Parijs? Ben je er wel eens geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef TimMer1981 het volgende:
1: New Orleans voor Katrina
2: New Orleans na Katrina
3: Parijs
4: Zurich
5 ben ik nog niet over uit.
Yep.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Parijs? Ben je er wel eens geweest?
Ik vind Antwerpen mooier dan Brusselquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef IrCute het volgende:
Brussel? Ik heb daar een jaar gewoond en ik vind het echt een deprimerende stad. Amsterdam is 1000x mooier.
amsterdam is te dorpachtig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef IrCute het volgende:
Brussel? Ik heb daar een jaar gewoond en ik vind het echt een deprimerende stad. Amsterdam is 1000x mooier.
East Los Angeles is niet mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is er mooi aan New York? LA is veel mooier en beter weer.
New York geeft me gewoon een heerlijk gevoel. Ik kom veel in de US, maar niks kan NY overtreffen. Manhattan is gewoon te lopen en je hebt er alles wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
Sorry.. maar Brussel? What the fuck?
Echt een stad waar je middenin moet staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
New York geeft me gewoon een heerlijk gevoel. Ik kom veel in de US, maar niks kan NY overtreffen. Manhattan is gewoon te lopen en je hebt er alles wat je nodig hebt
New York ken ik niet, maar staat hoog op het verlanglijstje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Praag is ook wel echt hééél mooi ja.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:26 schreef Lo-Fi het volgende:
De mooiste is wellicht wat overdreven, maar Praag heeft mij destijds ook positief verrast.
[ afbeelding ]
Meeeeh......quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef TNA het volgende:
Hoe cliché ook; Amsterdam blijft prachtig. Praag is qua architectuur ook erg fraai, goede sfeer en mooie straatjes.
Smaken verschillen, maar hoe iemand Brussel de mooiste stad ter wereld kan vinden blijft me volstrekt onbegrijpelijk
quote:
Het mooie van Brussel is de enorme diversiteit in architectuur en stedenbouw. Van allerlei verschillende bouwstijlen kun je in Brussel prachtige voorbeelden vinden. Prachtige Art-Nouveau-architectuur, statige boulevards, imposante paleizen, pittoreske middeleeuwse steegjes, mooie parken, moderne staal-en-glas-hoogbouw, het is er allemaal. Dat maakt het zo'n geweldige stad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:38 schreef TNA het volgende:
Hoe cliché ook; Amsterdam blijft prachtig. Praag is qua architectuur ook erg fraai, goede sfeer en mooie straatjes.
Smaken verschillen, maar hoe iemand Brussel de mooiste stad ter wereld kan vinden blijft me volstrekt onbegrijpelijk
Dit zijn jouw top 5 mooiste steden, in dat andere topic was het jouw top 1 mooiste stadquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Beavis het volgende:
Je valt in herhaling, drol: Mooiste stad ter wereld
Oh, je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dit zijn jouw top 5 mooiste steden, in dat andere topic was het jouw top 1 mooiste stad
Een stad zonder karakter. Trekt mij totaal niet aan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:58 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van abu dhabi/dubai?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je hebt een punt, alhoewel het mij best leuk lijkt om het een keer in het echt meegemaakt te hebben.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:03 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Een stad zonder karakter. Trekt mij totaal niet aan.
Dat dus. 7 jaar in Brussel gewerkt maar ik vind het echt een vreselijke stad.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind Antwerpen mooier dan Brussel
Bepaalde architectuur is natuurlijk wel heel bijzonder daar, maar ik vermoed dat het verder een sfeerloze bedoeling is daar.quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef FoolWithMokey het volgende:
[..]
Je hebt een punt, alhoewel het mij best leuk lijkt om het een keer in het echt meegemaakt te hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |