Onzin, overal hebben ze wel zebrapaden.quote:Op maandag 13 december 2010 15:17 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dan zou ik voor Krabbendijke kiezen. Daar hebben ze een zebrapad.
Daar is een bom op gevallen, heb ik gister gezienquote:Op maandag 13 december 2010 15:58 schreef Bellatrix het volgende:
Mwoah nee Schijndel, daar heb je een witte kerst het hele jaar rond.
Als in zo'n Noord-Koreaanse?quote:Op maandag 13 december 2010 16:17 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Daar is een bom op gevallen, heb ik gister gezien
Whut?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:12 schreef draaijer het volgende:
Mijn nummer 1 is en blijft New York... [..] zulke lekkere vibes,
Geen idee hoe je daar bij komt. Misschien heb je gekeken naar het inwoneraantal van 'Groot Stockholm' (ongeveer twee miljoen) maar dan moet je het ook vergelijken met Groot Amsterdam ( 2,2 miljoen) of zelfs met de hele metropilitan area van de Randstad (ruim 8 miljoen). Mensen denken vaak dat Nederland geen grote steden heeft, maar veel grote steden in het buitenland zijn net zo uitgestrekt als bijvoorbeeld de Randstand, dus met 8 miljoen+ tel je nog best mee..quote:Op zaterdag 11 december 2010 15:17 schreef Gert het volgende:
Daarbuiten is het wat planmatiger, maar dat is grote steden eigen (en Stockholm heeft 3x zoveel inwoners als A'dam hč).
Alsjeblieft zeg.... Die teringbende! Zeg dan Bangalore en de Indiers zullen je beter begrijpen.quote:
Brussel?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:53 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is is volgens jou de top 5 mooiste steden op onze aardbol?
Ik heb geen top 5, maar nummmer 1 is brussel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jij hebt echt geen smaak, ook LA is afschuwelijk lelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is er mooi aan New York? LA is veel mooier en beter weer.
Inderdaad, loop maar eens een willekeurige zijstraat in vanaf de Grote Markt en je ziet de meest pauperige toeristen-restaurantjes en de meest verlepte gebouwenquote:Op woensdag 15 december 2010 14:17 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Brussel?Die zou door kunnen gaan voor lelijkste stad van de wereld
De Grote Markt ziet er leuk uit ja, maar alles eromheen is pauper.
Wat een flauwekul.quote:Op woensdag 15 december 2010 14:40 schreef Blik het volgende:
[..]
Inderdaad, loop maar eens een willekeurige zijstraat in vanaf de Grote Markt en je ziet de meest pauperige toeristen-restaurantjes en de meest verlepte gebouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |