Inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat raak je nooit meer kwijt man![]()
![]()
![]()
ik ben sowieso tegen kanker op het forum, maar dat schijn te EO te zijn ofzoquote:
Jammer dat de mods niet optreden tegen dit soort dingenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:30 schreef Paul het volgende:
[..]
ik ben sowieso tegen kanker op het forum, maar dat schijn te EO te zijn ofzo
Reis had hem gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Elke willekeurige andere speler zou em richting een hoek er ingekopt hebben. Wat een brasser
Waterman is in staat dat de bal dan nog door zijn benen roltquote:
Mods zijn nergens te bekennenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat de mods niet optreden tegen dit soort dingen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:29 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat raak je nooit meer kwijt man![]()
![]()
![]()
De spelers of zo het misschien opgedragen zijn. Iets van proces en voorzichtig op de deur kloppen enzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:30 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
diep en diep triest is het.. stelletje angsthazen zijn het
Happel scheld ook met dat woordjequote:
Welcome to the internet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jammer dat de mods niet optreden tegen dit soort dingen
Paul voor mod dan maar?![]()
Beide zijn al een tijd hopeloos uit vorm, dus wat maakt het uit?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef Gorill0r het volgende:
Berg![]()
![]()
Waarom Reis er uit halen????
Rutten![]()
![]()
en dat is jouw excuus om het ook maar te doen zekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:31 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Moraalridders hierondertussen zeggen jullie het ook op het veld of bij je eigen club
Omdat Reis die kopbal wel had gemaakt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Beide zijn al een tijd hopeloos uit vorm, dus wat maakt het uit?
Kan me de commentaar van de Gijpvogel al bij verzinnenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:32 schreef TheDutchguy het volgende:
Manolev mee naar voren, nu wordt het gevaarlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |