Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
ja ik moet naar de kookwinkel en groenteboer, voor de hulp mag je wel mee etenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zal ik je even vasthouden, tegen de schrik?
heheh.. ik heb ook genoeg te klagen hoor..quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, gelukkig hebben sommige mensen niets te klagenEn soms is het best goed om over dit soort dingen te praten, vind je niet?
Oeh, lekkerquote:
ik zit aan een kopje warme chocoquote:
Cool, ga je ze ook delen of is het een verrassing?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ik heb zulke leuke ideetjes voor de lunch-meet
Is dat positief en leuk genoeg?
En ik moet nog een kadootje halen voor mijn mamamaar dat komt wel goed
Eerst eventjes eten (lekkere broodjes gehaald bij de bakker:9)
LL.. moeten we van tevoren wat geld overmaken oid??quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
Ja, dat is zeker zo, maar weet je wel hoeveel lieve mensen hier rondlopen? Ik kan oprecht zeggen dat ik er serieus vrienden bij heb gekregenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
heheh.. ik heb ook genoeg te klagen hoor..
tuurlijk mag er over dit soort dingen gepraat worden.. maar of het nut heeft om het op een (openbaar!! ) forum te posten.. normaal gesproken zou je een knuffel willen maar virtuele knuffels werken niet echt zo..
bovendien zul je ZELF door de ellende heen moeten.. juist zoiets als een gebroken hart kan niemand anders dan jezelf fixen...
Joah!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef LovelyLady het volgende:
oeh, oeh, kookwinkelquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik moet naar de kookwinkel en groenteboer, voor de hulp mag je wel mee eten
En wat typte ik nou, je mag best je hart luchtenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
Ach , weet je wat, houd er ook maar over op. Ik zal hier wel weer de vrolijke ik spelen, dan stoot ik ook niemand tegen de borst en dan krijg ik ook niet dat imago van chagerijnige pessimist.
ja oldenhof, die hebben jullie ook tochquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga nu eerst even eten, ik ga beloven dat ik vanavond een hoe en wat pm de deur uit doe zodat we allemaal weten hoe en wat![]()
![]()
Joah! Die is echt tofquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja oldenhof, die hebben jullie ook toch
Ik denk dat ik dat ook maar even ga doen, pizzaquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef LovelyLady het volgende:
ik ga nu eerst even eten, ik ga beloven dat ik vanavond een hoe en wat pm de deur uit doe zodat we allemaal weten hoe en wat![]()
![]()
jaquote:
hoe gaat het met de auw?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo, boodschapjes gedaan (alleen waxinelichtjes vergeten), lekker wat geluncht en straks nog even naar een verjaardag van een collega van manlief.
Vanavond pannenkoeken bakken![]()
Hoe ist hier met iedereen?
Hey Enfequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
Zo, boodschapjes gedaan (alleen waxinelichtjes vergeten), lekker wat geluncht en straks nog even naar een verjaardag van een collega van manlief.
Hoi meis!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
maak je ook een broodje voor mij?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook maar eens even een broodje maken, voordat ik de kast naar nog meer chocolade af ga zoeken.
En voor mij?quote:
Als je helemaal alleen bent en het allemaal even niet meer ziet, je vrienden (en terecht) allemaal vragen hoe het nou gaat en je niet meer wilt vertellen hoe het allemaal zit en gaat en voelt, dan is het heerlijk om tegen mensen die je niet (goed) kent gewoon onzin te kunnen uitkramen zonder dat ze weten welk verhaal er achter zit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:46 schreef Barretje80 het volgende:
heheh.. ik heb ook genoeg te klagen hoor..
tuurlijk mag er over dit soort dingen gepraat worden.. maar of het nut heeft om het op een (openbaar!! ) forum te posten.. normaal gesproken zou je een knuffel willen maar virtuele knuffels werken niet echt zo..
bovendien zul je ZELF door de ellende heen moeten.. juist zoiets als een gebroken hart kan niemand anders dan jezelf fixen...
verfquote:
Ja, kutquote:
Trevquote:
Hey meid!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi meis!
Lekker, pannenkoekenMag ik komen helpen bakken?
Ik heb dan ook wel waxinelichtjes voor je
jah goed!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, maar even iets leuks he! De jurk, de trouwerij? Vertel
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja oldenhof, die hebben jullie ook toch
ik hoop het ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, kutMn arm is echt mega stijf, vooral mn schouder..
Nouja, ben wel wat pijn gewend enzo, maar hoop dat ik morgen nog een beetje kan werken, dat het dan wat beter voelt.
handigquote:
enferquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Enfermera het volgende:
Moggeh
oldenhofs?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Wij hebben er twee of drie zelfs
ferbquote:
hmhm, ook eentje met alleen maar koffiedingenquote:
5 zelfs wtfquote:
ja dat is expres-zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hmhm, ook eentje met alleen maar koffiedingen
eten goed ideequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:49 schreef Myraela het volgende:
Ik ga ook maar eens even een broodje maken, voordat ik de kast naar nog meer chocolade af ga zoeken.
Ja, dat bedoelden we preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:47 schreef RealZeus het volgende:
Ach , weet je wat, houd er ook maar over op. Ik zal hier wel weer de vrolijke ik spelen, dan stoot ik ook niemand tegen de borst en dan krijg ik ook niet dat imago van chagerijnige pessimist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |