Ja vast....quote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef Joene het volgende:
Toch wel lekker een beetje mayo op de fricandeau he ?
Ach welnee, het is een state of mind.quote:
Hmmm ja ik ben best van ff iets lekker maken zegmaar, beetje mosterd op de kaas, ff sausje hierop ff iets daarop , je ken het wel.quote:Op zondag 12 december 2010 10:47 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ach welnee, het is een state of mind.
Op zich valt het nog best mee wat je kan eten. Je moet een beetje om vette meuk denken want dan knallen de calorieën erin. Dus ham op je brood ipv kaas scheelt zomaar 200Kcal op 4 boterhammen.
Ja ik ook. Dus het is wel schraal. Neem nu bv rucolasla op ham en 20+ kaas voor een beetje extra smaak.quote:Op zondag 12 december 2010 10:50 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja ik ben best van ff iets lekker maken zegmaar, beetje mosterd op de kaas, ff sausje hierop ff iets daarop , je ken het wel.
Maar idd wrs als je het echt wilt / moet is het wel te doen.
Hmmm ja dat soort shit zou ik doen met wrs iets van yoghurt met iets erin om erop te smerenquote:Op zondag 12 december 2010 11:15 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja ik ook. Dus het is wel schraal. Neem nu bv rucolasla op ham en 20+ kaas voor een beetje extra smaak.
Je kan bv van die dipsaus poedertjes ook met yoghurt mengen ipv mayonaise. Maar vergis je niet. Yoghurt is nog behoorlijk vet.quote:Op zondag 12 december 2010 11:17 schreef Joene het volgende:
[..]
Hmmm ja dat soort shit zou ik doen met wrs iets van yoghurt met iets erin om erop te smeren
Hmmm ja maar in elk geval stukken gezonder dan mayo denk ik dan maarquote:Op zondag 12 december 2010 11:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je kan bv van die dipsaus poedertjes ook met yoghurt mengen ipv mayonaise. Maar vergis je niet. Yoghurt is nog behoorlijk vet.
Wij hebben dezequote:Op zondag 12 december 2010 11:33 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb hier tegenwoordig mayo met 4% vet
Lekker ff achteruit eten.quote:Op zondag 12 december 2010 11:40 schreef KingOfMars het volgende:
Zo de pistoletjes maar eens in de oven gooien.
Kleuter heeft zojuist d'r eerste kotspartij van deze ziekeperiode gehad.. Heeft nog lang geduurd na 2 dagen griepen. Ligt nu te pitten.
Ja je wil tenslotte het beste voor je kind Jquote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
En ik dat beschuitje er maar in proppen vanochtend.
Precies en luisteren naar papa!quote:Op zondag 12 december 2010 11:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Ja je wil tenslotte het beste voor je kind J
Tuurlijk men ! gewoon weer het oude modelletje voor 79 eurootjes .quote:Op zondag 12 december 2010 11:48 schreef KingOfMars het volgende:
Ahhhhhh. Koffie.
Heb je al een nieuwe Dolce Gusto J?
Nee man , doe mij maar koffie.quote:Op zondag 12 december 2010 11:49 schreef KingOfMars het volgende:
Of ben je toch voor die blowjob om 7:15 gegaan?
Whehehe... ok da's mooiquote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
600 man beveiliging. De vraag is al beantwoord voor het debat begint. Bewaking "Is de islam gevaarlijk?" debat
Voer voor Geert.quote:Op zondag 12 december 2010 11:51 schreef Swetsenegger het volgende:
600 man beveiliging. De vraag is al beantwoord voor het debat begint. Bewaking "Is de islam gevaarlijk?" debat
Nee ik J. Om 7:15 moet je koffie zuipenquote:
Eigenlijk vind ik het diep treurig. Dat je in eigen land niet eens kritiek op een religie kan hebben zonder de kans dat je afgemaakt wordt door een haatbaard.quote:
Nouja het is ook treurig (dat het nodig lijkt) maar het is ook een beetje in de categorie "Demonstratie tegen opwarming aarde afgelast wegens kou" natuurlijk.quote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het diep treurig. Dat je in eigen land niet eens kritiek op een religie kan hebben zonder de kans dat je afgemaakt wordt door een haatbaard.
Zo tollerant is Nederland nouquote:Op zondag 12 december 2010 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het diep treurig. Dat je in eigen land niet eens kritiek op een religie kan hebben zonder de kans dat je afgemaakt wordt door een haatbaard.
SOrry men ik had mn spelchecker uit staan jonguh GVD KUT.quote:
Eh nee, dit is iemand die een kritisch boek heeft geschreven en daar een lezing over houdt.quote:Op zondag 12 december 2010 11:54 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Nouja het is ook treurig (dat het nodig lijkt) maar het is ook een beetje in de categorie "Demonstratie tegen opwarming aarde afgelast wegens kou" natuurlijk.
Gewoon vloeibaar nemen!quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom ze Sinaspril (voor kinderen dus!) met pepermuntsmaak maken?. Die gaan er dus niet in he. Maak die ding gvd met frambozen, chocolade of pepernotensmaak!
Ik dacht dat moet met Sinas ? smaak ?quote:Op zondag 12 december 2010 11:56 schreef KingOfMars het volgende:
Iemand trouwens een idee waarom ze Sinaspril (voor kinderen dus!) met pepermuntsmaak maken?. Die gaan er dus niet in he. Maak die ding gvd met frambozen, chocolade of pepernotensmaak!
Mja de drogist was al dicht gisteren toen we erachter kwamen dat we zonder zaten en de supermarkt had alleen deze.quote:
Vloeibare aspirine ?quote:
Ik vond pepermunt lekker vroeger ?quote:Op zondag 12 december 2010 11:58 schreef KingOfMars het volgende:
[..]
Mja de drogist was al dicht gisteren toen we erachter kwamen dat we zonder zaten en de supermarkt had alleen deze.. Maar dan nog. Hoe kom je er als fabrikant op pilletjes voor kinderen een pepermunt smaak te geven? Zelfs geen smaakje was beter geweest.
Ken je niet gewoon ff naar de apotheek ?quote:Op zondag 12 december 2010 11:59 schreef KingOfMars het volgende:
Ik ga maar eens kijken of die dingen een beetje oplossen en er dan wat roosvicee bij flikkeren ofzo.
Dat is plan B.quote:Op zondag 12 december 2010 12:00 schreef Joene het volgende:
[..]
Ken je niet gewoon ff naar de apotheek ?
Ja echt als peuter / kleuter alquote:
Die zijn wel lekker idd!quote:Op zondag 12 december 2010 12:05 schreef Joene het volgende:
Uit zo een blikje , bij overgroot oma in het bejaardenhuis.
Precies J. Zeker als je ze stiekem pakte.quote:
ik wist niet eens dat het bestondquote:Op zondag 12 december 2010 12:28 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, vloeibare paracetamol om precies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |