Geen idee, ben niet in de buurt nuquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ergens buiten orgIk ben m'n vriendin gevolgd en toen gingen we met z'n 3en tegelijk
Maar waar precies weet ik niet, weet een guard dat niet?
Niet belt of geen iniatieven neemt? Ik was degene die bleef proberen wat af te spreken en zij hadden zoiets van:"Nee, we hebben het druk." En dat kan natuurlijk een keer, maar als het contact alleen van mij uitgaat kun je je afvragen of het vrienden zijn/waren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar bull shit. Het is wel lekker makkelijk he om zo in de slachtofferrol te gaan zitten? Natuurlijk hebben mensen met een gezin het drukker, maar als je niet belt of geen initiatieven neemt gebeurd er doorgaans helemaal niets. Mijn vriendinnen met gezinnen hebben ook gewoon tijd voor me. En als je vindt dat je te weinig vrienden hebt dan doe je daar wat aan, ga bij een vereniging of zoiets.
altijd beter dan vrouwenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij dan maar eens een potje doen want ik ben er ook niet goed in
Doen hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:32 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee, ben niet in de buurt nuGa wel eens kijken dan
Dan moet je je dat inderdaad afvragen en er voor kiezen om ze of niet meer als vrienden te beschouwen of je verwachtingen bij te stellen. En dan kijken naar andere mogelijkheden en optiesquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:33 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Niet belt of geen iniatieven neemt? Ik was degene die bleef proberen wat af te spreken en zij hadden zoiets van:"Nee, we hebben het druk." En dat kan natuurlijk een keer, maar als het contact alleen van mij uitgaat kun je je afvragen of het vrienden zijn/waren.
Volgens een docent aan de uni nietquote:
Ik zit er net twee weken in, dan mag ik me verdomme toch nog wel even kut voelen om het feit dat ik al weer anderhalve maand thuis zit en degene waar ik veel om geef haar angst laat regeren zodat ik haar kwijt ben?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zegt niemand, maar aangezien ik al 2 jaar in ongeveer zo'n schuitje zit vind ik dat ik er wel iets over mag zeggen toch?En je kunt 2 dingen doen: dingen verergeren of de bende aanpakken en die stijgende lijn inzetten. Heb je al iets van een psych ofzo?
ook niet alle vrouwen zijinquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Volgens en docent aan de uni niet
Natuurlijk mag dat, maar echt alles van de negatieve kant bekijken helpt je echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef RealZeus het volgende:
Ik zit er net twee weken in, dan mag ik me verdomme toch nog wel even kut voelen om het feit dat ik al weer anderhalve maand thuis zit en degene waar ik veel om geef haar angst laat regeren zodat ik haar kwijt ben?
En nee, daar heb ik geen psych voor, maar als het zo nog weken blijft duren gaat dat wel gebeuren.
als je foto's ontwikkelt kan het juist wel handig zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar echt alles van de negatieve kant bekijken helpt je echt helemaal niets.
Klopt, ik heb twee beperkingen: ik heb net genoeg inkomsten om rond te komen en ik woon in een dorp.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je je dat inderdaad afvragen en er voor kiezen om ze of niet meer als vrienden te beschouwen of je verwachtingen bij te stellen. En dan kijken naar andere mogelijkheden en optiesVolgens mij denk jij nu namelijk alleen maar in beperkingen, maar dat kan ik mis hebben
Ja, precies, hee! Jullie stinken!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zal het doorgeven aan Ingmar en Patricia
whehehehe.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
*komt wel weer terug als de dramaqueens en depressieve mensen weer een beetje opgeknapt zijn*
Kan je er dan zo slecht tegen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
*komt wel weer terug als de dramaqueens en depressieve mensen weer een beetje opgeknapt zijn*
oh!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
als je foto's ontwikkelt kan het juist wel handig zijn
Het spijt me, maar leg mij eens uit wat er positief is aan werkloos thuis zitten en verliefd zijn op iemand die de angst haar hart laat regeren? Ik zie het niet namelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Natuurlijk mag dat, maar echt alles van de negatieve kant bekijken helpt je echt helemaal niets.
Tuurlijk mag jij je kut voelen, daar heeft iedereen het recht op. Het valt me alleen op en de dingen die mij opvallen benoem ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik zit er net twee weken in, dan mag ik me verdomme toch nog wel even kut voelen om het feit dat ik al weer anderhalve maand thuis zit en degene waar ik veel om geef haar angst laat regeren zodat ik haar kwijt ben?
En nee, daar heb ik geen psych voor, maar als het zo nog weken blijft duren gaat dat wel gebeuren.
ga dan aandachtreksterquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef Barretje80 het volgende:
de wereld is mooi, er gebeurt altijd ergens wel iets moois of leuksquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het spijt me, maar leg mij eens uit wat er positief is aan werkloos thuis zitten en verliefd zijn op iemand die de angst haar hart laat regeren? Ik zie het niet namelijk.
ohh ik irriteer me mateloos aan het " ik ben zielig" gedoe..quote:
Ja, ik ken er wel een paarquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ook niet alle vrouwen zijinhoor er zijn heus wel een paar hele leuke
Dat is inderdaad niet heel positief, maar jij lijkt bij wijze van spreken de fluitende vogeltjes buiten nog te willen vermoorden omdat ze te vrolijk fluiten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef RealZeus het volgende:
Het spijt me, maar leg mij eens uit wat er positief is aan werkloos thuis zitten en verliefd zijn op iemand die de angst haar hart laat regeren? Ik zie het niet namelijk.
maar dat worden dan vast hele droevige foto'squote:Op zaterdag 11 december 2010 12:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oh!
ik zie een nieuwe hobby voor RZ
Tuurlijk mag je je kut voelen. Tuurlijk mag je de wereld even helemaal haten. Dat is niet meer dan normaal. Maar als je op sommige momenten gewoon een nep-lach opzet, zul je merken dat die lach met de dag oprechter word. Terwijl als je huilend in je bed blijft liggen om medelijden met jezelf te hebben, zul je merken dat je je alleen maar kutter gaat voelen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |