Uhm neequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:33 schreef TheDutchguy het volgende:
Zou ook kunnen dat Nijland hoorde van zijn 4e official dat het rood was en achteraf toch nog hem van het veld stuurde.
Baas.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:38 schreef Paul-89 het volgende:
VI Maandag :
Wilfred : En René De Graafschap - PSV gekeken Zaterdag ?
Gijp : Oj oj oj Wilfred wat was dat slecht zeg,hè tjonge jonge wat was dat vreselijk slecht.
Ik heb die hele 1e helft gekeken Wilfred er kwam gewoon werkelijk geen één pass over meer dan 10 meter aan Wilfred, Geen één, Vreselijk ! En toen lag ik dus lekker op mijn bankie en zapte ik over naar de Spaanse competitie en dan zie je de Öziltje de Messitjes de Xavitjesen de Iniestatje van deze wereld en dan weet je weer hoe vreselijk zwak de eredivisie werkelijk is. Maar wat was dat PSV slecht zeg Wilfred, man man afschuwelijk.
Er is maar 1 club met boeren en dat is De Graafschap.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:53 schreef Saekerhett het volgende:
Ja kom op superboeren, leer die boeren een lesje!
Die komt niet verder dan :quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:44 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Baas.
Als je Derksen ook nog even nadoet ben je helemaal geweldig
"Nou, ik vond De Graafschap bij vlagen aardig voetballen"quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Die komt niet verder dan :
"Pure minachting voor de kijker."
zie ik vandaag niet gebeurenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:04 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dus is het over 10 minuten 0-1 door Reis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |