Parijs? Ben je er wel eens geweest?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef TimMer1981 het volgende:
1: New Orleans voor Katrina
2: New Orleans na Katrina
3: Parijs
4: Zurich
5 ben ik nog niet over uit.
Yep.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Parijs? Ben je er wel eens geweest?
Ik vind Antwerpen mooier dan Brusselquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef IrCute het volgende:
Brussel? Ik heb daar een jaar gewoond en ik vind het echt een deprimerende stad. Amsterdam is 1000x mooier.
amsterdam is te dorpachtig.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef IrCute het volgende:
Brussel? Ik heb daar een jaar gewoond en ik vind het echt een deprimerende stad. Amsterdam is 1000x mooier.
East Los Angeles is niet mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Wat is er mooi aan New York? LA is veel mooier en beter weer.
New York geeft me gewoon een heerlijk gevoel. Ik kom veel in de US, maar niks kan NY overtreffen. Manhattan is gewoon te lopen en je hebt er alles wat je nodig hebtquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
Sorry.. maar Brussel? What the fuck?
Echt een stad waar je middenin moet staanquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:14 schreef draaijer het volgende:
[..]
New York geeft me gewoon een heerlijk gevoel. Ik kom veel in de US, maar niks kan NY overtreffen. Manhattan is gewoon te lopen en je hebt er alles wat je nodig hebt
New York ken ik niet, maar staat hoog op het verlanglijstje.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:13 schreef FoolWithMokey het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |