BEKKIE JIJ, dit geef ik aan haar door, bannetje voor jouquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:34 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Alsof ze de telefoon checkt in de tienerdisco.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat valt er bij jullie nog te lachen?
Ik hoop dat Twente ook punten laat liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:36 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Heeft Twente al gewonnen dan ? Ik zie ze niet echt winnen in Heerenveen
Oprotten Paulquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef Paul het volgende:
[..]
BEKKIE JIJ, dit geef ik aan haar door, bannetje voor jou
Moet je hier komen jongen, ik bel nu de hele bunnikside opquote:
Ben je nu weer Ajax supporter of wat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Twente ook punten laat liggen
Ga weer eens een prijs winnen joh.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga 0-0 spelen tegen de Graafschap joh
Behalve het feit dat we met 0-2 bij Milan gewonnen hebben, het erop lijkt dat er een capabele trainer aan het roer staat, er ineens gevoetbald werd, de koploper punten heeft verspeeld met slap voetbal en Ajax morgen het puntverschil kan terugbrengen tot 3? Nee, verder niet zo heel veel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:37 schreef Tallie1982 het volgende:
[..]
Wat valt er bij jullie nog te lachen?
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je nu weer Ajax supporter of wat?
Kloon?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Kom daar nooit van af
als jullie morgen dan verliezen bij vitessequote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ga 0-0 spelen tegen de Graafschap joh
Behalve dat je door niemand op FOK! erkend wordt als Ajax-supporter, maar goedquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Helaas wel ja
Kom daar nooit van af
Ze winnen weer eens hèquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je nu weer Ajax supporter of wat?
We hadden meer prijzen dan jullie vorig jaar sukkelquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ga weer eens een prijs winnen joh.
Wou er niet op ingaan.... maar wat heeft ajax thuis gemaakt tegen ado ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:39 schreef Gorill0r het volgende:
[..]
Ga weer eens een prijs winnen joh.
Net alsof ik jullie erkenning nodig hebquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve dat je door niemand op FOK! erkend wordt als Ajax-supporter, maar goed
De bekerquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
We hadden meer prijzen dan jullie vorig jaar sukkel
Bij een niet gemotiveerd AC MILAN.... geloof maar niet dat jullie die wedstrijd hadden gewonnen als het ergens omging voor MILANquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:40 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Behalve het feit dat we met 0-2 bij Milan gewonnen hebben, het erop lijkt dat er een capabele trainer aan het roer staat, er ineens gevoetbald werd, de koploper punten heeft verspeeld met slap voetbal en Ajax morgen het puntverschil kan terugbrengen tot 3? Nee, verder niet zo heel veel.
Dat is kut voor je...quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net alsof ik jullie erkenning nodig heb
Ik woon tenminste in 020
Moet je nagaan, je woont in Amsterdam, noemt het 020 en als Ajax verliest, ben je voor PSV/Twente/Milan/Feyenoord/Real Madrid/Utrecht/ADO/welke club dan ook en je wil jezelf ook nog profileren boven mij?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net alsof ik jullie erkenning nodig heb
Ik woon tenminste in 020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |