abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89872561
2010:
- Val Thorens, 4 dagen
- Plymouth, 4 dagen
- Tenerife, 2 weken
- London, 3 dagen

Verder nog wat losse dagen in Nederland en Belgie

2011:
- Egypte, 1 week Sharm el Sheikh

n.n.b. eerst maar eens afstuderen :)
All management is Strategic Management.
pi_89876457
2010:
-Thailand
-Cambodja
-Laos
-Vietnam
-Filipijnen
-Maleisie
-Indonesie
-India

2011:
-Bonaire
-......
-......
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 16:48:51 #53
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89879334
quote:
6s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ah vandaar. Voor mij is het makkelijker Portugees te spreken dan Engels, dus daarom was ik geïnteresseerd in hoeverre ik daar met Portugees terecht kan.
Heb er gewoond in 1997. Met Portugees kon je daar toen al niet veel. Ongeveer 1% van de bevolking sprak dat toen. Nu het sinds 1999 een Special Administrative Region van China is, zal dat niet veel beter zijn geworden. Men sprak er voornamelijk Kantonnees. Hier en daar iemand die Engels begreep en dat was het wel qua vreemde talen.

Mijn lijstje van reizen in 2010:
• Dobbelsteenavontuur in Oostenrijk (inclusief een nacht in Liechtenstein en een nacht in Duitsland)
• Voorverkenning van Istanbul met drie collega's
• Weekendje Antwerpen met studiegenoten
• Weekendje fietsen op de Veluwe met m'n vader

Niet bijster veel dus. 2011 wordt veel beter:
• Dobbelsteenavontuur in Canada (inclusief een deel in de VS)
• Voorverkenning van Sevilla met drie collega's
• Weekendje fietsen in Nederland met m'n vader
• ...

B-)
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 13 december 2010 @ 17:06:35 #54
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89880055
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 16:48 schreef UIO_AMS het volgende:

Mijn lijstje van reizen in 2010:
• Dobbelsteenavontuur in Oostenrijk (inclusief een nacht in Liechtenstein en een nacht in Duitsland)
Voorverkenning van Istanbul met drie collega's
• Weekendje Antwerpen met studiegenoten
• Weekendje fietsen op de Veluwe met m'n vader

Niet bijster veel dus. 2011 wordt veel beter:
• Dobbelsteenavontuur in Canada (inclusief een deel in de VS)
Voorverkenning van Sevilla met drie collega's
• Weekendje fietsen in Nederland met m'n vader
• ...

B-)
'Voorverkenning' is de eerste keer dat je ergens heengaat voor eventuele vervolgbezoeken of zit er meer achter?
reset
  Moderator maandag 13 december 2010 @ 17:12:22 #55
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89880249
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:06 schreef Individual het volgende:
'Voorverkenning' is de eerste keer dat je ergens heengaat voor eventuele vervolgbezoeken of zit er meer achter?
Zoiets. We 'onderzoeken' of het iets is voor een groepsreis met kantoor. Sinds 2005 hebben we nog geen geschikte bestemming gevonden. Ondanks eerdere voorverkenningen van Lissabon, Granada, Valencia, Palma de Mallorca, Porto en nu dus Istanbul. B-).
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  maandag 13 december 2010 @ 17:20:37 #56
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89880535
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 17:12 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Zoiets. We 'onderzoeken' of het iets is voor een groepsreis met kantoor. Sinds 2005 hebben we nog geen geschikte bestemming gevonden. Ondanks eerdere voorverkenningen van Lissabon, Granada, Valencia, Palma de Mallorca, Porto en nu dus Istanbul. B-).
:o Wat zoek je dan? Daar zitten heel wat superbestemmingen tussen! :?
reset
pi_89884035
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:06 schreef Individual het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook direct af, maar het antwoord is helder. Is Kiev misschien een optie? (in de zomer ook warm, goedkoop en veel te beleven...)
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_89885256
waar halen jullie het geld vandaan? :o
pi_89885934
2010:
*Interrailen door Europa, onvergetelijk! :) Als iemand dit jaar gaat interrailen; mijn PM staat open!

Begonnen in Utrecht, richting Berlijn, Denemarken, Zweden, Lapland(SE), Lofoten(NO), Noorwegen, toen weer naar beneden richting Hamburg, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Engeland, Schotland, richting huis via België. De hele reis en vooral Scandinavië kostte wel aardig wat, maar als je bedenkt dat je een maand op vakantie bent is dat dubbel het geld waard O+

2011:
*Reizen door Azië

Begin in Beijing, blijf daar een tijdje en ga dan met de trein richting Ulaanbaatar, terug naar Beijing, richting de grens met Noord-Korea (Dandong-Sinuiju). Terug naar Beijing, met de trein naar Shanghai, onderweg wat fauna&flora checken, dan richting Zuid-Korea en Japan. Wordt vast wel leuk.

Make that money imma spend that money :')
pi_89887064
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:31 schreef Lindstrøm. het volgende:
2010:
*Interrailen door Europa, onvergetelijk! :) Als iemand dit jaar gaat interrailen; mijn PM staat open!

Begonnen in Utrecht, richting Berlijn, Denemarken, Zweden, Lapland(SE), Lofoten(NO), Noorwegen, toen weer naar beneden richting Hamburg, Zwitserland, Italië, Frankrijk, Engeland, Schotland, richting huis via België. De hele reis en vooral Scandinavië kostte wel aardig wat, maar als je bedenkt dat je een maand op vakantie bent is dat dubbel het geld waard O+
:D Een maand maar? Heb je een Japanse trein genomen of zo? :P
pi_89888199
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:53 schreef gifkwal het volgende:

[..]

:D Een maand maar? Heb je een Japanse trein genomen of zo? :P
Haha, nee, wel de ICE en de TGV ;) Toch nog gemiddeld 3 dagen in elke grote stad gebleven en 2 nachtjes in de Lofoten. Stockholm - Gällivare was binnen 24 uurtjes gepiept. Nachttrein genomen van Stockholm naar Östersund (0.00-7.00) + de Inlandsbanan (7.00-23.00). Zo ben je nog in hartje Stockholm, het andere moment zit je in hartje Lapland c_/
pi_89902402
quote:
2010:

2011:
*Reizen door Azië

Begin in Beijing, blijf daar een tijdje en ga dan met de trein richting Ulaanbaatar, terug naar Beijing, richting de grens met Noord-Korea (Dandong-Sinuiju). Terug naar Beijing, met de trein naar Shanghai, onderweg wat fauna&flora checken, dan richting Zuid-Korea en Japan. Wordt vast wel leuk.

Make that money imma spend that money :')
Heb je een reisverslag van je trip gemaakt? Vind het altijd leuk om zoiets te lezen.
pi_89905462
Mijn reisjaar 2010 is nog niet afgelopen, voor 2011 heb ik nog geen plannen:

2010:

USA (New York)
Sri Lanka
Zuid-Korea (ben ik nu nog)
Taiwan
Japan (aankomend weekend)
Karakter en zelfvertrouwen verkopen ze niet in kledingwinkels vrees ik.
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 12:05:35 #64
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89912388
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:20 schreef Individual het volgende:
:o Wat zoek je dan? Daar zitten heel wat superbestemmingen tussen! :?
We gaan gewoon heel grondig te werk. B-).

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:54 schreef Veersesmurf het volgende:
Dat vroeg ik me ook direct af, maar het antwoord is helder. Is Kiev misschien een optie? (in de zomer ook warm, goedkoop en veel te beleven...)
Volgende week hebben we een bijeenkomst van de voorverkenners en dan zal ik het voorleggen. De voormalige Sovjet Unie-landen hebben niet echt een grote aantrekingskracht op me, maar wie weet. De volgende voorverkenning gaat overigens op zeker naar Sevilla (dat zeggen we al jaren). De lijst met opties bevat ook nog steden als Belgrado, Madrid, Bilbao, Salamanca, Zaragosa en Budapest.

