uhuh pizzadienst is altijd snel hierquote:
Wat hadden ze gedaan in de kantine?quote:Op zaterdag 11 december 2010 17:47 schreef MPG het volgende:
Was pas om half 4 afgewerkt vandaag.
Tevens een formele klacht ingediend bij de arbo-functionaris op werk, en gescholden op de nieuwste frats die ze in de kantine uitgehaald hebben.
Hier ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
uhuh pizzadienst is altijd snel hier
Eén van de twee koffie-automaten geeft voortaan caffeïnevrije koffie. Met als gevolg dat iedereen nu voor één koffiemachien staat te dringenquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat hadden ze gedaan in de kantine?
Niks mis met caffeïnevrije koffiequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén van de twee koffie-automaten geeft voortaan caffeïnevrije koffie. Met als gevolg dat iedereen nu voor één koffiemachien staat te dringen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Ferb het volgende:
Naar een verjaardag
DoeiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rij ze
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
Heiden, ketter! Op de brandstapel!quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niks mis met caffeïnevrije koffie
Jawel, ik krijg daar koppijn van, en niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dit dus.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heiden, ketter! Op de brandstapel!
Caffeïne is niet goed voor kinderenquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:06 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heiden, ketter! Op de brandstapel!
Smakelijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
Hoi Liebchen.
Ik ga ff eten...
Lees btw ff vanaf hier hoe het op werk was:
[KSC #2298] Nog even wat Kerstinkopen doen!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:04 schreef Ferb het volgende:
Naar een verjaardag
feest ze ferbSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
caffeïnevrije koffiequote:Op zaterdag 11 december 2010 18:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Eén van de twee koffie-automaten geeft voortaan caffeïnevrije koffie. Met als gevolg dat iedereen nu voor één koffiemachien staat te dringen.
smakelijk MPGquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:08 schreef MPG het volgende:
Hoi Liebchen.
Ik ga ff eten...
Lees btw ff vanaf hier hoe het op werk was:
[KSC #2298] Nog even wat Kerstinkopen doen!
dat is net als een BH aan de wasdraad,quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Na één uur stilte in dit topic;quote:
Lekker toch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:28 schreef Myraela het volgende:
Jullie gaan vandaag wel erg langzaam.
Jammer dat het vandaag niet zijn tijd isquote:
Jij met je Monotheïstische Godsdienstenquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:31 schreef TheFamousMan het volgende:
iPhone #107: Zonder witte iPhone 4 maar met sneeuw!
O
Mijn
Monotheïstische
Godsdiensten
ik heb gepost in DIG/GAD
Oke.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:30 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omdat wij tot dat Myr. en MPG hier kwamen alleen met zn 2en waren
Omnomnomnomnomquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een frikandel speciaal op. Wat hemels.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
vleesquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Ik tweequote:Op zaterdag 11 december 2010 19:36 schreef Myraela het volgende:
Je mag wel meteen zeggen dat je met MPG wilt zoenenquote:Op zaterdag 11 december 2010 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
Ik heb ook een frikadel speciaal gegeten
Is dat nodig?quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:06 schreef suikertaartje het volgende:
Wat ik met MPG wil laat ik even buiten de KSC
Lekker laatquote:
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker laatHeb je geen ontzettende honger?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |