abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89807117
quote:
9s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:13 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Klinkt als wederom een buurtvader.
Wat is er mis mee? Zijn aanpak is succesvol. Wat stel jij dan concreet voor? Het moet wel realistisch zijn.
pi_89807175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:17 schreef Mylene het volgende:

[..]

Wat is er mis mee? Zijn aanpak is succesvol. Wat stel jij dan concreet voor? Het moet wel realistisch zijn.
Nou laat ik het zo stellen; waarom kan dat volk zich niet gewoon gedragen? Waarom moet de Nederlandse bevolking miljoenen spenderen om dat stel idioten in het gareel te krijgen, waarom moeten wij zorgen voor buurtvaders, waarom moeten wij zorgen voor buurthuizen, waarom moeten wij zorgen voor gesubsidieerde moskeeën, waarom moeten Joodse mensen emigreren, waarom kunnen blondjes/homo's niet over straten, waarom moeten wij verantwoording afleggen op zowel financieel als moreel gebied?

Waarom pikken Nederlanders deze onzin, in godsnaam, waarom?!
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89807220
Met andere woorden, waarom zouden wij als Nederlanders verantwoordelijkheid moeten dragen voor hun wangedrag in ons eigen land?
POL-lintjes: Stef Bloktrofee - Meest arrogante user 2011, Hans Wiegeltrofee - Meest rechtse user 2012, 2013 & 2014
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89807222
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:17 schreef Mylene het volgende:

[..]

Het component dat als een NL politieagent iets zegt dat dat blijkbaar niet genoeg is. Je bent oncontroleerbare autoriteiten aan het optuigen die dat geenszins verdienen.

Als jij je misdraagt, en je negeert de overheid straal, en eist eigenlijk dat alleen iemand van je eigen groep/etniciteit/ras jullie in het gareel houden, is het dan ook een goed idee?

Tribalisering, vooruitgang in reverse.
Seculier-Fundamentalistisch
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:36:05 #205
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89807595
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:51 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Nee, dat zei ik niet.

Je hebt nog net niet het lef om te ontkennen dat er "anti-semitische incidenten" zijn (hoop ik voor joden in het VK dat het geen incidenten zijn zoals wij in NL bepaalde structurele problemen maar "incidenten"blijven noemen).

Daarop vraag ik: is het denkbaar dat bepaalde individuen die bv. nu eenmaal in een verkeerde wijk zitten, of anderzijds noodgedwongen er veel aan bloot gesteld worden hun heil ergens anders gaan zoeken?

Wijs ik je er ook nog op jij degene bent in deze discussie die comfortabel met zwart-wit beelden werkt. Want je woont in een land met ik weet niet hoeveel miljoen mensen, toch presteer je het om te verkondigen dat "het niet voorkomt! *)".

En ik heb het niet over 'allemaal' gehad, dat maak jij er nu ineens van.

En ontken jij dat wij in NL wel degelijk een vorm van censuur hebben gezien (zelf censuur) omtrent de wantoestanden van de "multi-culti" samenleving?

Nog een keer: leg jij mij eens uit waarom dat in dat mooie land waar jij woont niet kan gebeuren?
Doe eens rustig man, jezus. Jij wilt zo graag dat het hier bijne een burgeroorlog zou zijn dat je geen enkel argument daartegen wilt aannemen. Ik zeg niet dat er hier niets gebeurt, maar dat joden hier over het algemeen niet zo bang van worden dat ze hier wegwillen. En ik zeg nergens dat het niet kan gebeuren, ik zeg dat het hier niet gebeurt.

Maar goed, als je ouder wordt dan kom je er misschien ooit achter dat mensen niet om een paar incidenten hun hele leven achterlaten.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_89807625
quote:
4s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:21 schreef Voorschrift het volgende:
Met andere woorden, waarom zouden wij als Nederlanders verantwoordelijkheid moeten dragen voor hun wangedrag in ons eigen land?
Omdat we extreem soft zijn in dit land. Men weet dat als je maar genoeg kabaal maakt, genoeg herrie schopt en mensen intimideert, je dan op je wenken bediend wordt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:38:19 #207
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89807675
quote:
13s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:00 schreef SeculasStatius het volgende:
Afijn: na wat zoeken:

[..]

Oh jee. :')

Maar het kwam niet voor, zei jij al die tijd?

Je was maar wat aan het roepen dus?

Lullig joh, je sprookje, dat dat land waar jij woont zo ontzettend fantastisch is, dat dat soort dingen helemaal niet gebeuren lijkt niet waar!

:')

:W
Wat wil je nou? Ik zeg toch dat er incidenten zijn? Maar dat jij daarvan wilt maken dat joden bang zijn en wegwillen is gewoon overdreven onzin. De meeste joden hier zijn een stuk slimmer en een stuk minder bang dan jij schijnt te denken.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:38:48 #208
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89807688
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:03 schreef Monidique het volgende:

[..]

Allemachtig, zeg. Ben je een beetje autistisch, ofzo?
Nogal ja.
pi_89807713
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:36 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Omdat we extreem soft zijn in dit land. Men weet dat als je maar genoeg kabaal maakt, genoeg herrie schopt en mensen intimideert, je dan op je wenken bediend wordt.
Ach welnee, dat noem je tegenwoordig progressief en tolerant.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:40:20 #210
111528 Viajero
Who dares wins
pi_89807728
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:08 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Die vraag wilde ik jou al een hele tijd stellen :)

Ja, als ik gewoon op een normale manier vraag: is dit een brug te ver om te veronderstellen, en er wordt alleen geantwoord: "je hebt geen bewijs *)" en voor de rest ook niet het modicum aan intelligentie hebt dat het niet verstandig is om absoluutheden te spreken als je het over een miljoenen bevolking hebt, ja, dan kan hij het helemaal krijgen als ik dat bewijs eenmaal gegoogled heb.

Bewijs geleverd. Ja er zijn joden opgerot uit het VK met als opgaaf reden: jodenhaat (anti-semitisme is niet echt correct).

Hij lulde uit z'n nek, ik had gelijk :)
Daar twijfelt niemand aan, oh grote wijze. Wederom dank voor het delen van uw oneindige wijsheid met ons domme schapen die het eigenlijk niet eens waard zijn.
pi_89807748
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:39 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Ach welnee, dat noem je tegenwoordig progressief en tolerant.
Ja, en oh wee als je daar kritiek op uit. Dan ben je een tokkie, racist, pvv'er blablabla etc.
pi_89807855
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:41 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ja, en oh wee als je daar kritiek op uit. Dan ben je een tokkie, racist, pvv'er blablabla etc.
Ach laat ze lekker, vooral de Nederlander blijven stangen, komt alleen maar goeds van.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89808099
Nou ja, als we de redenatie van sommige hier volgen dat Joden maar moeten verhuizen als ze het hier niet bevallen, geldt dat ook voor Marokkanen en moslims. Dat Joden voor alles en nog wat worden uitgemaakt omdat Israël fout doet is volgens dezelfde redenatie ook van toepassing op Marokkanen en moslims

Even de lijn verder door trekken. Een moskee die wordt beklad kun je dan ook de Marokkaanse gemeenschap aanrekenen. Ik meen in andere discussie te hebben gelezen dat het ook geval is met een CIDI als het om de Joden gaat die worden lastig gevallen.

Er past maar een smiley op, namelijk :r.
pi_89808251
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:36 schreef Viajero het volgende:

[..]

Doe eens rustig man, jezus. Jij wilt zo graag dat het hier bijne een burgeroorlog zou zijn dat je geen enkel argument daartegen wilt aannemen.
:')

En weer zo zwart wit.

Dat wil ik helemaal niet, alleen vind ik de luchtigheid waarmee jij doodleuk verkondigd "dat dat hier niet gebeurt! *)" ondoordacht :)

Het is niet zwart wit. Niet zoals jij zegt dat ik zeg: "Ze beven allemaal van angst. Ze willen allemaal weg. <Vul in de retoriek die tot een burgeroorlog zou kunnen lijden."

Maar ook óók niet: "Nee, hier gebeurt dat niet hoor! *) Hier gaat het perfect! *) Daar hebben ze alleen in dat domme holland last van! *)"

quote:
En ik zeg nergens dat het niet kan gebeuren, ik zeg dat het hier niet gebeurt.
Mijn quotes uit The Guardian gemist merk ik? :')

Het gebeurt daar ook. Staat in de krant.

quote:
Maar goed, als je ouder wordt dan kom je er misschien ooit achter dat mensen niet om een paar incidenten hun hele leven achterlaten.
Ik denk dat jij jonger bent dan ik.
pi_89808376
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:38 schreef Viajero het volgende:

[..]

Wat wil je nou? Ik zeg toch dat er incidenten zijn?
Toch wel? :?

Verwarrend :)

Je zegt net dat het wel kan, maar niet voorkomt? :?

quote:
Maar dat jij daarvan wilt maken dat joden bang zijn en wegwillen is gewoon overdreven onzin. De meeste joden hier zijn een stuk slimmer en een stuk minder bang dan jij schijnt te denken.
Is gebeurt? :? Staat in de krant? :?

Allicht heb jij het over het merendeel...? Maar dat is ceteris paribus hé? Ook niet alle joden willen weg uit amsterdam, alleen een bepaald deel.
pi_89808565
quote:
15s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:19 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Nou laat ik het zo stellen; waarom kan dat volk zich niet gewoon gedragen? Waarom moet de Nederlandse bevolking miljoenen spenderen om dat stel idioten in het gareel te krijgen, waarom moeten wij zorgen voor buurtvaders, waarom moeten wij zorgen voor buurthuizen, waarom moeten wij zorgen voor gesubsidieerde moskeeën, waarom moeten Joodse mensen emigreren, waarom kunnen blondjes/homo's niet over straten, waarom moeten wij verantwoording afleggen op zowel financieel als moreel gebied?

Waarom pikken Nederlanders deze onzin, in godsnaam, waarom?!
Homo's, joden en autochtonen kunnen in de regel nog prima over straat, hoor. Waarop baseer jij je beeld? De Telegraaf? Opsporing Verzocht?

Overigens zul jij wel jan en alleman van politieke correctheid betichten, maar zelf kun je er ook wat van met je joodse mensen.
Sum es est, sumus estis sunt
pi_89808643
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef Leevancleef het volgende:

Overigens zul jij wel jan en alleman van politieke correctheid betichten, maar zelf kun je er ook wat van met je joodse mensen.
:D

Ik snap wat je bedoelt maar een hoop mensen niet. Die gebruiken die woorden zonder wat voor achterliggende gedachte dan ook.
pi_89808688
Ach kom, die doodenkele jood die tot onze rotjoden behoorde waarvan de (groot)ouders wel de oorlog overleefden, gaat nu weg. En dat zal aan die paar marokkaantjes liggen. Kom nou zeg. Joden zijn hier alleen de laatste 50 jaar wegens heftig schuldgevoel niet door de autochtonen beschimpt, bespuugd en tot emigreren aangezet. Daar hoeven we ons niet over op de borst te kloppen hoor.

Net als die homo's. De grote homoliefde bij Henk en Ingrid kwam pas toen en omdat de moslims erop afgeven. 30 jaar geleden was potenrammen nog een normale gezonde Hollandsche sport.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89808836
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:53 schreef Mylene het volgende:
Nou ja, als we de redenatie van sommige hier volgen dat Joden maar moeten verhuizen als ze het hier niet bevallen, geldt dat ook voor Marokkanen en moslims. Dat Joden voor alles en nog wat worden uitgemaakt omdat Israël fout doet is volgens dezelfde redenatie ook van toepassing op Marokkanen en moslims

Even de lijn verder door trekken. Een moskee die wordt beklad kun je dan ook de Marokkaanse gemeenschap aanrekenen. Ik meen in andere discussie te hebben gelezen dat het ook geval is met een CIDI als het om de Joden gaat die worden lastig gevallen.

Er past maar een smiley op, namelijk :r.
Toepasselijk, want dit is exact je eigen redenering waar je op kotst. Getuige je eerdere reactie in dit topic.
Allah Al Watan Al Malik
pi_89808949
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:15 schreef sigme het volgende:

Net als die homo's. De grote homoliefde bij Henk en Ingrid kwam pas toen en omdat de moslims erop afgeven. 30 jaar geleden was potenrammen nog een normale gezonde Hollandsche sport.
Nee, 30 jaar geleden ontbrak een generatie die nu tolerant is opgevoed. Tenzij er een of andere zieke religie heeft lopen hersenspoelen natuurlijk.
pi_89809043
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Nee, 30 jaar geleden ontbrak een generatie die nu tolerant is opgevoed. Tenzij er een of andere zieke religie heeft lopen hersenspoelen natuurlijk.
Oh is dat het. Nou, dan kunnen we ons als Nederlanders natuurlijk wél laten voorstaan op onze diepgewortelde autochtone homoliefde.

Net zoals we van oudsher dol zijn op onze joden, sinds de oorlog.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_89809057
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:22 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ook niet helemaal hoor. Antisemitisme leeft nog steeds onder fout katholiek Nederland. Alleen die weten het goed te verbloemen.
pi_89809170
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ook niet helemaal hoor. Antisemitisme leeft nog steeds onder fout katholiek Nederland. Alleen die weten te verbloemen.
Sowieso, iedereen die meent dat gasten zich moeten aanpassen, zeker wanneer die gasten een cultuur hebben met geestelijk raadsmannen die vrouwen niet de hand schudden, ongelijke rechten voor man en vrouw,en een stelselmatige weigering te integreren, die heeft wat tegen orthodoxe joden.
pi_89809175
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh is dat het. Nou, dan kunnen we ons als Nederlanders natuurlijk wél laten voorstaan op onze diepgewortelde autochtone homoliefde.

Net zoals we van oudsher dol zijn op onze joden, sinds de oorlog.
Waarom zou het homoliefde zijn? Ik tolereer schilders, betekent dat een schildersliefde?
Ook heb ik duidelijk aangegeven dat religie als een gif werkt op tolerantie, getuige onze geschiedenis met de joden.
pi_89809234
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:25 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ook niet helemaal hoor. Antisemitisme leeft nog steeds onder fout katholiek Nederland. Alleen die weten het goed te verbloemen.
De term 'fout' katholiek vind ik verkeerd. Volgens de katholieke kerk waren de joden nou eenmaal de slechteriken. Pas vrij recent hebben ze 'toegegeven' dat joden eigenlijk ook maar mensen zijn.
pi_89809288
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Homo's, joden en autochtonen kunnen in de regel nog prima over straat, hoor.
Praktijk wijst iets anders uit. Op de voordeur van een transseksueel in Utrecht Zuilen werd er door Marokkaanse jongens 'weg uit deze buurt vieze kanker homo' gekrast. Elders in Utrecht zijn ook homostellen weggepest door allochtone jongeren. In A'dam ben je als homo ook niet veilig. I

Utrecht - Transseksueel weggepest uit wijk Zuilen
Homostel weggepest uit Utrecht
Ondertussen in Utrecht: weer een homo weggepest
Terwijde troost weggepest homostel
pi_89809307
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef Mylene het volgende:

[..]

Praktijk wijst iets anders uit. Op de voordeur van een transseksueel in Utrecht Zuilen werd er door Marokkaanse jongens 'weg uit deze buurt vieze kanker homo' gekrast. Elders in Utrecht zijn ook homostellen weggepest door allochtone jongeren. In A'dam ben je als homo ook niet veilig. I

Vergeet niet die lesbische vrouw uit a'dam vrij recentelijk.
pi_89809428
quote:

[..]

en dan vinden ze het vreemd dat er massaal op de pvv gestemd wordt.....
pi_89809435
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

De term 'fout' katholiek vind ik verkeerd. Volgens de katholieke kerk waren de joden nou eenmaal de slechteriken. Pas vrij recent hebben ze 'toegegeven' dat joden eigenlijk ook maar mensen zijn.
Toe maar, ook maar mensen zijn. Zoals ik al eerder zei, het is er bij de kinderen met de paplepel in gegoten. Dat gaat van generatie op generatie. Het leeft dus nog steeds. Nog veel groter dan bij moslims.
pi_89809513
Homostellen zullen ook wel getreiterd worden door bepaalde Christelijk mensen. Alleen heb ik het idee dat die het wat geniepiger aanpakken.
pi_89809532
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:38 schreef Mylene het volgende:

[..]

Toe maar, ook maar mensen zijn. Zoals ik al eerder zei, het is er bij de kinderen met de paplepel in gegoten. Dat gaat van generatie op generatie. Het leeft dus nog steeds. Nog veel groter dan bij moslims.
Ehm...nee niet echt. De katholieke kerk heeft nogal wat zieltjes verloren, wat weer heeft bijgedragen aan tolerantie. Nu maar hopen dat moslims hun religie laten varen.
pi_89809589
quote:

[..]

Lekkere rechtstaat is dat Nederland he? Echt iets om trots op te zijn.
Die kutkoters deugen niet - maar de overoverovergrote meerderheid van Nederland láát het gebeuren. We láten onze rechtshandhavers wegkomen met hun wanhandving. En dan zal het aan die paar kutkoters liggen. Het ligt aan ons. We wassen onze handen in onschuld en jeremieren op internet over hoe vreselijk het wel niet is.

Oh, en dat ze zich moeten aanpassen. Aan ons. Assimileren is de norm, behalve voor ongeassimileerde joden.
pi_89810172
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Die kutkoters deugen niet - maar de overoverovergrote meerderheid van Nederland láát het gebeuren. We láten onze rechtshandhavers wegkomen met hun wanhandving. En dan zal het aan die paar kutkoters liggen. Het ligt aan ons. We wassen onze handen in onschuld en jeremieren op internet over hoe vreselijk het wel niet is.

Oh, en dat ze zich moeten aanpassen. Aan ons. Assimileren is de norm, behalve voor ongeassimileerde joden.
We worden allemaal gegijzeld door deze koters. Ik mis ook het geluid vanuit de moslimgemeenschap. Dit is niet normaal meer. Ik ben trouwens voorstander van het uithuiszetten van het hele gezin.

De ouders van deze koters leven in een fantasiewereld/ontkenningsfase en als ze maar vertrouwen op God dan komt het goed.

We zien dus hoe 'goed' het komt.

Je moet de ouders van deze kinderen prikkelen en duidelijk maken dat ze een kans hebben gekregen in Nederland die ze in Marokko nooit zouden krijgen. Laat dat dan ook zien ipv je hoofd in het zand te steken en de schuld te leggen bij de politie of andere koters.

'Mijn zoontje zou dat nooooooooooooit doen' En dat dan tien jaar volhouden. Ondertussen worden onschuldige burgers mishandeld, bedreigd en uit hun huizen gejaagd.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:06:47 #234
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_89810269
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Terwijl iedereen die tegen racisme is ook tegen het zionisme is.
Wat een onzin.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_89810357
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef sigme het volgende:

[..]

Geweldig. :D

Wat stel je voor nog massaler PVV stemmen? :)
pi_89810398
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:42 schreef Halve_Maen het volgende:

[..]

Ehm...nee niet echt. De katholieke kerk heeft nogal wat zieltjes verloren, wat weer heeft bijgedragen aan tolerantie. Nu maar hopen dat moslims hun religie laten varen.
Ik blijf het niet met je eens zijn. Ik maak ook onderscheid tussen goed en fout wat betreft de katholieke kerk. Ik geloof niet dat die traditie van Jodenhaat weg is. Absoluut niet. Bij moslims zou je nog kunnen denken dat het conflict Israël met zich meespeelt. Ik ben er niet helemaal van overtuigt dat ze Joden echt haten. Wel van hypocrisie.
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:28:33 #237
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_89810933
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me geweldig. Een partij die stelselmatig alle Moslims schoffeert en vijfhonderd dierenbeschermers wil opleiden.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_89811118
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

We worden allemaal gegijzeld door deze koters. Ik mis ook het geluid vanuit de moslimgemeenschap. Dit is niet normaal meer. Ik ben trouwens voorstander van het uithuiszetten van het hele gezin.

De ouders van deze koters leven in een fantasiewereld/ontkenningsfase en als ze maar vertrouwen op God dan komt het goed.

Je moet de ouders van deze kinderen prikkelen en duidelijk maken dat ze een kans hebben gekregen in Nederland die ze in Marokko nooit zouden krijgen. Laat dat dan ook zien ipv je hoofd in het zand te steken en de schuld te leggen bij de politie of andere koters.

'Mijn zoontje zou dat nooooooooooooit doen' En dat dan tien jaar volhouden. Ondertussen worden onschuldige burgers mishandeld, bedreigd en uit hun huizen gejaagd.
Ben blij dat er nog normale Nederlandse Marokkanen zijn :) Ik neem aan dat je Marokkaan bent?
pi_89811692
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

De enige optie iets te doen is het eenmaal per vier jaar een hokje aankruisen?
pi_89825613
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:

[..]

Er zijn vanuit de moslimgemeenschap meerdere oplossingen bedacht en naar voren gebracht en dat zou jij "als lid" net zo goed moeten weten. Echter omdat het een oplossing is vanuit de moslimgemeenschap, wordt het meteen gediskwalificeerd. Er is bijvoorbeeld meermaals geopperd dat de ouders gesanctioneerd moeten worden in de zin dat ze gekort worden op hun bijstand of dat (indien ze niet in de bijstand zitten) ze de materiele en immateriele schade moeten vergoeden. Vanuit de gemeenschap is ook geopperd dat de buurtvaders bijv weer ingezet kunnen worden (wat ook al door de gemeenschap zelf in eerste instantie is ingezet, en met succes). Er wordt geen drol mee gedaan en ondertussen zijn er ook geen andere oplossingen verzonnen. Behalve dan het leger inzetten of stadscommando's. :')
Allah Al Watan Al Malik
pi_89826352
misschien een andere moslim geluid
pi_89834114
quote:
11s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:48 schreef sigme het volgende:

[..]

De enige optie iets te doen is het eenmaal per vier jaar een hokje aankruisen?
Ja, als individueel burger ben jij niet bij machte om ons justitieel systeem vlot te trekken.

En ik noem puur PVV omdat die nog enigszins een authentieke law en order agenda hebben. De rest lijkt zich daar helemaal niet mee bezig te houden.
pi_89834318
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef SeculasStatius het volgende:

[..]

Ja, als individueel burger ben jij niet bij machte om ons justitieel systeem vlot te trekken.

En ik noem puur PVV omdat die nog enigszins een authentieke law en order agenda hebben. De rest lijkt zich daar helemaal niet mee bezig te houden.
Wat is daar authentiek aan. Ik vind stadscommando's en het leger inzetten nou niet echt authentiek.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 12 december 2010 @ 15:28:56 #244
322645 Voorschrift
See if I care
pi_89834881
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat is daar authentiek aan. Ik vind stadscommando's en het leger inzetten nou niet echt authentiek.
Mensen het land uitflikkeren valt er ook onder, en alles tezamen is toch wel redelijk "authentiek" voor Nederlands doen.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89835422
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Mensen het land uitflikkeren valt er ook onder, en alles tezamen is toch wel redelijk "authentiek" voor Nederlands doen.
Ja, misschien dat dat nog authentiek is van ver voor Thorbecke of zo. Ten tijde van de middeleeuwen.
Roses are grey. Violets are grey. I am a dog.
pi_89835504
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het zijn maatregelen ter bevordering van van criminele justitie. Authentiek heeft niks te maken met of jij het goeie ideeën vind. Heeft te maken met: als die regels uitgevoerd worden, hebben ze dan een positieve uitwerking op de criminaliteit? Ja, dat hebben die regels.

Maar punt is meer dat bijna niemand klassieke law en order programma's heeft.
  zondag 12 december 2010 @ 15:47:21 #247
322645 Voorschrift
See if I care
pi_89835533
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Ja, misschien dat dat nog authentiek is van ver voor Thorbecke of zo. Ten tijde van de middeleeuwen.
Never change a winning strategy.
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89835548
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 15:47 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Never change a winning strategy.
Je bent een nazi of zo?
  zondag 12 december 2010 @ 15:48:36 #249
322645 Voorschrift
See if I care
pi_89835566
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef Klaudias het volgende:

[..]

Je bent een nazi of zo?
Sinds wanneer is het uitzetten van criminelen fascistisch?
Ek vir jou, Suid-Afrika.
pi_89835621
quote:
15s.gif Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef Voorschrift het volgende:

[..]

Sinds wanneer is het uitzetten van criminelen fascistisch?
oh ik dacht dat je terug verlangde naar ver voor dat nederland een grondwet kreeg
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')