Praktijk wijst iets anders uit. Op de voordeur van een transseksueel in Utrecht Zuilen werd er door Marokkaanse jongens 'weg uit deze buurt vieze kanker homo' gekrast. Elders in Utrecht zijn ook homostellen weggepest door allochtone jongeren. In A'dam ben je als homo ook niet veilig. Iquote:Op zaterdag 11 december 2010 18:11 schreef Leevancleef het volgende:
[..]
Homo's, joden en autochtonen kunnen in de regel nog prima over straat, hoor.
Vergeet niet die lesbische vrouw uit a'dam vrij recentelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Praktijk wijst iets anders uit. Op de voordeur van een transseksueel in Utrecht Zuilen werd er door Marokkaanse jongens 'weg uit deze buurt vieze kanker homo' gekrast. Elders in Utrecht zijn ook homostellen weggepest door allochtone jongeren. In A'dam ben je als homo ook niet veilig. I
Utrecht - Transseksueel weggepest uit wijk Zuilen
Homostel weggepest uit Utrecht
Ondertussen in Utrecht: weer een homo weggepest
Terwijde troost weggepest homostel
en dan vinden ze het vreemd dat er massaal op de pvv gestemd wordt.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
Praktijk wijst iets anders uit. Op de voordeur van een transseksueel in Utrecht Zuilen werd er door Marokkaanse jongens 'weg uit deze buurt vieze kanker homo' gekrast. Elders in Utrecht zijn ook homostellen weggepest door allochtone jongeren. In A'dam ben je als homo ook niet veilig. I
Toe maar, ook maar mensen zijn. Zoals ik al eerder zei, het is er bij de kinderen met de paplepel in gegoten. Dat gaat van generatie op generatie. Het leeft dus nog steeds. Nog veel groter dan bij moslims.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:31 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
De term 'fout' katholiek vind ik verkeerd. Volgens de katholieke kerk waren de joden nou eenmaal de slechteriken. Pas vrij recent hebben ze 'toegegeven' dat joden eigenlijk ook maar mensen zijn.
Ehm...nee niet echt. De katholieke kerk heeft nogal wat zieltjes verloren, wat weer heeft bijgedragen aan tolerantie. Nu maar hopen dat moslims hun religie laten varen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:38 schreef Mylene het volgende:
[..]
Toe maar, ook maar mensen zijn. Zoals ik al eerder zei, het is er bij de kinderen met de paplepel in gegoten. Dat gaat van generatie op generatie. Het leeft dus nog steeds. Nog veel groter dan bij moslims.
Lekkere rechtstaat is dat Nederland he? Echt iets om trots op te zijn.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:33 schreef Mylene het volgende:
[..]
We worden allemaal gegijzeld door deze koters. Ik mis ook het geluid vanuit de moslimgemeenschap. Dit is niet normaal meer. Ik ben trouwens voorstander van het uithuiszetten van het hele gezin.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Lekkere rechtstaat is dat Nederland he? Echt iets om trots op te zijn.
Die kutkoters deugen niet - maar de overoverovergrote meerderheid van Nederland láát het gebeuren. We láten onze rechtshandhavers wegkomen met hun wanhandving. En dan zal het aan die paar kutkoters liggen. Het ligt aan ons. We wassen onze handen in onschuld en jeremieren op internet over hoe vreselijk het wel niet is.
Oh, en dat ze zich moeten aanpassen. Aan ons. Assimileren is de norm, behalve voor ongeassimileerde joden.
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:53 schreef Weltschmerz het volgende:
Terwijl iedereen die tegen racisme is ook tegen het zionisme is.
Geweldig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Lekkere rechtstaat is dat Nederland he? Echt iets om trots op te zijn.
Die kutkoters deugen niet - maar de overoverovergrote meerderheid van Nederland láát het gebeuren. We láten onze rechtshandhavers wegkomen met hun wanhandving. En dan zal het aan die paar kutkoters liggen. Het ligt aan ons. We wassen onze handen in onschuld en jeremieren op internet over hoe vreselijk het wel niet is.
Ik blijf het niet met je eens zijn. Ik maak ook onderscheid tussen goed en fout wat betreft de katholieke kerk. Ik geloof niet dat die traditie van Jodenhaat weg is. Absoluut niet. Bij moslims zou je nog kunnen denken dat het conflict Israël met zich meespeelt. Ik ben er niet helemaal van overtuigt dat ze Joden echt haten. Wel van hypocrisie.quote:Op zaterdag 11 december 2010 18:42 schreef Halve_Maen het volgende:
[..]
Ehm...nee niet echt. De katholieke kerk heeft nogal wat zieltjes verloren, wat weer heeft bijgedragen aan tolerantie. Nu maar hopen dat moslims hun religie laten varen.
Ja, dat lijkt me geweldig. Een partij die stelselmatig alle Moslims schoffeert en vijfhonderd dierenbeschermers wil opleiden.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Geweldig.
Wat stel je voor nog massaler PVV stemmen?
Ben blij dat er nog normale Nederlandse Marokkanen zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
We worden allemaal gegijzeld door deze koters. Ik mis ook het geluid vanuit de moslimgemeenschap. Dit is niet normaal meer. Ik ben trouwens voorstander van het uithuiszetten van het hele gezin.
De ouders van deze koters leven in een fantasiewereld/ontkenningsfase en als ze maar vertrouwen op God dan komt het goed.
We zien dus hoe 'goed' het komt.
Je moet de ouders van deze kinderen prikkelen en duidelijk maken dat ze een kans hebben gekregen in Nederland die ze in Marokko nooit zouden krijgen. Laat dat dan ook zien ipv je hoofd in het zand te steken en de schuld te leggen bij de politie of andere koters.
'Mijn zoontje zou dat nooooooooooooit doen' En dat dan tien jaar volhouden. Ondertussen worden onschuldige burgers mishandeld, bedreigd en uit hun huizen gejaagd.
De enige optie iets te doen is het eenmaal per vier jaar een hokje aankruisen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:10 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Geweldig.
Wat stel je voor nog massaler PVV stemmen?
Er zijn vanuit de moslimgemeenschap meerdere oplossingen bedacht en naar voren gebracht en dat zou jij "als lid" net zo goed moeten weten. Echter omdat het een oplossing is vanuit de moslimgemeenschap, wordt het meteen gediskwalificeerd. Er is bijvoorbeeld meermaals geopperd dat de ouders gesanctioneerd moeten worden in de zin dat ze gekort worden op hun bijstand of dat (indien ze niet in de bijstand zitten) ze de materiele en immateriele schade moeten vergoeden. Vanuit de gemeenschap is ook geopperd dat de buurtvaders bijv weer ingezet kunnen worden (wat ook al door de gemeenschap zelf in eerste instantie is ingezet, en met succes). Er wordt geen drol mee gedaan en ondertussen zijn er ook geen andere oplossingen verzonnen. Behalve dan het leger inzetten of stadscommando's.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:04 schreef HAKIM_1988 het volgende:
[..]
We worden allemaal gegijzeld door deze koters. Ik mis ook het geluid vanuit de moslimgemeenschap. Dit is niet normaal meer. Ik ben trouwens voorstander van het uithuiszetten van het hele gezin.
De ouders van deze koters leven in een fantasiewereld/ontkenningsfase en als ze maar vertrouwen op God dan komt het goed.
We zien dus hoe 'goed' het komt.
Je moet de ouders van deze kinderen prikkelen en duidelijk maken dat ze een kans hebben gekregen in Nederland die ze in Marokko nooit zouden krijgen. Laat dat dan ook zien ipv je hoofd in het zand te steken en de schuld te leggen bij de politie of andere koters.
'Mijn zoontje zou dat nooooooooooooit doen' En dat dan tien jaar volhouden. Ondertussen worden onschuldige burgers mishandeld, bedreigd en uit hun huizen gejaagd.
Ja, als individueel burger ben jij niet bij machte om ons justitieel systeem vlot te trekken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:48 schreef sigme het volgende:
[..]
De enige optie iets te doen is het eenmaal per vier jaar een hokje aankruisen?
Wat is daar authentiek aan. Ik vind stadscommando's en het leger inzetten nou niet echt authentiek.quote:Op zondag 12 december 2010 15:05 schreef SeculasStatius het volgende:
[..]
Ja, als individueel burger ben jij niet bij machte om ons justitieel systeem vlot te trekken.
En ik noem puur PVV omdat die nog enigszins een authentieke law en order agenda hebben. De rest lijkt zich daar helemaal niet mee bezig te houden.
Mensen het land uitflikkeren valt er ook onder, en alles tezamen is toch wel redelijk "authentiek" voor Nederlands doen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar authentiek aan. Ik vind stadscommando's en het leger inzetten nou niet echt authentiek.
Ja, misschien dat dat nog authentiek is van ver voor Thorbecke of zo. Ten tijde van de middeleeuwen.quote:Op zondag 12 december 2010 15:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Mensen het land uitflikkeren valt er ook onder, en alles tezamen is toch wel redelijk "authentiek" voor Nederlands doen.
Het zijn maatregelen ter bevordering van van criminele justitie. Authentiek heeft niks te maken met of jij het goeie ideeën vind. Heeft te maken met: als die regels uitgevoerd worden, hebben ze dan een positieve uitwerking op de criminaliteit? Ja, dat hebben die regels.quote:Op zondag 12 december 2010 15:11 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Wat is daar authentiek aan. Ik vind stadscommando's en het leger inzetten nou niet echt authentiek.
Never change a winning strategy.quote:Op zondag 12 december 2010 15:44 schreef Klaudias het volgende:
[..]
Ja, misschien dat dat nog authentiek is van ver voor Thorbecke of zo. Ten tijde van de middeleeuwen.
Je bent een nazi of zo?quote:Op zondag 12 december 2010 15:47 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Never change a winning strategy.
Sinds wanneer is het uitzetten van criminelen fascistisch?quote:
oh ik dacht dat je terug verlangde naar ver voor dat nederland een grondwet kreegquote:Op zondag 12 december 2010 15:48 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het uitzetten van criminelen fascistisch?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |