Rood licht is ook al achterhaald.quote:Op zondag 12 december 2010 21:52 schreef Vortix het volgende:
[..]
True. Maar aan de andere kant zorgt meer ervering in een gebied als Korengal (en ongetwijfeld vele anderen in A'stan en Irak) ook voor meer afgestomptheid, zeker als je maar geen voortgang maakt. En het lijkt me dat dat COIN niet echt in de hand werkt.
[..]
Dat is zo'n groot probleem. Zoals een van die dudes in Restrepo ook al zei, ze moeten helemaal opnieuw beginnen met omgaan met kerels die 15 maanden lang op gevechtsmissie zijn geweest. Dat heeft niet meer plaaatsgevonden sinds Vietnam. En naar mijn idee zijn ze er toen ook al achtergekomen dat anderhalf jaar knokken rare dingen doet met iemands mentale gesteldheid...
Ik heb dagboek al gezien! Dat het nu andere volgorde etc maakt niet veel uit... heb erg goed geheugen qua film/docu'squote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Vronsky het volgende:
Nee.
Gast, explosies, geweld, een MK19 die helemaal los gaat op een taliban.![]()
GAAT KIJKEN JIJ.
quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Sunglasses het volgende:
Iska! Held! Ik heb ook eerst BzV gekeken, maar ben dan ook een vrouw..
Neem het ook op voor de zekerheidquote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef gerco94 het volgende:
Komt fokking hell eigenlijk wel op uitzending gemist? Want ze vragen voor de dvd ervan ¤15 euro.
Vast wel. Het is NOS dus in principe zou het allemaal op uitzendinggemist moeten staan. Maar wat Iska zegt.quote:Op zondag 12 december 2010 22:09 schreef gerco94 het volgende:
Komt fokking hell eigenlijk wel op uitzending gemist? Want ze vragen voor de dvd ervan ¤15 euro.
Die luxe heb ik nietquote:
In de shelters zijn ze ook al sinds jaar en dag blauw.quote:Op zondag 12 december 2010 22:08 schreef Pumatje het volgende:
Grappige is dat ze het 20 jaar geleden ook al wisten, en de Leopard2's kaartleeslampen voor Cdt en ldr. al blauw hadden gemaakt.
BzV? Wat is dat? Bedrijfs zelfverdediging?quote:Op zondag 12 december 2010 22:07 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
Iska! Held! Ik heb ook eerst BzV gekeken, maar ben dan ook een vrouw..
om te laten zien dat ze de baas zijnquote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik het even gemist maar waarom gaan ze naar Rock Avalanche?
bij mij op mijn HTPCquote:
Zo heet de operatie dus, puur bedoelt om het initiatief te nemen en de Taliban te ondermijnen.quote:Op zondag 12 december 2010 22:32 schreef Sunglasses het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij heb ik het even gemist maar waarom gaan ze naar Rock Avalanche?
jaa inderdaadquote:Op zondag 12 december 2010 22:34 schreef Vronsky het volgende:
Aaaaaah.
Warrior spirit.
Blijven 11B's.
Dat is ook wat ik dacht. Maargoed, ik ben een natressert dus ik dacht ook dat hij vast iets wist dat ik niet wistquote:Op zondag 12 december 2010 22:33 schreef Pumatje het volgende:
weet zijn naam zo niet..
gast stond in zijn shelter met een spiegel een NFL achtige streep onder zijn ogen aan te brengen, om op basis vandaaruit te werken. Ben je gewoon meer bezig met hoe je eruit ziet dan hoe effectief je camouflage is.
Wordt in Restrepo volgens mij inderdaad niet verteld.quote:Volgens mij heb ik het even gemist maar waarom gaan ze naar Rock Avalanche?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |