Geen drugs in Bangkok?quote:Op woensdag 15 december 2010 18:48 schreef jeloen het volgende:
1 met stipt bangkokalles is er behalve drugs enzo maar als je die niet nodig heb is het gewoon
van nederlandse kroketten tot thaise noodles en ameikaanse big mac's het is er allemaal
ik zou het daar niet gebruiken maar ok het is er maar het is overal maar geloof me hier is het beter en het is daar illegaal en hier legaalquote:Op vrijdag 17 december 2010 20:11 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen drugs in Bangkok?![]()
![]()
Als je ooit nog eens een grote jongen wordt.........
Maar inderdaad Bangkok met stip op één, dan een hele tijd niets en dan mogelijk heel misschien NYC maar daar moet ik nog maar eens goed over nadenken. En ach, natuurlijk zijn steden als Boedapest, Praag, Stockholm, Kopenhagen en Londen wel aardig met wat mooie gebouwen maar qua sfeer haalt het het dus niet bij Bangkok.
Dat denk ik niet. Steden hebben wel een zeker 'karakter' nodig om te kwalificeren als mooiste stad, en dat ontleent een plaats toch vaak aan historische gebouwen. Maar bijvoorbeeld Kaapstad heeft dat ook echt wel (Compagnietuinen, Long Street), en Damascus heeft dat zéker, want is veel ouder dan de gemiddelde Europese stad.quote:Op zaterdag 18 december 2010 20:00 schreef pleeborstel het volgende:
Denk dat de mooiste steden toch in Europa staan. De leukste steden staan echter in andere werelddelen.
Mee eens, hoewel ik het verschil tussen het hoogseizoen en de rest van het jaar groot vind. Zonder al die hordes toeristen is de stad heel anders, vooral in de sneeuw. <3quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:54 schreef geenhoor het volgende:
[..]
praag is erg westers en onvriendelijk geworden en word overspoelt door engelse tokkies die er komen voor de hoeren en de strippers.
de leuke kroegjes en clubs in de binnenstad hebben plaats gemaakt voor hoerententen.
nee, ben er in 1999 geweest en toen was het nog mooi, nu vind ik het een afgegleden stad.
Het is ook niet de echte naam van de stad, die is nog veel gekkerquote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
bangkok is best wel een rare naam voor een stad als je engels spreekt
Het is daar mooier op de plaatjes dan in 't echt. Stadscentrum is niet veel meer bijzonders dan vele europese steden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, ben er niet geweest, maar lijkt me wel geweldig:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 18 december 2010 18:45 schreef FoolWithMokey het volgende:
bangkok is best wel een rare naam voor een stad als je engels spreekt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |