Huh wut?quote:
Okanquote:
ah, dan las ik er overheenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Huh wut?
Nee Benny poste ook gewoon in TAL hoor
okquote:
zouden er nou echyt nog steeds gasten denken dat ze die bewuste meiden aan de foon krijgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt... ik ga meteen ff zappen
Het zal best verkopen anders heeft het geen bestaansrecht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden er nou echyt nog steeds gasten denken dat ze die bewuste meiden aan de foon krijgen
Niet ok.quote:
geile naievelingen zat danquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zal best verkopen anders heeft het geen bestaansrecht.
Okquote:
okdokiquote:
Nou ik mag toch hopen dat je oma niet aan de telefoon wilquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden er nou echyt nog steeds gasten denken dat ze die bewuste meiden aan de foon krijgen
gr grquote:
quote:
denk dat je niet wil weten wat er allemaal echt aan de andere kant van de lijn zit, ook als je belt voor dat geile blondje van 18quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat je oma niet aan de telefoon wil
Ik weet het, Ma Flodder met der breiwerkjequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je niet wil weten wat er allemaal echt aan de andere kant van de lijn zit, ook als je belt voor dat geile blondje van 18
maar die gasten die bellen staan toch al op knappen, dus zo goed luisteren ze toch al nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, Ma Flodder met der breiwerkje
Ja en ach als je belt verdien je niet beterquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar die gasten die bellen staan toch al op knappen, dus zo goed luisteren ze toch al niet
okquote:
als ze maar een happy end hebben dan zijn ze blijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ach als je belt verdien je niet beter
Dat ligt eraan, als het met degene is waar je wat mee hebt kan het wel, maar dan heb je wat om je fantasie uit te puttenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze maar een happy end hebben dan zijn ze blij
zal ik wel een rare in zijn, maar ik ben te visueel ingesteld voor zoiets, kan niet geil worden van een telefoongesprekje alleen
dat dus.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als het met degene is waar je wat mee hebt kan het wel, maar dan heb je wat om je fantasie uit te putten
quote:
quote:Op 28-07-2010 21:48 schreef foton het volgende
Volgend jaar op de Tilburgse Kermis?
okquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus.....
maar om nou te geilen op een stem die je nog nooit gezien hebt, en waarvan je weet dat ze maarw at zit te kreunen terwijl ze de aardappels schilt
En maat 56 kledingquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in een badjas met konijnenslippers
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
met haren op haar kin en een grauwe huis en dun vlassig haar
en alweer bier op m'n beeldschermquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En een bruine moedervlek pukkel op haar wangquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en ze heeft van dat koperdraad in haar oksel. harde stugge haren. Ze stinkt naar zweet en een oude chinese afhaalmaaltijd. De vlekken nog op haar badjas, nog een sliertje bami op haar konijnenpantoffel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en alweer bier op m'n beeldscherm
Slaap lekker Sjeffriequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en ze heeft van dat koperdraad in haar oksel. harde stugge haren. Ze stinkt naar zweet en een oude chinese afhaalmaaltijd. De vlekken nog op haar badjas, nog een sliertje bami op haar konijnenpantoffel.
owww dan ben je nog wel ff bezigquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik zit nog wat te spotifyen. En te googlen en te hyven enzulks.
truste Ceequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef Cee het volgende:
Ben nu wel zo'n beetje klaar ermee, 't is alweer half 2 geweest!Ik ga slapen en morgen m'n boom verder decoreren.
Truste allen.
Trusten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef Cee het volgende:
Ben nu wel zo'n beetje klaar ermee, 't is alweer half 2 geweest!Ik ga slapen en morgen m'n boom verder decoreren.
Truste allen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 06:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Mbbwah! Ik ben GESLOOPT! ik wil een tukje doen in de trein,, maar half bejaard appingedam is net ingestapt.. Is er een margriet winterfair??
donderdag de hele dag onderweg geweest, gister van 8 tot 20 gewerkt, en vandaag van 8 tot 1800 werken..quote:
lekker danquote:Op zaterdag 11 december 2010 07:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
donderdag de hele dag onderweg geweest, gister van 8 tot 20 gewerkt, en vandaag van 8 tot 1800 werken..
Lutte beebquote:
Ben je al lang wakker dan?quote:
Nee net, maar ik kan eindelijk uitslapen en dan word ik wakkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je al lang wakker dan?
Ik ga even gebruik maken van het vroeg wakker zijn en huiswerk maken, zodat ik vanmiddag nog even op FOK! kan.
Voor wat?quote:
quote:
Met mijn hoofd in wc's.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:54 schreef Kally het volgende:
Waar was jij gisteren Bella?
O god ik voel een kruisverhoor aankomen
Ow, ik denk er komt heel iets spannendsquote:
Het enige echt spannende waren de rondvliegende maandverbanden en schijt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Ow, ik denk er komt heel iets spannends
Alhoewel
quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:56 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Het enige echt spannende waren de rondvliegende maandverbanden en schijt.
quote:69 (really? haha, I miss you...): We met in September 2008. I think it was the second day of school. During that year you became one of my best friends and a shoulder to lean on. You made me smile every day in Psychology, and when Toey left you were there for me, and I'll never forget that. I miss you so much, and I hope I get to see you again someday (and take you and Rob to Taco Bell again!).
Schoolwerkquote:
Awwwquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:57 schreef Bellatrix het volgende:
Op Facebook moest je een nummer geven en dan schreef een vriendin van me iets over je.
[..]!
quote:
Morgen clowntjequote:
Hippie chick en die andere weet ik niet, zat weer erg op te lettenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:04 schreef Bellatrix het volgende:
Wie is er allemaal uit bij the Voice?
Joan vond ik eigenlijk een van de leukste, ondanks haar beroerde kledingkeuzes.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Hippie chick en die andere weet ik niet, zat weer erg op te letten
Ja maar die was ook echt goed gisterenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Joan vond ik eigenlijk een van de leukste, ondanks haar beroerde kledingkeuzes.! Die rasta-vieskees zit er nog in zeker.
Gedoanquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:14 schreef Kally het volgende:
Sjeffrie je kan een busines bij mij openen
Cityville op Feestboek, lekker verslavendquote:
Oquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Cityville op Feestboek, lekker verslavend
Okayquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:20 schreef Kally het volgende:
Als ik uit ga breiden verplaats ik hem
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O_! Heb me ook aangemeld, ik zag hoe het eruit ziet en ik bedacht me.
Nee het is echt leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
O_! Heb me ook aangemeld, ik zag hoe het eruit ziet en ik bedacht me.
Whahahahahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:22 schreef Bellatrix het volgende:
Godverdomme, nu zie ik ook al jullie spam._!
Jullie hebben trouwens een fokking eng raadhuis.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:23 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb mijn stad net als Mierlo ingericht. Ongeorganiseerd en alleen plek voor elitaire mensen.
Die met die die trappen? Of dat nieuwe gemeentehuis met dat 'plein' ervoor?quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:24 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Jullie hebben trouwens een fokking eng raadhuis.
Bij mij is het gewoon niet logisch, bloemenwinkel achter huizenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:23 schreef Zeroku het volgende:
Ik heb mijn stad net als Mierlo ingericht. Ongeorganiseerd en alleen plek voor elitaire mensen.
Hahaquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon niet logisch, bloemenwinkel achter huizen
Ik hou ervan
Dat oud klein huisje met de VVV erin. Waar mensen ook kunnen trouwen, boven staan allemaal Jezusbeelden en daar ben ik schijtbang voor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Die met die die trappen? Of dat nieuwe gemeentehuis met dat 'plein' ervoor?
Ik voel jequote:Op zaterdag 11 december 2010 10:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat oud klein huisje met de VVV erin. Waar mensen ook kunnen trouwen, boven staan allemaal Jezusbeelden en daar ben ik schijtbang voor._!
Oh, dat is het oude gemeentehuisquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat oud klein huisje met de VVV erin. Waar mensen ook kunnen trouwen, boven staan allemaal Jezusbeelden en daar ben ik schijtbang voor._!
Goedemorgenquote:
Halloinquote:
Die heb ik daar neergezet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:29 schreef Bellatrix het volgende:
En er staat ook een pop boven met een pak aan dat verdacht veel lijkt op een SS kostuum.
Just sayin
Ik raak maar niet uitgepraat over Mierlo, maar waarom staat er een bord als je binnen rijdt met een pinguin met kersen in zijn bakkes?quote:
Omdat Mierlo -> Kersendorp en omdat Mierlo -> Rust & Ruimte.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik raak maar niet uitgepraat over Mierlo, maar waarom staat er een bord als je binnen rijdt met een pinguin met kersen in zijn bakkes?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Omdat Mierlo -> Kersendorp en omdat Mierlo -> Rust & Ruimte.
Ik kom er best vaak langs en ik zie het ook gewoon niet, het heeft iets weg van een pinguin maar meer ook niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:34 schreef Zeroku het volgende:
En volgens mij is dat geen pinguïn, maar ik zou niet weten wat het wel is
Haten op Mierlo is haten op Frank Lammers, en dat is onvergefelijk.quote:
Waarom moet alles tegenwoordig abstract zijn, ik dacht dat het een fad uit de jaren 90 was, jammer genoeg niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook. Ze zijn dat ding hier aan het bouwen en niemand weet wat het is
Ik aan de Golden Shower!quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:43 schreef PatriQue89 het volgende:
Zo, een even aan de blue bastard!
Wat een tof dingquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:39 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Dit ook. Ze zijn dat ding hier aan het bouwen en niemand weet wat het is
Je slag slaan als er een leverworst voorbij komt rollen. Sla jezelf ermee in het gezicht, dan lijkt het net een gezellige vrijdagavond.quote:
Patje wanneer is GTST? Komende week of de week erna pas?quote:
Ik vind het wel tof om te weten wat het nou isquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:46 schreef Pisces29 het volgende:
Goeiemoggetjes![]()
[..]
Wat een tof dingIk hou stiekem altijd een beetje van dat soort vage dingen
Frank Lammers is dan ook het enige goede wat uit Mierlo komt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:39 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Haten op Mierlo is haten op Frank Lammers, en dat is onvergefelijk.
Ik wil het nu ook wetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:52 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik vind het wel tof om te weten wat het nou is
GTST is al jaren elke werkdag om 20.00 uur op RTL4quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Patje wanneer is GTST? Komende week of de week erna pas?
Moggeh Bosquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Frank Lammers is dan ook het enige goede wat uit Mierlo komt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:55 schreef Bos81 het volgende:
[..]
GTST is al jaren elke werkdag om 20.00 uur op RTL4
Dan maar voor de tweede keer, goedemorgen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 10:59 schreef Michhas het volgende:
Dan maar voor de tweede keer, goedemorgen![]()
Hallonquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:00 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dan maar voor de tweede keer, goedemorgen.
Hoe was Jvt?quote:
Morgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:59 schreef Michhas het volgende:
Dan maar voor de tweede keer, goedemorgen![]()
Hoinquote:
Meurningquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:03 schreef borisz het volgende:
Al kijkende naar de K1 WGP final
Mogge
Haha mooi zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:14 schreef Michhas het volgende:
[..]
Supervet![]()
Echt geweldig
[..]
Morgen Pisces
Moggeh Bennyquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef iBenny het volgende:
Ik moet eruit, maar mb bed is nóg zo lekker warm
Snel Benny, snel! Anders heb je de kans om vandaag niet op nummer 1 in de dagcijfers te staanquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:15 schreef iBenny het volgende:
Ik moet eruit, maar mb bed is nóg zo lekker warm
Morgen.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:16 schreef Michhas het volgende:
[..]
Snel Benny, snel! Anders heb je de kans om vandaag niet op nummer 1 in de dagcijfers te staan
Mijn geloofswereld zou instorten
Lekker, ff bijtankenquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
ik ben net wakker
ik geloof dat ik het nodig had
Gutenmorgen.quote:
Bellaquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Zeroku het volgende:
Yay, geld genoeg voor een school in CityVille.
Hoe heet ie? Dan ga ik ff zoeken, ben benieuwdquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef Bellatrix het volgende:
Die kerstmisplaat van Coldplay is zo slecht nog niet.
Vmbo school mag ik hopen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:26 schreef Zeroku het volgende:
Yay, geld genoeg voor een school in CityVille.
Moggehquote:
Hey kuikenquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hoe heet ie? Dan ga ik ff zoeken, ben benieuwd
ik vind 'm leukquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef Bellatrix het volgende:
neujquote:
Ja dat wel, ik heb alleen verkeerd gelegen en nu heb ik pijn in me nekquote:
ik vind dat met die energy veel te langzaam gaan.quote:
Een nummer van COldplay wat niet slecht is, damn dat dat bestaatquote:Op zaterdag 11 december 2010 11:24 schreef Bellatrix het volgende:
Ik vind Fix You ook heel mooi. En Amsterdam. Ik kan niet naar hele albums luisteren, want dan voel ik me gewoon in en in slecht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een nummer van COldplay wat niet slecht is, damn dat dat bestaat
Erhm..quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:35 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind dat met die energy veel te langzaam gaan.
Maaar wie is met dit spel begonnen??? Nu ben ik verslaafd
groetjens aan Bartquote:
Ciaotjesquote:
Poezelquote:
misschien duurt het nu wel 5 uur, de middag auditiesquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:09 schreef iBenny het volgende:
Nu al een wachtrij van 2 uur bij de kapper__!
Ik ga maandagmiddag wel na xfactor naar de kapper
Ohw, vind ik ook prima... dan ga ik wel een andere keer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
misschien duurt het nu wel 5 uur, de middag audities
whehehequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
Hoin, ik dacht laat ik die kratjes van het feest eens wegbrengen, kwam natuurlijk iedereen tegen, die je normaal nooit zie, loop je met 4 lege kratten
Hehehequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
Hoin, ik dacht laat ik die kratjes van het feest eens wegbrengen, kwam natuurlijk iedereen tegen, die je normaal nooit ziet, loop je met 4 lege kratten
De buurman meteen, zo je hebt aardig wat weggestouwd...........quote:
Haai Poesquote:
12:00 uurquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, vind ik ook prima... dan ga ik wel een andere keer.
Het begint om 10:00uur toch?
Goedemorgen lieviequote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
Hoin, ik dacht laat ik die kratjes van het feest eens wegbrengen, kwam natuurlijk iedereen tegen, die je normaal nooit ziet, loop je met 4 lege kratten
Miran, my lovequote:
Nice memories.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:15 schreef Kally het volgende:
Ik bracht ze ook weg met een glimlach op mijn lippenquote:
quote:
oeh, pachelbelquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
AllemaalFL Studio
Ben bezig met (wederom) een Canon in D remix
Wake up sunshinequote:
Ik ga straks ook nog een uurtje plat denk ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik lui ben vandaag...... en ik moet nog kerstkadootjes halen..... maar zooooo geeeen zinn!
Haha, leuk!quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik bracht ze ook weg met een glimlach op mijn lippen
Morgen Duzje, hoe was het pokeren?
Mooi zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:25 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha, leuk!
Was een toffe avond gisteren. Erg gezellig, dat staat voorop. En ik speelde ook nog eens echt bijzonder goed. Ik was unaniem het beste aan het spelen, vond de rest. Dat doet mij veel goed, weten jullie wel.
Geen idee hoe dat moet... heb je net 4 energy gegevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:26 schreef Kally het volgende:
[..]
Mooi zo
Benny keur mijn business eens goed bij Cityville
Awww lief, dan zie je bij die rode Z bovenaan een invite staan, die aanklikken en acceptquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat moet... heb je net 4 energy gegeven
Ohw, dan heb ik dat net gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Awww lief, dan zie je bij die rode Z bovenaan een invite staan, die aanklikken en accept
Miranda liep rond in mijn stadquote:
Huisjes bouwen, proberen city hall enzulks binnen te halen, als er een muntje boven zweeft huur innen, gewoon een stad maken, en zorgen dat je smiley vrolijk kijktquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef iBenny het volgende:
Ik snap er echt geen kut van
Druk op dingen, er verspringt van alles en ik heb geen flauw idee wat het is
Op Facebook heb je een spel cityville, beetje zoals farmville, het is echt leuk, althans vind ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Jullie blijven voor mij in vage taal praten.
Bij mij kijkt hij zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Huisjes bouwen, proberen city hall enzulks binnen te halen, als er een muntje boven zweeft huur innen, gewoon een stad maken, en zorgen dat je smiley vrolijk kijkt
Ik ken beide niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Op Facebook heb je een spel cityville, beetje zoals farmville, het is echt leuk, althans vind ik
Ja.quote:
Ik had die hele smiley nog niet gezienquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Huisjes bouwen, proberen city hall enzulks binnen te halen, als er een muntje boven zweeft huur innen, gewoon een stad maken, en zorgen dat je smiley vrolijk kijkt
Bij mij ookquote:
quote:
Ik alleen nog een planningquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef Lutte het volgende:
Ik hoef alleen nog wiskunde te maken, dan ben ik klaar voor vandaag!
Die zag ik ook voorbijkomen, leek me ook wel wat, maar eerst hier ff goed inkomenquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef borisz het volgende:
Cityville niet geprobeerd.
Farmville eruit gegooid.
Ik speel alleen nog mafiawars.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:38 schreef Lutte het volgende:
Ik hoef alleen nog wiskunde te maken, dan ben ik klaar voor vandaag!
ik heb mensen nodig voor in mijn politieburo.quote:
Kan ik het niet doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik heb mensen nodig voor in mijn politieburo.
Alleen ik heb niet genoeg vrienden die het spelen... Dus is Benny mijn enige werknemer
Pff... Lang. Ik denk thuis een uur tot anderhalf uur, en op school tijdens tussenuren. En in het weekend wel wat langer, maar dat komt nu vooral omdat donderdag mijn schoolexamens beginnen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Lutte, hoelang zit je gemiddeld aan je huiswerk elke dag?
Ok, logisch dan. Zijn belangrijke weken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Pff... Lang. Ik denk thuis een uur tot anderhalf uur, en op school tijdens tussenuren. En in het weekend wel wat langer, maar dat komt nu vooral omdat donderdag mijn schoolexamens beginnen.
Levert geld op.quote:
Succesquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:50 schreef Lutte het volgende:
Maar ik ga nu dus weer aan de gang met wiskunde! Nog een uurtje nodig denk ik... En dan heb ik de rest van de dag vrij!
Echtquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk is dat bij zo'n flirt je stijf rubriek op de radio iemand die je niet kent voor 75 euro af te wijzen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:01 schreef iBenny het volgende:
* Aangemeld heeft voor Big Brother spin-off![]()
Best hard hoe dat soms over kan komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:01 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik niet he. Maar een meisje overkwam dat.
Eerlijk afwijzen natuurlijk. Ik ga niet met mensen uit eten om ze hoop te geven of een rare avond te hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Best hard hoe dat soms over kan komen
Aan de andere kant, wat zou je doen als dat jou zou overkomen, dat je wordt gebeld en dat er een of ander lelijk wijf die je vaag kent aan de andere kant hangt
Preciesquote:Op zaterdag 11 december 2010 13:05 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Eerlijk afwijzen natuurlijk. Ik ga niet met mensen uit eten om ze hoop te geven of een rare avond te hebben.
Leg eens uitquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Heerlijk is dat bij zo'n flirt je stijf rubriek op de radio iemand die je niet kent voor 75 euro af te wijzen.
Liefst zou ik nog drama en huilen erbij willen hebben. Dan weet je ook direct dat je het bij mensen los kunt maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Precies
Duidelijk voor het geld gaan
Maar dat is wel lullig voor diegene die belt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |