Hoi meis!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo, boodschapjes gedaan (alleen waxinelichtjes vergeten), lekker wat geluncht en straks nog even naar een verjaardag van een collega van manlief.
Vanavond pannenkoeken bakken![]()
Hoe ist hier met iedereen?
maak je ook een broodje voor mij?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook maar eens even een broodje maken, voordat ik de kast naar nog meer chocolade af ga zoeken.
En voor mij?quote:
Als je helemaal alleen bent en het allemaal even niet meer ziet, je vrienden (en terecht) allemaal vragen hoe het nou gaat en je niet meer wilt vertellen hoe het allemaal zit en gaat en voelt, dan is het heerlijk om tegen mensen die je niet (goed) kent gewoon onzin te kunnen uitkramen zonder dat ze weten welk verhaal er achter zit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
heheh.. ik heb ook genoeg te klagen hoor..
tuurlijk mag er over dit soort dingen gepraat worden.. maar of het nut heeft om het op een (openbaar!! ) forum te posten.. normaal gesproken zou je een knuffel willen maar virtuele knuffels werken niet echt zo..
bovendien zul je ZELF door de ellende heen moeten.. juist zoiets als een gebroken hart kan niemand anders dan jezelf fixen...
verfquote:
Ja, kutquote:
Trevquote:
Hey meid!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meis!
Lekker, pannenkoekenMag ik komen helpen bakken?
Ik heb dan ook wel waxinelichtjes voor je
jah goed!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, maar even iets leuks he! De jurk, de trouwerij? Vertel
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja oldenhof, die hebben jullie ook toch
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, kutMn arm is echt mega stijf, vooral mn schouder..
Nouja, ben wel wat pijn gewend enzo, maar hoop dat ik morgen nog een beetje kan werken, dat het dan wat beter voelt.
handigquote:
enferquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo, boodschapjes gedaan (alleen waxinelichtjes vergeten), lekker wat geluncht en straks nog even naar een verjaardag van een collega van manlief.
Vanavond pannenkoeken bakken![]()
Hoe ist hier met iedereen?
oldenhofs?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Wij hebben er twee of drie zelfs
ferbquote:
hmhm, ook eentje met alleen maar koffiedingenquote:
5 zelfs wtfquote:
ja dat is expres-zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, ook eentje met alleen maar koffiedingen
eten goed ideequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook maar eens even een broodje maken, voordat ik de kast naar nog meer chocolade af ga zoeken.
Ja, dat bedoelden we preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
Ach , weet je wat, houd er ook maar over op. Ik zal hier wel weer de vrolijke ik spelen, dan stoot ik ook niemand tegen de borst en dan krijg ik ook niet dat imago van chagerijnige pessimist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |