abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89782844
quote:
Dear OM [Dutch Prosecution Office],

The remarkably swift arrest of Jeroenz0r, a 16 year old Dutch student, has been all over the international media since the event took place. While the Kremlin takes a dig at the U.S. over Assanges arrest, while Facebook and Twitter delete the accounts of cyber activists, while over 9,000 hacktivists are believed to be behind electronic onslaught, the Dutch authorities arrest a 16-year-old boy
suspected of involvement with Operation Payback.

The whole world reports about WikiLeaks and Operation Payback. How could an underage boy be held responsible for making the world wide news? How could the Dutch authorities hold a 16 year old boy responsible for the world being in a state of digital war?

Is it in the haste of getting something done, that the Dutch government labeled him as a scapegoat and a terrorist, just so they could say: We have done our part about the cyber terrorists? Is the detention and possible conviction of Jeroenz0r an act by law,
or is it as we suspect a political statement? Is Jeroenz0r being used to scare the
hell out of everybody who would think that they could do something about censorship and the forces our governments (ab)use?

If this would be a fair trial, what evidence would there be? He may have been a user, or even host for an IRC server, still, this may hopefully not be the primary reason? Even if he had an active role in coordinating the attacks on MasterCard and Visa, which is still improbable, Anonymous is not a personal army and will not be commanded like one. How then, would that incriminate him if everybody is responsible for his/her own deeds? One student would never be powerful enough to take down corporations like MasterCard, Visa or Paypal.

Could we accept that in todays society, big corporations are using children as a means of manipulating people for their own gain and benefit? What could have happened if the government had decided to stick out for freedom of expression and free speech, and refused to bend under the demands of MasterCard and Visa? It could have turned out to be a turning point in the war between big corporations and the people who get caught in the gears of the system and have no means of making their way out from the mess.

Eventually, even the government will have to decide, either to be the puppet in the hands of global corporations, or be the one who paved way for rebellion against oppressive corporations and corruption of our society.

We would like Jeroenz0r to know that Anonymous will not be giving up on him. One for all, all for one. Divided by zero.

Signed:
10.12.2010
Failship IRC team
Anonboots, Bnon, (Jeroenz0r), Kris, Paws, Zeekill
Samen met nog wat andere info hier te lezen:

http://torrentfreak.com/a(...)tor-arrested-101210/
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:06:20 #152
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89783236
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef Blobje het volgende:

[..]

quote:
Eventually, even the government will have to decide, either to be the puppet in the hands of global corporations, or be the one who paved way for rebellion against oppressive corporations and corruption of our society.
This is war, choose a side.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89784183
Ik snap ook niet dat Nederland als enige land ter wereld iemand oppakt. Ok, hij zal meer zijn geweest dan iemand die simpel zijn computer beschikbaar stelt, maar hij was toch echt niet 1 van de kopstukken lijkt me. Alleen wat slordig met dingen verbergen.

Ik denk alleen dat als je er 1 wegneemt, er 10 nieuwe voor opstaan die sympathie voelen voor Anonymous. Pakt Nederland straks nog meer op voor de aanval op om.nl dan hebben ze weer 100-en nieuwe sympathisanten. Onze leiders leven volgens mij nog in 1853.
pi_89785433
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:05 schreef Blobje het volgende:
Die reactie van Ivo Opstelten is ook weer te treurig voor woorden. Visa, Mastercard en Paypal zullen ongetwijfeld (geld)schade hebben opgelopen door de aanvallen. Maar de actie op om.nl is hetzelfde als daar fysiek voor de deur te gaan liggen. Meer een soort schreeuw om aandacht en volkomen onschuldig. ( of gewoon kinderachtig gedrag )

Of wordt het onschuldig protesteren nu ook al als crimineel feit beschouwd? Ivo heeft of geen idee wat hij eigenlijk aan het doen is, of hij zit het liefst met zijn snikkel in Washington om heel braaf over te komen. "Kijk eens wat wij doen aan de hackers!"

Ga eens wat doen aan echte criminelen!
Sites zijn eigendom van anderen, en ik heb altijd geleerd om met mn flikken van andermans spullen af te blijven, het is gewoon crimineel gedrag en moet bestraft worden.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_89785533
Niet zo kortzichtig. De lijn in dit verhaal is weer ver te zoeken.
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:54:25 #156
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89785537
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef TLC het volgende:

[..]

Sites zijn eigendom van anderen, en ik heb altijd geleerd om met mn flikken van andermans spullen af te blijven, het is gewoon crimineel gedrag en moet bestraft worden.
Jouw usericon/avatar heb je anders ook gewoon geklauwd.
pi_89785596
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:54 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Jouw usericon/avatar heb je anders ook gewoon geklauwd.
Euhm nee :? anders had ik em toch ook niet kunnen gebruiken :|W
  vrijdag 10 december 2010 @ 22:59:21 #158
pi_89785728
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:52 schreef TLC het volgende:

[..]

Dan moet de Amerikaanse overheid eerst zelf van andermans spullen en rechten afblijven. Ze hebben keihard en fascistisch andere bedrijven gedwongen om WikiLeaks te boycotten. Zonder wetten, zonder rechter. Amerika moet kapot.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_89785810
Nederland als braaf huppelend schoothondje maakt vandaag anders ook niet zo'n beste indruk bij mij.
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:05:03 #160
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89785951
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:55 schreef TLC het volgende:

[..]

Euhm nee :? anders had ik em toch ook niet kunnen gebruiken :|W
Hoezo?...Die afbeelding die je gebruikt is niet jouw eigendom...simpel toch?
Maar ja, daar ging deze thread niet over.
pi_89786015
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan moet de Amerikaanse overheid eerst zelf van andermans spullen en rechten afblijven. Ze hebben keihard en fascistisch andere bedrijven gedwongen om WikiLeaks te boycotten. Zonder wetten, zonder rechter. Amerika moet kapot.
Wikileaks heeft anders ook lak aan de wet.
Amerika is trouwens geen land.. :')
pi_89786082
quote:
7s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:05 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Hoezo?...Die afbeelding die je gebruikt is niet jouw eigendom...simpel toch?
Maar ja, daar ging deze thread niet over. ;)
Oh dat, dus jij betaald wel iedere keer als je een plaatje copy and paste, dat vind ik erg knap ^O^ en ik leg ook geen hele sites plat als me iets niet bevalt en berokken anderen geen schade.
Maarja ik ben ook geen hippie gelukkig *O*
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:11:21 #163
151257 Odysseuzzz
U bestaat niet
pi_89786224
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:08 schreef TLC het volgende:

[..]

Oh dat, dus jij betaald wel iedere keer als je een plaatje copy and paste, dat vind ik erg knap ^O^ en ik leg ook geen hele sites plat als me iets niet bevalt en berokken anderen geen schade.
Maarja ik ben ook geen hippie gelukkig *O*
Maar wel hypocriet. Eigendom is eigendom. Geniet er van.

Anyway, die kleuters van Anon al gestopt?
  vrijdag 10 december 2010 @ 23:16:02 #164
pi_89786464
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:06 schreef TLC het volgende:

[..]

Wikileaks heeft anders ook lak aan de wet.

Dit is dan ook een oorlog. Wetten gelden niet meer. De fascistische wetten die bedacht zijn en nu bedacht worden door de US en de EU zijn juist het probleem.
pi_89786597
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:

[..]

Het lijkt nu wel rustig. Maar goed, als het zo makkelijk blijkt te zijn om allerlei websites uit de lucht te halen dan gaat dit nog wel even door. Helemaal als je ziet hoe de overheden zich weer belachelijk maken vandaag. Zolang er geen duidelijke lijn getrokken wordt tussen hoe Wikileaks behandeld wordt en hoe de "hackers" nu vervolgd worden hebben ze mijn zegen om gewoon door te gaan. ^O^
  Moderator vrijdag 10 december 2010 @ 23:29:58 #166
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_89787146
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 21:59 schreef Blobje het volgende:
[quote]
[..]

The whole world reports about WikiLeaks and Operation Payback. How could an underage boy be held responsible for making the world wide news? How could the Dutch authorities hold a 16 year old boy responsible for the world being in a state of digital war?

[..]

waardeloos sentimenteel argument

bobby fischer was 15 toen hij schaakgrootmeester werd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_89787159
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:11 schreef Odysseuzzz het volgende:

Er zijn een paar mensen die nu news.cn aanvallen, maar dat is een grote minderheid. In de main channel wordt dat ook absoluut niet gestimuleerd, ze wachten nu op een nieuw target.
't Zal hem vanavond niet worden :)
pi_89789960
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 23:30 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

Er zijn een paar mensen die nu news.cn aanvallen, maar dat is een grote minderheid. In de main channel wordt dat ook absoluut niet gestimuleerd, ze wachten nu op een nieuw target.
't Zal hem vanavond niet worden :)
Dat soort vage acties mogen ze wat mij betreft dan ook maar mee stoppen. Zie je gelijk het nadeel van het gebrek aan structuur van Anon. Zet genoeg kleuters bij mekaar en iedereen gaat tegen elkaar schreeuwen en doen waar ze zin in hebben. Dat terwijl er ook heus mensen met goede bedoelingen tussen zitten i.p.v. verveelde pubers.

De meeste Twitter accounts zijn inmiddels ook weer afgesloten.
  zaterdag 11 december 2010 @ 12:10:10 #169
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_89797720
http://tweakers.net/nieuw(...)al-niet-anoniem.html

TU Twente denkt ook dat ze slim zijn hoor? Natuurlijk gaat het niet via een proxy, elke halve zool weet dat je dan de proxy offline gooit ipv de server waar de aandacht op gericht is.
pi_89801798
AnonOps heeft alleen zelf een botnet.
Maar de programma's die ze gebruiken hebben ze niet eens zelf gecoded.
Je kan ze maar beter scriptkiddies noemen.
Wat een nolifers die aanhangers van Anonymous.
Ga lekker gamen ofzo maar niet op internet de gangster uithangen, daarvoor is internet niet bedoeld.
pi_89801840
Die IRC ligt plat. Hoe moet ik er nou achter komen wat de targets zijn ?
pi_89801944
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:09 schreef Buschetta1 het volgende:
Die IRC ligt plat. Hoe moet ik er nou achter komen wat de targets zijn ?
Ik geef je een tip: Stop der mee.
Jullie bereiken er niks mee want na een dagje istie weer online.
Die DDoS aanvallen halen niks uit, je kan het betaalverkeer enzovoorts daar niet mee plat leggen.
Je overbelast alleen de server die de website runt.
  zaterdag 11 december 2010 @ 14:41:02 #173
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89802728
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 22:25 schreef Blobje het volgende:
Ik snap ook niet dat Nederland als enige land ter wereld iemand oppakt. Ok, hij zal meer zijn geweest dan iemand die simpel zijn computer beschikbaar stelt, maar hij was toch echt niet 1 van de kopstukken lijkt me. Alleen wat slordig met dingen verbergen.

Ik denk alleen dat als je er 1 wegneemt, er 10 nieuwe voor opstaan die sympathie voelen voor Anonymous. Pakt Nederland straks nog meer op voor de aanval op om.nl dan hebben ze weer 100-en nieuwe sympathisanten. Onze leiders leven volgens mij nog in 1853.
Wat een gruwelijke bewering, waarom zouden criminelen niet opgepakt mogen worden in angst van represailles? Onze leiders tonen juist aan sterk te zijn en niet te buigen voor dergelijke criminaliteit CQ terrorisme.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89803127
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:08 schreef J4c0 het volgende:
AnonOps heeft alleen zelf een botnet.
Maar de programma's die ze gebruiken hebben ze niet eens zelf gecoded.
Je kan ze maar beter scriptkiddies noemen.
Wat een nolifers die aanhangers van Anonymous.
Ga lekker gamen ofzo maar niet op internet de gangster uithangen, daarvoor is internet niet bedoeld.
LOIC wordt al jaren door Anon gebruikt, waarom zouden ze iets anders coden? Is trouwens ook al gebeurt hoor, de zogeheten ''HOIC'', maar dat vonden ze niet erg betrouwbaar.
Ron Paul 2012
  zaterdag 11 december 2010 @ 15:04:03 #175
pi_89803455
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 14:13 schreef J4c0 het volgende:

[..]

Ik geef je een tip: Stop der mee.
Jullie bereiken er niks mee want na een dagje istie weer online.
Die DDoS aanvallen halen niks uit, je kan het betaalverkeer enzovoorts daar niet mee plat leggen.
Je overbelast alleen de server die de website runt.
Precies het is een sit down-actie. Dit zijn protestdemonstraties en de deelnemers worden vervolgt alsof het terroristen zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')