De eerste jaren hebben we nog trouw aan verslagen en beslissingstopics gedaan, maar daarna is de klad erin gekomen:
Lissabon: voedsel, vrouwen en voetbal; een voorverkenning
Voorverkenning: voedsel, vrouwen en voetbal. Waar?
Granada: voedsel, vrouwen en voetbal; een voorverkenning
Bilbao? Of toch Barca? Voorverkenningen se continuar!
Voorverkenning van Valencia! Voedsel, vrouwen en voetbal.

Van Palma de Mallorca, Porto en Istanbul bestaan geen verslagen. Geen tijd voor. ;(
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:26:20 #65
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89913012
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:

We gaan gewoon heel grondig te werk. B-).

Ik ben wel benieuwd naar de criteria dan. 5 jaar is een flinke tijd om naar een lokatie voor een bedrijfsreisje te zoeken. Verandert het personeelsbestand ook niet binnen 5 jaar?

Net zo lang als de 2 vd 3 stickies in TRV oud zijn :P
reset
  Moderator dinsdag 14 december 2010 @ 12:36:04 #66
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_89913267
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:26 schreef Individual het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar de criteria dan. 5 jaar is een flinke tijd om naar een lokatie voor een bedrijfsreisje te zoeken. Verandert het personeelsbestand ook niet binnen 5 jaar?

Net zo lang als de 2 vd 3 stickies in TRV oud zijn :P
Wellicht is het niet de bedoeling dat we iets vinden. Of dat we in ieder geval de minpunten vinden. B-).

Ze zijn oud, maar werken prima voor mij. Suggesties voor verbetering zijn altijd welkom, maar dan wel in ons feedback-topic.
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  dinsdag 14 december 2010 @ 14:08:17 #67
49641 Individual
Meet John Doe...
pi_89916662
quote:
3s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:36 schreef UIO_AMS het volgende:

Wellicht is het niet de bedoeling dat we iets vinden. Of dat we in ieder geval de minpunten vinden. B-).

Ah ok, het is een goede reden om je vakanties te declareren bij het bedrijf. :P

"Ja sorry, Porto gaat hem niet worden... niet mooi/goed genoeg dus we moeten snel weer een andere voorverkenning gaan doen..." :D
reset
pi_89923901
Hmm, 2010 was redelijk rustig, 3x Oost-duitsland, Praag, Portugal, Londen en 6 weken Salamanca. Ah ook wintersport komende week nog. Maar niets echt wat speciaals.

2011 begint tenminste goed, 9 weken Maleisie en daarna maar ns verder kijken.
pi_89930869
quote:
6s.gif Op dinsdag 14 december 2010 12:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Volgende week hebben we een bijeenkomst van de voorverkenners en dan zal ik het voorleggen. De voormalige Sovjet Unie-landen hebben niet echt een grote aantrekingskracht op me, maar wie weet. De volgende voorverkenning gaat overigens op zeker naar Sevilla (dat zeggen we al jaren). De lijst met opties bevat ook nog steden als Belgrado, Madrid, Bilbao, Salamanca, Zaragosa en Budapest.

Belgrado, daar heb ik in oktober een week gezeten. Een van de beste steden om te stappen, maar verder is er 'weinig aan'.

quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 17:08 schreef chriztiaan het volgende:
2011 begint tenminste goed, 9 weken Maleisie en daarna maar ns verder kijken.
In 9 weken kan je redelijk wat van Maleisie zien (4 weken west, 5 weken oost?) het staat bij mij ook op de planning. Na er 2 keer zijn geweest wil ik m'n ouders is een keer meenemen...
19 feb. - ? : Australie, Nieuw Zeeland en wie weet waar nog meer...
pi_89937495
Weekje Portugal
3 weken Spanje
1,5 week Mexico
1,5 week USA

Volgend jaar weinig vakantie denk ik maar wel stage buitenland.
pi_89940094
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 00:17 schreef Terpentin07 het volgende:

[..]

Heb je een reisverslag van je trip gemaakt? Vind het altijd leuk om zoiets te lezen.
Ja, heb het ooit in 10 minuten getypt en verstuurd naar iemand. Ik zal er dit weekend even goed voor zitten, mijn notitieblokje uitpakken, mijn SD-kaart zoeken en het verslag typen! Dan gooi ik het binnenkort wel ergens hier :)
pi_89940677
quote:
2010:

2011:
*Reizen door Azië

Net besloten dat we in augustus 2011 een Europa-race doen met een groep mensen:

- Elk team bestaat uit een duo en kiest hun vervoermiddel (afhankelijk van het rijbewijs motor, auto of OV), geen luchtvervoer en er mag geen gebruik gemaakt worden van snelwegen muv het OV;
- Checkpoints worden gekozen door heel Europa, op moeilijk bereikbare plekken. Daar dient een kenmerk + foto achtergelaten te worden om aan te geven dat je de checkpoint gepasseerd hebt. Noord-Scandinavie wordt niet bezocht ivm wilde natuur en slechte bereikbaarheid;
- Er mag maximaal 300 kilometer per dag worden afgelegd, als er iets stuk gaat moet je evt. reparaties afwachten;
- Per dag moet aangegeven worden waar de teams zich bevinden op dat moment;
- Beginpunt wordt Utrecht, verder wordt er dmv pijltje gooien locaties in Europa gekozen als checkpoint (wel minstens één in de regio's). Plan is om Edinburgh of Dublin ergens in het midden van de reis te doen, zodat er gekriskrast kan worden. Eindpunt zal ergens rond de zee of oceaan worden! :)

Heb er wel zin in eigenlijk :D

[ Bericht 1% gewijzigd door Lindstrøm. op 14-12-2010 23:13:01 ]
pi_89944765
2010:

veel werk gereis dus:

Cannes
Londen
Noord Spanje
Zuid Frankrijk
Belgie
Tenerife
Londen
Londen
Cannes

Daarnaast:
Jordanie
Barcelona
en eind december: thailand,

2011:

Nog geen vastomlijnde plannen, maar australie misschien en daarnaast een leuke stedentrip :) En de vaste werkdingetjes.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_89944830
Lijstje dit jaar:
Berlijn
Kopenhagen
Londen
Parijs
Milaan

Volgend jaar:
Istanbul
Moskou
(hopelijk Stockholm)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_89946271
2010:
Zou rond deze tijd beginnen met een wereldreis (soort van), maar dit is verschoven naar volgend jaar.
- Duitsland
- twee dagen Maastricht

2011:
Thailand
Maleisië
Cambodia
Vietnam
Myanmar
Madagascar
Zuid-Afrika
Mozambique
Raak en plezierig.
pi_89946309
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:19 schreef Elkafila het volgende:

[..]

Hey doehetzelfer,

Ik ben afgelopen jaar afgestudeerd en heb toen besloten om van Alaska naar Argentinie te fietsen. 4 juli vertrokken en november 2011 kom ik in Ushuaia aan waar ik als het goed is op de boot naar Antartica zal stappen voor een expeditie om de smeltende poolkappen te onderzoeken en aan een soort van 'leadership' deel te nemen.

Voor de fietsreis hebben ik en mijn maat een aantal sponsoren bij elkaar kunnen krijgen, dat is wel redelijk gelukkig geweest :) check www.cycleforwater.com voor meer info, mocht je daar interesse in hebben!

Grt
Respect! Ik ga dit proberen te volgen.
  woensdag 15 december 2010 @ 15:12:17 #77
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_89959578
2010:
Amerika (Florida)
United Kingdom

2011:
Amerika (California, Nevada)
En ik denk nog een keer Florida of een keer NYC.

Niet echt veel verschillende landen. :+
pi_90103142
2010: een autorondreis van 3 1/2 week door het zuidwesten van de Verenigde Staten.

2011: in ieder geval weer een autorondreis van 3 1/2 week, maar nu door Canada en het noordwesten van de Verenigde Staten.

En als het budget het toelaat hopelijk nog een weekje naar Jordanië en 1 of 2 stedentripjes.
Old enough to know better. Too young to care.
  zondag 19 december 2010 @ 00:00:39 #79
104963 ETA
European Travel Author
pi_90105189
hmmm, als TS zijnde heb ik mijn verhaal nog niet eens geplaatst :P Ik zat eigenlijk te wachten totdat het exact 1 jaar geleden was dat ik mijn 2010 voorspelling had gepost. En nu is het zover.

Dit waren de verwachtingen voor 2010 exact 1 jaar geleden.
quote:
1s.gif Op zaterdag 19 december 2009 20:27 schreef ETA het volgende:

Voor 2010? Geen concrete plannen, meestal komt het wel aanwaaien. Australië en Nieuw Zeeland hopelijk, puur om mijn 7 continenten lijstje af te maken. Misschien de Balkan op om Europa eens af te maken. En als het echt meezit, nog een keer richting Antarctica, of anders richting de Noordpool oid.
in ieder geval niet naar Australie/Nieuw Zeeland geweest, dus 7 continenten lijstje is nog steeds incompleet. Het plan om alle continenten te doen in 2 jaar is dus niet gelukt. Balkan en Antarctica zat er dit jaar ook niet in. Gelukkig is het laatste puntje wel redelijk gelukt :D Ondanks geen concrete plannen vorig jaar, toch nog 4 reisjes eruit kunnen persen.

- Maart: Skien in Les Arcs
- Mei: Rondtrip door Marokko
- Juli: Pokertripje naar Madrid
- September: Expeditiecruise Arctisch gebied.

Kwantitatief zwaar onder gemiddeld (42 reisdagen tegen 60 gemiddeld), kwalitatief wel redelijk gemiddeld (laatste reis telt erg zwaar mee :) ).

2011
Aangezien er altijd wel 1 van mijn reisvoorspellingen uitkomt, moet ik hoog mikken voor mijn 2011 voorspelling. Heb voorlopig maar 1 reis geboekt, een skitrip in Zwitserland

Verder geen concrete plannen, zelfs geen vage plannen. Natuurlijk wel een wenslijstje:
- Eindelijk Australie/Nieuw Zeeland, ik zal er toch eens heen moeten!
- Benin/Togo/Burkina Faso, lijkt mij gewoon fascinerend om eens door Sub-Sahara landen te reizen.
- Madagascar, gewoon een uniek stukje natuurgebied dat ik gewoon gezien moet hebben.
- Een poolgebied weer, of ijsberen op drijfijs gaan bekijken in Spitsbergen of keizerspinguins ontmoeten in Antarctica, met een van beide zou ik wel redelijk tevreden zijn :)

Ik denk dat het wel erg moeilijk gaat worden om ook maar 1 van deze dingen te gaan doen. Een nieuwe auto heeft flink in het reisbudget gehakt. Mocht het gaan lukken, dan verschijnt er vanzelf wel weer een nieuw fotoreisverslag van mij op FOK :P
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_90105399
quote:
6s.gif Op zaterdag 19 december 2009 13:49 schreef k_man het volgende:
Ideeën voor 2010 zijn nog vaag:
- Stedentripje(s) naar Istanbul en/of Rome
- Colombia?
- Afrika (ZA, Namibië, Botswana)?
De reis naar Afrika was wel geboekt, maar heb ik uiteindelijk (op de dag van vertrek) geannuleerd. Het is daardoor dit jaar beperkt gebleven tot stedentripjes naar Oslo, Rome, Istanbul en Parijs. Plus een weekendje Limburg om te toeren met de bolide.

In 2011 in ieder geval geen Afrika, maar waarschijnlijk Israel. Of Colombia. En vast een stedenreisje.
pi_90113422
2010:

Buitenland (ik woon in Japan):
- Australie
- Oostenrijk
- Zuid Afrika
- Vietnam
- Zuid Korea
- Nederland

Binnenlandse trips:
- Kitakyuushuu
- Okinawa
- Sendai
- Nagoya

2011:

- Dubai
- Thailand
- Australie

En nog meer hopelijk in 2011..
pi_90234590
Het plan was:

quote:
14s.gif Op zondag 20 december 2009 12:58 schreef DutchTrain het volgende:
Voor 2010 nog niets vastgelegd. Vage plannen zijn een weekendje Istanbul, het noordoosten van Canada, de lancering van de laatste Space Shuttle, een rondrit langs automusea en -fabrieken in Duitsland (nu ze er nog zijn), Prora, Sevilla, Japan en IJsland. Kan nog alle kanten uit dus.
Het werd:

• Een autorondreis door Florida, inclusief een bezoek aan een race van de Indycar in StPetersburg (>verslagje<)
• Een reis met trein, auto, bus en trein over land van Tirana naar Istanbul (foto's) ofwel Albanië, Macedonië, Kosovo, Bulgarije en Turkije in 15 dagen.
• Weekendje WTCC races in Zolder
• 3 dagen naar het Open'er Festival, Gdynia, Polen
• 4 dagen autoreisje door Duitsland (Koblenz, Nassau, Völklingen, Nurburgring Nordschleife)
• weekendje Ruhrgebiet (Bochum, Opel fabriek, Bottrop, Essen)
• Voor een bruiloft 10 dagen naar NYC (foto's)
• Voor een bruiloft een lang weekend Stuttgart (met daarbij ook de Cannstatter Wasen en het Porsche en Mercedes Museum)
• 4 dagen Kopenhagen voor een studiereis
• Een weekend Berlijn (festival of lights, luchtvaartmuseum)
• 8 dagen Noord - Cyprus (vakantie)

[ Bericht 3% gewijzigd door DutchTrain op 21-12-2010 15:25:36 ]
pi_90235111
reisjaar 2010 was mager: 3 weken Vietnam in januari/februari en nog een weekendje Gent tijdens de Gentse feesten...

2011 begint in januari met een klein weekje Zweden (familiebezoek) en 3 weken Sri Lanka in februari. Voor de rest van het jaar nog geen plannen maar het zal helaas 2009 niet overtreffen toen ik gewoon ruim de helft van het jaar buiten de nederlandse landsgrenzen bevond...
pi_90261469
... en dan nog de plannen voor 2011

In februari naar Sevilla en Jerez als daar de eerste F1 test van het seizoen worden gehouden.

Voor de rest nog niets geboekt. Amerika en Japan staan zeker weer op het verlanglijstje, Dubai en omstreken blijft ook nog trekken, maar wellicht wordt het ook wel van Istanbul overland naar Kazachtstan ofzoiets... En dan nog een paar stedentripjes naar Engeland of Duitsland. Of niet.
  dinsdag 21 december 2010 @ 23:22:52 #85
104963 ETA
European Travel Author
pi_90262812
Goed bezig, DT :) Het lijkt erop dat hoe minder vooraf er wordt gepland, hoe meer reizen er worden gemaakt :P
Totaal Travel 04-24: 87 reizen, 151 vliegtickets, 58 landen, 6 continenten, 949 reisdagen, 163.804 foto's
Mijn reisfotos!
pi_90266092
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 23:22 schreef ETA het volgende:
Het lijkt erop dat hoe minder vooraf er wordt gepland, hoe meer reizen er worden gemaakt :P
Dat, en hoe meer ik zeg dat ik in dat jaar niet weer xx uur in een vliegtuig ga zitten, minder reizen wil maken en echt meer thuis wil zijn, hoe verder, meer en langer de reizen lijken te worden :')
  woensdag 22 december 2010 @ 08:50:48 #87
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_90276106
2010
- 2,5 week rondje Europa (Duitsland, Oostenrijk, Tsjechie, Hongarije, Slowakije)
- Weekendje Oxford
- 2,5 week Japan

2011
- 3 weken USA westkust in de zomer
Haters everywhere but I don't really care.
pi_90283390
Wow wat een mooie lijstjes komen hier langs :)

Voor mij was 2010 erg geslaagd:
- Canada, Vancouver
- USA, Cleveland
- Spanje, Blanes

Voor volgend jaar staat nog niets op de planning maar ik ben druk aan het zoeken voor een leuke bestemming. Dubai staat op de verlanglijst. Aanrader?
Dat zou jij wel willen weten.
  woensdag 22 december 2010 @ 15:54:55 #89
161275 Smash-it
Zelfs m'n naam is mooi
pi_90293069
Yo, dit is leuk! Berichtje van vorig jaar teruggevonden en nu kan ik hier posten!

quote:
1s.gif Op maandag 11 januari 2010 13:29 schreef Smash-it het volgende:
Eerst weekje New York, dan Buenos Aires, dan naar Ushuaia, omhoog naar Santiago, heen en weer naar Paaseiland, naar Bolivia en eindigen in Peru. 2010 wordt dus een topjaar qua reizen. 2009 was rustig, moest weer flink sparen na Nieuw-Zeeland en Azie (2008)
Ben van maart tot eind juni dus in Zuid-Amerika geweest. Fantastisch! In September ook nog naar Jordanie, wat ik ook het einde vond. Over 4 dagen ga ik in Frankrijk snowboardend 2011 in.

De rest van 2011 nog beetje open. De plannen zijn om (weer) naar Azie te gaan, Maleisie, Thailand, Cambodja, Laos, Vietnam. Die kant een beetje op.
pi_90301693
Voor mij doen ben ik best wel vaak in het buitenland geweest in 2010, al zijn het niet de verste en spectaculairste bestemmingen: :)
- (December-)Januari: jaar begonnen in Berlijn
- April/Mei: België, o.a. Gent, Brugge en Brussel aangedaan
- Mei: schoolreis naar Parijs
- Juni: schoolreis naar Rome
- Juli: twee weken Portugal, o.a. in Porto, Coimbra en Lissabon geweest
- December: week/midweek naar Istanbul
- December: dagje naar de kerstmarkten in Duitsland (valt niet echt een reis te noemen natuurlijk)

Geen idee wat 2011 brengt. Waarschijnlijk wel een keer een stedentrip, misschien naar de USA in de zomer, maar er staat niets vast.
Wie dit leest is alfabeet.
pi_90345549
2010:
Londen
New York
Dolianova (Sardinië)

2011:
Japan
Egypte
pi_90370045
De plannen waren:

quote:
1s.gif Op zondag 27 december 2009 10:03 schreef Tinkerbel_ACC_ het volgende:
...
Volgende jaar staat op de planning:
Maart: week Las Vegas of Jordanie of Hongkong of misschien wel iets heel anders (ik mag niet zelf kiezen :) )
Maart: 5 dagen skien
Mei / Juni: 4 weken Peru & Galapagos eilanden
Sept of oktober: 2 weken midden-Europa met de camper

Ik heb er weer zin in!
*O* *O* *O* *O*
Het is dit jaar nogal anders gelopen, door een ziekte (en overlijden) en nog een overlijden alles af moeten zeggen :(

We zijn wel afgelopen paar weken (maandag teruggekomen na een paar dagen vertraging door de sneeuw) naar Mexico, Guatemala en Belize geweest! *O*

Volgend jaar hopelijk een stuk beter, 2011:
* 5 - 13 maart: Cruise Dubai, Oman en Bachrein (geboekt, nog nooit een cruise gedaan, dus we zullen zien :) )
* eind maart: skieen in Oostenrijk
* 15 - 24 april: Florida, USa (geboekt)
* vanaf begin september: op wereldreis - met de auto van Nederland naar Singapore!!! *O* *O* Door oa het Oostblok, Iran, Pakistan, India, en ZO Azie!! Zijn nu bezigm et de voorbereidingen!

Ik heb er zin in!
pi_90419373
2010
3 weken Peru (Amazone, Inca Trail, Puno)
13 weken zuid-Frankrijk (Aix, Berre, Cannes, Monaco, Carcasonne)
2 weken Griekenland
7 weken Italie (Ferrara, Terni)
2 weken Slowakije (Bratislava)
1 week Slovenie (Bled, Postojna, Skocjan)
2 weken Zuid-Afrika & Namibie

dus wel druk

2011
Transsiberie 3 weken
Noorwegen 3 weken
Armenie 1 week
Borneo 3 weken
pi_90433559
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 december 2010 00:22 schreef jvoet het volgende:
2010
3 weken Peru (Amazone, Inca Trail, Puno)
13 weken zuid-Frankrijk (Aix, Berre, Cannes, Monaco, Carcasonne)
2 weken Griekenland
7 weken Italie (Ferrara, Terni)
2 weken Slowakije (Bratislava)
1 week Slovenie (Bled, Postojna, Skocjan)
2 weken Zuid-Afrika & Namibie

dus wel druk
Dan ben je dus in totaal meer dan de helft van het jaar (30 weken) op vakantie geweest?! Hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Wie dit leest is alfabeet.
  zaterdag 25 december 2010 @ 16:10:20 #95
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_90433961
2010

Weekend Dublin
Weekend Stockholm
Weekend Berlijn
Vakantie Litouwen, Wit-Rusland, Oekraïne, Polen.
Paar dagen Madrid
Kort tripje Keulen
Kort tripje Brussel
Paar weekendjes Barcelona
Korte vakantie Turijn, Milaan, Salzburg.

Denk dat ik nog wel wat vergeet :+

Mooi reisjaar, niks te klagen O+

2011

Blanco...nog geen idee. Wensen genoeg.
  zaterdag 25 december 2010 @ 20:54:16 #96
78918 SeLang
Black swans matter
pi_90439374
Ik begin in januari met 2 maanden Vietnam/ Laos/ Cambodia. Een beetje veel voor 2 maanden maar ik zal wel zien hoe ver ik kom. Daarna weet ik het nog niet. Zoals gebruikelijk ga ik in 2011 in het totaal ook weer 5-6 maanden reizen.
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  zondag 26 december 2010 @ 00:35:19 #97
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_90447416
Denk je je leven te kunnen combineren met een partner? Of sterker nog, doe je dat? :)
  zondag 26 december 2010 @ 00:53:30 #98
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_90448117
2010: Niks bijzonders geweest
2011: In de zomer een paar dagen Parijs
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_90449622
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 00:35 schreef PLAE@ het volgende:
Denk je je leven te kunnen combineren met een partner? Of sterker nog, doe je dat? :)
Ja, maar mijn penis niet. (serieus geantwoord)
pi_90453415
quote:
5s.gif Op zaterdag 25 december 2010 15:51 schreef Corkscrew het volgende:

[..]

Dan ben je dus in totaal meer dan de helft van het jaar (30 weken) op vakantie geweest?! Hoe krijg je dat voor elkaar? :o
Wel niet alles was vakantie.. Frankrijk & Italie waren werk, alhoewel ik tijdens de weekends best een hoop heb kunnen zien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')