Diep in de zeequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef suikertaartje het volgende:
En nu allemaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal geen inkomsten. Ik heb nu zelfs bij de Mc donalds gesolliciteerd.Ik krijg gewoon nergens response.
Dat is wel klote dat je niks kan vindenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee ik heb helemaal geen inkomsten. Ik heb nu zelfs bij de Mc donalds gesolliciteerd.Ik krijg gewoon nergens response.
Dat is zeker klotequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik had dat altijd met mijn ex, ik zocht de boodschappen uit en dan ging hij er vandoor met het karretje, sta je dan met armen vol boodschappenEn hij snapte serieus niet dat dat wel eens vervelend kon zijn
Ik vind boodschappen doen niet erg. Maar dan dus ook gewoon alleen en zodra mensen in mijn weg lopen flip ik hem. En er stonden in elk pad 3 vakkenvullers bezig met allemaal rijkarren. Dus je kon nergens fatsoenlijk lopen. Als je mij dan zo'n karretje geeft loop ik meteen naar de uitgang.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Bij ons is meestal ruzie wie hem mag duwendaarom doe ik meestal maar alleen de boodschappen hier, gaat ook nog het snelst
Nee, der vriend was mee. En dan doet ze weer eens heel anders dan normaal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
sjeemig, heeft ze nog steeds lAst van dr migraine?
Ik ben dol op boodschappen doen, vooral in het buitenlandquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen niet erg. Maar dan dus ook gewoon alleen en zodra mensen in mijn weg lopen flip ik hem. En er stonden in elk pad 3 vakkenvullers bezig met allemaal rijkarren. Dus je kon nergens fatsoenlijk lopen. Als je mij dan zo'n karretje geeft loop ik meteen naar de uitgang.Waarbij ik tegen iedereen die ik tegenkom gewoon aanrijd.
Volgens mij kunnen wij wel samen boodschappen doen, ik red het gewoon in een winkel om langer bij de kassa te moeten staan dan om mijn karretje vol te pakkenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vind boodschappen doen niet erg. Maar dan dus ook gewoon alleen en zodra mensen in mijn weg lopen flip ik hem. En er stonden in elk pad 3 vakkenvullers bezig met allemaal rijkarren. Dus je kon nergens fatsoenlijk lopen. Als je mij dan zo'n karretje geeft loop ik meteen naar de uitgang.Waarbij ik tegen iedereen die ik tegenkom gewoon aanrijd.
Ik ben 18, ik ben verplicht van mijn ouders fulltime te werken, met toch minimaal 32 uur. UZB's sta ik ook al ingeschreven. Schoonmaak is vaak qua reizen lastig, omdat ik geen vervoer heb. Ik ga nog wat hotels en restaurants benaderen, ik wil wel in de keuken staan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe oud ben je als ik vragen mag?
Bel anders eens wat schoonmaakbedrijven af, betaald goed voor het aantal uren dat je draait (niet veel en het lijkt me dat als je niet lekker in je vel zit dat dan wel even genoeg is). Of anders gewoon een UZB binnenlopen, met name studenten UZB's hebben vaak echt leuke klussen
In het buitenland is het wel leuk ja, maar hier in Nederland vind ik er echt geen chips aanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ben dol op boodschappen doen, vooral in het buitenland![]()
Maar van drukte houd ik ook niet, ik ontwijk dan ook vaak de drukke momenten
Hoezo verplicht? Zij weten toch ook dat het nu even kut gaat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben 18, ik ben verplicht van mijn ouders fulltime te werken, met toch minimaal 32 uur. UZB's sta ik ook al ingeschreven. Schoonmaak is vaak qua reizen lastig, omdat ik geen vervoer heb. Ik ga nog wat hotels en restaurants benaderen, ik wil wel in de keuken staan.
Is het buitenland is het tof.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is niet goed.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, zonder pil blijf ik gewoon door bloeden.
Jawelquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
In het buitenland is het wel leuk ja, maar hier in Nederland vind ik er echt geen chips aan
Nee, van die mensen en hun hond.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van die mensen?
Of van honden in het algemeen?
Jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het buitenland is het tof.In van die keigrote supermarkten. Of juist zo'n schattig buurtsupertje. Altijd leuk.
In het buitenland is wel beter, krijg ik ook dingen mee die mijn ouders dan voor me betalen en ik het dan zelf niet hoef te doenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ze weten het, maar ze begrijpen het niet echt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoezo verplicht? Zij weten toch ook dat het nu even kut gaat?
Nee, maar door gebrek aan afleiding blijft het maar malen in m'n hoofd. Het is gewoon kut nu. Ik heb er weinig lol in momenteel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nou ja, het haalt je humeur waarschijnlijk ook naar beneden he?Ik gok dat je met zulke gedachten jezelf niet echt verder helpt...
Da's echt klote...quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:12 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze weten het, maar ze begrijpen het niet echt.
Dan zoek je afleidingquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:12 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, maar door gebrek aan afleiding blijft het maar malen in m'n hoofd. Het is gewoon kut nu. Ik heb er weinig lol in momenteel.
Binnen een bepaald budget is het wel leuker jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
JawelKoopjes scoren
Daar krijg ik echt een high van
Vooral omdat ik dus een beperkt budget heb is dat gewoon super kicken
Vrouw hier, halloquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Binnen een bepaald budget is het wel leuker ja
maar je moet er maar van houden
Mijn moeder begrijpt sowieso maar weinig van emoties en helemaal niet van die van mij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's echt klote...Ik heb ook veel met mijn ouders te stellen gehad, maar dit begrepen ze dan (tegen mijn verwachtingen in) wel... En vooral omdat je nog thuis woont lijkt me dat echt een kut situatie... Als ik iets kan doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |