Ik hoef niet eens een excuus te maken daarvoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
en dat is jouw excuus om het ook maar te doen zeker
Nee hoor, ik misbruik nooit het woord kankerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Moraalridders hierondertussen zeggen jullie het ook op het veld of bij je eigen club
Voor de mensen op de tribune met zijn voorzettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Manolev mee naar voren, nu wordt het gevaarlijk
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Happel scheld ook met dat woordje
Happel is sowieso een idioot
Oke, leuk dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, ik misbruik nooit het woord kanker![]()
Alleen hersenloze doen dat
Nee, nooitquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Moraalridders hierondertussen zeggen jullie het ook op het veld of bij je eigen club
met kanker schelden normaal vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens een excuus te maken daarvoor.
Alsof ze de telefoon checkt in de tienerdisco.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
Zal ik Jojoortje smsen? Waarom ze niet modereert?
Ook leuk dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, nooit
Common sense heet zoiets
Hou op man. Er zijn ook nog mensen dier wel denken van: "wat zou iemand die iets met kanker heeft meegemaakt denken als ik dat 3x per zin gebruik".quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Alsof ze de telefoon checkt in de tienerdisco.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef patrickpsv het volgende:
koppositie kwijt tegen de graafschap
De andere ploegen spelen idd superieur voetbalquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef Gorill0r het volgende:
PSV verdient de titel niet eens als ze zo spelen
Nee hoor zal Rutten zeggen. Punt uitgelopen. Eerst nog maar eens afwachten wat Twente doet. Ingecalculeerd dit in dit proces.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef patrickpsv het volgende:
koppositie kwijt tegen de graafschap
Ik ken iemand die overleden is aan Paxcon, kun je aub weggaan hier. Ga ergens anders leuk doen oke?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou op man. Er zijn ook nog mensen dier wel denken van: "wat zou iemand die iets met kanker heeft meegemaakt denken als ik dat 3x per zon gebruik".
Lamme tegen de blindequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
De andere ploegen spelen idd superieur voetbal
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ken iemand die overleden is aan Paxcon, kun je aub weggaan hier. Ga ergens anders leuk doen oke?
Proest, die is allang afgelopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Paul het volgende:
Affelay doet alsof hij boos is, eigenlijk denkt hij: Boeiuh na de kerst naar Barca
BEKKIE JIJ, dit geef ik aan haar door, bannetje voor jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat valt er bij jullie nog te lachen?
Ik hoop dat Twente ook punten laat liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heeft Twente al gewonnen dan ? Ik zie ze niet echt winnen in Heerenveen
Oprotten Paulquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
BEKKIE JIJ, dit geef ik aan haar door, bannetje voor jou
Moet je hier komen jongen, ik bel nu de hele bunnikside opquote:
Ben je nu weer Ajax supporter of wat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Twente ook punten laat liggen
Ga weer eens een prijs winnen joh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga 0-0 spelen tegen de Graafschap joh
Behalve het feit dat we met 0-2 bij Milan gewonnen hebben, het erop lijkt dat er een capabele trainer aan het roer staat, er ineens gevoetbald werd, de koploper punten heeft verspeeld met slap voetbal en Ajax morgen het puntverschil kan terugbrengen tot 3? Nee, verder niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat valt er bij jullie nog te lachen?
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je nu weer Ajax supporter of wat?
Kloon?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Kom daar nooit van af
als jullie morgen dan verliezen bij vitessequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga 0-0 spelen tegen de Graafschap joh
Behalve dat je door niemand op FOK! erkend wordt als Ajax-supporter, maar goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Kom daar nooit van af
Ze winnen weer eens hèquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je nu weer Ajax supporter of wat?
We hadden meer prijzen dan jullie vorig jaar sukkelquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ga weer eens een prijs winnen joh.
Wou er niet op ingaan.... maar wat heeft ajax thuis gemaakt tegen ado ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ga weer eens een prijs winnen joh.
Net alsof ik jullie erkenning nodig hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve dat je door niemand op FOK! erkend wordt als Ajax-supporter, maar goed
De bekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We hadden meer prijzen dan jullie vorig jaar sukkel
Bij een niet gemotiveerd AC MILAN.... geloof maar niet dat jullie die wedstrijd hadden gewonnen als het ergens omging voor MILANquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve het feit dat we met 0-2 bij Milan gewonnen hebben, het erop lijkt dat er een capabele trainer aan het roer staat, er ineens gevoetbald werd, de koploper punten heeft verspeeld met slap voetbal en Ajax morgen het puntverschil kan terugbrengen tot 3? Nee, verder niet zo heel veel.
Dat is kut voor je...quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net alsof ik jullie erkenning nodig heb
Ik woon tenminste in 020
Moet je nagaan, je woont in Amsterdam, noemt het 020 en als Ajax verliest, ben je voor PSV/Twente/Milan/Feyenoord/Real Madrid/Utrecht/ADO/welke club dan ook en je wil jezelf ook nog profileren boven mij?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net alsof ik jullie erkenning nodig heb
Ik woon tenminste in 020
Nee...quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Kan die zelf ook niks aan doen
Wel lullig dan dat erquote:
Psv is herbstmeister hoor... 2e seizoenshelft is al begonnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef tcr het volgende:
Wintermeister ligt in het verschiet, spannend
Firefox is idd een pussy...quote:
[..]quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wel lullig dan dat er dit jaar geen enkele prijs komt
[..]
Psv is herbstmeister hoor... 2e seizoenshelft is al begonnen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:45 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
[..]
Begin van de tweede seizoenshelft staat niet gelijk aan herbstmeisterquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:44 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wel lullig dan dat er
[..]
das toch die knaap die elke eredivisieclub die wint gaat supporteren.. de held! de aanfluiting onder de ajaxsupportersquote:
Ik staar me niet blind op Ajax inderdaad. Ik ben vooral een liefhebber van het spelletje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:43 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Moet je nagaan, je woont in Amsterdam, noemt het 020 en als Ajax verliest, ben je voor PSV/Twente/Milan/Feyenoord/Real Madrid/Utrecht/ADO/welke club dan ook en je wil jezelf ook nog profileren boven mij?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gelukkig speelt iedereen kut,
[..]
das toch die knaap die elke eredivisieclub die wint gaat supporteren.. de held! de aanfluiting onder de ajaxsupporters
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik staar me niet blind op Ajax inderdaad. Ik ben vooral een liefhebber van het spelletje.
Ga lekker huilie huilie doen bij je zusje noob
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik staar me niet blind op Ajax inderdaad. Ik ben vooral een liefhebber van het spelletje.
Ja dat is Firefox! Denk dat ze afstandsbediening kapot is, daarom kan ie teletekst niet meer in de gaten houdenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Gelukkig speelt iedereen kut,
[..]
das toch die knaap die elke eredivisieclub die wint gaat supporteren.. de held! de aanfluiting onder de ajaxsupporters
Damn was het toch Herbstmeister, stond er ook, maar had het aangepast. Met al die sneeuw is er weinig herfst.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Begin van de tweede seizoenshelft staat niet gelijk aan herbstmeister
Herbstmeister ben je als je bovenaan staat in de competitie voordat er een periode van winterstop aanbreekt.
Rot op johquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:46 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sowieso ben ik geen joodquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Rot op joh! Je was een jood, en niet een liefhebber van elke club..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |