Jepquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zozo, jij hebt het weekend ook weer aardig vol staan
Geniet er vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepMaar mag ook wel, schoonmama was in september jarig, daarvoor zouden we uit eten gaan, maar toen zat vriendje net thuis met burn out, dus toen kon 't niet... nu wel... Dus vanavond uit eten daarvoor
Bakkie thee?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:22 schreef Barretje80 het volgende:
wooeeii!! het waait hier!!
moet m'n helpmje goed vast houden .. anders woaait ie gewoon weg!
Ik lag nog op bedquote:
Veel plezier Pien!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
JepMaar mag ook wel, schoonmama was in september jarig, daarvoor zouden we uit eten gaan, maar toen zat vriendje net thuis met burn out, dus toen kon 't niet... nu wel... Dus vanavond uit eten daarvoor
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:22 schreef Barretje80 het volgende:
Marijkequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lag nog op bedGoedemorgen snoet
[..]
Veel plezier Pien!
[..]Waait het zo hard joh?
teveel gezopen?quote:
Morge Marijkequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:23 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik lag nog op bedGoedemorgen snoet
[..]
Veel plezier Pien!
[..]Waait het zo hard joh?
Nee. Te weinig geslapen. De ochtend begonnen met een ruzie en aan het schoonmaken. Kutherrie van de stofzuiger.quote:
Hoiquote:
quote:
Hey Trevquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Morge Marijke![]()
Ik geef je geen ongelijk
Balenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Te weinig geslapen. De ochtend begonnen met een ruzie en aan het schoonmaken. Kutherrie van de stofzuiger.
maar jij staat toch ook hoog boven de zee?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:22 schreef Barretje80 het volgende:
Waarom moet ik nu aan Ariel de zeemeermin denken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
maar jij staat toch ook hoog boven de zee?
klote begin van de dag dusquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Te weinig geslapen. De ochtend begonnen met een ruzie en aan het schoonmaken. Kutherrie van de stofzuiger.
dat was diep in de zeequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Ariel de zeemeermin denken?![]()
Ja, ik heb dat liedje in m'n hoofd nuquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat was diep in de zee![]()
en daar moest ik ook aan denken toen ik het typte
vanmorgen om kwart over 10 uit de winkel gehaaldquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoi![]()
![]()
[..]Ja
Dinsdag hadden ze em niet binnengekregen bij de V&D, dus heb em donderdag gehaald maar nog niet geïnstalleerd
Maar wil wel een nieuwe char aanmaken, hoorde dat goblins geweldig grappig zijn
Jij dan?
Leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
vanmorgen om kwart over 10 uit de winkel gehaaldWas best sten geinstalleerd, 20 minuten ofzo
Nu druk bezig, kan al vliegen op old kingdom, archaeology geleerd... en nu zoeken naar hoe en wat
Hihi, leuk liedjequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ja, ik heb dat liedje in m'n hoofd nu![]()
En hoe is het meisje?
Da's lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, leuk liedje![]()
Het is wel okee hoor, ik mocht uitslapen voor het eerst in drie weken
Was het lekker?quote:
Dat is wel lekker, ik werd om 10 uur wakker gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, leuk liedje![]()
Het is wel okee hoor, ik mocht uitslapen voor het eerst in drie weken
Wat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's lekker
Ik ook, maar nachtmerriesEn nu voel ik me echt lamlendig
Dus maar even wat doen zo
En ontbijten enzo
[..]
Was het lekker?
ik ben niet echt een zeemeermin in m'n overall met enorme laarzen, helm op en enorme handschoenen aan..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Ariel de zeemeermin denken?![]()
Gezien je burp suggereerde dat dat je mogelijk iets gegeten hadquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben niet echt een zeemeermin in m'n overall met enorme laarzen, helm op en enorme handschoenen aan..
Zo te lezen is jou planning beter als de mijnequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Planning :
- Kamer opruimen
- Vanavond Concert in Groningen.
- nadrinken in zuiderdiep. cafe geen idee =).
- Kleren wassen.
Nee, ik had zin om te burpenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezien je burp suggereerde dat dat je mogelijk iets gegeten had
[..]Klinkt sexy hoor
Okeequote:
Jaa, dat was heel fijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Da's lekker
Ik ook, maar nachtmerriesEn nu voel ik me echt lamlendig
Dus maar even wat doen zo
En ontbijten enzo
10 uur is voor mij belachelijk uitslapenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, ik werd om 10 uur wakker gemaaktis als nog wel uitslapen
Voor mij ook hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
10 uur is voor mij belachelijk uitslapen
In het Zuiderdiep? Dat kan niet, dat is al even gedempt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Planning :
- Kamer opruimen
- Vanavond Concert in Groningen.
- nadrinken in zuiderdiep. cafe geen idee =).
- Kleren wassen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk, vanmiddag weer met de buurtbus rondtuffen, heb ik eindelijk eens weer het gevoel nuttig te zijn.
Ik had 3 chocoladeletters gekregen, wil je er eentje van mij?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in chocolade. En bapao broodjes.
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk, vanmiddag weer met de buurtbus rondtuffen, heb ik eindelijk eens weer het gevoel nuttig te zijn.
Sorry, heb hier niks liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel chocolade. Maar bedankt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had 3 chocoladeletters gekregen, wil je er eentje van mij?
Die heb ik er nooit in zien zittenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, waarschijnlijk zit er weer geen hond in, maar toch...
Nee. Na een maand fulltime ongesteld te zijn geweest ben ik mijn pil maar weer gaan slikken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Oh, nou, dan gaat het om het idee ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Keequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel chocolade. Maar bedankt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Jouw optimisme. Het is aanstekelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |