Ik wil best geyle neucksexks..quote:
misschien wordt het vanuit de nieuwe studio andersquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen idee, als er tijd is... en die is er de komende week zéker niet... en die week erna ook niet.
Cool!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien wordt het vanuit de nieuwe studio anders
[ afbeelding ]
Dat is al de tweede keer deze avond dat je dat zegt, wat heb je gezopen?quote:
Chanceloose!quote:
toff ik ga em checken, zonder geluid denk ik, Fat Joequote:
Ik heb ook een rooie microfoonquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:18 schreef Qunix het volgende:
[..]
En meestal zijn de rooie de microfonen.
Bij 57 seconde!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:20 schreef alors het volgende:
[..]
toff ik ga em checken, zonder geluid denk ik, Fat Joe
jaja, dat weten wij nu wel.quote:
Mooi voor KX maar dit is 3FMquote:
Mag hij ook eens wat zeggen?quote:
Op Joubuis.quote:
Maar je zei het tijdens EW ook alquote:
Wat Roel zegt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef hole1988 het volgende:
vrijdag de 13 - 10 decemberIk ken alleen 7, 10 en 13 maar die vind ik niet zo..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
klopt, want toen wist niemand het nogquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:24 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Maar je zei het tijdens EW ook al
Dan was die post overbodig, maar dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
klopt, want toen wist niemand het nog
Naar Stenders luistert meestal een gevarieerder publiek dan naar EWquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:26 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan was die post overbodig, maar dat maakt niet uit.
Idd.quote:
Nee, dat zijn twee losse systemen. Heeft niets daarmee te maken.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef hole1988 het volgende:
[..]
misschien wordt het vanuit de nieuwe studio anders
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |