Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bis Later Pezuquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:52 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens een rampgebied ontruimen, tot ooit mensen![]()
Gezellig. Daar heb ik ook vaak last vanquote:
Dan trek je toch niks aanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Pien85 het volgende:
Pff, chagrijnig nuHeb niks fatsoenlijks om aan te trekken
Dat schiet niet op. Ga een stuk wandelen, of ga de eendjes brood geven in het parkquote:
Samenstellingen worden in de Nederlandse taal altijd geschreven als 1 woord. In het geval van klinkerbotsing of als je denkt dat het de leesbaarheid ten goede komt mag je een verbindingsstreepje (-) gebruiken. NOOIT een spatie. Het is dus kerstinkopen, of, als je denkt dat dat de leesbaarheid ten goede komt Kerst-inkopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
Of is het misschien 1 woord en had ik Kerstinkopen moeten typen![]()
Er is geen park hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Ga een stuk wandelen, of ga de eendjes brood geven in het park
Die houden van je hoor. Ze zullen met vele tientallen tegelijk naar je toe komen
wordt wel lachen danquote:
symquote:
Ik ben dus een slecht mens en ben gezakt voor mijn inburgeringscursusquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samenstellingen worden in de Nederlandse taal altijd geschreven als 1 woord. In het geval van klinkerbotsing of als je denkt dat het de leesbaarheid ten goede komt mag je een verbindingsstreepje (-) gebruiken. NOOIT een spatie. Het is dus kerstinkopen, of, als je denkt dat dat de leesbaarheid ten goede komt Kerst-inkopen
gisteren teveel gerooktquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig. Daar heb ik ook vaak last van
Doe niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samenstellingen worden in de Nederlandse taal altijd geschreven als 1 woord. In het geval van klinkerbotsing of als je denkt dat het de leesbaarheid ten goede komt mag je een verbindingsstreepje (-) gebruiken. NOOIT een spatie. Het is dus kerstinkopen, of, als je denkt dat dat de leesbaarheid ten goede komt Kerst-inkopen
Kan wel grappige situaties opleverenquote:
Helaasquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben dus een slecht mens en ben gezakt voor mijn inburgeringscursus
Cheers Drs Pien
Hoi Peterquote:
Ja, dat moet je ook niet doen natuurlijk. Roken is niet coolquote:
Ooh, wat ontzettend vervelend zegquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
Damn de griep heeft me goed te pakken
Hoiquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Peter
Zou jij svp Kerst inkopen tot een woord willen maken in de TT
Beterschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
Damn de griep heeft me goed te pakken
Middag Friemquote:
Soort vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Weer helemaal beter nu Ferbje?
Wanneer doe jij je Kerstinkopen danquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Kerstinkopen, nu al? In elk geval is het megadruk in de stad in in de supermarkt...Je staat een flinke tijd te wachten bij de kassa.
maar wel verrektes lekker als je met een groep vrienden aan et zuipen bentquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet doen natuurlijk. Roken is niet cool
24 december om 17:30 natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer doe jij je Kerstinkopen dan
Is het Kerstinkopen of kerstinkopenquote:
Nee. Samen drinken is leuk maar roken is helemaal niet leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar wel verrektes lekker als je met een groep vrienden aan et zuipen bent
kerstinkopen. kerst is geen naamquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het Kerstinkopen of kerstinkopenIkzelf ga voor de hoofdletter K door de 'naam'
![]()
Das jammerquote:
Of lekkerk voordelig pas in Januariquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
24 december om 17:30 natuurlijk![]()
Geen naamquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
kerstinkopen. kerst is geen naam![]()
[..]
Das jammer
Ik laat dat lekker aan mijn ouders overquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw ouders kopen kadootjes namens jou voor onder andere zichzelfquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik laat dat lekker aan mijn ouders over
Wij doen niet aan kadotjes met kerst hooguit dat mijn ouders dan een kadotje halen voor het hele gezinquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw ouders kopen kadootjes namens jou voor onder andere zichzelf
Okay, fair enoughquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kadotjes met kerst hooguit dat mijn ouders dan een kadotje halen voor het hele gezin
Ja, jouw reuzestappen maken het er wel 14quote:
Ja, net weer, de was opgehangen en er nog een wasje ingegooidquote:
Ah, die rocket in Org wat jij zei is de zelfde als die ik bedoelde in Aszaraquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jouw reuzestappen maken het er wel 14![]()
En succes met poetsen en ruimen
[..]
Ja, net weer, de was opgehangen en er nog een wasje ingegooidHoezo?
Dat begrijp ik. Ik doe nooit iets met Sinterklaasquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gewoon de gezelligheid hier vind mij ma al meer dan genoeg en we hebben net sint gehad
Lolquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, die rocket in Org wat jij zei is de zelfde als die ik bedoelde in Aszara
Knuffquote:
lekker koffiequote:
Sort of, hij ligt vlak buigen Org, bij de rear entrance. Als je m in 1 keer helemaal aflegt krijg je achiquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolDan is dat zeker de van en naar verbinding
Lol
tot laterquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat te eten maken. Tot later mensen![]()
Ja, ik ken nog niet allesquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sort of, hij ligt vlak buigen Org, bij de rear entrance. Als je m in 1 keer helemaal aflegt krijg je achi
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ah, die rocket in Org wat jij zei is de zelfde als die ik bedoelde in Aszara
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LolDan is dat zeker de van en naar verbinding
Lol
De CIA heeft voor minder mensen opgeslotenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Sort of, hij ligt vlak buigen Org, bij de rear entrance. Als je m in 1 keer helemaal aflegt krijg je achi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Open deuren, onweerstaanbaar !
Bis Laterquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat wat te eten maken. Tot later mensen![]()
Maar ook over mensen die het wow haddenquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
De CIA heeft voor minder mensen opgesloten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:10 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb het koud en warm tegelijk, ook maar ff een bakkie maken
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
En symph!!!![]()
Ik had je bijna gesmst
![]()
Hoe is het snoetje?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:11 schreef friemelaar het volgende:
[..]
[..]
[..]
De CIA heeft voor minder mensen opgeslotenSla je me dan ook in de boeien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sla je me dan ook in de boeien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Open deuren, onweerstaanbaar !
de griep heeft me ff te pakken.quote:
Beterschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
de griep heeft me ff te pakken.
Ik lig al sinds gisterochtend in bed.
Gisteren wel even VoH gekeken.
Ik ben nog wel brak....
Rawrquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
BeterschapDan is 130 km wel ver, anders had ik je kippensoep gebracht
Dat hoop ik ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat het morgen toch wel weer wat beter gaat
Kom je hierheen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat gaan doen
Daarvoor moet de tijd was sneller. Slome installatie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Misschien moet je eens wat gaan doen
quote:
mini meet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
nog vanalles doen voor we naar de mini meet kunnen
mini meet?quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:25 schreef friemelaar het volgende:
[..]
![]()
nog vanalles doen voor we naar de mini meet kunnen
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als ik niks in de planning had en genoeg centjes had
Maar Koen zo wakker maken en dan kadootje halen voor mijn mama
en dan door naar mama
quote:
Doen ze vaker, in de club van GFquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
Dank je wel Marijke
Fijne zaterdag allemaal en tot snel
TFMiequote:Op zaterdag 11 december 2010 14:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Enorme Axe-Deobus gekregen, met 3 spuitbussen en 2 leesboeken erin
Jaaahquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:50 schreef JortK het volgende:
Oldskool: http://games.fok.nl/revie(...)country-returns.html
Geduld is een schone zaak.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:43 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje heeft nieuwe geheugenkaart voor telefoon gekocht. Nu bestanden aan het overzetten, ow ow wat duurt dat lang -.-'
Oh, vet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:28 schreef Marijkezwolle het volgende:
Doen ze vaker, in de club van GF
Ik heb ook wel geduld hoor, maar mijn computer wordt er nogal traag vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:03 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak.
Behalve als het om fruit gaat, dan begint het te rotten...
Ik ben klaar met huilenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:06 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik ben klaar met huilen
Edit: Wat een stilte, ik ga toch maar weer even huilen
succesquote:
Heuiiquote:
Veel succesquote:
Die heb ik vandaag helaas geenquote:
Jaaaaquote:Op zaterdag 11 december 2010 15:53 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik huil samen met rocknijntje omdat het zo stil is
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
Gaan we dit topic volhuilen pgr?
Erg overtuigend met die PIquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
even een vrolijke noot
tevenstotlaterrrssssss
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
even een vrolijke noot
tevenstotlaterrrssssss
=quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:27 schreef pgrferrari het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
laters friemelquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:21 schreef friemelaar het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
even een vrolijke noot
tevenstotlaterrrssssss
jankerdquote:
Kun je hier ook om huilen pgr?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ferrari Ferrari!!!!! Wat lief van de chocolaatjes!!!Dat had je niet hoeven doen mop
Maar super super super bedankt!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ferrari Ferrari!!!!! Wat lief van de chocolaatjes!!!Dat had je niet hoeven doen mop
Maar super super super bedankt!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kun je hier ook om huilen pgr?
Niet huilenquote:
Mag ik een pic zien?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet huilenEn vandaag niet meer
Dus dankje
niet de pakketpostquote:
Zal strakjes een kiekje schieten okee?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Mag ik een pic zien?![]()
Ben eigenlijk wel benieuwd![]()
Ja, graag gedaan hoor meisquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zal strakjes een kiekje schieten okee?
Hij lag in de brievenbus, dus was de reguliere postquote:
Je bent trouwens de 2e man ooit die mij chocola stuurtquote:
Woeiquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
Leven op in KSC! RockNijntje huilt niet meer
Ik wilde de 1e zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je bent trouwens de 2e man ooit die mij chocola stuurtLiefde
quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:44 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje moet weer huilen, omdat:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Stop toch eens met dat gehuil jongensquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik wilde de 1e zijn![]()
Ik ga weer huilen
Doeiquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik ben d'r weg vanHoud alsjeblieft met dat onzinnige gespam
Omnomnomnomnomquote:
smakelijk giertjequote:
Hoiquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
Eet smakelijk giertje
En hoian de rest
Flipsquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
Eet smakelijk giertje
En hoian de rest
Als ze hem maar niet met de post versturenquote:
postalgoldquote:Op zaterdag 11 december 2010 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als ze hem maar niet met de post versturen![]()
flippiequote:Op zaterdag 11 december 2010 16:57 schreef Flippiee het volgende:
Eet smakelijk giertje
En hoian de rest
welke heb je besteld?quote:
Begin er nou niet weer overquote:
Pizza giertonnia natuurlijkquote:
Met vlagenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Zijn we nog steeds zo emotioneel bezig?
Wie is er emotioneel? En waarom.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:06 schreef TheFamousMan het volgende:
Zijn we nog steeds zo emotioneel bezig?
Ze wouden het topic volhuilenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie is er emotioneel? En waarom.
de kindjes hier welquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wie is er emotioneel? En waarom.
bbq bacon beefquote:
Wat een gekkies zijn het ook!quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze wouden het topic volhuilen
PGR en Rockie!
Ik voel me in ene zo oud, terwijl ik jonger benquote:
oeh die is lekkerquote:
jij bent oud genoegquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Wat een gekkies zijn het ook!
Huilen
[..]
Ik voel me in ene zo oud, terwijl ik jonger ben
Wacht als hun kindjes zijn dan ben ik
Gekkiesquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huilen
[..]
Een baby?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Huilen
[..]
Nog nooit gehad, klinkt wel goedquote:
In elk geval geen huilbaby, want huilen vindt zequote:
dat klopt die bestel ik altijdquote:
Een lieve babyquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:10 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
In elk geval geen huilbaby, want huilen vindt ze
Ik hield op met huilen, er kwam een postalgold ad, ik moest weer huilen, ik hield op met huilen, er kwam nog een postalgold ad, ik moest weer huilen, maar nu hoef ik niet meer te huilenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze wouden het topic volhuilen
PGR en Rockie!
Gelukkigquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik hield op met huilen, er kwam een postalgold ad, ik moest weer huilen, ik hield op met huilen, er kwam nog een postalgold ad, ik moest weer huilen, maar nu hoef ik niet meer te huilen
Hun?quote:[b]Op zaterdag 11 december 2010 17:09 schreef
[..]
zit jij toevallig op het vuurwerkcrew forum?quote:
Ja.quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zit jij toevallig op het vuurwerkcrew forum?
En ik huil nooitquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohnoes Flips gaat ook al huilen
Heftuuugggg, ik niet.quote:
Dat:quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
zit jij toevallig op het vuurwerkcrew forum?
quote:
Niet verzonden via de post dusquote:
Smakelijkquote:
Niet. Of anders op 23 december.quote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
uhuh pizzadienst is altijd snel hierquote:
Wat hadden ze gedaan in de kantine?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef MPG het volgende:
Was pas om half 4 afgewerkt vandaag.
Tevens een formele klacht ingediend bij de arbo-functionaris op werk, en gescholden op de nieuwste frats die ze in de kantine uitgehaald hebben.
Hier ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh pizzadienst is altijd snel hier
Eén van de twee koffie-automaten geeft voortaan caffeïnevrije koffie. Met als gevolg dat iedereen nu voor één koffiemachien staat te dringenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat hadden ze gedaan in de kantine?
Niks mis met caffeïnevrije koffiequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén van de twee koffie-automaten geeft voortaan caffeïnevrije koffie. Met als gevolg dat iedereen nu voor één koffiemachien staat te dringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Ferb het volgende:
Naar een verjaardag
DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rij ze
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Heiden, ketter! Op de brandstapel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks mis met caffeïnevrije koffie
Jawel, ik krijg daar koppijn van, en niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dit dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heiden, ketter! Op de brandstapel!
Caffeïne is niet goed voor kinderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heiden, ketter! Op de brandstapel!
Smakelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
Hoi Liebchen.
Ik ga ff eten...
Lees btw ff vanaf hier hoe het op werk was:
[KSC #2298] Nog even wat Kerstinkopen doen!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Ferb het volgende:
Naar een verjaardag
feest ze ferbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
caffeïnevrije koffiequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén van de twee koffie-automaten geeft voortaan caffeïnevrije koffie. Met als gevolg dat iedereen nu voor één koffiemachien staat te dringen.
smakelijk MPGquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
Hoi Liebchen.
Ik ga ff eten...
Lees btw ff vanaf hier hoe het op werk was:
[KSC #2298] Nog even wat Kerstinkopen doen!
dat is net als een BH aan de wasdraad,quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na één uur stilte in dit topic;quote:
Lekker toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
Jullie gaan vandaag wel erg langzaam.
Jammer dat het vandaag niet zijn tijd isquote:
Jij met je Monotheïstische Godsdienstenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!
O
Mijn
Monotheïstische
Godsdiensten
ik heb gepost in DIG/GAD
Oke.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat wij tot dat Myr. en MPG hier kwamen alleen met zn 2en waren
Omnomnomnomnomquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een frikandel speciaal op. Wat hemels.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
vleesquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik tweequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Je mag wel meteen zeggen dat je met MPG wilt zoenenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ook een frikadel speciaal gegeten
Is dat nodig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Wat ik met MPG wil laat ik even buiten de KSC
Lekker laatquote:
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker laatHeb je geen ontzettende honger?
Ook zoenenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ook een frikadel speciaal gegeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |