Wie?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef alors het volgende:
Het zal ook eens niet Jennifer Sauer zijn
quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
http://twitter.com/#!/witchblade1987
Mooie!quote:
Hoe dat huh wat?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
om 22h kan mijn standaard PI veranderen naar 14.gif
Hoelang werk je daar al?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Geen van allen.
Ik werk voor Media Junkies (www.mediajunkies.nl) en namens dat bedrijf voor 4 dagen per week bij 3FM.
Bijna een halfjaar, en met zo'n naam moet dat wel hè?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hoelang werk je daar al?
Wel veel Media sites
Kan je ook een andere PI op standaard zetten?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
dan begint Stenders en ben ik enkel positief
Ja, dat kan.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kan je ook een andere PI op standaard zetten?
How?quote:
Wel coolquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Bijna een halfjaar, en met zo'n naam moet dat wel hè?
kruweliek!quote:
En toch denk ik dat ik over iets meer dan een week Winter van Tori Amos ga requesten voor geld...quote:
Ligt lekker aan je pc.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:06 schreef alors het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
jezus wat is die lay out toch kut zeg, typ ik iets is het opeens weer weg, apetraag allemaal ook
Sinterklaas kapoene! Ik moet nieuwe schoene! niet van die goedkoope! daar ken ik ni op loope!!quote:
In mijn geval weet ik 't wel zekerquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:06 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ik over iets meer dan een week Winter van Tori Amos ga requesten voor geld...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |