Zit die nog steeds in je kop?quote:
Zo'n mamma heb ik soms ook hoor, al word het wel beterquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder begrijpt sowieso maar weinig van emoties en helemaal niet van die van mij.Maar komt wel goed. Er is niets dat je kan doen, maar bedankt, je bent lief.
Hallo grote meneer!quote:
nee die stomme TT deed datquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zit die nog steeds in je kop?
Ooooh, blaim THE gentlemen!quote:
Nee, met haar valt niet te praten. Ze bedoeld het vast niet slecht,maar ze kan gewoon niet eens doen alsof het der boeit. Ze is der veel te nuchter voor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n mamma heb ik soms ook hoor, al word het wel beterKun je er met haar over praten?
Ik hoop voor je dat het snel allemaal wat minder gecompliceerd enzo wordt
Balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, met haar valt niet te praten. Ze bedoeld het vast niet slecht,maar ze kan gewoon niet eens doen alsof het der boeit. Ze is der veel te nuchter voor.
Raketbaan in Org? Wist heul niet dat die er isquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LeukHad je de raketbaan in Orgrimmar al geprobeerd trouwens?
![]()
En ik moet zeggen dat ik een aantal gebieden nu zoveel mooier vind
Doen doen doen, die is echt cool in orgquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Raketbaan in Org? Wist heul niet dat die er isWel die in Aszara. leuke achi ook
laat me raden, wow cataklysma?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Raketbaan in Org? Wist heul niet dat die er isWel die in Aszara. leuke achi ook
GFquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
boodschappen allemaal gedaan en nou eerst een bakkie koffie
ik kom echt net mijn bed uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
Jij mag niet meer radenquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zoek je afleidingIk heb hetzelfde gehad, maar bij de pakken neer gaan zitten maakt dingen echt niet beter
Goudkuipje (:quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
Nerdtalk van mijn linuxbabequote:
ga boksenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals?Ik kan het niet bedenken namelijk.
Fok! Dat was voor mij echt de afleiding, en dan deed ik hier gewoon vrolijk, want dat was een plek waar niemand wist wat er aan de hand wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals?Ik kan het niet bedenken namelijk.
He saladekoning!quote:
trevquote:
ik was er om 9 uur al uitquote:
TFMquote:
ga fietsen, zwemmen, naar de film, naar vrienden, paintballen/airsoften, een huis slopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn ding niet namelijk.
het is weekend manquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:24 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
trev
[..]
ik was er om 9 uur al uit![]()
[..]
TFM
Opruimen in huis, schoonmaken, je kat bij je ouders knuffelen...quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga fietsen, zwemmen, naar de film, naar vrienden, paintballen/airsoften, een huis slopen
En laat FOK! nou net de plek zijn die wat gevoelig ligt omdat zij een FOK!ster is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Fok! Dat was voor mij echt de afleiding, en dan deed ik hier gewoon vrolijk, want dat was een plek waar niemand wist wat er aan de hand wasIn principe kies je voor je eigen geluk he
Bel vrienden, ga de deur uit, ga naar een bos in de buurt lekker wandelen, ga de hei op, doe iets...
voor mij nog nietquote:
dat jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Opruimen in huis, schoonmaken, je kat bij je ouders knuffelen...
goffur het is zaterdag ja, drukek dag dusquote:
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar bull shit. Het is wel lekker makkelijk he om zo in de slachtofferrol te gaan zitten? Natuurlijk hebben mensen met een gezin het drukker, maar als je niet belt of geen initiatieven neemt gebeurd er doorgaans helemaal niets. Mijn vriendinnen met gezinnen hebben ook gewoon tijd voor me. En als je vindt dat je te weinig vrienden hebt dan doe je daar wat aan, ga bij een vereniging of zoiets.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:25 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En laat FOK! nou net de plek zijn die wat gevoelig ligt omdat zij een FOK!ster is.Ik zit nu niet voor niets hier.
Vrienden heb ik amper meer, want die hebben het te druk met hun gezin en bij al dat anderen blijf ik piekeren en malen.
Het is makkelijk om te zeggen dat je voor je eigen geluk kiest, maar in dit geval heb ik weinig te kiezen gehad,
wel te hopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
goffur het is zaterdag ja, drukek dag dus
potje driebanden met bejaardenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zo hard zeg, maar bull shit. Het is wel lekker makkelijk he om zo in de slachtofferrol te gaan zitten? Natuurlijk hebben mensen met een gezin het drukker, maar als je niet belt of geen initiatieven neemt gebeurd er doorgaans helemaal niets. Mijn vriendinnen met gezinnen hebben ook gewoon tijd voor me. En als je vindt dat je te weinig vrienden hebt dan doe je daar wat aan, ga bij een vereniging of zoiets.
Waar zit die dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Doen doen doen, die is echt cool in org![]()
Dat zegt niemand, maar aangezien ik al 2 jaar in ongeveer zo'n schuitje zit vind ik dat ik er wel iets over mag zeggen toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Laat maar, ik houd mijn bek er wel over.
Misschien moet anders eens gaan kijken wat je wel hebt en niet wat je mist/fout gaatquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef RealZeus het volgende:
Laat maar, ik houd mijn bek er wel over.
Schakenquote:
ja goed plan, straks maar ff potje doen ergens met iemandquote:
Ergens buiten orgquote:
Hier is schaken ook iets heel andersquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed plan, straks maar ff potje doen ergens met iemand![]()
Whhehehehehe![]()
Vader (47) castreert 57-jarige vriend van 17-jarige dochter
BIELEFELD - Een 47-jarige vader heeft de 57-jarige vriend van zijn 17-jarige dochter gecastreerd.
De man in het Duitse Bielefeld was ten einde raad. Hij was naar de politie geweest om aangifte te doen, maar de politie kon de man niet helpen omdat de 57-jarige man officieel niets strafbaar deed. Hij besloot toen met twee kompanen de testikels van de 57-jarige man eraf te snijden. De vader heeft zelf de politie gebeld.
Dat is wel heel ergquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja goed plan, straks maar ff potje doen ergens met iemand![]()
Whhehehehehe![]()
Vader (47) castreert 57-jarige vriend van 17-jarige dochter
BIELEFELD - Een 47-jarige vader heeft de 57-jarige vriend van zijn 17-jarige dochter gecastreerd.
De man in het Duitse Bielefeld was ten einde raad. Hij was naar de politie geweest om aangifte te doen, maar de politie kon de man niet helpen omdat de 57-jarige man officieel niets strafbaar deed. Hij besloot toen met twee kompanen de testikels van de 57-jarige man eraf te snijden. De vader heeft zelf de politie gebeld.
maar eik heb ik ook wel zin in echt schakenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hier is schaken ook iets heel anders
Oh man, lekker dan
Dus blinde mensen met een geleidehond stinken?quote:
Schaken is ook wel leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar eik heb ik ook wel zin in echt schaken
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus blinde mensen met een geleidehond stinken?
die mensen of de hond?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus blinde mensen met een geleidehond stinken?
allemaal?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ooooh, blaim THE gentlemen!
Ja, want mannenquote:
Wij dan maar eens een potje doen want ik ben er ook niet goed inquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Schaken is ook wel leukAlleen ben ik er niet zo goed in
[..]Ik zal het doorgeven aan Ingmar en Patricia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |