Omdat ik blij ben dat er één ligt te slapen nu. Als die wakker wordt is het feest en stop ik zoeen vuurpijl in die gast z'n openingen.quote:
Ahja .ik snap die nood qua vuurwerk ook niet zo hoor. Maar gelukkig woon ik in een nette buurt en begint die ellende pas 28 december ofzo.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:12 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Omdat ik blij ben dat er één ligt te slapen nu. Als die wakker wordt is het feest en stop ik zoeen vuurpijl in die gast z'n openingen.
Die heb ik niet maar Birgit is een PLORK ik heb er weinig mee dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:13 schreef KingOfMars het volgende:
Doe trouwens eens een linkje naar die pics van Birgit?
Ik heb niet zo'n moeite met een knal af en toe in deze tijd van het jaar maar er is hier iemand helemaal los aan het gaan met knallen, pijlen en weet ik veel wat.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:14 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja .ik snap die nood qua vuurwerk ook niet zo hoor. Maar gelukkig woon ik in een nette buurt en begint die ellende pas 28 december ofzo.
Hm ok. Beetje wat ik ervan verwacht had dus.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Birgit was niet veel. D'r zit geen kont of tiet aan 't kind
Hoe sta ik nu op morgen J dus ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:20 schreef KingOfMars het volgende:
Kolere J. Verder niet zoeen enorm bedrijfskritisch apparaat ook!.
Nou dan weet ik wel wat het wordtquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:22 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nu MOET je wel een blowjob anders wordt het niks!
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?quote:
Niet?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?
Heb je een verstopping?? Kwartier....quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:24 schreef Joene het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze hem 's ochtends om 7 uur ff een kwartiertje tegen dr huig anlegt ?
in 1x goed , je gaat door voor de dolce gusto.quote:
check mn tweet aan jou j.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef KingOfMars het volgende:
Joh teert nou op met dat kut vuurwerk het is gewoon NOG bezig!.
Hier niet Swets koopavond is donderdag.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:26 schreef Swetsenegger het volgende:
Maar de winkels zijn nog een half uur open J.
ik overdrijf graag ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:25 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heb je een verstopping?? Kwartier....
minimaal 30 min rijden Swets. en dan is het 9 uurquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Zijn er nog gehuchten met koopavond op donderdag
Ook geen gat in de buurt met koopavond?
Graag gedaan,quote:
Damn, daar zou ik echt ongemakkelijk van worden. Ik stap hier de deur uit en zit letterlijk binnen 10 minuten midden in het Alexandrium.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:31 schreef Joene het volgende:
[..]
minimaal 30 min rijden Swets. en dan is het 9 uur
Wheheheh 30 minuten -> Den Helder , 25 minuten schagen , 30 minuten hoornquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:34 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Damn, daar zou ik echt ongemakkelijk van worden. Ik stap hier de deur uit en zit letterlijk binnen 10 minuten midden in het Alexandrium.
Gewoon Plop die thermometer in dr hol terwijl ze slaapt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:42 schreef KingOfMars het volgende:
Zo, ff bij de kleuter wezen kijken, nog maar 38 graden en slaapt als een roos. Gaat goede kant op dus.
Oorthermometer Jquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Gewoon Plop die thermometer in dr hol terwijl ze slaapt.
ik ben niet zo nieuwerwets J. Thermometers moeten in je aarsch en er zit kwik in.quote:
Das pas fijn !quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef KingOfMars het volgende:
En nog meer goed nieuws: ik heb een pak toastjes en een kuipje paturain ontdekt die beide het einde van deze film niet gaan meemaken.
Zijn de beste !quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
. Hier hebben we zo'n echtese holthermometer.
Dit is niet zo nauwkeurig maar voor dit soort gevallen wel ideaal.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Die moet ik ook nog eens kopen. Hier hebben we zo'n echtese holthermometer. En daar hebben ze me toch een hekel aan
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat afquote:
Lijkt me ook wel hoor , maar die 2x per jaar dat ik ziek ben duw ik dat ding wel in mn hol ,of ik denk mmm ja heb koortsquote:Op vrijdag 10 december 2010 20:48 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Dit is niet zo nauwkeurig maar voor dit soort gevallen wel ideaal.
quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat af
Oh mijn ouders waren daar vrij simpel in geloof ik ,plop ding erin en bek houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Als je met 2 man dat kind stil moet houden omdat je anders bang bent dat je een endeldarmpje perforeert met die thermometer vraag ik me dat af
Ze houden hun bek wel, maar als ze 8 maanden zijn en alle kanten op friemelen valt er weinig opvoedkundig bezig te zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 20:51 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh mijn ouders waren daar vrij simpel in geloof ik ,plop ding erin en bek houden.
De mijne is nog niet uit geweest!quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:44 schreef Joene het volgende:
Hallo ik denk ik slinger hem nog ff an de laptop dus.
Mijne wel , maar vrouwlief is pissed off naar boven ofzo dus kan ik ook de laptop wel anslingerenquote:
Hebbie nu weer gedaan???????quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Mijne wel , maar vrouwlief is pissed off naar boven ofzo dus kan ik ook de laptop wel anslingeren
ik raakte de zapper aan op een verkeerd moment , krijg de kolere zeg.quote:
ik had ook geen ruzie, ik raakte de zapper aan, zie vrouwlief opstaan en pissed off naar boven stampen ,fuckit soms is het net een kleuter ofzo , zal wel hormonen zijn.quote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier echt NOOIT ruzie over dat soort triviaal geneuzel.
Wij ook niet. Als ik iets niet wil zien ga ik iets anders doen of ik ga naar bovenquote:Op vrijdag 10 december 2010 21:56 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier echt NOOIT ruzie over dat soort triviaal geneuzel.
Welnee man , als er echt "RUZIE" isquote:
Tis niks dus ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:04 schreef KingOfMars het volgende:
Aardige film wel trouwens, dat Devil.
Ff je vrouw wakker maken met 12cm ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:06 schreef KingOfMars het volgende:
Zo nog maar eens even bij de mini kijken en dan ook maar gaan tukken ofzo.
Veel Kut ?quote:
ik weet het niet ?quote:
Wie ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Echt die ds4 is toch ook een treurige persoonlijkheid hier op fok he
Ah grote bek , maar nog bij pa en ma in de kostquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
En of ander pubertje die zich voordoet als grootverdiener.
Ik snap niet wat vrouwen daar an vinden , ken het zelf veel beter.quote:
Vanwaar de voetbal ?quote:
Hij doet zich voor als advocaatquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:10 schreef Joene het volgende:
[..]
Ah grote bek , maar nog bij pa en ma in de kost
Ahja omdat het nu toevallig 2 winters achterelkaar 1cm sneeuw ligt ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:11 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij doet zich voor als advocaatEn nu wil hij weer winterbanden verplichten. En als mensen dan zeggen "Schei uit met je winterbanden. Meestal regent het hier alleen in de winter" ben je gierig.
Nee ik ga zo even snel douchen voor ik in bed ga.quote:
Zodat je zo die fris gewassen flamoes in zn face kan duwen ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik ga zo even snel douchen voor ik in bed ga.
Check.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Nee ik ga zo even snel douchen voor ik in bed ga.
Jij gaat ook neucken ?quote:
Ja dat was mijn argument dus ook.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:12 schreef Joene het volgende:
[..]
Ahja omdat het nu toevallig 2 winters achterelkaar 1cm sneeuw ligt ?
Uhhu.. En daarna: Paardje rijden!!!!! Rodeo!quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:13 schreef Joene het volgende:
[..]
Zodat je zo die fris gewassen flamoes in zn face kan duwen ?
Dan ken je toch ook gewoon je nest in J.quote:
Das mn favo standje Rodeo Sexquote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Uhhu.. En daarna: Paardje rijden!!!!! Rodeo!
Gaat toch nergens over. Winterbanden ok hoor echt en mensen die dikke KM's maken per jaar ofzo prima maar dan vooral in professioneel vervoer. Laat ons lekker die 600 euro in ons broekzak houden.quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat was mijn argument dus ook.
of juist wel , als ik hem er zo probeer in te schuive ndat ze zo wild wordt dat ik eraf tief ?quote:Op vrijdag 10 december 2010 22:19 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Niet voor jou vanavond, gok ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |