kort samengevat wel jaquote:Op woensdag 15 december 2010 17:38 schreef Igen het volgende:
[..]
. En dan verklaar jij Brussel voor lelijkste stad van de wereld omdat er ten noorden van de Grote Markt een paar 'pauperige toeristen-restaurantjes' zitten?
Groen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:10 schreef Pietverdriet het volgende:
Eigenlijk is Nederland de mooiste stad, lekker ruim opgezet, veel kernen met eigen sfeer, veel groen, mooie parken.
Nooit eens uit de randstad weggeweest zeker?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:33 schreef Igen het volgende:
[..]
Groen?
[ afbeelding ]
Ja, de kleur van het gras is groen ja. Maar verder?
Het midden en oosten van Nederland is best mooi ja. Maar precies op die plekken kun je Nederland moeilijk een stad noemen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nooit eens uit de randstad weggeweest zeker?
Ik vind Barcelona an sich een mooie stad, maar de schoonheid van de gebouwen weegt wat mij betreft niet op tegen het feit dat het er ontzettend druk en vervelend is. Het stikt er van de toeristen, liefst van die luidruchtige Rotterdammers die vooral voor het stadion en de Ramblas komen, het is echt een vieze stad, je kunt bijna nergens normaal tapas eten omdat alles supertoeristisch is, wat zowel de prijzen als de kwaliteit van het eten niet ten goede komt...quote:Op woensdag 15 december 2010 23:32 schreef Luna3 het volgende:
1) Barcelona (Prachtig en kunstzinnig)
quote:
Eindhoven is geen stad maar een verzameling aan elkaar gegroeide dorpen.quote:
Kopenhagen vond ik niet bijzonder eerlijk gezegd, Helsinki ook niet al te mooi. Wel aardige steden hoor, met name de laatste, maar niet erg mooi.quote:Op donderdag 16 december 2010 02:13 schreef mannetjee het volgende:
1.Stockholm
2.Salzburg
3.Praag
4.Kingston oogt misschien niet als een hele mooie stad! Maar de belevenis daar rond te lopen is geweldig
5. Kopenhagen of helsinki
Heb sowieso een lichtelijke voorkeur voor scandinavische steden
Hoho, in Eindhoven voor de Bijenkorf is vorig jaar een stuk stadsmuur opgegraven. Die is nog gedeeltelijk te zien in de fietsenstalling onder het plein voor de Piaza center.quote:Op donderdag 16 december 2010 00:17 schreef CarbonC het volgende:
Eindhoven is geen stad maar een verzameling aan elkaar gegroeide dorpen.
OT:
- Stockholm
- Auckland
- Kaapstad
- San Francisco
- in NL: Rotterdam, Groningen en Maastricht
Lopend naar boven gegaan? Prachtige uitzichtenquote:Op donderdag 16 december 2010 13:02 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Table Mountain
Heb ik nog bovenop gestaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |