Wat Naatje zegt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En er staat meteen weer een mooi Powned-logootje op de webcam.
NIET LIKKEN!quote:
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.quote:
Jammer.quote:
Goed verhaal; lekker kort.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het moet maar eens afgelopen zijn, al die mensen die dingen doen en die vrijheid en al en sommige doen dan dat je denk dat als iemand anders dat vind in principe ook van belang idemdito ik zeg niet dat alles maar wel als je kijkt denk je ook in andere landen soms via bepaalde wegen gaan dingen al heel lang en dan zeg ik met nadruk heel lang, dat niemand soms ook op doordeweeksedagen af en toe van andere mensen te zeggen, vooral bij buitenlanders heb ik dat gevoel heel sterk.
wanneer krijgen alle omroepen dat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En er staat meteen weer een mooi Powned-logootje op de webcam.
Ik heb gewonnen!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:07 schreef naatje_1 het volgende:
STEN DERS LAT VER MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK
Ja, maar wat is 'lat vermaak' en hij had een langerequote:
scherpquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, maar wat is 'lat vermaak' en hij had een langere
Bedankt voor de informatiequote:
Gemiddeld.quote:
Geen idee, als er tijd is... en die is er de komende week zéker niet... en die week erna ook niet.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
wanneer krijgen alle omroepen dat.
Aaajjj, fout het is neuqen..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |