quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef patrickpsv het volgende:
koppositie kwijt tegen de graafschap
De andere ploegen spelen idd superieur voetbalquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef Gorill0r het volgende:
PSV verdient de titel niet eens als ze zo spelen
Nee hoor zal Rutten zeggen. Punt uitgelopen. Eerst nog maar eens afwachten wat Twente doet. Ingecalculeerd dit in dit proces.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef patrickpsv het volgende:
koppositie kwijt tegen de graafschap
Ik ken iemand die overleden is aan Paxcon, kun je aub weggaan hier. Ga ergens anders leuk doen oke?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hou op man. Er zijn ook nog mensen dier wel denken van: "wat zou iemand die iets met kanker heeft meegemaakt denken als ik dat 3x per zon gebruik".
Lamme tegen de blindequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
De andere ploegen spelen idd superieur voetbal
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef DaggerOne het volgende:
[..]
Ik ken iemand die overleden is aan Paxcon, kun je aub weggaan hier. Ga ergens anders leuk doen oke?
Proest, die is allang afgelopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Alsof ze de telefoon checkt in de tienerdisco.
Inderdaadquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Paul het volgende:
Affelay doet alsof hij boos is, eigenlijk denkt hij: Boeiuh na de kerst naar Barca
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |