Hij gaat er lekker op in ja.quote:
Inderdaad, ik laat ook in elk topic valen dat ik een Chevrolet Nubira rijd...quote:Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Maar goed, meldingsdrang heeft zowat iedereen hiero op Fok.
Behalve ik, dat dat maar even duidelijk is.
Erg hip swetsquote:Op zaterdag 11 december 2010 08:59 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Inderdaad, ik laat ook in elk topic valen dat ik een Chevrolet Nubira rijd...
[ afbeelding ]
Neh niet echt de moeite weer , al zag ik dat die vanochtend alweer reageerdequote:Op zaterdag 11 december 2010 09:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Moet ik dat winterbanden topic nog lezen J of is er niks spannends meer gebeurt na gisteren.
Waarom zou je dat niet kunnen ?quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:16 schreef Swetsenegger het volgende:
ff kijken of ik een andere zoekquery kan schrijven voor beheer van bestellingen van www.juwelier-oorebeek.nl
Oh ik kan het wel, gaat erom hoeveel tijd ik erin moet steken aangezien ik die hele website komend jaar op de schop ga nemen.quote:
Nice! Ik gebruik nog steeds OScommerce.quote:Op zaterdag 11 december 2010 13:36 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja, www.juwelier-oorebeek.nl en www.fashioninthecity.nl
Gister "normale zaterdag" plus verjaardagquote:Op zondag 12 december 2010 09:45 schreef KingOfMars het volgende:
Voor vandaag ben ik niet zo bang maar gisteren was echt te gek. 's Ochtends op tijd weg, boodschappen gedaan, thuisgekomen, broodje gegeten, weer weg naar de kapper, nog een beetje boodschappen doen, langs het tuincentrum voor een kertsboom, dat ding neerzetten en alles hier in kertsstemming brengen en ondertussen een zieke kleuter in huis die regelmatig de 40 graden aantikte qua koorts.
Vandaag gaan we het ieeeeeeets rustiger doen.
Dat denk ik niet J. Zal wel bowlen en steengrillen zijn ofzo.quote:Op zondag 12 december 2010 09:48 schreef KingOfMars het volgende:
Iets met de ballenbak en daarna appelmoes met een kers d'r op ofzo?
Voordeel mn broer is erbij , en dus bier drinken ?quote:
Je zou ze ook hequote:Op zondag 12 december 2010 09:59 schreef Swetsenegger het volgende:
Nienke was wel weer ernstig cool vandaag.
"Wat wil je op je cracker?"
"Pindakaas!"
"Pindakaas?? Op je cracker?? Das toch vies?!"
"Niet, poep is vies. Pindakaas is lekker!"
2 en een half
ik heb net een broodje roerei bacon op j.quote:Op zondag 12 december 2010 10:06 schreef KingOfMars het volgende:
Hier wordt een beschuit gegeten in 3000 hapjes terwijl we Dora kijken.
Godverdomme lekker godverdomme.quote:Op zondag 12 december 2010 10:09 schreef Joene het volgende:
[..]
ik heb net een broodje roerei bacon op j.
En nu helemaal vol zeker?!quote:Op zondag 12 december 2010 10:14 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb toch wel 2 cracottes met 20+ smeerkaas op.
Mja keuzes he.quote:Op zondag 12 december 2010 10:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Vraag me af of ik om 12 uur die 2 volkoren boterhammen met fricandeau en die rijstwafel met 20+ smeerkaas Wel op kan. Misschien moet ik die mok cup a soup kip maar laten staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |