Ja J.quote:
ik ook maar dat zal thuis niet gaan dit weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:34 schreef Tally het volgende:
Ik wil niet spelen
Ik wil keihard neuken!
Wat een kutdorp joh!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil ik net naar de winkel gaat het regenen.
Dr ken ook niets godverdommequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook maar dat zal thuis niet gaan dit weekend
GVD KUT GVD Jonguh !quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een kutdorp joh!
[..]
Dr ken ook niets godverdomme
Ik ga manlief vanavond eens lief aan kijken. Terwijl ik hem overhaalquote:
Alles buiten Utrecht is een dorp BAM!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Groningen is nog steeds geen dorp T.
Kun je dat dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga manlief vanavond eens lief aan kijken. Terwijl ik hem overhaalom me eens hard te nemen
als ie niet wil ik heb nog wel ff tijd ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga manlief vanavond eens lief aan kijken. Terwijl ik hem overhaalom me eens hard te nemen
JE BENT ZELF EEN DORP! GODVERREDOMME!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Alles buiten Utrecht is een dorp BAM!
JA WIE IS HIER NOU HET DORP!!! GIJ OF IK!?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN DORP! GODVERREDOMME!
Wat kan ik? Lief kijken? Overhalen? Of snoeihard laten nemen?quote:
Best lang rijden toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Joene het volgende:
[..]
als ie niet wil ik heb nog wel ff tijd ?
Puik plan J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Joene het volgende:
IK ga godverdomme lekker godverdomme een fles wijn opentrekken.
Je moet wat J, neuken zit er niet in dan maar Droknen ?quote:
Dat is lang geleden J kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef KingOfMars het volgende:
Droknen op de bank in slaap pletteren en kwijlend wakker worden..
Morgen maar weer is geld uitgeven ofzo J.quote:
New Kids heeft gewoon een hogere bezoekersdichtheid getrokken dan Harry Potter op de premieredag.quote:
Niet dat Harry Potter zo geweldig isquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef NJ het volgende:
[..]
New Kids heeft gewoon een hogere bezoekersdichtheid getrokken dan Harry Potter op de premieredag..
Maar wel inmens populair.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet dat Harry Potter zo geweldig is
Hoe ken het toch vraag ik me telkens weer afquote:
iPad kopen bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen maar weer is geld uitgeven ofzo J.
Harry Potter roeleert.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe ken het toch vraag ik me telkens weer af
Nee die krijg ik van het werk J.quote:
Nou enormquote:
Ik was eigenlijk van plan een honderdje of 3/4 uit tegeven in de aquarium speciaalzaak.quote:
Kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan een honderdje of 3/4 uit tegeven in de aquarium speciaalzaak.
Heb nog een leuke waardebon gekregen vorige week met mn jaardagquote:
Hallo JK, zit er nog een beetje neuken in voor jou het weekend ?quote:
Op Zaterdagochtend JK ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk het wel J.
Morgenochtend.
Ik JK ? Nee ik neuk alleen functioneel weet je. Das maar op een paar dagen in de maand .quote:
Op dat moment hangt jij hem er ff in J ? begrijp ik ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nog net ff als de kleine nog ligt te sl... oh, wacht..
Das toch heul geen ochtend voor Sex men.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo op zaterdagochtend inderdaad.
Juist wêl mên.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef Joene het volgende:
Das toch heul geen ochtend voor Sex men.
Oh maar ik heb het een gemiddelde zaterdag drukker dan doordeweeks JK.quote:
Ik kan niet zeggen dat het nooit voorgekomen is J!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Op dat moment hangt jij hem er ff in J ? begrijp ik ?
Wat zei je ? 450 Euro voor sex op zaterdagochtend ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee J, je máakt je drukker dan doordeweeks.
Laat de rust toe in je leven, en ook jij zult sexen op zaterdagochtend.
Dat is echt fantastisch!
en dan opeens zo de kleuter midden in de slaapkamerquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat het nooit voorgekomen is J!
Dat doet ze gelukkig echt nooooooit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan opeens zo de kleuter midden in de slaapkamer
Kleuter : wat doen jullie papa ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat doet ze gelukkig echt nooooooit..
(maar eens gaat de eerste keer moeten zijn natuurlijk)
Met een iPad heb je geen sex meer nodig S!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Sex... ow ja, dat bestaat ook nog.
Whehehehehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij hebben we wel een keer commentaar gehad op het feit dat als we naar bed gingen, dat we dan niet zo op het bed moesten springen..
Nou ik heb dat ding regelmatig op mn schoot J, maar ik kom er maar matig van klaar dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met een iPad heb je geen sex meer nodig S!
J who cares wat je buren vinden ! hoe harder het kraakt en piept hoe mooierquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oud bed enzo J ben benieuwd wat de buren ervan vinden btw.
Nou de keuze is reuze J .quote:
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken. Ik word schijt ziek van die kut talenten shows met al dat ongetalenteerd randgroep tuig.quote:
Kennen we lekker twitteren Swets. Hoe slecht het is dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken. Ik word schijt ziek van die kut talenten shows met al dat ongetalenteerd randgroep tuig.
Echt he.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken. Ik word schijt ziek van die kut talenten shows met al dat ongetalenteerd randgroep tuig.
Oh ik denk dat ik gewoon met de vrouw mee kijk dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he.
De vrouw ligt ook al plat dus ik ben eigen baas, zag Devil voorbij komen op FTD, die ga ik zo maar eens binnenhengelen.
als je nou een ipad had....quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken.
Ja maar ja j hij wil graag op 7 inch 1080 P wachten weet je.quote:
Jij staat morgen trouwens wel bij de icentre he ?quote:
Ik ben gewoon zo bang dat die nieuwe ten eerste een achteruitgang in design is (de iphone is met de 2e versie ook stukken lelijker geworden en pas met de iPhone 4 weer echt strak en mooi), dat -ie kleiner wordt en dat ie pas weer ergens na de zomer fatsoenlijk te krijgen is...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar ja j hij wil graag op 7 inch 1080 P wachten weet je.
Ja ik gebruik die click and buy meuk gaat gewoon van je rekening af enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Joene het volgende:
Oh overigens mn creditcard verloopt bijna en ik heb weinig trek an een nieuwe , ken ik dan even goed apple apps kopen ?
Ga nou niet Liegen de iphone 4 is NIET MOOI J .quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo bang dat die nieuwe ten eerste een achteruitgang in design is (de iphone is met de 2e versie ook stukken lelijker geworden en pas met de iPhone 4 weer echt strak en mooi), dat -ie kleiner wordt en dat ie pas weer ergens na de zomer fatsoenlijk te krijgen is...
Ah ja dat wil ik dus ook , mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja ik gebruik die click and buy meuk gaat gewoon van je rekening af enzo.
Mwoch, mooier dan de 3G. Maar de eerste was het mooist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga nou niet Liegen de iphone 4 is NIET MOOI J .
Precies.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mwoch, mooier dan de 3G. Maar de eerste was het mooist.. Met die alu achterkant.
HET BENNE HOMOOS KUT!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:56 schreef Joene het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat zowel Apple als Google niet met Paypal Samenwerkt.
Dan zalle ze wel PAARS Dragen J.quote:
Ik vind het een verschrikkelijk mooi apparaat. Die zwarte glazen front en back en die brushed metal zijkant.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga nou niet Liegen de iphone 4 is NIET MOOI J .
Men film kijken ophouwe nou daar heb ik echt de kracht niet voor op vrijdagavond hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef KingOfMars het volgende:
Nog een kwartier voordat die kutfilm binnen is. 20Mbit is ook niet meer wat het geweest is.
Beetje matig wel dat ik las dat VLC voor de iPad niet echt best schijnt te zijn. Zoiets is toch wel erg handig...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan gewoon op m'n macbook kijken. Tenslotte staan ze allemaal op de NAS.
ik vind hem juist heel lelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk mooi apparaat. Die zwarte glazen front en back en die brushed metal zijkant.
Komt gerust wel een fix J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje matig wel dat ik las dat VLC voor de iPad niet echt best schijnt te zijn. Zoiets is toch wel erg handig...
Doe je het op je mac ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
En dan moet die trage kut barebone pc van niks die meuk straks nog gaan uitpakken en fix0rzen enzo.
Waarom niet ff snel op je macje ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee op m'n FreeNAS met dual core atom ding..
Ik gebruik unison met veel plezier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen maar sabnzbd, heb op de MBP geeneens een usenet ding staan.
Waarom zou je het niet doen J?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
Anders ga je ff vuurwerk afsteken ofzo.
Gebruik ook Sab , en heb appje op mn telefoon om direct nzbtjes vanaf mn werk erop te tiefen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen maar sabnzbd, heb op de MBP geeneens een usenet ding staan.
Omdat ik blij ben dat er één ligt te slapen nu. Als die wakker wordt is het feest en stop ik zoeen vuurpijl in die gast z'n openingen.quote:
Ahja .ik snap die nood qua vuurwerk ook niet zo hoor. Maar gelukkig woon ik in een nette buurt en begint die ellende pas 28 december ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat er één ligt te slapen nu. Als die wakker wordt is het feest en stop ik zoeen vuurpijl in die gast z'n openingen.
Die heb ik niet maar Birgit is een PLORK ik heb er weinig mee dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
Doe trouwens eens een linkje naar die pics van Birgit?
Ik heb niet zo'n moeite met een knal af en toe in deze tijd van het jaar maar er is hier iemand helemaal los aan het gaan met knallen, pijlen en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja .ik snap die nood qua vuurwerk ook niet zo hoor. Maar gelukkig woon ik in een nette buurt en begint die ellende pas 28 december ofzo.
Hm ok. Beetje wat ik ervan verwacht had dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Birgit was niet veel. D'r zit geen kont of tiet aan 't kind
Hoe sta ik nu op morgen J dus ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef KingOfMars het volgende:
Kolere J. Verder niet zoeen enorm bedrijfskritisch apparaat ook!.
Nou dan weet ik wel wat het wordtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nu MOET je wel een blowjob anders wordt het niks!
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?
Heb je een verstopping?? Kwartier....quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?
in 1x goed , je gaat door voor de dolce gusto.quote:
check mn tweet aan jou j.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef KingOfMars het volgende:
Joh teert nou op met dat kut vuurwerk het is gewoon NOG bezig!.
Hier niet Swets koopavond is donderdag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar de winkels zijn nog een half uur open J.
ik overdrijf graag ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je een verstopping?? Kwartier....
minimaal 30 min rijden Swets. en dan is het 9 uurquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er nog gehuchten met koopavond op donderdag
Ook geen gat in de buurt met koopavond?
Graag gedaan,quote:
Damn, daar zou ik echt ongemakkelijk van worden. Ik stap hier de deur uit en zit letterlijk binnen 10 minuten midden in het Alexandrium.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
minimaal 30 min rijden Swets. en dan is het 9 uur
Wheheheh 30 minuten -> Den Helder , 25 minuten schagen , 30 minuten hoornquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Damn, daar zou ik echt ongemakkelijk van worden. Ik stap hier de deur uit en zit letterlijk binnen 10 minuten midden in het Alexandrium.
Gewoon Plop die thermometer in dr hol terwijl ze slaapt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, ff bij de kleuter wezen kijken, nog maar 38 graden en slaapt als een roos. Gaat goede kant op dus.
Oorthermometer Jquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon Plop die thermometer in dr hol terwijl ze slaapt.
ik ben niet zo nieuwerwets J. Thermometers moeten in je aarsch en er zit kwik in.quote:
Das pas fijn !quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef KingOfMars het volgende:
En nog meer goed nieuws: ik heb een pak toastjes en een kuipje paturain ontdekt die beide het einde van deze film niet gaan meemaken.
Zijn de beste !quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
. Hier hebben we zo'n echtese holthermometer.
Dit is niet zo nauwkeurig maar voor dit soort gevallen wel ideaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Die moet ik ook nog eens kopen. Hier hebben we zo'n echtese holthermometer. En daar hebben ze me toch een hekel aan
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat afquote:
Lijkt me ook wel hoor , maar die 2x per jaar dat ik ziek ben duw ik dat ding wel in mn hol ,of ik denk mmm ja heb koortsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit is niet zo nauwkeurig maar voor dit soort gevallen wel ideaal.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat af
Oh mijn ouders waren daar vrij simpel in geloof ik ,plop ding erin en bek houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat af
Ze houden hun bek wel, maar als ze 8 maanden zijn en alle kanten op friemelen valt er weinig opvoedkundig bezig te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh mijn ouders waren daar vrij simpel in geloof ik ,plop ding erin en bek houden.
De mijne is nog niet uit geweest!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
Hallo ik denk ik slinger hem nog ff an de laptop dus.
Mijne wel , maar vrouwlief is pissed off naar boven ofzo dus kan ik ook de laptop wel anslingerenquote:
Hebbie nu weer gedaan???????quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijne wel , maar vrouwlief is pissed off naar boven ofzo dus kan ik ook de laptop wel anslingeren
ik raakte de zapper aan op een verkeerd moment , krijg de kolere zeg.quote:
ik had ook geen ruzie, ik raakte de zapper aan, zie vrouwlief opstaan en pissed off naar boven stampen ,fuckit soms is het net een kleuter ofzo , zal wel hormonen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier echt NOOIT ruzie over dat soort triviaal geneuzel.
Wij ook niet. Als ik iets niet wil zien ga ik iets anders doen of ik ga naar bovenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier echt NOOIT ruzie over dat soort triviaal geneuzel.
Welnee man , als er echt "RUZIE" isquote:
Tis niks dus ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef KingOfMars het volgende:
Aardige film wel trouwens, dat Devil.
Ff je vrouw wakker maken met 12cm ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef KingOfMars het volgende:
Zo nog maar eens even bij de mini kijken en dan ook maar gaan tukken ofzo.
Veel Kut ?quote:
ik weet het niet ?quote:
Wie ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt die ds4 is toch ook een treurige persoonlijkheid hier op fok he
Ah grote bek , maar nog bij pa en ma in de kostquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En of ander pubertje die zich voordoet als grootverdiener.
Ik snap niet wat vrouwen daar an vinden , ken het zelf veel beter.quote:
Vanwaar de voetbal ?quote:
Hij doet zich voor als advocaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah grote bek , maar nog bij pa en ma in de kost
Ahja omdat het nu toevallig 2 winters achterelkaar 1cm sneeuw ligt ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij doet zich voor als advocaatEn nu wil hij weer winterbanden verplichten. En als mensen dan zeggen "Schei uit met je winterbanden. Meestal regent het hier alleen in de winter" ben je gierig.
Nee ik ga zo even snel douchen voor ik in bed ga.quote:
Zodat je zo die fris gewassen flamoes in zn face kan duwen ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik ga zo even snel douchen voor ik in bed ga.
Check.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik ga zo even snel douchen voor ik in bed ga.
Jij gaat ook neucken ?quote:
Ja dat was mijn argument dus ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja omdat het nu toevallig 2 winters achterelkaar 1cm sneeuw ligt ?
Uhhu.. En daarna: Paardje rijden!!!!! Rodeo!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Zodat je zo die fris gewassen flamoes in zn face kan duwen ?
Dan ken je toch ook gewoon je nest in J.quote:
Das mn favo standje Rodeo Sexquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhhu.. En daarna: Paardje rijden!!!!! Rodeo!
Gaat toch nergens over. Winterbanden ok hoor echt en mensen die dikke KM's maken per jaar ofzo prima maar dan vooral in professioneel vervoer. Laat ons lekker die 600 euro in ons broekzak houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat was mijn argument dus ook.
of juist wel , als ik hem er zo probeer in te schuive ndat ze zo wild wordt dat ik eraf tief ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet voor jou vanavond, gok ik.
Hij gaat er lekker op in ja.quote:
Inderdaad, ik laat ook in elk topic valen dat ik een Chevrolet Nubira rijd...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, meldingsdrang heeft zowat iedereen hiero op Fok.
Behalve ik, dat dat maar even duidelijk is.
Erg hip swetsquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, ik laat ook in elk topic valen dat ik een Chevrolet Nubira rijd...
[ afbeelding ]
Neh niet echt de moeite weer , al zag ik dat die vanochtend alweer reageerdequote:Op zaterdag 11 december 2010 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet ik dat winterbanden topic nog lezen J of is er niks spannends meer gebeurt na gisteren.
Waarom zou je dat niet kunnen ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
ff kijken of ik een andere zoekquery kan schrijven voor beheer van bestellingen van www.juwelier-oorebeek.nl
Oh ik kan het wel, gaat erom hoeveel tijd ik erin moet steken aangezien ik die hele website komend jaar op de schop ga nemen.quote:
Nice! Ik gebruik nog steeds OScommerce.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, www.juwelier-oorebeek.nl en www.fashioninthecity.nl
Gister "normale zaterdag" plus verjaardagquote:Op zondag 12 december 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
Voor vandaag ben ik niet zo bang maar gisteren was echt te gek. 's Ochtends op tijd weg, boodschappen gedaan, thuisgekomen, broodje gegeten, weer weg naar de kapper, nog een beetje boodschappen doen, langs het tuincentrum voor een kertsboom, dat ding neerzetten en alles hier in kertsstemming brengen en ondertussen een zieke kleuter in huis die regelmatig de 40 graden aantikte qua koorts.
Vandaag gaan we het ieeeeeeets rustiger doen.
Dat denk ik niet J. Zal wel bowlen en steengrillen zijn ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef KingOfMars het volgende:
Iets met de ballenbak en daarna appelmoes met een kers d'r op ofzo?
Voordeel mn broer is erbij , en dus bier drinken ?quote:
Je zou ze ook hequote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Nienke was wel weer ernstig cool vandaag.
"Wat wil je op je cracker?"
"Pindakaas!"
"Pindakaas?? Op je cracker?? Das toch vies?!"
"Niet, poep is vies. Pindakaas is lekker!"
2 en een half
ik heb net een broodje roerei bacon op j.quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
Hier wordt een beschuit gegeten in 3000 hapjes terwijl we Dora kijken.
Godverdomme lekker godverdomme.quote:Op zondag 12 december 2010 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb net een broodje roerei bacon op j.
En nu helemaal vol zeker?!quote:Op zondag 12 december 2010 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb toch wel 2 cracottes met 20+ smeerkaas op.
Mja keuzes he.quote:Op zondag 12 december 2010 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Vraag me af of ik om 12 uur die 2 volkoren boterhammen met fricandeau en die rijstwafel met 20+ smeerkaas Wel op kan. Misschien moet ik die mok cup a soup kip maar laten staan.
Ja vast....quote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
Toch wel lekker een beetje mayo op de fricandeau he ?
Ach welnee, het is een state of mind.quote:
Hmmm ja ik ben best van ff iets lekker maken zegmaar, beetje mosterd op de kaas, ff sausje hierop ff iets daarop , je ken het wel.quote:Op zondag 12 december 2010 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach welnee, het is een state of mind.
Op zich valt het nog best mee wat je kan eten. Je moet een beetje om vette meuk denken want dan knallen de calorieën erin. Dus ham op je brood ipv kaas scheelt zomaar 200Kcal op 4 boterhammen.
Ja ik ook. Dus het is wel schraal. Neem nu bv rucolasla op ham en 20+ kaas voor een beetje extra smaak.quote:Op zondag 12 december 2010 10:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja ik ben best van ff iets lekker maken zegmaar, beetje mosterd op de kaas, ff sausje hierop ff iets daarop , je ken het wel.
Maar idd wrs als je het echt wilt / moet is het wel te doen.
Hmmm ja dat soort shit zou ik doen met wrs iets van yoghurt met iets erin om erop te smerenquote:Op zondag 12 december 2010 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dus het is wel schraal. Neem nu bv rucolasla op ham en 20+ kaas voor een beetje extra smaak.
Je kan bv van die dipsaus poedertjes ook met yoghurt mengen ipv mayonaise. Maar vergis je niet. Yoghurt is nog behoorlijk vet.quote:Op zondag 12 december 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja dat soort shit zou ik doen met wrs iets van yoghurt met iets erin om erop te smeren
Hmmm ja maar in elk geval stukken gezonder dan mayo denk ik dan maarquote:Op zondag 12 december 2010 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan bv van die dipsaus poedertjes ook met yoghurt mengen ipv mayonaise. Maar vergis je niet. Yoghurt is nog behoorlijk vet.
Wij hebben dezequote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier tegenwoordig mayo met 4% vet
Lekker ff achteruit eten.quote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Zo de pistoletjes maar eens in de oven gooien.
Kleuter heeft zojuist d'r eerste kotspartij van deze ziekeperiode gehad.. Heeft nog lang geduurd na 2 dagen griepen. Ligt nu te pitten.
Ja je wil tenslotte het beste voor je kind Jquote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ik dat beschuitje er maar in proppen vanochtend.
Precies en luisteren naar papa!quote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja je wil tenslotte het beste voor je kind J
Tuurlijk men ! gewoon weer het oude modelletje voor 79 eurootjes .quote:Op zondag 12 december 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Ahhhhhh. Koffie.
Heb je al een nieuwe Dolce Gusto J?
Nee man , doe mij maar koffie.quote:Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef KingOfMars het volgende:
Of ben je toch voor die blowjob om 7:15 gegaan?
Whehehe... ok da's mooiquote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
600 man beveiliging. De vraag is al beantwoord voor het debat begint. Bewaking "Is de islam gevaarlijk?" debat
Voer voor Geert.quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
600 man beveiliging. De vraag is al beantwoord voor het debat begint. Bewaking "Is de islam gevaarlijk?" debat
Nee ik J. Om 7:15 moet je koffie zuipenquote:
Eigenlijk vind ik het diep treurig. Dat je in eigen land niet eens kritiek op een religie kan hebben zonder de kans dat je afgemaakt wordt door een haatbaard.quote:
Nouja het is ook treurig (dat het nodig lijkt) maar het is ook een beetje in de categorie "Demonstratie tegen opwarming aarde afgelast wegens kou" natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het diep treurig. Dat je in eigen land niet eens kritiek op een religie kan hebben zonder de kans dat je afgemaakt wordt door een haatbaard.
Zo tollerant is Nederland nouquote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het diep treurig. Dat je in eigen land niet eens kritiek op een religie kan hebben zonder de kans dat je afgemaakt wordt door een haatbaard.
SOrry men ik had mn spelchecker uit staan jonguh GVD KUT.quote:
Eh nee, dit is iemand die een kritisch boek heeft geschreven en daar een lezing over houdt.quote:Op zondag 12 december 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja het is ook treurig (dat het nodig lijkt) maar het is ook een beetje in de categorie "Demonstratie tegen opwarming aarde afgelast wegens kou" natuurlijk.
Gewoon vloeibaar nemen!quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom ze Sinaspril (voor kinderen dus!) met pepermuntsmaak maken?. Die gaan er dus niet in he. Maak die ding gvd met frambozen, chocolade of pepernotensmaak!
Ik dacht dat moet met Sinas ? smaak ?quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom ze Sinaspril (voor kinderen dus!) met pepermuntsmaak maken?. Die gaan er dus niet in he. Maak die ding gvd met frambozen, chocolade of pepernotensmaak!
Mja de drogist was al dicht gisteren toen we erachter kwamen dat we zonder zaten en de supermarkt had alleen deze.quote:
Vloeibare aspirine ?quote:
Ik vond pepermunt lekker vroeger ?quote:Op zondag 12 december 2010 11:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja de drogist was al dicht gisteren toen we erachter kwamen dat we zonder zaten en de supermarkt had alleen deze.. Maar dan nog. Hoe kom je er als fabrikant op pilletjes voor kinderen een pepermunt smaak te geven? Zelfs geen smaakje was beter geweest.
Ken je niet gewoon ff naar de apotheek ?quote:Op zondag 12 december 2010 11:59 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga maar eens kijken of die dingen een beetje oplossen en er dan wat roosvicee bij flikkeren ofzo.
Dat is plan B.quote:Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je niet gewoon ff naar de apotheek ?
Ja echt als peuter / kleuter alquote:
Die zijn wel lekker idd!quote:Op zondag 12 december 2010 12:05 schreef Joene het volgende:
Uit zo een blikje , bij overgroot oma in het bejaardenhuis.
Precies J. Zeker als je ze stiekem pakte.quote:
ik wist niet eens dat het bestondquote:Op zondag 12 december 2010 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, vloeibare paracetamol om precies te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |