quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
Sorry.. maar Brussel? What the fuck?
quote:
Ik vond Montreal vooral het verpauperde broertje van Toronto.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:41 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Yep. Grote broer Montreal schijnt ook geweldig te zijn,
[ afbeelding ]
Wil je daarmee zeggen dat ie in het rijtje 'lelijke steden' valt? Op die foto's vind ik het niet slecht uitzien hoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:39 schreef Lo-Fi het volgende:
Eindhoven, Brussel.. Zal ik dan maar Birmingham posten?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praag is mooi idd. Toevallig postte ik dat onderste plaatje eerder ook al:quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
Ohja, Budapest:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Praag:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb in beide gewoond en vond Toronto maar saai, Montreal heeft meer sfeer en leuke buurten..quote:Op zaterdag 11 december 2010 20:07 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond Montreal vooral het verpauperde broertje van Toronto.
Dan zou ik voor Krabbendijke kiezen. Daar hebben ze een zebrapad.quote:Op maandag 13 december 2010 14:50 schreef Patje1987 het volgende:
Ik twijfel tussen Mierlo en Krabbendijke
Onzin, overal hebben ze wel zebrapaden.quote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Krabbendijke kiezen. Daar hebben ze een zebrapad.
Daar is een bom op gevallen, heb ik gister gezienquote:Op maandag 13 december 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Mwoah nee Schijndel, daar heb je een witte kerst het hele jaar rond.
Als in zo'n Noord-Koreaanse?quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Daar is een bom op gevallen, heb ik gister gezien
Whut?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef draaijer het volgende:
Mijn nummer 1 is en blijft New York... [..] zulke lekkere vibes,
Geen idee hoe je daar bij komt. Misschien heb je gekeken naar het inwoneraantal van 'Groot Stockholm' (ongeveer twee miljoen) maar dan moet je het ook vergelijken met Groot Amsterdam ( 2,2 miljoen) of zelfs met de hele metropilitan area van de Randstad (ruim 8 miljoen). Mensen denken vaak dat Nederland geen grote steden heeft, maar veel grote steden in het buitenland zijn net zo uitgestrekt als bijvoorbeeld de Randstand, dus met 8 miljoen+ tel je nog best mee..quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:17 schreef Gert het volgende:
Daarbuiten is het wat planmatiger, maar dat is grote steden eigen (en Stockholm heeft 3x zoveel inwoners als A'dam hè).
Alsjeblieft zeg.... Die teringbende! Zeg dan Bangalore en de Indiers zullen je beter begrijpen.quote:
Brussel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is is volgens jou de top 5 mooiste steden op onze aardbol?
Ik heb geen top 5, maar nummmer 1 is brussel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt echt geen smaak, ook LA is afschuwelijk lelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is er mooi aan New York? LA is veel mooier en beter weer.
Inderdaad, loop maar eens een willekeurige zijstraat in vanaf de Grote Markt en je ziet de meest pauperige toeristen-restaurantjes en de meest verlepte gebouwenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Brussel?Die zou door kunnen gaan voor lelijkste stad van de wereld
De Grote Markt ziet er leuk uit ja, maar alles eromheen is pauper.
Wat een flauwekul.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Inderdaad, loop maar eens een willekeurige zijstraat in vanaf de Grote Markt en je ziet de meest pauperige toeristen-restaurantjes en de meest verlepte gebouwen
kort samengevat wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:38 schreef Igen het volgende:
[..]
. En dan verklaar jij Brussel voor lelijkste stad van de wereld omdat er ten noorden van de Grote Markt een paar 'pauperige toeristen-restaurantjes' zitten?
Groen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk is Nederland de mooiste stad, lekker ruim opgezet, veel kernen met eigen sfeer, veel groen, mooie parken.
Nooit eens uit de randstad weggeweest zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Groen?
[ afbeelding ]
Ja, de kleur van het gras is groen ja. Maar verder?
Het midden en oosten van Nederland is best mooi ja. Maar precies op die plekken kun je Nederland moeilijk een stad noemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit eens uit de randstad weggeweest zeker?
Ik vind Barcelona an sich een mooie stad, maar de schoonheid van de gebouwen weegt wat mij betreft niet op tegen het feit dat het er ontzettend druk en vervelend is. Het stikt er van de toeristen, liefst van die luidruchtige Rotterdammers die vooral voor het stadion en de Ramblas komen, het is echt een vieze stad, je kunt bijna nergens normaal tapas eten omdat alles supertoeristisch is, wat zowel de prijzen als de kwaliteit van het eten niet ten goede komt...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:32 schreef Luna3 het volgende:
1) Barcelona (Prachtig en kunstzinnig)
quote:
Eindhoven is geen stad maar een verzameling aan elkaar gegroeide dorpen.quote:
Kopenhagen vond ik niet bijzonder eerlijk gezegd, Helsinki ook niet al te mooi. Wel aardige steden hoor, met name de laatste, maar niet erg mooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 02:13 schreef mannetjee het volgende:
1.Stockholm
2.Salzburg
3.Praag
4.Kingston oogt misschien niet als een hele mooie stad! Maar de belevenis daar rond te lopen is geweldig
5. Kopenhagen of helsinki
Heb sowieso een lichtelijke voorkeur voor scandinavische steden
Hoho, in Eindhoven voor de Bijenkorf is vorig jaar een stuk stadsmuur opgegraven. Die is nog gedeeltelijk te zien in de fietsenstalling onder het plein voor de Piaza center.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:17 schreef CarbonC het volgende:
Eindhoven is geen stad maar een verzameling aan elkaar gegroeide dorpen.
OT:
- Stockholm
- Auckland
- Kaapstad
- San Francisco
- in NL: Rotterdam, Groningen en Maastricht
Lopend naar boven gegaan? Prachtige uitzichtenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Table Mountain
Heb ik nog bovenop gestaan
Geen drugs in Bangkok?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef jeloen het volgende:
1 met stipt bangkokalles is er behalve drugs enzo maar als je die niet nodig heb is het gewoon
van nederlandse kroketten tot thaise noodles en ameikaanse big mac's het is er allemaal
ik zou het daar niet gebruiken maar ok het is er maar het is overal maar geloof me hier is het beter en het is daar illegaal en hier legaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen drugs in Bangkok?![]()
![]()
Als je ooit nog eens een grote jongen wordt.........
Maar inderdaad Bangkok met stip op één, dan een hele tijd niets en dan mogelijk heel misschien NYC maar daar moet ik nog maar eens goed over nadenken. En ach, natuurlijk zijn steden als Boedapest, Praag, Stockholm, Kopenhagen en Londen wel aardig met wat mooie gebouwen maar qua sfeer haalt het het dus niet bij Bangkok.
Dat denk ik niet. Steden hebben wel een zeker 'karakter' nodig om te kwalificeren als mooiste stad, en dat ontleent een plaats toch vaak aan historische gebouwen. Maar bijvoorbeeld Kaapstad heeft dat ook echt wel (Compagnietuinen, Long Street), en Damascus heeft dat zéker, want is veel ouder dan de gemiddelde Europese stad.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef pleeborstel het volgende:
Denk dat de mooiste steden toch in Europa staan. De leukste steden staan echter in andere werelddelen.
Mee eens, hoewel ik het verschil tussen het hoogseizoen en de rest van het jaar groot vind. Zonder al die hordes toeristen is de stad heel anders, vooral in de sneeuw. <3quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:54 schreef geenhoor het volgende:
[..]
praag is erg westers en onvriendelijk geworden en word overspoelt door engelse tokkies die er komen voor de hoeren en de strippers.
de leuke kroegjes en clubs in de binnenstad hebben plaats gemaakt voor hoerententen.
nee, ben er in 1999 geweest en toen was het nog mooi, nu vind ik het een afgegleden stad.
Het is ook niet de echte naam van de stad, die is nog veel gekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
bangkok is best wel een rare naam voor een stad als je engels spreekt
Het is daar mooier op de plaatjes dan in 't echt. Stadscentrum is niet veel meer bijzonders dan vele europese steden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, ben er niet geweest, maar lijkt me wel geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
bangkok is best wel een rare naam voor een stad als je engels spreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |