Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Bis Later Pezuquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:52 schreef PeZu het volgende:
ik ga maar eens een rampgebied ontruimen, tot ooit mensen![]()
Gezellig. Daar heb ik ook vaak last vanquote:
Dan trek je toch niks aanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Pien85 het volgende:
Pff, chagrijnig nuHeb niks fatsoenlijks om aan te trekken
Dat schiet niet op. Ga een stuk wandelen, of ga de eendjes brood geven in het parkquote:
Samenstellingen worden in de Nederlandse taal altijd geschreven als 1 woord. In het geval van klinkerbotsing of als je denkt dat het de leesbaarheid ten goede komt mag je een verbindingsstreepje (-) gebruiken. NOOIT een spatie. Het is dus kerstinkopen, of, als je denkt dat dat de leesbaarheid ten goede komt Kerst-inkopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:55 schreef Stuart het volgende:
Of is het misschien 1 woord en had ik Kerstinkopen moeten typen![]()
Er is geen park hierquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat schiet niet op. Ga een stuk wandelen, of ga de eendjes brood geven in het park
Die houden van je hoor. Ze zullen met vele tientallen tegelijk naar je toe komen
wordt wel lachen danquote:
symquote:
Ik ben dus een slecht mens en ben gezakt voor mijn inburgeringscursusquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samenstellingen worden in de Nederlandse taal altijd geschreven als 1 woord. In het geval van klinkerbotsing of als je denkt dat het de leesbaarheid ten goede komt mag je een verbindingsstreepje (-) gebruiken. NOOIT een spatie. Het is dus kerstinkopen, of, als je denkt dat dat de leesbaarheid ten goede komt Kerst-inkopen
gisteren teveel gerooktquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gezellig. Daar heb ik ook vaak last van
Doe niet zo moeilijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Samenstellingen worden in de Nederlandse taal altijd geschreven als 1 woord. In het geval van klinkerbotsing of als je denkt dat het de leesbaarheid ten goede komt mag je een verbindingsstreepje (-) gebruiken. NOOIT een spatie. Het is dus kerstinkopen, of, als je denkt dat dat de leesbaarheid ten goede komt Kerst-inkopen
Kan wel grappige situaties opleverenquote:
Helaasquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben dus een slecht mens en ben gezakt voor mijn inburgeringscursus
Cheers Drs Pien
Hoi Peterquote:
Ja, dat moet je ook niet doen natuurlijk. Roken is niet coolquote:
Ooh, wat ontzettend vervelend zegquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
Damn de griep heeft me goed te pakken
Hoiquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hoi Peter
Zou jij svp Kerst inkopen tot een woord willen maken in de TT
Beterschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Symphonic het volgende:
Damn de griep heeft me goed te pakken
Middag Friemquote:
Soort vanquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Whehehehehe![]()
[..]![]()
![]()
[..]
Weer helemaal beter nu Ferbje?
Wanneer doe jij je Kerstinkopen danquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef gebrokenglas het volgende:
Kerstinkopen, nu al? In elk geval is het megadruk in de stad in in de supermarkt...Je staat een flinke tijd te wachten bij de kassa.
maar wel verrektes lekker als je met een groep vrienden aan et zuipen bentquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet je ook niet doen natuurlijk. Roken is niet cool
24 december om 17:30 natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer doe jij je Kerstinkopen dan
Is het Kerstinkopen of kerstinkopenquote:
Nee. Samen drinken is leuk maar roken is helemaal niet leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
maar wel verrektes lekker als je met een groep vrienden aan et zuipen bent
kerstinkopen. kerst is geen naamquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is het Kerstinkopen of kerstinkopenIkzelf ga voor de hoofdletter K door de 'naam'
![]()
Das jammerquote:
Of lekkerk voordelig pas in Januariquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:02 schreef friemelaar het volgende:
[..]
24 december om 17:30 natuurlijk![]()
Geen naamquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:03 schreef Pien85 het volgende:
[..]
kerstinkopen. kerst is geen naam![]()
[..]
Das jammer
Ik laat dat lekker aan mijn ouders overquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wanneer doe jij je Kerstinkopen dan
Jouw ouders kopen kadootjes namens jou voor onder andere zichzelfquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik laat dat lekker aan mijn ouders over
Wij doen niet aan kadotjes met kerst hooguit dat mijn ouders dan een kadotje halen voor het hele gezinquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Jouw ouders kopen kadootjes namens jou voor onder andere zichzelf
Okay, fair enoughquote:Op zaterdag 11 december 2010 14:06 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wij doen niet aan kadotjes met kerst hooguit dat mijn ouders dan een kadotje halen voor het hele gezin
Ja, jouw reuzestappen maken het er wel 14quote:
Ja, net weer, de was opgehangen en er nog een wasje ingegooidquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |