Ja J.quote:
ik ook maar dat zal thuis niet gaan dit weekendquote:Op vrijdag 10 december 2010 18:34 schreef Tally het volgende:
Ik wil niet spelen
Ik wil keihard neuken!
Wat een kutdorp joh!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:35 schreef boem-dikkie het volgende:
Wil ik net naar de winkel gaat het regenen.
Dr ken ook niets godverdommequote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Joene het volgende:
[..]
ik ook maar dat zal thuis niet gaan dit weekend
GVD KUT GVD Jonguh !quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Wat een kutdorp joh!
[..]
Dr ken ook niets godverdomme
Ik ga manlief vanavond eens lief aan kijken. Terwijl ik hem overhaalquote:
Alles buiten Utrecht is een dorp BAM!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef boem-dikkie het volgende:
Groningen is nog steeds geen dorp T.
Kun je dat dan?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga manlief vanavond eens lief aan kijken. Terwijl ik hem overhaalom me eens hard te nemen
als ie niet wil ik heb nog wel ff tijd ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:38 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ga manlief vanavond eens lief aan kijken. Terwijl ik hem overhaalom me eens hard te nemen
JE BENT ZELF EEN DORP! GODVERREDOMME!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:39 schreef Tally het volgende:
[..]
Alles buiten Utrecht is een dorp BAM!
JA WIE IS HIER NOU HET DORP!!! GIJ OF IK!?!quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:41 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
JE BENT ZELF EEN DORP! GODVERREDOMME!
Wat kan ik? Lief kijken? Overhalen? Of snoeihard laten nemen?quote:
Best lang rijden toch?quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:40 schreef Joene het volgende:
[..]
als ie niet wil ik heb nog wel ff tijd ?
Puik plan J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:45 schreef Joene het volgende:
IK ga godverdomme lekker godverdomme een fles wijn opentrekken.
Je moet wat J, neuken zit er niet in dan maar Droknen ?quote:
Dat is lang geleden J kut.quote:Op vrijdag 10 december 2010 18:58 schreef KingOfMars het volgende:
Droknen op de bank in slaap pletteren en kwijlend wakker worden..
Morgen maar weer is geld uitgeven ofzo J.quote:
New Kids heeft gewoon een hogere bezoekersdichtheid getrokken dan Harry Potter op de premieredag.quote:
Niet dat Harry Potter zo geweldig isquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef NJ het volgende:
[..]
New Kids heeft gewoon een hogere bezoekersdichtheid getrokken dan Harry Potter op de premieredag..
Maar wel inmens populair.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:07 schreef Joene het volgende:
[..]
Niet dat Harry Potter zo geweldig is
Hoe ken het toch vraag ik me telkens weer afquote:
iPad kopen bedoel je?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Morgen maar weer is geld uitgeven ofzo J.
Harry Potter roeleert.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Hoe ken het toch vraag ik me telkens weer af
Nee die krijg ik van het werk J.quote:
Nou enormquote:
Ik was eigenlijk van plan een honderdje of 3/4 uit tegeven in de aquarium speciaalzaak.quote:
Kan natuurlijk ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef Joene het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan een honderdje of 3/4 uit tegeven in de aquarium speciaalzaak.
Heb nog een leuke waardebon gekregen vorige week met mn jaardagquote:
Hallo JK, zit er nog een beetje neuken in voor jou het weekend ?quote:
Op Zaterdagochtend JK ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Ik denk het wel J.
Morgenochtend.
Ik JK ? Nee ik neuk alleen functioneel weet je. Das maar op een paar dagen in de maand .quote:
Op dat moment hangt jij hem er ff in J ? begrijp ik ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:29 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nog net ff als de kleine nog ligt te sl... oh, wacht..
Das toch heul geen ochtend voor Sex men.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ja, zo op zaterdagochtend inderdaad.
Juist wêl mên.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef Joene het volgende:
Das toch heul geen ochtend voor Sex men.
Oh maar ik heb het een gemiddelde zaterdag drukker dan doordeweeks JK.quote:
Ik kan niet zeggen dat het nooit voorgekomen is J!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Op dat moment hangt jij hem er ff in J ? begrijp ik ?
Wat zei je ? 450 Euro voor sex op zaterdagochtend ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:34 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Nee J, je máakt je drukker dan doordeweeks.
Laat de rust toe in je leven, en ook jij zult sexen op zaterdagochtend.
Dat is echt fantastisch!
en dan opeens zo de kleuter midden in de slaapkamerquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik kan niet zeggen dat het nooit voorgekomen is J!
Dat doet ze gelukkig echt nooooooit.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:36 schreef Joene het volgende:
[..]
en dan opeens zo de kleuter midden in de slaapkamer
Kleuter : wat doen jullie papa ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:37 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dat doet ze gelukkig echt nooooooit..
(maar eens gaat de eerste keer moeten zijn natuurlijk)
Met een iPad heb je geen sex meer nodig S!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef Swetsenegger het volgende:
Sex... ow ja, dat bestaat ook nog.
Whehehehehehequote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
Volgens mij hebben we wel een keer commentaar gehad op het feit dat als we naar bed gingen, dat we dan niet zo op het bed moesten springen..
Nou ik heb dat ding regelmatig op mn schoot J, maar ik kom er maar matig van klaar dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:40 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Met een iPad heb je geen sex meer nodig S!
J who cares wat je buren vinden ! hoe harder het kraakt en piept hoe mooierquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:44 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Oud bed enzo J ben benieuwd wat de buren ervan vinden btw.
Nou de keuze is reuze J .quote:
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken. Ik word schijt ziek van die kut talenten shows met al dat ongetalenteerd randgroep tuig.quote:
Kennen we lekker twitteren Swets. Hoe slecht het is dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken. Ik word schijt ziek van die kut talenten shows met al dat ongetalenteerd randgroep tuig.
Echt he.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken. Ik word schijt ziek van die kut talenten shows met al dat ongetalenteerd randgroep tuig.
Oh ik denk dat ik gewoon met de vrouw mee kijk dusquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:49 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Echt he.
De vrouw ligt ook al plat dus ik ben eigen baas, zag Devil voorbij komen op FTD, die ga ik zo maar eens binnenhengelen.
als je nou een ipad had....quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Geen Harry Potter. Ik word weer verplicht naar dat stink Voice of Holland te kijken.
Ja maar ja j hij wil graag op 7 inch 1080 P wachten weet je.quote:
Jij staat morgen trouwens wel bij de icentre he ?quote:
Ik ben gewoon zo bang dat die nieuwe ten eerste een achteruitgang in design is (de iphone is met de 2e versie ook stukken lelijker geworden en pas met de iPhone 4 weer echt strak en mooi), dat -ie kleiner wordt en dat ie pas weer ergens na de zomer fatsoenlijk te krijgen is...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja maar ja j hij wil graag op 7 inch 1080 P wachten weet je.
Ja ik gebruik die click and buy meuk gaat gewoon van je rekening af enzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef Joene het volgende:
Oh overigens mn creditcard verloopt bijna en ik heb weinig trek an een nieuwe , ken ik dan even goed apple apps kopen ?
Ga nou niet Liegen de iphone 4 is NIET MOOI J .quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:52 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik ben gewoon zo bang dat die nieuwe ten eerste een achteruitgang in design is (de iphone is met de 2e versie ook stukken lelijker geworden en pas met de iPhone 4 weer echt strak en mooi), dat -ie kleiner wordt en dat ie pas weer ergens na de zomer fatsoenlijk te krijgen is...
Ah ja dat wil ik dus ook , mooiquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ja ik gebruik die click and buy meuk gaat gewoon van je rekening af enzo.
Mwoch, mooier dan de 3G. Maar de eerste was het mooist.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga nou niet Liegen de iphone 4 is NIET MOOI J .
Precies.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mwoch, mooier dan de 3G. Maar de eerste was het mooist.. Met die alu achterkant.
HET BENNE HOMOOS KUT!quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:56 schreef Joene het volgende:
Ik snap nog steeds niet dat zowel Apple als Google niet met Paypal Samenwerkt.
Dan zalle ze wel PAARS Dragen J.quote:
Ik vind het een verschrikkelijk mooi apparaat. Die zwarte glazen front en back en die brushed metal zijkant.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:53 schreef Joene het volgende:
[..]
Ga nou niet Liegen de iphone 4 is NIET MOOI J .
Men film kijken ophouwe nou daar heb ik echt de kracht niet voor op vrijdagavond hoor.quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef KingOfMars het volgende:
Nog een kwartier voordat die kutfilm binnen is. 20Mbit is ook niet meer wat het geweest is.
Beetje matig wel dat ik las dat VLC voor de iPad niet echt best schijnt te zijn. Zoiets is toch wel erg handig...quote:Op vrijdag 10 december 2010 19:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Kan gewoon op m'n macbook kijken. Tenslotte staan ze allemaal op de NAS.
ik vind hem juist heel lelijkquote:Op vrijdag 10 december 2010 19:58 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk mooi apparaat. Die zwarte glazen front en back en die brushed metal zijkant.
Komt gerust wel een fix J.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:00 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Beetje matig wel dat ik las dat VLC voor de iPad niet echt best schijnt te zijn. Zoiets is toch wel erg handig...
Doe je het op je mac ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:05 schreef KingOfMars het volgende:
En dan moet die trage kut barebone pc van niks die meuk straks nog gaan uitpakken en fix0rzen enzo.
Waarom niet ff snel op je macje ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:07 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nee op m'n FreeNAS met dual core atom ding..
Ik gebruik unison met veel plezier.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen maar sabnzbd, heb op de MBP geeneens een usenet ding staan.
Waarom zou je het niet doen J?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
Anders ga je ff vuurwerk afsteken ofzo.
Gebruik ook Sab , en heb appje op mn telefoon om direct nzbtjes vanaf mn werk erop te tiefen.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:10 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Ik gebruik eigenlijk alleen maar sabnzbd, heb op de MBP geeneens een usenet ding staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |