Powernaps FTWquote:Op zondag 13 december 2009 18:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik kan dat ook...![]()
Ook als ik midden in de nacht 2 uur lang naar huis moet rijden en even bijna instort... even 1/2 uur slapen bij een tankstation en ik ben weer wakker!
Hee Nies!quote:Op zondag 13 december 2009 18:08 schreef nieslief het volgende:
allen
Ben vandaag weer af en aan aanwezig......
ik kom ook net mn bed uitquote:Op zondag 13 december 2009 18:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap het echt niet, dat jij dat kunt.
Elk ander mens komt dan volledig brak uit bed
[..]
Zeg! Bekkie he?![]()
Ja, ik heb echt in een deuk gelegen, wat een geweldig topic, nu al!quote:Op zondag 13 december 2009 18:06 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Heb je het kerstbomentopique gezien?
heb jij nog een foto van je pakketje van SS?quote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn oma is 24dec overleden en elk jaar denk ik daar toch even aan. Ik weet dat ze niet wilt dat wij treuren. Ze kwam ook elk jaar op mijn verjaardag ookal is dat ook de sterfdag van mijn opa.
Straks zet ik een foto in het topic van de kerstbomen die staat beneden op de computer.
Hoe is het nu met je vader eigenlijk?quote:Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef Bamba het volgende:
Ooh en Greys, je foto's van Blijdorp. Ik wil ook graag eens gaan met m'n nieuwe lens en Robin. Toch maar eens een keer plannen
.
Pfoeh een whiplash is geen grapje hoor, ik kan nu eindelijk na een jaar of 5 zeggen dat ik het grootste gedeelte van de tijd klachtenvrij ben maar ik heb nog steeds regelmatig last hoor. Naast pijn in mijn nek en hoofd, slechtere concentratie, en gevoeliger voor licht en geluid.quote:
quote:Op zondag 13 december 2009 18:18 schreef ferrari_rood het volgende:
Mijn oma is 24dec overleden en elk jaar denk ik daar toch even aan. Ik weet dat ze niet wilt dat wij treuren. Ze kwam ook elk jaar op mijn verjaardag ookal is dat ook de sterfdag van mijn opa.
Straks zet ik een foto in het topic van de kerstbomen die staat beneden op de computer.
Gelukkig!quote:Op zondag 13 december 2009 18:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik kom ook net mn bed uitvoel me alweer wat meer mens dan zostraks
quote:Op zondag 13 december 2009 18:17 schreef Bamba het volgende:
Ooh en Greys, je foto's van Blijdorp. Ik wil ook graag eens gaan met m'n nieuwe lens en Robin. Toch maar eens een keer plannen
.
Maar dat bedoel ik ook!quote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Pfoeh een whiplash is geen grapje hoor, ik kan nu eindelijk na een jaar of 5 zeggen dat ik het grootste gedeelte van de tijd klachtenvrij ben maar ik heb nog steeds regelmatig last hoor. Naast pijn in mijn nek en hoofd, slechtere concentratie, en gevoeliger voor licht en geluid.
I
Toch wat opgestoken in the UK!quote:Op zondag 13 december 2009 18:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft ze al een stopwoordje bedacht?
Ik wil ook naar Blijdorp en prairiehondjes.quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik word altijd alleen maar brakker als ik even een tukkie doe
[..]![]()
Ja echt doen hoor! Want Robin kan dan in een tunnel kruipen bij de prairiehondjes (heb ik ook gedaan zaterdag) en dan kom je met je hoofd boven MIDDEN in het gebiedje waar ze zitten
![]()
![]()
De prairiehondjes kunnen daar helemaal tot op de rand komen, die kunnen als ze zouden willen dus bovenop je kunnen klimmenVerderop liggen wat wildroosters, waardoor ze het gebied niet uit kunnen, maar eigenlijk lopen ze op dat stuk dus gewoon los en ze durven best dichtbij te komen. Super voor foto's!
Haha, ik moet ook nog even wennenquote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef Ingetje79 het volgende:
Gezellig Bamba![]()
Ik denk steeds dat je oh oh bent, met je nieuwe ava
Gaat goed! Hij is voorlopig nog wel thuis, maar hij loopt veel en kan toch z'n afleiding zoeken thuis. Aanstaande dinsdag heeft hij een intake gesprek voor de revalidatie, dus dan kan hij aan de slag met revaliderenquote:Op zondag 13 december 2009 18:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe is het nu met je vader eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Nee. HR is echt een kutschool, en op mijn opleiding is het sowieso al helemaal een zooitjequote:Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
kun je niet iets downloaden dat je toch die databases in kan? Is hier op de uva wel zo namelijk...
quote:Op zondag 13 december 2009 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig!
Ik word altijd alleen maar brakker als ik even een tukkie doe
[..]![]()
Ja echt doen hoor! Want Robin kan dan in een tunnel kruipen bij de prairiehondjes (heb ik ook gedaan zaterdag) en dan kom je met je hoofd boven MIDDEN in het gebiedje waar ze zitten
![]()
![]()
De prairiehondjes kunnen daar helemaal tot op de rand komen, die kunnen als ze zouden willen dus bovenop je kunnen klimmenVerderop liggen wat wildroosters, waardoor ze het gebied niet uit kunnen, maar eigenlijk lopen ze op dat stuk dus gewoon los en ze durven best dichtbij te komen. Super voor foto's!
Ga je mee?quote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Blijdorp en prairiehondjes.
quote:Op zondag 13 december 2009 18:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nieslief heeft voorkennis, ze heeft al een whiplash.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal straks alvast een stukje posten, het sm-deel komt na morgen, na fobiac...
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
die hebben ze toch niet alleen in blijdorp!quote:Op zondag 13 december 2009 18:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik wil ook naar Blijdorp en prairiehondjes.
Hier is het ook apart hoor... 90% van mijn klas wist niet hoe je thuis dingen op kon zoeken... dat was niet verteld (en ik had toevallig een vriendin die het wist en aan mij had verteld...quote:Op zondag 13 december 2009 18:22 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nee. HR is echt een kutschool, en op mijn opleiding is het sowieso al helemaal een zooitje![]()
Ze zijn nu alles weer een beetje aan het reorganiseren, hopelijk levert dat wat op en gaan de dingen wat soepeler. Maar de afgelopen 4 jaar waren echt waardeloos/hopeloos/uitzichtloos
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |