Huh wut?quote:
Okanquote:
ah, dan las ik er overheenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Huh wut?
Nee Benny poste ook gewoon in TAL hoor
okquote:
zouden er nou echyt nog steeds gasten denken dat ze die bewuste meiden aan de foon krijgenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:10 schreef iBenny het volgende:
[..]
Bedankt... ik ga meteen ff zappen
Het zal best verkopen anders heeft het geen bestaansrecht.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden er nou echyt nog steeds gasten denken dat ze die bewuste meiden aan de foon krijgen
Niet ok.quote:
geile naievelingen zat danquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Het zal best verkopen anders heeft het geen bestaansrecht.
Okquote:
okdokiquote:
Nou ik mag toch hopen dat je oma niet aan de telefoon wilquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zouden er nou echyt nog steeds gasten denken dat ze die bewuste meiden aan de foon krijgen
gr grquote:
quote:
denk dat je niet wil weten wat er allemaal echt aan de andere kant van de lijn zit, ook als je belt voor dat geile blondje van 18quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik mag toch hopen dat je oma niet aan de telefoon wil
Ik weet het, Ma Flodder met der breiwerkjequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je niet wil weten wat er allemaal echt aan de andere kant van de lijn zit, ook als je belt voor dat geile blondje van 18
maar die gasten die bellen staan toch al op knappen, dus zo goed luisteren ze toch al nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik weet het, Ma Flodder met der breiwerkje
Ja en ach als je belt verdien je niet beterquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
maar die gasten die bellen staan toch al op knappen, dus zo goed luisteren ze toch al niet
okquote:
als ze maar een happy end hebben dan zijn ze blijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:16 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en ach als je belt verdien je niet beter
Dat ligt eraan, als het met degene is waar je wat mee hebt kan het wel, maar dan heb je wat om je fantasie uit te puttenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als ze maar een happy end hebben dan zijn ze blij
zal ik wel een rare in zijn, maar ik ben te visueel ingesteld voor zoiets, kan niet geil worden van een telefoongesprekje alleen
dat dus.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat ligt eraan, als het met degene is waar je wat mee hebt kan het wel, maar dan heb je wat om je fantasie uit te putten
quote:
quote:Op 28-07-2010 21:48 schreef foton het volgende
Volgend jaar op de Tilburgse Kermis?
okquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat dus.....
maar om nou te geilen op een stem die je nog nooit gezien hebt, en waarvan je weet dat ze maarw at zit te kreunen terwijl ze de aardappels schilt
En maat 56 kledingquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
in een badjas met konijnenslippers
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
met haren op haar kin en een grauwe huis en dun vlassig haar
en alweer bier op m'n beeldschermquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En een bruine moedervlek pukkel op haar wangquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:24 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en ze heeft van dat koperdraad in haar oksel. harde stugge haren. Ze stinkt naar zweet en een oude chinese afhaalmaaltijd. De vlekken nog op haar badjas, nog een sliertje bami op haar konijnenpantoffel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en alweer bier op m'n beeldscherm
Slaap lekker Sjeffriequote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:26 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
en ze heeft van dat koperdraad in haar oksel. harde stugge haren. Ze stinkt naar zweet en een oude chinese afhaalmaaltijd. De vlekken nog op haar badjas, nog een sliertje bami op haar konijnenpantoffel.
owww dan ben je nog wel ff bezigquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Bijna. Maar ik zit nog wat te spotifyen. En te googlen en te hyven enzulks.
truste Ceequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef Cee het volgende:
Ben nu wel zo'n beetje klaar ermee, 't is alweer half 2 geweest!Ik ga slapen en morgen m'n boom verder decoreren.
Truste allen.
Trusten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:38 schreef Cee het volgende:
Ben nu wel zo'n beetje klaar ermee, 't is alweer half 2 geweest!Ik ga slapen en morgen m'n boom verder decoreren.
Truste allen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 06:53 schreef PatriQue89 het volgende:
Mbbwah! Ik ben GESLOOPT! ik wil een tukje doen in de trein,, maar half bejaard appingedam is net ingestapt.. Is er een margriet winterfair??
donderdag de hele dag onderweg geweest, gister van 8 tot 20 gewerkt, en vandaag van 8 tot 1800 werken..quote:
lekker danquote:Op zaterdag 11 december 2010 07:24 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
donderdag de hele dag onderweg geweest, gister van 8 tot 20 gewerkt, en vandaag van 8 tot 1800 werken..
Lutte beebquote:
Ben je al lang wakker dan?quote:
Nee net, maar ik kan eindelijk uitslapen en dan word ik wakkerquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ben je al lang wakker dan?
Ik ga even gebruik maken van het vroeg wakker zijn en huiswerk maken, zodat ik vanmiddag nog even op FOK! kan.
Voor wat?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |