Zit die nog steeds in je kop?quote:
Zo'n mamma heb ik soms ook hoor, al word het wel beterquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder begrijpt sowieso maar weinig van emoties en helemaal niet van die van mij.Maar komt wel goed. Er is niets dat je kan doen, maar bedankt, je bent lief.
Hallo grote meneer!quote:
nee die stomme TT deed datquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zit die nog steeds in je kop?
Ooooh, blaim THE gentlemen!quote:
Nee, met haar valt niet te praten. Ze bedoeld het vast niet slecht,maar ze kan gewoon niet eens doen alsof het der boeit. Ze is der veel te nuchter voor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Zo'n mamma heb ik soms ook hoor, al word het wel beterKun je er met haar over praten?
Ik hoop voor je dat het snel allemaal wat minder gecompliceerd enzo wordt
Balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, met haar valt niet te praten. Ze bedoeld het vast niet slecht,maar ze kan gewoon niet eens doen alsof het der boeit. Ze is der veel te nuchter voor.
Raketbaan in Org? Wist heul niet dat die er isquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
LeukHad je de raketbaan in Orgrimmar al geprobeerd trouwens?
![]()
En ik moet zeggen dat ik een aantal gebieden nu zoveel mooier vind
Doen doen doen, die is echt cool in orgquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Raketbaan in Org? Wist heul niet dat die er isWel die in Aszara. leuke achi ook
laat me raden, wow cataklysma?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Raketbaan in Org? Wist heul niet dat die er isWel die in Aszara. leuke achi ook
GFquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
boodschappen allemaal gedaan en nou eerst een bakkie koffie
ik kom echt net mijn bed uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
Jij mag niet meer radenquote:
Zoals?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zoek je afleidingIk heb hetzelfde gehad, maar bij de pakken neer gaan zitten maakt dingen echt niet beter
Goudkuipje (:quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
biw
Nerdtalk van mijn linuxbabequote:
ga boksenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals?Ik kan het niet bedenken namelijk.
Fok! Dat was voor mij echt de afleiding, en dan deed ik hier gewoon vrolijk, want dat was een plek waar niemand wist wat er aan de hand wasquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:21 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Zoals?Ik kan het niet bedenken namelijk.
He saladekoning!quote:
trevquote:
ik was er om 9 uur al uitquote:
TFMquote:
ga fietsen, zwemmen, naar de film, naar vrienden, paintballen/airsoften, een huis slopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:23 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat is mijn ding niet namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |