Mijn oude topics niet kennenquote:
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:53 schreef rosepetals het volgende:
Ik wacht altijd op een smsje/telefoontje/emailtje van mn date, laat nooit als eerste wat horen. Want ik ben verlegen.. Dus, stuur haar zelf wat. Of bel.
Daar gok ik wel op jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:57 schreef rosepetals het volgende:
Hmm.. playing hard to get? Lief dat jij mijn meedenken lief vindt
Dat kan ookquote:
Dit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:52 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat je zoenprestaties tegenvielen, en nu wil ze niet meer
quote:Op zaterdag 11 december 2010 09:19 schreef rosepetals het volgende:
![]()
Laat je date het maar niet lezen
quote:
Kom het maar uit proberenquote:Op zaterdag 11 december 2010 09:52 schreef Kally het volgende:
Ik denk dat je zoenprestaties tegenvielen, en nu wil ze niet meer
quote:
Daarom hadden we ook een datequote:Op zaterdag 11 december 2010 09:54 schreef Farmir het volgende:
Ik denk dat ze alleen op eckte bazen valt.
quote:
Ik poets het liefst iedere keer na dat ik iets gegeten heb dus neequote:Op zaterdag 11 december 2010 10:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dit.
Ts, je stinkt uit je mond, poets je tanden eens man! Wlegh
Ja heb zelf ge-sms't. Zal straks na het werk eens even bellenquote:Op zaterdag 11 december 2010 10:08 schreef Moppieper het volgende:
Heb zelf wel wat van je laten horen? meiden wachten daar meestal op..
zo ja.. lijkt me sterk dat ze echt een spelletje speelt volgensmij vond ze je dan gewoon wat minder chill..
Zeg dat nietquote:
Kom je zit op fok! jezelf in onz af te vragen waarom een meisje een dag niets van zich laat horen.quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef Dhaha het volgende:
Godverdomme even mijn kwaadheid uiten in dit topic.
Ik had gisteren veel te veel gedronken en dan vind je meisjes mooier dan ze zijn je kent het wel. Ik dus helemaal met haar zoenen enzo maar als ik niet dronken ben vind ik haar lelijk en een stom zeikwijf. Moet haar ff dumpen vandaag.
okquote:Op zaterdag 11 december 2010 12:52 schreef Dhaha het volgende:
Godverdomme even mijn kwaadheid uiten in dit topic.
Ik had gisteren veel te veel gedronken en dan vind je meisjes mooier dan ze zijn je kent het wel. Ik dus helemaal met haar zoenen enzo maar als ik niet dronken ben vind ik haar lelijk en een stom zeikwijf. Moet haar ff dumpen vandaag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |