Omdat ik blij ben dat er één ligt te slapen nu. Als die wakker wordt is het feest en stop ik zoeen vuurpijl in die gast z'n openingen.quote:
Ahja .ik snap die nood qua vuurwerk ook niet zo hoor. Maar gelukkig woon ik in een nette buurt en begint die ellende pas 28 december ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat er één ligt te slapen nu. Als die wakker wordt is het feest en stop ik zoeen vuurpijl in die gast z'n openingen.
Die heb ik niet maar Birgit is een PLORK ik heb er weinig mee dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
Doe trouwens eens een linkje naar die pics van Birgit?
Ik heb niet zo'n moeite met een knal af en toe in deze tijd van het jaar maar er is hier iemand helemaal los aan het gaan met knallen, pijlen en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja .ik snap die nood qua vuurwerk ook niet zo hoor. Maar gelukkig woon ik in een nette buurt en begint die ellende pas 28 december ofzo.
Hm ok. Beetje wat ik ervan verwacht had dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Birgit was niet veel. D'r zit geen kont of tiet aan 't kind
Hoe sta ik nu op morgen J dus ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef KingOfMars het volgende:
Kolere J. Verder niet zoeen enorm bedrijfskritisch apparaat ook!.
Nou dan weet ik wel wat het wordtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nu MOET je wel een blowjob anders wordt het niks!
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?
Heb je een verstopping?? Kwartier....quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?
in 1x goed , je gaat door voor de dolce gusto.quote:
check mn tweet aan jou j.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef KingOfMars het volgende:
Joh teert nou op met dat kut vuurwerk het is gewoon NOG bezig!.
Hier niet Swets koopavond is donderdag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar de winkels zijn nog een half uur open J.
ik overdrijf graag ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je een verstopping?? Kwartier....
minimaal 30 min rijden Swets. en dan is het 9 uurquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er nog gehuchten met koopavond op donderdag
Ook geen gat in de buurt met koopavond?
Graag gedaan,quote:
Damn, daar zou ik echt ongemakkelijk van worden. Ik stap hier de deur uit en zit letterlijk binnen 10 minuten midden in het Alexandrium.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
minimaal 30 min rijden Swets. en dan is het 9 uur
Wheheheh 30 minuten -> Den Helder , 25 minuten schagen , 30 minuten hoornquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Damn, daar zou ik echt ongemakkelijk van worden. Ik stap hier de deur uit en zit letterlijk binnen 10 minuten midden in het Alexandrium.
Gewoon Plop die thermometer in dr hol terwijl ze slaapt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, ff bij de kleuter wezen kijken, nog maar 38 graden en slaapt als een roos. Gaat goede kant op dus.
Oorthermometer Jquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon Plop die thermometer in dr hol terwijl ze slaapt.
ik ben niet zo nieuwerwets J. Thermometers moeten in je aarsch en er zit kwik in.quote:
Das pas fijn !quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef KingOfMars het volgende:
En nog meer goed nieuws: ik heb een pak toastjes en een kuipje paturain ontdekt die beide het einde van deze film niet gaan meemaken.
Zijn de beste !quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
. Hier hebben we zo'n echtese holthermometer.
Dit is niet zo nauwkeurig maar voor dit soort gevallen wel ideaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Die moet ik ook nog eens kopen. Hier hebben we zo'n echtese holthermometer. En daar hebben ze me toch een hekel aan
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat afquote:
Lijkt me ook wel hoor , maar die 2x per jaar dat ik ziek ben duw ik dat ding wel in mn hol ,of ik denk mmm ja heb koortsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit is niet zo nauwkeurig maar voor dit soort gevallen wel ideaal.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat af
Oh mijn ouders waren daar vrij simpel in geloof ik ,plop ding erin en bek houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat af
Ze houden hun bek wel, maar als ze 8 maanden zijn en alle kanten op friemelen valt er weinig opvoedkundig bezig te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh mijn ouders waren daar vrij simpel in geloof ik ,plop ding erin en bek houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |