Jij kijkt naar hoe de cola op die foto's staat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:19 schreef Maxbet het volgende:
oeh ja, nu zie ik het, excuus..
wel jammer dat het geen flesje is tho, vind die blikjes altijd maar lelijk
Zometeenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Whoooohoooo! Gelijk zin in achterlijk veel bier drinken en stappen
Maar ik drink helemaal niet..quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:21 schreef henkde_j het volgende:
Whoooohoooo! Gelijk zin in achterlijk veel bier drinken en stappen
Als Michiel en Domien in het huis hadden gezeten waarschijnlijk wel. Giel en Coen heb ik 'm nog niet horen draaien...quote:
de grootste kanshebber is imho moneygrabber, maar hoe zitten giel en coen daarin?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Michiel en Domien in het huis hadden gezeten waarschijnlijk wel. Giel en Coen heb ik 'm nog niet horen draaien...
Nee, dat is het anthem en absoluut geen plaat om op te springenquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Maxbet het volgende:
Dat nummer van Blof dan?
zouden ze dat niet ontzettend hard pushen omdat het speciaal voor SR is gemaakt?
Dat is al de officieele themesong. Daarnaast is er tot nu toe elk jaar een door-de-week-sleep-plaat die de DJ's kiezen of die automatisch ontstaat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Maxbet het volgende:
Dat nummer van Blof dan?
zouden ze dat niet ontzettend hard pushen omdat het speciaal voor SR is gemaakt?
Coen draait 'm ook zeer regelmatig! Maar bij Giel heb ik 'm nog niet gehoord.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de grootste kanshebber is imho moneygrabber, maar hoe zitten giel en coen daarin?
Moneygrabberquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
de grootste kanshebber is imho moneygrabber, maar hoe zitten giel en coen daarin?
mwa, zie giel daar wel voor aan, maar het is niet echt zo'n liedje...quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef JD_SLR het volgende:
Ik zie Mijn Dag van Jochem Myjer ook nog best het nummer van SR worden. Al zal het wel Moneygrabber zijn.
Ik wil niet weten wat ze doen.quote:
Ik hoop dat Ekdom het muzikale gehalte hoog houdt tijdens SRquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als Michiel en Domien in het huis hadden gezeten waarschijnlijk wel. Giel en Coen heb ik 'm nog niet horen draaien...
Hé Boris!quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekdom het muzikale gehalte hoog houdt tijdens SR.
En soms ook erg laag met foute hitsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ekdom het muzikale gehalte hoog houdt tijdens SR.
VROEGAH!quote:
En die staat er niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |