Jazz nummers van hem zijn wel leukquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Robbie Williams, eigenlijk nooit zoveel mee gehad
Ik vind hem een heldquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef Dagoduck het volgende:
Robbie Williams, eigenlijk nooit zoveel mee gehad
Hé HaHaHans.quote:
TVOHquote:
Idd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
Er moeten echt ASAP nieuwe items komen en oude items terugkomen
Ik zou zeggen, maak eens een opzetje en stuur het naar Tjibbe.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:46 schreef naatje_1 het volgende:
Er moeten echt ASAP nieuwe items komen en oude items terugkomen
Daar ben ik inmiddels afgehaakt helemaal nu vanavond Jenever Ielbank weer meezingt.quote:
iets met gewoon spontaan mensen laten bellen en vragen naar hun week... en dan noemen we het: De Wildprikquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, maak eens een opzetje en stuur het naar Tjibbe.
We zitten in Nederland het is 'kutwijf'quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Qunix het volgende:
Ze vindt echt niets leuk hé..... Bekertjes ook niet leuk
Kut wijf
Zonder benen?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:50 schreef naatje_1 het volgende:
dit dus:
RT @destaat: Zondag Nederpopshow kijken, dan zien jullie n chick zonder benen met shotgun naakt crowdsurfen bij altijd wilde @DESTAAT !
Wel he?quote:
All I Want For Christmas Is You!quote:
Heb ik die gezien?quote:
Dankquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik niet.
http://open.spotify.com/u(...)esNfStK4AVSPU4FstJ9R
mag ik je National Lampoons Christmas Vacation aanraden wat een kerstklassiekertje is dat zegquote:
De beste kerstfilm is Bad Santa. Punt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:59 schreef themauster het volgende:
[..]
mag ik je National Lampoons Christmas Vacation aanraden wat een kerstklassiekertje is dat zeg
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
De beste kerstfilm is Bad Santa. Punt.
hoi.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef Timo20 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat ga je kijken op tv?quote:
quote:
Die vond ik aardig kutquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
JA, KEN IK ER WAT AAN DOEN DAT IK DIE PI HEB DIE IS STANDAARD!quote:
Die Hard, gewoon, omdat het Die Hard is.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:00 schreef Sersjee het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ohja? Daar heb ik dan weer totaal geen last van... Vind d'r wel gezellig reageren.
quote:
helemaal nietquote:
mazzeltofffff!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef alors het volgende:
Pull My Heart Away vind ik ook zo toffff
Eensquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Die Hard, gewoon, omdat het Die Hard is.
Nu niet meerquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:16 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens, nu lijkt het alsof ik spam.
hoi Briggie!quote:
Hoi Dukkie, wat is het stil hierquote:
Erg he? Beetje jammer, het verpest toch de sfeer.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:21 schreef Sirolf het volgende:
Rimbimbimbimbimbimbimbimbim!
Renate is wel lekker open met het beantwoorden van die vragen, over dat Winston snurkt bijv.
ehh ja. als je het over de duivel hebt oid.quote:
quote:
quote:
Idd.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:28 schreef themauster het volgende:
Tijd voor een lange plaspauze wat een kutnummer
Vorige topic.quote:
Dank!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:34 schreef hole1988 het volgende:
Operation DJ Sandstorm 10-12-2010:
1. Giovanca - Drop It
2. Natural Born Chillers - Rock The Funky Beat
3. The BPA ft. David Byrne & Dizzee Rascal - Toe Jam
4. Kosheen - Catch
5. The Killers - Somebody Told Me
6. Adele - Hometown Glory (Remix)
Scroll 1 post omhoog.quote:
Op de manier van dat ik na jou post met de mededeling dat het 1 post boven jouw post staat of met het copy-pasten van de playlist? Ik heb die playlist namelijk nietquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:37 schreef Qunix het volgende:
Robbie die net voor 12 uur radio presenteert
Belachelijk..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, volgende week nog.
Daarna gaan ze inderdaad verhuizen naar beneden.
Rond de buiging!quote:
Jij kan niet tegen vrouwen, dat weten wequote:Op vrijdag 10 december 2010 21:45 schreef alors het volgende:
Dat opgezette stemmetje van die zangeres van AGT, vreselijk![]()
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kan niet tegen vrouwen, dat weten we
Ik vind Renate toch leuk?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jij kan niet tegen vrouwen, dat weten we
Meestal maak je van die jaloerse reactie'squote:
quote:
quote:
Man kraakt man af = stoerquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal maak je van die jaloerse reactie's
quote:
Kraak ik mannen af?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef Briggy het volgende:
[..]
Man kraakt man af = stoer![]()
Vrouw kraakt vrouw af = jaloers
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
1e dag glazenhuis master chef laten kijken voor geld
Dat zeg ik helemaal nietquote:
quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Meestal maak je van die jaloerse reactie's
Gelukkig welquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, briggy, er zijn natuurlijk uitzonderingen
zoals roos van roosbeef?quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik stoor me alleen aan van die domme leeghoofden die alleen uitgenodigd worden vanwege hun uiterlijk en alleen maar 'hihihi ja' of 'hihihi nee' kunnen uitbrengen.
Er zijn zat mooie vrouwen die wél talent hebben.
quote:
U riep?quote:
Net zo erg, al heeft U2 nog wel 2 goede nummers in hun carriere gemaakt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
beetje jammer dit, coldplay is zeikmuziek, maar dit?
Oké, maar .. maar..quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:54 schreef alors het volgende:
[..]
Helemaal niet, ik stoor me alleen aan van die domme leeghoofden die alleen uitgenodigd worden vanwege hun uiterlijk en alleen maar 'hihihi ja' of 'hihihi nee' kunnen uitbrengen.
Er zijn zat mooie vrouwen die wél talent hebben.
Hou nouhou op.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Pas nou op anders word Dagoduck jaloers
Je bent gewoon jaloersquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:55 schreef alors het volgende:
[..]
Uh dat vind ik zo'n vaag hippiekind
Tokkietyp?quote:
quote:
Nee, komop hoe heet dat nou!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:57 schreef alors het volgende:
[..]
'Doe je radio ff uit!'
'Ik MOET nu iets weten'
Wat Naatje zegt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En er staat meteen weer een mooi Powned-logootje op de webcam.
NIET LIKKEN!quote:
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.quote:
Jammer.quote:
Goed verhaal; lekker kort.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.
wanneer krijgen alle omroepen dat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En er staat meteen weer een mooi Powned-logootje op de webcam.
Ik heb gewonnen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
STEN DERS LAT VER MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Ja, maar wat is 'lat vermaak' en hij had een langerequote:
scherpquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar wat is 'lat vermaak' en hij had een langere
Bedankt voor de informatiequote:
Gemiddeld.quote:
Geen idee, als er tijd is... en die is er de komende week zéker niet... en die week erna ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wanneer krijgen alle omroepen dat.
Aaajjj, fout het is neuqen..quote:
Ik wil best geyle neucksexks..quote:
misschien wordt het vanuit de nieuwe studio andersquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, als er tijd is... en die is er de komende week zéker niet... en die week erna ook niet.
Cool!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien wordt het vanuit de nieuwe studio anders
[ afbeelding ]
Dat is al de tweede keer deze avond dat je dat zegt, wat heb je gezopen?quote:
Chanceloose!quote:
toff ik ga em checken, zonder geluid denk ik, Fat Joequote:
Ik heb ook een rooie microfoonquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
En meestal zijn de rooie de microfonen.
Bij 57 seconde!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
toff ik ga em checken, zonder geluid denk ik, Fat Joe
jaja, dat weten wij nu wel.quote:
Mooi voor KX maar dit is 3FMquote:
Mag hij ook eens wat zeggen?quote:
Op Joubuis.quote:
Maar je zei het tijdens EW ook alquote:
Wat Roel zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef hole1988 het volgende:
vrijdag de 13 - 10 decemberIk ken alleen 7, 10 en 13 maar die vind ik niet zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
klopt, want toen wist niemand het nogquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar je zei het tijdens EW ook al
Dan was die post overbodig, maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, want toen wist niemand het nog
Naar Stenders luistert meestal een gevarieerder publiek dan naar EWquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was die post overbodig, maar dat maakt niet uit.
Idd.quote:
Nee, dat zijn twee losse systemen. Heeft niets daarmee te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien wordt het vanuit de nieuwe studio anders
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |