dat kan niet met internet pokerquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:17 schreef Ynske het volgende:
k snap echt niets van dat spelletje, zou me zo verraden met mn gezichtsuitdrukkingen
nee niet met internetpoker, maar wel met gewoon pokerquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat kan niet met internet poker
Daar heb je online geen last vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:17 schreef Ynske het volgende:
k snap echt niets van dat spelletje, zou me zo verraden met mn gezichtsuitdrukkingen
Dit was 9quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:19 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Daar heb je online geen last van![]()
Maar $5,40 voor een derde plek met een buy-in van 4,10? 10 man toernooi dan?
Ik speel meestal dus die sit & go's op 1 of 2 tafels. 1 tafel = 9 mensen. Dus heb je 9 of 18 deelnemers. En dan ben je soms al 2 tot 3 uur zoet. Die toernooien met honderden deelnemers duren gerust een dag als je tot het eind mee doetquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:16 schreef Ynske het volgende:
hoelang duurt zo'n spelletje gemiddeld dan?
Ja das ook leuk, maar ik zat nu nog beetje te multitasken, dus dan is een turbo niet zo handigquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:23 schreef Barbaaf het volgende:
Ah, ik speel meestal 45 man turbo sit 'n go's, duurt ongeveer even lang maar je kan een stuk meer winnen.
Het is goed je grenzen te (leren) kennen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Kan er iemand vinden via Google hoe je zonnebanklampen moet vervangen van een Philips Sunmobile HB812 (of welke sunmobile dan ook van Philips)? Ik wil ze vervangen en heb de nieuwe lampen liggen, maar ik durf na de knop van de oven en de stop van het bad eigenlijk nergens meer aan te komen
Ik Google me rot, maar vind niets. Wel de handleiding van het ding zelf, maar daar staat niets over die lampen in.
http://www.gebruikershand(...)sp?download_id=43910quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:32 schreef Greys het volgende:
Kan er iemand vinden via Google hoe je zonnebanklampen moet vervangen van een Philips Sunmobile HB812 (of welke sunmobile dan ook van Philips)? Ik wil ze vervangen en heb de nieuwe lampen liggen, maar ik durf na de knop van de oven en de stop van het bad eigenlijk nergens meer aan te komen
Ik Google me rot, maar vind niets. Wel de handleiding van het ding zelf, maar daar staat niets over die lampen in.
Thanksquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Ynske het volgende:
[..]
http://www.gebruikershand(...)sp?download_id=43910
das de handleiding
Ohquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:40 schreef Ynske het volgende:
Laat de zonnelampen en het UV filter uitsluitend door een
bevoegde service-instantie vervangen: alleen daar
beschikt men over de benodigde deskundigheid en
originele vervangingsonderdelen.
aldus pagina 26
doe je wel voorzichtig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Maar waarom kan ik ze dan zo makkelijk zelf los kopen?
Ik ga wel even wat proberen vanavond. Als er zich een explosie voordoet, auf wiedersehen
joh, zelfde risico als bij een TL buis, alleen dan omgekeerdquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Die HPA lampen zijn gasdruk (hoi Yns) lampen en er staat in het piepkleine papiertje dat er bij geleverd zit:
De lamp functioneert met een overdruk waardoor de mogelijkheid dat zich een explosie voordoet niet volledig kan worden uitgesloten.
Nah weet je, ik blijf wel wit
Wel eerst de stekker uit het stopcontact, okee?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh
Ik ga wel even wat proberen vanavond. Als er zich een explosie voordoet, auf wiedersehen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef Greys het volgende:
Die HPA lampen zijn gasdruk (hoi Yns) lampen en er staat in het piepkleine papiertje dat er bij geleverd zit:
De lamp functioneert met een overdruk waardoor de mogelijkheid dat zich een explosie voordoet niet volledig kan worden uitgesloten.
Nah weet je, ik blijf wel wit
frietenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:43 schreef Ingetje79 het volgende:
Yns, wat ging je ook alweer eten vanaaf? Doe es een foto
Jij had je helemaal bescheurd aan alle kantenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:36 schreef oh-oh het volgende:
Welja, ik maak me als enige nuttig op zaterdagmiddag en ik mis alle ranzigheid![]()
Thank god
Op een bedje van....wat was het ook alweer?quote:
Ing!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij had je helemaal bescheurd aan alle kanten
vraag maar of Greys t pmtquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij had je helemaal bescheurd aan alle kanten
Greys!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh
Zo was ie niet eens bedoeldquote:
Stuur hem even door.quote:
smakelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Hier is de lasagna klaar....ff naar binnen werken.
Alhoewel, ik heb dus echt buikpijn van het lachen
Riiiiightttttt......quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:48 schreef Qwea het volgende:
ing!voor je kerstkaart
Denise en Mikey Dinges
quote:Je bent van harte welkom op FOK!, maar dit is FHF en niet FHMDTISZZTROGEGBTV**
**(FOK!-er Helpen Mensen Die Toevallig In Staat Zijn Zich Te Registreren Om Gemakkelijk Een Gratis Bureau Te Vinden)
quote:
Als het mislukt ben je wel in een keer lekker bruinquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Greys het volgende:
Oh
Leeg maar niet te gebruiken dus nu omdat de stop er nog steeds in zit..quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:58 schreef oh-oh het volgende:
Greys maar hoe is het met de badkuip ondertussen dan?
gebruiken kan wel, vullen ook, leeg laten wat lastigerquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Leeg maar niet te gebruiken dus nu omdat de stop er nog steeds in zit..
Het is heel lastig, maar ze hebben een goed stel mods die de boel goed in de gaten houden. Er wordt koortsachtig overlegd achter de schermen en via PM, en uiteindelijk komt het wel op z'n pootje terechtquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
![]()
Ja ik zag al meer van dat soort (mensen die eigenlijk niet hulpbehoevend zijn maar gewoon erg graag iets gratis of voor heel weinig krijgen) topics. Lastig ook ergens een lijn te trekken lijkt me
Maar toch, iemand zal zo'n ding over hebben... Zou een subcategorie Kringloop niet iets zijn voor V&A?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]![]()
Ja ik zag al meer van dat soort (mensen die eigenlijk niet hulpbehoevend zijn maar gewoon erg graag iets gratis of voor heel weinig krijgen) topics. Lastig ook ergens een lijn te trekken lijkt me
Daar heb ik alle vertrouwen in. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe de 'aanbieder' van iets er in zit. De een denkt misschien 'Maakt 't uit, ben ik er lekker makkelijk vanaf'. Ik zou persoonlijk best iets weg willen geven, maar als iemand prima in staat is het gewoon te betalen maar echt het onderste uit de kan wil dan kunnen ze het vergetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het is heel lastig, maar ze hebben een goed stel mods die de boel goed in de gaten houden. Er wordt koortsachtig overlegd achter de schermen en via PM, en uiteindelijk komt het wel op z'n pootje terecht
Jij bent voorlopig onder de pannenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:03 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Maar toch, iemand zal zo'n ding over hebben... Zou een subcategorie Kringloop niet iets zijn voor V&A?
He, door dat gepraaat over poker heb ik ook een pokertoernooitje gestart4000 man, non turbo, $1 buy in
ik ben echt ontzettend blij met de boom van Cat, en toch voel je je een beetje bezwaard om te vragen, althans ik wel. maar waar ik dan weer een beetje van achterover val hoe er gekaapt word soms. ik vind t geweldig wat voor die tapijtgast gedaan word, en bv ook voor vamp, laat ik dat voorop stellen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daar heb ik alle vertrouwen in. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe de 'aanbieder' van iets er in zit. De een denkt misschien 'Maakt 't uit, ben ik er lekker makkelijk vanaf'. Ik zou persoonlijk best iets weg willen geven, maar als iemand prima in staat is het gewoon te betalen maar echt het onderste uit de kan wil dan kunnen ze het vergeten
Yep. $1000 voor de winnaar maar ik ben al blij als ik de bubble haal voor ik het zat benquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jij bent voorlopig onder de pannen
Pokerstars?
Ja tis ook echt wel een feelgood topicquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik ben echt ontzettend blij met de boom van Cat, en toch voel je je een beetje bezwaard om te vragen, althans ik wel. maar waar ik dan weer een beetje van achterover val hoe er gekaapt word soms. ik vind t geweldig wat voor die tapijtgast gedaan word, en bv ook voor vamp, laat ik dat voorop stellen.
Zelf als je vandaag voor het eerst op FOK! komt zou je er nog terecht kunnen, maar het topic dat ik net sloot:quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Loveless85 het volgende:
Daar heb ik alle vertrouwen in. En het ligt er natuurlijk ook aan hoe de 'aanbieder' van iets er in zit. De een denkt misschien 'Maakt 't uit, ben ik er lekker makkelijk vanaf'. Ik zou persoonlijk best iets weg willen geven, maar als iemand prima in staat is het gewoon te betalen maar echt het onderste uit de kan wil dan kunnen ze het vergeten
Aww...quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als het mislukt ben je wel in een keer lekker bruin
Hi allen. Migraine en straks familiefeest bij de Chinees. Joepie
Je bevindt je in erg goed gezelschap; bijna (!) niemand vindt het gemakkelijk om iets voor zichzelf te vragen. En dat is ook hassikke logisch. Gelukkig is daar dan de PM en in geval van nood zijn er de FOK!-ers om iemand heen. Er is in elk geval al heel veel van eigenaar gewisseld en er zijn al heel veel mensen een beetje blijer dan vóór FHF.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Ynske het volgende:
ik ben echt ontzettend blij met de boom van Cat, en toch voel je je een beetje bezwaard om te vragen, althans ik wel.
Vamp en Asfalt zijn een beetje de vlaggenschepen van FHF (in de meest beste zin van het woord). Twee mensen die het aandurven om zich in het openbaar kwetsbaar op te stellen, zonder daar dweperig sneuneuzerig en vervelend bij te zijn. En dat trekt mensen, en zet mensen aan iets te willen doen.quote:maar waar ik dan weer een beetje van achterover val hoe er gekaapt word soms. ik vind t geweldig wat voor die tapijtgast gedaan word, en bv ook voor vamp, laat ik dat voorop stellen.
Vriend van een collega speelt pro, die heeft dr al een mooi huis van kunnen bouwen, echt zo tof dat gastjequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Yep. $1000 voor de winnaar maar ik ben al blij als ik de bubble haal voor ik het zat ben
Ik ga speciale kippensoep aan Shirley vragenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef oh-oh het volgende:
Mss krijg je wel een lekkele lolly vool kind dalijk Liesje![]()
Nou, ik ga de afwas maar ff doen
Beetje chago?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
wat nou Hoiii, met je vrolijke wapper
Het is een uitdaging hoor. Wij zijn ook nog druk erachter aan het komen wat wel en niet kan op dit forum en lopen soms achter de feiten aan. Maar alles gaat in goed overleg en we zitten aardig op één lijn dus da's erg fijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja tis ook echt wel een feelgood topicEn das juist miss ook beetje gevaar, dat de mensen die écht iets 'nodig hebben' soms toch een beetje ondergesneeuwd worden door de schreeuwlelijks zonder gene die gewoon iets op durven te eisen. Maar goed, wat Elies ook zegt (en je er ook wel ziet) er wordt echt goed op gestuurd
Ik weet dat ik een bepaald niveau aankan, ik heb berekend dat ik dan 40 uur per week moet spelen om een beetje een modaal inkomen bij elkaar te schrapen. Kan ik beter blijven werken tot ik het echt snapquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:13 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vriend van een collega speelt pro, die heeft dr al een mooi huis van kunnen bouwen, echt zo tof dat gastje
Je doet niet lief tegen Muisquote:
Ooooooh jij gaat bij DIE chinees natuurlijk, geweldigquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:15 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga speciale kippensoep aan Shirley vragen
Ik zal 'm voor je meenemen. Handtekening erop?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef oh-oh het volgende:
Ooooooh jij gaat bij DIE chinees natuurlijk, geweldig![]()
Ik wil een menukaart![]()
![]()
Hij heeft zn studie afgemaakt en heeft zich toen op het pokeren gestort, hij reist echt de hele wereld over het hele jaar door en verdient big money, superleuk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:17 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet dat ik een bepaald niveau aankan, ik heb berekend dat ik dan 40 uur per week moet spelen om een beetje een modaal inkomen bij elkaar te schrapen. Kan ik beter blijven werken tot ik het echt snap![]()
Hoi Muis
edit: nog 3000 over![]()
Heb je wat Muizenliefde nodig Zwab?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:14 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
wat nou Hoiii, met je vrolijke wapper
Oh ja een gesigneerde, voor op mn pleequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:20 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal 'm voor je meenemen. Handtekening erop?
Tis altijd wel heel schattig: "Opa nog bieltje? Oma nog een Maltini?"
Nou, dat is eigenlijk onzin; Shirley praat keurig NederlandsMaar ze noemt mijn paps en mams wel Opa en Oma
Muizenliefde is altijd welkom natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:21 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je wat Muizenliefde nodig Zwab?
Hoi Baaf en Rewimo
Nou, ga ik voor je regelen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef oh-oh het volgende:
Oh ja een gesigneerde, voor op mn plee![]()
Daar maak ik plek voor vrij![]()
MMMMMMWAHHHquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Muizenliefde is altijd welkom natuurlijk
Whahahahaha geweldigquote:
wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:35 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb al gegeten![]()
Ga frietjes halen dan?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:34 schreef Barbaaf het volgende:
Of je krijgt even een straat geflopt
Pasta met rode sausquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?
@cat, je creaties, hangen respectievelijk aan een lamp, keukenkastje, bel en spiegel in de gang
Foootooo!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat heb je gegeten?
@cat, je creaties, hangen respectievelijk aan een lamp, keukenkastje, bel en spiegel in de gang
Nee.quote:
Damn, ik wil ze terug.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Ynske, kun je een kwartiertje wachten tot ik ben uitgegeten?
dank jequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, ik wil ze terug.![]()
Wat maak jij toch gave foto's zeg.
De ene keer een onverwacht doorkijkje/inkijkje, de andere keer blauwe ballen.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Damn, ik wil ze terug.![]()
Wat maak jij toch gave foto's zeg.
Lolwut, je kapotte harddisk is ineens magisch weer geheeldquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
Laptop doet het weer!![]()
Mn zusje wordt er helemaal gek van, zo vrolijk als ik er van wordt!
Geen idee hoe het gelukt is, hij zou nog het eea proberen en nu doet ie het
Ik ga wel sparen voor een nieuwe en regelmatig back-ups maken maar voorlopig kan ik iig weer wat
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
Ik ga wel sparen voor een nieuwe en regelmatig back-ups maken maar voorlopig kan ik iig weer wat
Goed nieuws.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:07 schreef tombolafan het volgende:
Ja nou, iets met recovery-discs die ik niet heb gebrand toen ik hem kreeg en dat heeft ie nu gedaan en nog iets ofzo wat ie als allerlaatste kon proberen en dat lukte ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lolwut, je kapotte harddisk is ineens magisch weer geheeld
Ja dat dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:14 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Nu backupppen wat je echt niet kwijt wil,vooral als de harddisk die je nu hebt niet helemaal betrouwbaar lijkt.
Ja okay, maar das allemaal software-matig. Harddisk kapoet = hardware. No way in hell dat een recovery disk een verrote harddisk gaat maken. Das net zoiets als dat een nieuwe luchtverfrisser in de auto je kapotte uitlaat ff maaktquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja nou, iets met recovery-discs die ik niet heb gebrand toen ik hem kreeg en dat heeft ie nu gedaan en nog iets ofzo wat ie als allerlaatste kon proberen en dat lukte ofzo
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar das allemaal software-matig. Harddisk kapoet = hardware. No way in hell dat een recovery disk een verrote harddisk gaat maken. Das net zoiets als dat een nieuwe luchtverfrisser in de auto je kapotte uitlaat ff maakt
Ja, maar hij heeft nog iets gedaan dus en dat heeft ie uitgelegd en dat weet ik niet meerquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja okay, maar das allemaal software-matig. Harddisk kapoet = hardware. No way in hell dat een recovery disk een verrote harddisk gaat maken. Das net zoiets als dat een nieuwe luchtverfrisser in de auto je kapotte uitlaat ff maakt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
De ene keer een onverwacht doorkijkje/inkijkje, de andere keer blauwe ballen.....![]()
Je blijft lachen.
Zoals ik al zei, Eliesje is een KANJER!!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is een uitdaging hoor. Wij zijn ook nog druk erachter aan het komen wat wel en niet kan op dit forum en lopen soms achter de feiten aan. Maar alles gaat in goed overleg en we zitten aardig op één lijn dus da's erg fijn.
En vlak de rol van Eliesje niet uit. Heerlijk zoals zij de zaken nuchter en concreet neer kan zetten, zonder daarbij mensen af te vallen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, maar hij heeft nog iets gedaan dus en dat heeft ie uitgelegd en dat weet ik niet meer
En dat recovery was daarna enzo
En ja, ik ga goed backuppen (alles wat ik nu wil houden staat ook nog bij hem)
jamaar jamaar, das door Cat, die blauwe ballenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:08 schreef Pagan het volgende:
[..]
De ene keer een onverwacht doorkijkje/inkijkje, de andere keer blauwe ballen.....![]()
Je blijft lachen.
Mr. potatohead heeft mail van Klaus Schulze. Er volgt er nog eentje, maar met 1.1GB duurt dat nog wel ff. Have fun en spaar door voor je A.quote:
overigens jij hebt volgens mij last van hete ballenquote:
Ik had eerder gedacht dat Tombo zoiets zou veroorzaken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar jamaar, das door Cat, die blauwe ballen
Dat scheelt weer scheren.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:26 schreef Ynske het volgende:
[..]
overigens jij hebt volgens mij last van hete ballen
Dat zou je denken he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:27 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik had eerder gedacht dat Tombo zoiets zou veroorzaken.
jamaar dat kwam door jankbuien van t lachenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Strega het volgende:
Mijn hemel, wat weer een tempo, halverwege het vorige topic was hier een stroomstoring.
Ruim uur later, weer stroom, topic al weer vol
Ik heb hem gemist, post die foto nog eens? Ach toe nou.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar dat kwam door jankbuien van t lachen
Je hebt wèl wat gemist hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Strega het volgende:
Mijn hemel, wat weer een tempo, halverwege het vorige topic was hier een stroomstoring.
Ruim uur later, weer stroom, topic al weer vol
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Je hebt wèl wat gemist hoorYnske was zo lekker aan het koken
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:32 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ik heb hem gemist, post die foto nog eens? Ach toe nou.
quote:
Maar goed dat je dat erbij zetquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Barbaaf het volgende:
Voor de niet-ingewijden: het gaat goed
Ik zit ook nog steeds te grinniken hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh, ik moet er wéér om lachen. Dat droge keurige verhaaltje van Yns over haar ravioli met champignons. Heel verhaal en dan die foto er bij waarvan onze kaken op tafel vielen
Ja!quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Oh, ik moet er wéér om lachen. Dat droge keurige verhaaltje van Yns over haar ravioli met champignons. Heel verhaal en dan die foto er bij waarvan onze kaken op tafel vielen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
Veroorzaakt Tombo blauwe ballenis ze zo hard to get hard to get rid of dan?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
Veroorzaakt Tombo blauwe ballenis ze zo hard to get dan?
en daar rollen ze weerquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
nee, antwoord heb ik niet gehad, k skip de ravioli vanavond maar, weet nog steeds niet wat ik erbij moet etenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja!![]()
![]()
En Ynske, heb je nu van iemand antwoord op je vraag gekregen? Want die stond er toch bij he?
Ik ging blanco na het zien van de foto.
Ik zou maar nooit met haar gaan snookeren als ik jou wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:35 schreef Loveless85 het volgende:
Veroorzaakt Tombo blauwe ballenis ze zo hard to get dan?
Ik kan heul niet snookerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:39 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik zou maar nooit met haar gaan snookeren als ik jou was
Jeweettog, teasen en op het moment supreme komt ze met zo'n potje aanzettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan veroorzaakt ze toch geen blauwe ballen
Ik dacht dat heel veelquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:39 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar dan veroorzaakt ze toch geen blauwe ballen
Van verkleuring weet ik niks. Blauwe ballen is toch een uitdrukking voor als je lang géén seks hebt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik dacht dat heel veel![]()
![]()
bij mannen toch een zekere verkleuring en in ieder geval ergens kramp teweeg kan brengen.
Ja, dat bedoel ik dus.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar dat kwam door jankbuien van t lachen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van verkleuring weet ik niks. Blauwe ballen is toch een uitdrukking voor als je lang géén seks hebt?
en dat zonder mental picutrequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Strega het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus.....
Alle pret als ik met een stroomstoring zit.![]()
(had de tranen in m'n ogen bij het nalezen)
Ow, ik dacht als je heel hard wil komen maar niet mag (of kan)quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Van verkleuring weet ik niks. Blauwe ballen is toch een uitdrukking voor als je lang géén seks hebt?
Das toch een beetje hetzelfdequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:44 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ow, ik dacht als je heel hard wil komen maar niet mag (of kan)
Ja, dus?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb gauw gegoogled.quote:
en toen kwam je die dinges tegen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb gauw gegoogled.![]()
Ik moet natuurlijk wel een mental image
Maar als je opeens flatsboem ongevraagd zo'n foto voor je neus krijgt is het effect dubbel zo erg.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:48 schreef Strega het volgende:
[..]
Ik heb gauw gegoogled.![]()
Ik moet natuurlijk wel een mental image
Nee maar als Tombo hard to get is, dan heeft ze dus geen lovah, dus ook niemand om de blauwe ballen bij te veroorzaken. Anders veroorzaakt volgens die theorie IEDERE vrouw blauwe ballen omdat ze nou eenmaal niet met iedere random vent die seks wil naar bed gaatquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dus?
Of hanteer jij een andere definitie voor hard to get?
Des te gevaarlijker voor Ll...quote:
Ik bekeek het vanuit jouw (man) standpunt. Als je achter iemand als Tombo aanzit moet je heel lang heel erg je best doen = blauwe ballen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar als Tombo hard to get is, dan heeft ze dus geen lovah, dus ook niemand om de blauwe ballen bij te veroorzaken. Anders veroorzaakt volgens die theorie IEDERE vrouw blauwe ballen omdat ze nou eenmaal niet met iedere random vent die seks wil naar bed gaat
Je moet het toch ergens over hebben. Zeker als het nog geen half 12 isquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef Cat22 het volgende:
En waaaaarom hebben we het daar nu nog steeds over?
Auw.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
t lijkt me overigens 'lulliger' wanneer je blauwe ballen krijgt van t niet mogen komen tijdens de daad, dan wanneer je geen lovah hebt, dan kun je op t moment dat nodig is, de hand nog aan jezelf slaan
da's nou 't leuke van goeie SMquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
t lijkt me overigens 'lulliger' wanneer je blauwe ballen krijgt van t niet mogen komen tijdens de daad, dan wanneer je geen lovah hebt, dan kun je op t moment dat nodig is, de hand nog aan jezelf slaan
lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:58 schreef Barbaaf het volgende:
Maar ondertussen sta ik al $0.84 pure winst
/subtiele topic wending
Nee, echt de dingesquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
en toen kwam je die dinges tegen?of de echte ravioli?
Groeten aan DVJquote:
quote:
Ja, dat bedoel ik dus....dat jullie niet even konden wachtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar als je opeens flatsboem ongevraagd zo'n foto voor je neus krijgt is het effect dubbel zo erg.![]()
OMG! Mijn woonkamer is nu 19 graden! Dat heeft hij in geen 2 weken gehaald!![]()
Auw.quote:
Yns...hierbij wil je m'n mental picture niet weten! :quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:53 schreef Ynske het volgende:
Maar ik welquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Yns...hierbij wil je m'n mental picture niet weten! :![]()
Net 20:00 en het gaat al over CBT.quote:
Oh Zwabber, vandaag zo'n mooi pakje bij de post.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben begonnen met mijn muziekverzameling op discogs te catalogiseren
ik wist minder uit m'n hoofd dan verwacht, dit is net de helft ofzo![]()
http://www.discogs.com/collection?user=DeZwabber
Laat maar komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:04 schreef Strega het volgende:
[..]
Yns...hierbij wil je m'n mental picture niet weten! :![]()
tof!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:09 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh Zwabber, vandaag zo'n mooi pakje bij de post.
Streets, dreams and memories van Michel Banabila een mix van Peter van Cooten!
Eerlijk gewonnen bij X-Rated en opgestuurd door Michel himself![]()
![]()
Lees de huwelijksnachtscene uit ons romannetje maar doorquote:
linkje?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lees de huwelijksnachtscene uit ons romannetje maar door
Ik moet ook weer lachen...vooral dat gedeelte "op een bedje van" en dan regelrecht de endeldarm inkijkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Greys het volgende:
Ik zou zeggen....vraag hemquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:12 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Lees de huwelijksnachtscene uit ons romannetje maar door
Niet bij de hand en te druk om het op te zoeken... Zwabs, dit vind jij vast zo terugquote:
Beestachtig Verlangenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:16 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Niet bij de hand en te druk om het op te zoeken... Zwabs, dit vind jij vast zo terug
Goh, we zijn nog niet veel veranderd, toch????quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:19 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Beestachtig Verlangen
Een verhaal door Tombolafan en Nieslief
Deel 01: [SC] 362 - Waar iedereen zich aan de REGELS houdt
Deel 02: [SC] 363 Waar we vol spanning het tweede deel lezen
Deel 03: [SC] 363 Waar we vol spanning het tweede deel lezen
Deel 04: [SC] 365 Een goede maandag na een weekend fokloos!!
Deel 05: [SC] 365 Een goede maandag na een weekend fokloos!!
Deel 06: [SC] #368 Letzte Weihnacht ich gab Dir mein Herz
Deel 07: [SC] 372 Waar het nog laaaaang geen lunchtijd is...
Deel 08: [SC] 378 - Miauw?
Deel 09: [SC] 382 Waar het ruikt naar brownies en boterkoek :o
Deel 10: SC [386] Het betere natte-vinger werk
Deel 11: [SC 387] Good luck Qweeej! en sterkte Ing en BB, dikke kus
Deel 12: [SC] 391 - Samenvatting?
Deel 13: Sc 396: Night Owls en ander gespuis
Deel 14: [SC] 399 De donkere dagen met een lach en een traan... :*
Deel 15: SC 406 - Met Greys d'r lapjes Rosbief
Deel 16: [sc] 411 Waar alle uien sneeuwen...
Deel 17: [SC] #426: Met zonder kerstbomen
Deel 18: [SC] 432 Waar het ontzettend bere ijskoud is! -100!
Deel 19: [SC] 441 Waar Oh-Oh haar rug verrekt van al die zakken Lush
Deel 20: [SC #458] Met treurwilgen. En niets anders ja!
Deel 21: [SC] 498 Waar Ingetje een foto van de naakte poes zet!!!!1
Deel 22: [SC #532] - Waar niemand de lapo wil hebben!
Deel 23: [SC] 544 Beuken en ontkreuken in de keuken
Deel 24: F&F SC 560 Waar fiets alweer de fipo heeft
Deel 25: [SC] # 599 dicht
Deel 26:[SC] 653 - Met gerecycled badwater
Deel 27:[SC# 696] Whoepsiedaizzyyy!
Deel 28:[SC# 696] Whoepsiedaizzyyy!
Deel 29:
Deel 30:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:27 schreef Strega het volgende:
Hier in moet ik Tommy Lee erg gelijk geven.
Als je dan denkt aan wat Morgan te wachten staat.![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)asturbatie-orka.html
quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:27 schreef Strega het volgende:
Hier in moet ik Tommy Lee erg gelijk geven.
Als je dan denkt aan wat Morgan te wachten staat.![]()
http://www.nu.nl/achterkl(...)asturbatie-orka.html
Te verkopen waarschijnlijk, voor veel geld.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan met Morgan van plan?
Maar duidelijk dat de orca uit het artikel niet lekker in z'n val zit
Hier werd al voor gewaarschuwd op het moment dat Morgan werd gevangen en naar het dolfinarium ging.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Wat zijn ze dan met Morgan van plan?
Maar duidelijk dat de orca uit het artikel niet lekker in z'n val zit
edit: en eruit, plaats 465 met $1.28 winst![]()
Jaaa!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:40 schreef Greys het volgende:
Ik houuuuuuuuuu van Hoooooooolland
Met de drie Jees!
Goh, ik wist niet dat mijn vader zijn personal shopper was.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:42 schreef Greys het volgende:
Allemachtig, wie heeft dat jasje bij dat overhemd uitgezocht, van Huub Stapel
Ik heb het nog niet durven proberenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jaaa!![]()
Heb je je zonnebanklampen overleefd?
Hakhakhak!quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb het nog niet durven proberen
Maar het badprobleem is opgelostMesje er tussen, hatsee.
Daarna maar eens het putje haarvrij gemaakt en toen werkte alles weer![]()
![]()
![]()
Ja ik zat nog in een oude tab te koekeloeren, ik moest even F5enquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Rewimo het volgende:
In mijn AT. Alles wat in een TT tussen [ ] staat
Ik moet er nog aan wennen. Op dit moment vind ik het nog niet gemakkelijker of zo. Maar wellicht komt dat wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:01 schreef Rewimo het volgende:
Hee, ik zie nieuwe SC-tagsEn Aangeboden-tags. Sjiek!
Je zult wel moeten schat ik zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Ik moet er nog aan wennen. Op dit moment vind ik het nog niet gemakkelijker of zo. Maar wellicht komt dat wel.
Ik weet het.quote:
Daar zijn geen uitspraken over gedaan.quote:
En vrijwel onbreekbaar.quote:
en nog eenquote:Op zaterdag 11 december 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een CD die niet op discogs staat
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:35 schreef DeZwabber het volgende:
ik heb een CD die niet op discogs staat
Welke?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:05 schreef Pagan het volgende:
[..]
[..]
Welke?A New Dawn - Falling From Grace (een klein nederlands gothic metal bandje)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sepia Dreamer - The Sublime (instrumentale progressive metal, is door de artiest onder eigen label uitgebracht)🐙
Nooooooit van gehoord.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
A New Dawn - Falling From Grace (een klein nederlands gothic metal bandje)
Sepia Dreamer - The Sublime (instrumentale progressive metal, is door de artiest onder eigen label uitgebracht)
* Pagan dept het bier van het beeldscherm en toetsenbord.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
oh, en Alfred J. Kwak De Poolster / De Walvis kon hij ook niet vinden
Dat is ergens best teleurstellend he?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:22 schreef Rewimo het volgende:
Die pluizige ballen hier willen niet in de boom
quote:
Morgen even luisteren, thanx.quote:
nog steeds zonde van Christophersonquote:Op zaterdag 11 december 2010 22:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Morgen even luisteren, thanx.![]()
Hier staat Coil - Music to play in the dark pt. 2 op. Betoverend als altijd.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:49 schreef tombolafan het volgende:
Nou, mn laptop is op zich helemaal werkend nu
Heb alleen een verlopen code voor MS office (ofzo), voor word enzo, dus daar moet ik nog achteraan
Hoest met de boooooom?quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
It's gonna be a coooold cooooooold christmaaaaaaas without you
Lampjes zitten erinquote:
Haal Heer I. eens heel snel uit die boom.quote:
Zou het niet zo zijn dat die naalden niet lekker klimmen en dat ze geen hars aan hun pootje blieven?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Alcoholist Greysie![]()
Die foto's zijn uit het eerste jaar. Toen klommen ze in mijn nepperd.
Tegenwoordig hebben we een echte en liggen ze op het kleedje dat er rondom heen ligt maar ze zwiepen niet eens met hun staart een bal er uit. Zulke braverds zijn het geworden.
Ik rode wijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb de Passao er maar weer bij gepakt
Ik heb een flesje met oranje spul!quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou het niet zo zijn dat die naalden niet lekker klimmen en dat ze geen hars aan hun pootje blieven?
Dan zijn het gewoon watjes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
Nee, want het jaar daarop had ik ook nog een nepperd en toen waren ze ook al braaf.
Gotta love 'emquote:
Die zit te Dexteren geloof ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:
Waar is oh-oh als je net een handtekening van Shirley hebt bemachtigd
Lekkel gesjieneesd?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:49 schreef ElisaB het volgende:
Waar is oh-oh als je net een handtekening van Shirley hebt bemachtigd
Het was zoals altijd heel erg prima te etenquote:
Wat is er zo bijzonder aan Shirley?quote:Op zaterdag 11 december 2010 23:53 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en dus een handtekening voor oh-oh gescoord
Niets, maar oh-oh wilde 'm, dus ik heb 'm gevraagd en gekregenquote:
Beter na een shitload aan chinees etenquote:En hoe is het met je migraine?
quote:Op zondag 12 december 2010 00:17 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Niets, maar oh-oh wilde 'm, dus ik heb 'm gevraagd en gekregen
[..]
Beter na een shitload aan chinees eten
Ben je nog steeds bezig?quote:
Volgens mij wil ze niet meer mee.quote:Op zondag 12 december 2010 00:30 schreef Ingetje79 het volgende:
En Tombo, hou es op met laptop knuffen en beantwoord je Peej Em
Tja, hoewel z'n laatste youtube enigszins ontluisterend was.quote:Op zaterdag 11 december 2010 22:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nog steeds zonde van Christopherson
Neequote:Op zondag 12 december 2010 00:31 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je nog steeds bezig?![]()
Heb je ook al 2386837292958 lampjes aan je huis hangen?
Goedquote:
Mooiquote:
Yups, stukken beterquote:Hoofd ook weer goed las ik?
Dan kan ik nu gerust gaan slapenquote:
Ze waren voorprogramma van Metallica in Ahoy', maar toen wast niet zo bestquote:Op zondag 12 december 2010 02:55 schreef DeZwabber het volgende:
net even oud Machine Head CDtje opgezet
oh yeah
quote:Op zondag 12 december 2010 02:56 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze waren voorprogramma van Metallica in Ahoy', maar toen wast niet zo best
viespeukquote:Op zondag 12 december 2010 03:06 schreef DeZwabber het volgende:
die heb ik trouwens op vinyl ook nog ergens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |