje algemeen kut dus. Nou, hoop dat je snel wat opknapt dan!quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een goeie verkoudheid met wat koorts met af en toe een bezoek aan het toilet.
Mijn ziek is altijd heel proper.quote:Op zondag 12 december 2010 01:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kusje op je ziek, als je ziek niet al te vies is
er is de laatste tijd alleen nog maar bagger...quote:
Ik heb gelukkig een afleidmechanisme..hij is twee en heet Thijsquote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Stuart het volgende:
Alleen als je echt moet. Zou niet willen dat je te moe bent morgen voor je oma
Dat mag ik hopen, ik moet volgende week mijn contract gaan ondertekenen en beginnen met een mogelijke training te gaan volgen.quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Aha, beetje algemeen kut dus. Nou, hoop dat je snel wat opknapt dan!
Moet zeggen dat ik het in de afgelopen 4 jaar niet 1x heb gemistquote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er is de laatste tijd alleen nog maar bagger...
niks gezelligs meer
Kusje op je koorts dan, de rest....niet.quote:Op zondag 12 december 2010 01:55 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Een goeie verkoudheid met wat koorts met af en toe een bezoek aan het toilet.
Ja, ik begrijp. Het is helemaal aan jou meissiequote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een afleidmechanisme..hij is twee en heet Thijs![]()
En thank God for make-up![]()
Maar dan nog moet ik wel een beetje de kant van de trap op gaan bewegen
ehm..was dat niet altijd alleen maar bagger?quote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
er is de laatste tijd alleen nog maar bagger...
niks gezelligs meer
ach ik ben laatste tijd een beetje aan het rondzwerven qua SCquote:
Met laptop en al in bed gaan KSC'en.quote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb gelukkig een afleidmechanisme..hij is twee en heet Thijs![]()
En thank God for make-up![]()
Maar dan nog moet ik wel een beetje de kant van de trap op gaan bewegen
Net nog niet andersquote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef Stuart het volgende:
Ja, ik begrijp. Het is helemaal aan jou meissie
Oh dear. Nou, wie weet voel je je maandag alweer een stuk beterquote:Op zondag 12 december 2010 01:56 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen, ik moet volgende week mijn contract gaan ondertekenen en beginnen met een mogelijke training te gaan volgen.
Haha tof dat je hier komt.quote:Op zondag 12 december 2010 01:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach ik ben laatste tijd een beetje aan het rondzwerven qua SC
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |