Da's lekkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, leuk liedje![]()
Het is wel okee hoor, ik mocht uitslapen voor het eerst in drie weken
Was het lekker?quote:
Dat is wel lekker, ik werd om 10 uur wakker gemaaktquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi, leuk liedje![]()
Het is wel okee hoor, ik mocht uitslapen voor het eerst in drie weken
Wat?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's lekker
Ik ook, maar nachtmerriesEn nu voel ik me echt lamlendig
Dus maar even wat doen zo
En ontbijten enzo
[..]
Was het lekker?
ik ben niet echt een zeemeermin in m'n overall met enorme laarzen, helm op en enorme handschoenen aan..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom moet ik nu aan Ariel de zeemeermin denken?![]()
Gezien je burp suggereerde dat dat je mogelijk iets gegeten hadquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ben niet echt een zeemeermin in m'n overall met enorme laarzen, helm op en enorme handschoenen aan..
Zo te lezen is jou planning beter als de mijnequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Planning :
- Kamer opruimen
- Vanavond Concert in Groningen.
- nadrinken in zuiderdiep. cafe geen idee =).
- Kleren wassen.
Nee, ik had zin om te burpenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gezien je burp suggereerde dat dat je mogelijk iets gegeten had
[..]Klinkt sexy hoor
Okeequote:
Jaa, dat was heel fijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
Da's lekker
Ik ook, maar nachtmerriesEn nu voel ik me echt lamlendig
Dus maar even wat doen zo
En ontbijten enzo
10 uur is voor mij belachelijk uitslapenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, ik werd om 10 uur wakker gemaaktis als nog wel uitslapen
Voor mij ook hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
10 uur is voor mij belachelijk uitslapen
In het Zuiderdiep? Dat kan niet, dat is al even gedempt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:44 schreef cablegunmaster het volgende:
Planning :
- Kamer opruimen
- Vanavond Concert in Groningen.
- nadrinken in zuiderdiep. cafe geen idee =).
- Kleren wassen.
Veel plezier!quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk, vanmiddag weer met de buurtbus rondtuffen, heb ik eindelijk eens weer het gevoel nuttig te zijn.
Ik had 3 chocoladeletters gekregen, wil je er eentje van mij?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb zin in chocolade. En bapao broodjes.
Is het weer die tijd van de maand?quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Have funquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Goedemorgen. Heerlijk, vanmiddag weer met de buurtbus rondtuffen, heb ik eindelijk eens weer het gevoel nuttig te zijn.
Sorry, heb hier niks liggenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Myraela het volgende:
Ik heb wel chocolade. Maar bedankt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik had 3 chocoladeletters gekregen, wil je er eentje van mij?
Die heb ik er nooit in zien zittenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Mwoah, waarschijnlijk zit er weer geen hond in, maar toch...
Nee. Na een maand fulltime ongesteld te zijn geweest ben ik mijn pil maar weer gaan slikken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Is het weer die tijd van de maand?
Oh, nou, dan gaat het om het idee ofzoquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Keequote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wel chocolade. Maar bedankt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:56 schreef RealZeus het volgende:
Jouw optimisme. Het is aanstekelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:57 schreef RealZeus het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |