Ik hoef niet eens een excuus te maken daarvoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef patrickpsv het volgende:
[..]
en dat is jouw excuus om het ook maar te doen zeker
Nee hoor, ik misbruik nooit het woord kankerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Moraalridders hierondertussen zeggen jullie het ook op het veld of bij je eigen club
Voor de mensen op de tribune met zijn voorzettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Manolev mee naar voren, nu wordt het gevaarlijk
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Happel scheld ook met dat woordje
Happel is sowieso een idioot
Oke, leuk dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee hoor, ik misbruik nooit het woord kanker![]()
Alleen hersenloze doen dat
Nee, nooitquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Moraalridders hierondertussen zeggen jullie het ook op het veld of bij je eigen club
met kanker schelden normaal vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik hoef niet eens een excuus te maken daarvoor.
Alsof ze de telefoon checkt in de tienerdisco.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:33 schreef Paul het volgende:
Zal ik Jojoortje smsen? Waarom ze niet modereert?
Ook leuk dat jij dat vindt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, nooit
Common sense heet zoiets
Hou op man. Er zijn ook nog mensen dier wel denken van: "wat zou iemand die iets met kanker heeft meegemaakt denken als ik dat 3x per zin gebruik".quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Alsof ze de telefoon checkt in de tienerdisco.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |